Η φωνούλα -ια

 

Σήμερα θα ασχοληθούμε με τη φωνούλα -ια.

 

ια

Θα τη συνδυάσουμε με όλα τα γνωστά μας γράμματα και θα πούμε πότε θα τη διαβάζουμε σε μια συλλαβή-δηλαδή όλη μαζί

(όταν δεν έχει τόνο ή όταν ο τόνος είναι στο “ά”)…

γγγ

 

 

.. και πότε θα τη διαβάζουμε χωριστά

(ι-α, όταν υπάρχει τόνος στο ” ί ” ).

 

 

γγγ3

 

 

Μετά θα δούμε εικόνες και θα γράψουμε στο τετράδιό μας και στον πίνακα

 

 

αααα

 

 

 

…κι έτσι θα περάσουμε από το ένα στα πολλά.

 

 

 

πολλά

 

 πηγή:http://kathemeraproti.blogspot.gr/

 

 θα κάνουμε πάλι μια καλή εξάσκηση

 

 

Θα επιμείνουμε στη μεγάλη σημασία του τόνου και πώς μπορεί να αλλάξει την έννοια μιας λέξης.

 

 

πάπια    —-   παπιά

 

 

πηγή:http://kathemeraproti.blogspot.gr/

 

 

 

 

 

Θα ολοκληρώσουμε το μάθημα αφού πρώτα θυμηθούμε ξανά το Σπ, σπ, Σκ, σκ

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *