↑ Επιστροφή σε Γλώσσα

Εκτύπωσέ το Σελίδα

Ενότητα 1 – Πού είναι ο Άρης;

Πρώτη μέρα στο σχολείο!

 

 

 

 

 

 

 

 

Διαβάζουμε…

 

 

 

 Ο Πιπ πάει σχολείο!

Αθηνά Ασαριώτη

 

o pipΠάτησε στην εικόνα για να διαβάσεις το βιβλίο ηλεκτρονικά

 

 

 

 

 

Η Μίλι, η Μόλι

και η πρώτη τους μέρα στο σχολείο

Αποτέλεσμα εικόνας για η μίλι και η μόλι

Πάτησε στην εικόνα για να διαβάσεις το βιβλίο ηλεκτρονικά

 

 

 ************

 

 

Ακούμε και τραγουδάμε!

 

 

♫ Μουσικό Παραμύθι ♪♫

Στίχοι: Χρίστος Γ. Παπαδόπουλος **
Μουσική: Δημήτρης Μαρκατόπουλος **
Οπτικοποίηση: Στέλλα Δενδηλιάρη **
Από το βιβλίο – cd: ΤΟ ΦΤΕΡΟ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΥ *
Εκδόσεις: Μικρή Άρκτος **

 

 

 

 

Στα νερά της πηγής ένας βάτραχος 
λυπημένος, βαρύς και ατάραχος.
Ποιος να ξέρει τι να σκεφτότανε 
κι αν στον κόσμο κανείς τον νοιαζότανε!
Ποιο ραβδί μαγικό να τον άγγιξε
και ποτέ την ψυχή του δεν άνοιξε. 
Το ποτάμι μπροστά του αγνάντευε. 
Τι του έφερα δώρο δεν μάντευε. 

Από μένα με αγάπη, 
απ’ τα βάθη της καρδιάς, 
πάρε τούτο το φιλάκι
κι όταν γίνεις βασιλιάς,
μην ξεχάσεις τα παιδιά
που κοιμούνται στα παγκάκια
και ξυπνάνε βατραχάκια. 

Η αγάπη τον κόσμο ανάστησε
κι ένα νούφαρο πλάι του βλάστησε. 
Το ποτάμι ξανά πίσω γύρισε,
στην πηγή που η άνοιξη μύρισε. 
Παραμύθια κι αλήθεια μπλεχτήκανε
και τα μάγια της νύχτας λυθήκανε. 
Μια ευχή στο αυτί του ψιθύρισα, 
άνοιξα αγκαλιά και τον φίλησα.

 

 

 

************

 

 

Παρουσιάζουμε τον εαυτό μας!

 

 

 

σακούλα 2017-2018

σακούλα

 

 

 

 

 

σακούλα 2018-2019

 

 

 Με αυτές τις εύκολες και απλές κατασκευές, παρακινούμε τους μαθητές μας να παρουσιάσουν τον εαυτό τους στους συμμαθητές τους, χρησιμοποιώντας τρία αντιπροσωπευτικά προσωπικά τους αντικείμενα!

Μέσα στη χαρτοσακούλα βάζουμε μια μικρή επιστολή, ένα μολύβι, καραμέλες, γλειφιτζούρι ή ένα γλυκό παστελάκι!

 

 

την επόμενη μέρα…

 

… και τι δεν έχουν μέσα αυτές οι σακουλίτσες! Το περιεχόμενό τους μας βοηθάει να γνωριστούμε και να μάθουμε καλύτερα ο ένας τον άλλον!

 

 

 

Α1  – Τα ονόματά μας!

 

 

 

 

 

 

\\

 

 

 

 

 ************

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για προγραφικές

 Πάτησε στην εικόνα!

 

 

 

 

 

 

 

Ενότητα 1

Πού είναι ο Άρης;

 

 

 

 

Με τι θα ασχοληθούμε σ’ αυτή την ενότητα:

  • Γνωριμία με τους ήρωες του βιβλίου
  • 1. Οι συλλαβές πα, πι
  • 2. Η συλλαβή τα
  • 3 & 4  Η συλλαβή πο , Η συλλαβή  το
  • 5. Η συλλαβή  λα
  • 6 & 7 Οι συλλαβές  να, νι . Η συλλαβή με
  • Επανάληψη 1ης ενότητας

 

 

καρτέλες πρώτης ανάγνωσης

[κλικ στις εικόνες]

 

A

 

 

 

 Γνωριμία με τους ήρωες του βιβλίου

 Το μάθημα στο ψηφιακό βιβλίο

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Μαθαίνουμε παίζοντας!

Picture(Κλικ για on-line άνοιγμα του παιχνιδιού. Μετά το άνοιγμα, συνιστάται η αναμονή για ελάχιστα δευτερόλεπτα, μέχρι να «φορτώσει» το παιχνίδι)

 

 

 

 

 ************

 

 

 

 

Το μάθημα στο ψηφιακό βιβλίο

 

 

 

Πού είναι ο Άρης;

σελίδα 10

Αφού είχαμε την πρώτη επαφή με τους ήρωες, ήρθε η ώρα μέσα από την εικόνα του βιβλίου να τους αναγνωρίσουμε και να παρατηρήσουμε και τον τόπο που βρίσκονται.

Έτσι λοιπόν τα παιδιά ονόμασαν όλα τα αντικείμενα της εικόνας και φτιάξαμε έναν κατάλογο με άλλα αντικείμενα που θα μπορούσαμε να βρούμε σε μια παραλία (οδηγίες Β.Δ. σελ. 33-34).

 

 

 

 

 

 

 

 Πού είναι ο Άρης (2)

σελίδα 11

 

 

 

 

 

Ώρα για εξάσκηση!

 

 Οι συλλαβές πα, πι

Picture

Κλικ για on-line άνοιγμα του παιχνιδιού.

 

 

 

 

 

 

Πού είναι ο Άρης (3)

 

 

 
Ώρα για παιχνίδι!

 

Picture

 

 

 

πάτησε στην εικόνα

Picture

 

 

 

 

 

***************************************

 

 

 

Αφού μάθαμε τις φωνούλες π, α,πα, π,ι,πι, και τ,α,τα, σήμερα θα ασχοληθούμε με τη σελίδα 14 που δεν μας δίνει κάποιο νέο γράμμα, αλλά θα μάθουμε μια πιο μεγάλη λεξούλα – τη λέξη πατάτα.

Θα δουλέψουμε πάνω στην εικόνα και το κείμενο ενώ παράλληλα θα κάνουμε επανάληψη σε όλα όσα κάναμε μέσα στη βδομάδα.

 

 

 

Πού είναι ο Άρης (4)

 

 

 

 

 Επίσης παίξαμε και με τα καρτελάκια μας!

20160922_085826

 

***************************************

 

 

 

Πού είναι ο Άρης (5)

 

 

 Ώρα για παιχνίδι!

 

 

Πάτησε στην εικόνα

Picture

 

 Πάτησε στην εικόναPicture

 

 Παιχνίδι μνήμης με τις συλλαβές
πα, πο, πι, τα, το, λα

(δημιουργός Παύλος Κώτσης)Picture

 

 

***************************************

 

 

 

 Πού είναι ο Άρης (6)

 

 

 

 

Πάτησε στην εικόνα

Η συλλαβή  λα

 

 

 

 

 

 πάτησε στην εικόνα

για να ανοίξεις το ψηφιακό τετράδιο εργασιών της Γλώσσας

Αποτέλεσμα εικόνας για τετραδιο εργασιων γλωσσας α δημοτικου

 

 

***************************************

 

 

 

 

Το μάθημα στο ψηφιακό βιβλίο

 

 

  Πού είναι ο Άρης (7)

 

 

Χθες ολοκληρώσαμε μια μικρή επαναληψούλα σε ότι έχουμε κάνει μέχρι σήμερα και με χαρά ανακαλύψαμε ότι ξέρουμε να διαβάζουμε και να γράφουμε αρκετές λεξούλες! Σήμερα θα συνεχίσουμε την ενότητα και θα πάμε στο τελευταίο δισέλιδο (σελ. 18 – 19). Ο στόχος μας είναι να καταφέρουμε να διαβάσουμε την πρώτη μας πρόταση:

 

 

«Α, να ένα παπί με ένα πανί.»

 

 

 
Αφού διαβάσουμε τι φωνάζει ο Άρης, θα χωρίσουμε το «πανί» σε παρεούλες (συλλαβές) και μετά θα αναλύσουμε την κάθε συλλαβή στις φωνούλες (γράμματα) που τη φτιάχνουν.

 

 

 

 

 

 

 πάτησε στην εικόνα

για να ανοίξεις το ψηφιακό τετράδιο εργασιών της Γλώσσας

Αποτέλεσμα εικόνας για τετραδιο εργασιων γλωσσας α δημοτικου

 

 

 Ώρα για παιχνίδι!

 

 

Πάτησε στην εικόνα

 

Picture

 

 

 

 

 

***************************************

 

 

Το μάθημα στο ψηφιακό βιβλίο

 

 

 Πού είναι ο Άρης (8)

Σήμερα θα συνεχίσουμε στη σελίδα 19

 

 

 

 

 

«Α, να ένα παπί με ένα πανί.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 πάτησε στην εικόνα

για να ανοίξεις το ψηφιακό τετράδιο εργασιών της Γλώσσας

Αποτέλεσμα εικόνας για τετραδιο εργασιων γλωσσας α δημοτικου

 

 

 Ώρα για παιχνίδι!

 

 

Πάτησε στην εικόνα

Picture

 

 

 

 

***************************************

 

 

Το μάθημα στο ψηφιακό βιβλίο

 

 

Επανάληψη στην εισαγωγική ενότητα

 

 

«Πού είναι ο Άρης;»

 

 

Έφτασε η ώρα λοιπόν να ολοκληρώσουμε την εισαγωγική ενότητα του βιβλίου της Γλώσσας με τίτλο«Πού είναι ο Άρης;»

  • Θα δουλέψουμε με τα καρτελάκια μας και θα σχηματίσουμε όλες τις παρεούλες που μάθαμε μέχρι τώρα.
  • Μετά, με τις παρεούλες αυτές, θα σχηματίσουμε λεξούλες και θα τις γράψουμε! Σ’ αυτό θα μας βοηθήσουν τα μαγνητικά γράμματα και ο πίνακάς μας.
  • Θα αναφέρουμε πάλι τι είπαμε για τον τόνο και θα θυμηθούμε ότι μπαίνει μόνο πάνω στα φωνακλάδικα γραμματάκια και ότι δείχνει ποιο φωνακλάδικο φωνάζει πιο πολύ.

 

 

 

 

 

 

Όταν ολοκληρώσουμε την επανάληψη θα ασχοληθούμε με την τελευταία εικόνα της ενότητας και θα δούμε τι βρήκε ο Άρης. Επίσης, θα διαβάσουμε κι εμείς τα λόγια των παιδιών.

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για τι κάνεισ στα καλάμια άρη

 

 

 

 

 

 

 

Τέλος θα ακούσουμε και το αντίστοιχο τραγούδι από τον δίσκο «Λάχανα και χάχανα»με τίτλο:

 

 

 

Το σαλιγκάρι

 

 

 

 

Το σαλιγκάρι επισκέφθηκε στην τάξη μας και έκανε μερικές βολτίτσες στα θρανία και γνωρίστηκε με όλα τα παιδιά.

 

 

 

 

 

 

 

Τελευταία δραστηριότητα θα είναι το σαλιγκάρι ο Τάσος. Μέσα στο καβούκι του θα γράψουμε όλες τις συλλαβούλες και τις λεξούλες που μάθαμε (ή όσες θυμάται ο καθένας). Μετά θα τις κρύψουμε αφού πρώτα χρωματίσουμε το εξωτερικό καβούκι.

(η ιδέα για το σαλιγκάρι ανήκει εδώ)

 

 

 

 

πάτησε στην εικόνα για να εκτυπώσεις τον Τάσο το σαλιγκάρι

σαλιγκάρι 1

 

 Ώρα για παιχνίδι!

 

 

Πάτησε στην εικόνα

Picture

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/vpapagiann/?page_id=1700

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Yπενθυμίζουμε ότι η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει μόνο για τον παρόντα ιστότοπο και για τους ιστότοπους που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Η προβολή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο που έχει ενσωματωθεί στον παρόντα ιστότοπο (π.χ. video youtube) ή το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση.
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων