↑ Επιστροφή σε Δ΄ Τάξη

Εκτύπωσέ το Σελίδα

Μαθηματικά

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/vpapagiann/?page_id=1173

ΕΝΟΤΗΤΑ 1

Κεφάλαιο 2: Διαχειρίζομαι αριθμούς ως το 10.000     Διδακτικοί στόχοι ενότητας: Θα μάθουμε να  διαχειριζόμαστε τους φυσικούς αριθμούς και να κάνουμε νοερούς  υπολογισμούς και εκτιμήσεις δηλαδή:   ν’ αναλύουμε αθροιστικά τους αριθμούς και να αξιοποιούμε την ανάλυση για να κάνουμε υπολογισμούς να βρίσκουμε το διπλάσιο και το τριπλάσιο, το τετραπλάσιο και το μισό των …

View page »

ΕΝΟΤΗΤΑ 2

  Διαβάστε το μάθημα στο διαδραστικό βιβλίο Κεφάλαιο 8. προσθέτω και αφαιρώ Θυμάμαι: Η πρόσθεση και η αφαίρεση είναι πράξεις αντίστροφες.     ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Δ΄ ΤΑΞΗΣ- Κεφάλαιο 8: Προσθέτω και αφαιρώ More PowerPoint presentations from vineyardsch Κεφάλαιο 9. Πολλαπλασιάζω με διάφορους τρόπους  Μαθαίνουμε να πολλαπλασιάζουμε με διάφορους τρόπους να κάνουμε γρήγορους πολλαπλασιασμούς με το 10, …

View page »

ΕΝΟΤΗΤΑ 3

Κεφάλαιο 15: Θυμάμαι τους δεκαδικούς αριθμούς   Οι φυσικοί αριθμοί δεν αρκούν για να εκφράσουμε κάποιες μετρήσεις με ακρίβεια. Έτσι χρησιμοποιούμε ένα άλλο είδος αριθμών που ονομάζονται δεκαδικοί αριθμοί. Για παράδειγμα, όλοι στην αίθουσα του σχολείου είμαστε ψηλότεροι από 1 μ. αλλά δε μας λες και δίμετρους! Χρειαζόμαστε, λοιπόν, κάποιους αριθμούς που θα βρίσκονται ανάμεσα …

View page »

ΕΝΟΤΗΤΑ 4

Διαδραστικό βιβλίο Κεφάλαιο 21: Γνωρίζω καλύτερα τους δεκαδικούς   ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Δ΄ ΤΑΞΗΣ- Κεφ. 21. Γνωρίζω καλύτερα τους δεκαδικούς More presentations from vineyardsch   Διαδραστικό βιβλίο Κεφάλαιο 22: Διαχειρίζομαι δεκαδικούς αριθμούς      Σ’ ένα δεκαδικό αριθμό αριθμό κάθε ψηφίο, ανάλογα με τη θέση που βρίσκεται μέσα στον αριθμό, έχει διαφορετική αξία. Όπως στο ακέραιο μέρος, …

View page »

ΕΝΟΤΗΤΑ 5

Διάβασε το μάθημα στο διδαραστικό βιβλίο Κεφάλαιο 27: Γνωρίζω τις παράλληλες και τεμνόμενες ευθείες Κεφάλαιο 28: Σχεδιάζω κάθετες μεταξύ τους ευθείες Κεφάλαιο 29: Σχεδιάζω παράλληλες μεταξύ τους ευθείες Κεφάλαιο 30: Διακρίνω το περίγραμμα από την επιφάνεια   Στη Γεωμετρία υπάρχουν δύο βασικές έννοιες τις οποίες δεν πρέπει να μπερδεύουμε: το περίγραμμα και η επιφάνεια.·  Περίγραμμα είναι το σύνολο των πλευρών ενός …

View page »

ΕΝΟΤΗΤΑ 6

Κεφάλαιο 35: Διαχειρίζομαι αριθμούς ως το 20.000 Διαχείριση αριθμών ως το 20.000: στρατηγικές υπολογισμών, εκτίμηση. Στρατηγική της αντικατάστασης των αριθμών ενός προβλήματος με μικρότερους. Συμπέρασμα Όταν οι μεγάλοι αριθμοί σ’ ένα πρόβλημα μας δυσκολεύουν στην επίλυσή του, σκεφτόμαστε το ίδιο πρόβλημα με μικρότερους αριθμούς.         Κεφάλαιο 36: Γνωρίζω τους αριθμούς ως το …

View page »

ΕΝΟΤΗΤΑ 7

Κεφάλαιο 41: Πολλαπλασιάζω με τριψήφιο πολλαπλασιαστή Τι πρέπει να γνωρίζω!! Ο πολλαπλασιασμός με τριψήφιο πολλαπλασιαστή, γίνεται με τον ίδιο τρόπο που γίνεται ο πολλαπλασιασμός με διψήφιο και μονοψήφιο. Αλλάζει μόνο το πλήθος των μερικών γινομένων. Ακόμα… Για να πολλαπλασιάσω έναν αριθμό με 10, 100 ή 1.000 γράφω πρώτα τον αριθμό και μετά βάζω τόσα μηδενικά …

View page »

ΕΝΟΤΗΤΑ 8

Κεφάλαιο 47:  Γνωρίζω τους αριθμούς ως το 1.000.000         Κεφάλαιο 48:  Διαχειρίζομαι αριθμούς ως το 1.000.0000 Συμπέρασμα Όταν θέλουμε να εκτιμήσουμε το αποτέλεσμα μιας πράξης με μεγάλους αριθμούς, μπορούμε ν’ αντικαταστήσουμε τους αριθμούς με την πλησιέστερη Δεκάδα Χιλιάδων ή Εκατοντάδα Χιλιάδων. Στη δεύτερη περίπτωση, εκτιμούμε πιο εύκολα αλλά με μεγαλύτερο σφάλμα. Κεφάλαιο …

View page »

ΕΝΟΤΗΤΑ 9

  Κεφάλαιο 52: Μαθαίνω για τα στερεά σώματα   Γεωμετρικά σχήματα    Γεωμετρικά στερεά Το ανάπτυγμα των γεωμετρικών στερεών Συμπέρασμα Οι έδρες του κύβου, του ορθογωνίου παραλληλεπιπέδου, της τριγωνικής και τετραγωνικής πυραμίδας είναι επίπεδα σχήματα (τετράγωνα, τρίγωνα, ορθογώνια παραλληλόγραμμα). Γνωρίσματα των γεωμετρικών στερεών [κλικ] Πάτησε στην παραπάνω εικόνα και δες ψηφιακά τα αναπτύγμα τα των …

View page »

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Yπενθυμίζουμε ότι η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει μόνο για τον παρόντα ιστότοπο και για τους ιστότοπους που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Η προβολή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο που έχει ενσωματωθεί στον παρόντα ιστότοπο (π.χ. video youtube) ή το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση.
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων