Σήμερα θα ασχοληθούμε με τη φωνούλα -ια.
Θα τη συνδυάσουμε με όλα τα γνωστά μας γράμματα και θα πούμε πότε θα τη διαβάζουμε σε μια συλλαβή-δηλαδή όλη μαζί
(όταν δεν έχει τόνο ή όταν ο τόνος είναι στο “ά”)…
.. και πότε θα τη διαβάζουμε χωριστά
(ι-α, όταν υπάρχει τόνος στο ” ί ” ).
Μετά θα δούμε εικόνες και θα γράψουμε στο τετράδιό μας και στον πίνακα
…κι έτσι θα περάσουμε από το ένα στα πολλά.
πηγή:http://kathemeraproti.blogspot.gr/
θα κάνουμε πάλι μια καλή εξάσκηση
Θα επιμείνουμε στη μεγάλη σημασία του τόνου και πώς μπορεί να αλλάξει την έννοια μιας λέξης.
πάπια —- παπιά
Θα ολοκληρώσουμε το μάθημα αφού πρώτα θυμηθούμε ξανά το Σπ, σπ, Σκ, σκ