↑ Επιστροφή σε Γλώσσα

Εκτύπωσέ το Σελίδα

Ενότητα 22 – Πώς γίνεται; Πώς παίζεται;

Εικόνα

 

 

 

 

 

Στόχοι της ενότητας

  • Κατανόηση προφορικών και γραπτών οδηγιών.
  • Παροχή προφορικών και γραπτών οδηγιών .
  • Αόριστος χρόνος ρημάτων της α΄συζυγίας
  • Διάκριση μεταξύ των της, τις και στις.
  • Σύνδεση προτάσεων με το και

πηγή: Γλώσσα Β τάξης, βιβλίο δασκάλου

 

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για 22. Πώς γίνεται; Πώς παίζεται;Το μάθημα στο ψηφιακό βιβλίο

 

 

 

Σήμερα θα μπούμε σε καινούρια ενότητα και θα μιλήσουμε για κατασκευές και φυσικά για παιχνίδια.

 

 

 

 

 

Θα ξεκινήσουμε με τον προοργανωτή, που αυτή τη φορά είναι ένα ποιηματάκι, «Η βαβυλωνία». Θα το διαβάσουμε και θα βρούμε ποια παιχνίδια αναφέρονται στο ποίημα και θα πούμε πώς παίζονται (αν τα ξέρουμε…). Θα μιλήσουμε για τα παραδοσιακά παιχνίδια και πώς τα έπαιζαν και τα παίζουν τα παιδιά και θα γνωρίσουμε μερικά από αυτά στην παρακάτω ιστοσελίδα:

 

 

(πάτησε την εικόνα για να μεταφερθείς στην ιστοσελίδα του 9ου Δημ. σχολείου Κιλκίς)

 

 

 

 

 

Μετά θα γράψουμε στο τετράδιό μας τις οδηγίες για την κατασκευή της ατμομηχανής.

 

 

Σχετική εικόνα

 

 

πηγή εικόνας:http://idefterastonaera.blogspot.gr/2016/05/blog-post_24.html

 

 

 

 

 

 

Θα συνεχίσουμε στο κείμενο της υποενότητας 1 και θα διαβάσουμε τις οδηγίες για το πώς μπορούμε να φτιάξουμε λαγουδάκια στη σειρά.

θα βρούμε και θα κυκλώσουμε τα ρήματα που μας λένε τι να κάνουμε.

 

 

 

 

Στη συνέχεια θα κάνουμε τις ασκήσεις  1, 2 και 3 στο τετράδιο εργασιών, σελ. 63 – 64.

 

 

 

 

 

Κλικ στην εικόνα

Γλωσσα Β Δημοτικου Τετραδιο Εργασιων β τευχος

 

 

 

 

 

Σήμερα θα μάθουμε μέσα από το κείμενο «Ο θείος Ντίνος» να κλίνουμε τον Παρατατικό του ρήματος είμαι.

 

 

 

 

 

 

Ώρα για παιχνίδι!

 

Αποτέλεσμα εικόνας για οι σκανταλιές του άτακτου

Οι σκανταλιές του Άτακτου (Άρθρα της και τις)-διαδραστικό παιχνίδι

 

 

 

 

 

 

Στη σημερινή υποενότητα θα διαβάσουμε το κείμενο «Τα χρωματιστά μολύβια» και μέσα από αυτό θα γνωρίσουμε ακόμα έναν χρόνο, τον αόριστο. Θα κυκλώσουμε τα ρήματα που δείχνουν ότι κάτι έγινε χτες ή πιο πριν για λίγο.

 

 

 

http://2.bp.blogspot.com/-ecYnfzFM3dQ/TsubNijM1TI/AAAAAAAADAs/XOn_GVdz0D8/s1600/005.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια θα κάνουμε τις ασκήσεις  5 και 6 στο τετράδιο εργασιών, σελ.65.

 

 

 

 

 

Κλικ στην εικόνα

Γλωσσα Β Δημοτικου Τετραδιο Εργασιων β τευχος

 

 

 

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια θα διαβάσουμε το κείμενο «Η μικρή Ελένη» και θα το επεξεργαστούμε.

 

 

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για η μικρή ελένη β δημοτικού

 

 

 

 

 

 

Σήμερα θα μάθουμε πώς να ενώνουμε δυο προτάσεις σε μία χρησιμοποιώντας το «και».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

διαδραστική δραστηριότητα – κουίζ
​για τον Ενεστώτα, τον Αόριστο και τον Παρατατικό:

 

 

 

 

 

 

 

 

Διαβάζουμε από το Ανθολόγιο!

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για τα παιχνίδια του αγέρα

Το μάθημα στο ψηφιακό βιβλίο

 

 

 

Σήμερα θα διαβάσουμε το ποίημα «Τα παιχνίδια του αγέρα» και θα ολοκληρώσουμε την ενότητα 22 με μια μικρή επανάληψη.

 

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για τα παιχνίδια του αγέρα

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/vpapagiann/?page_id=2266

Top
 
Yπενθυμίζουμε ότι η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει μόνο για τον παρόντα ιστότοπο και για τους ιστότοπους που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Η προβολή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο που έχει ενσωματωθεί στον παρόντα ιστότοπο (π.χ. video youtube) ή το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση.
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων