Ενότητα 16 – Νιώθω

Το μάθημα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση


Μετάβαση στο sway.office.com.

 

 

Στόχοι της ενότητας

  • Λεκτική έκφραση συναισθημάτων.
  • Κλίση ρημάτων της α΄συζυγίας.
  • Χρήση συγκριτικού βαθμού επιθέτων μέσα σε προτάσεις.
  • Θηλυκά ουσιαστικά σε -ου.

πηγή: Γλώσσα Β τάξης, βιβλίο δασκάλου

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για 16. Νιώθω β δημοτικούΤο μάθημα στο ψηφιακό βιβλίο

 

Στην ενότητα αυτή θα μάθουμε να μιλάμε και να αναγνωρίζουμε τα συναισθήματά μας (τα δικά μας αλλά και των άλλων).

 

Αποτέλεσμα εικόνας για συναισθήματα

 

Θα ξεκινήσουμε με τον προοργανωτή και θα προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τα συναισθήματα των παιδιών και να βρούμε την  αιτία τους.

 

 

 

 

 

Μετά θα διαβάσουμε το πρώτο κείμενο της ενότητας “Το παιδί με το ακορντεόν”. Το κείμενο είναι γεμάτο από λέξεις και εκφράσεις για διάφορα συναισθήματα όπως, αγωνία, χαρά ενθουσιασμός αλλά και συγκίνηση. Θα τις βρούμε και θα τις υπογραμμίσουμε.

 

Θα προσπαθήσουμε να εκφράσουμε και δικά μας συναισθήματα που νιώσαμε και για ποιον λόγο.

 

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια θα προσπαθήσουμε να φτιάξουμε τέσσερις πίνακες αναφοράς για τα τέσσερα συναισθήματα που μας προτείνει το βιβλίο στην υποενότητα 3 και θα κολλήσουμε χαρτάκια όπου θα γράψουμε από μία ή δυο καταστάσεις που μας προκαλούν το συναίσθημα της χαράς, της λύπης, του φόβου και του θυμού.

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για συναισθήματα

Τέλος θα κάνουμε την άσκηση 1, στο τετράδιο εργασιών.

 

Κλικ στην εικόνα

Γλωσσα Β Δημοτικου Τετραδιο Εργασιων β τευχος

 

 

 

 

 

 

 

Σήμερα θα μάθουμε να κλίνουμε ρήματα σε -ω χωρίς τόνο.

 

 

 

 

 

… ακόμα θα μάθουμε να γράφουμε σωστά το τέλος των ρημάτων (ορθογραφία των ρηματικών καταλήξεων)

 

 

 

 

 

 

Διαδραστική δραστηριότητα – Κουίζ
​για τα ρήματα που τελειώνουν σε -ω:
Picture

κλικ στην εικόνα

 

πηγή: https://www.stintaxi.com/16-nuiota974thetaomega.html

 

 

κλικ στην εικόνα

 

 

κάνε κλικ στην εικόνα

 

 

 

 

 

Θα διαβάσουμε πρώτα έναν μύθο του Αισώπου και θα επεξεργαστούμε το κείμενο.

 

 

 

 

 

 

Μετά θα μάθουμε πώς κλίνονται τα ανισοσύλλαβα θηλυκά ουσιστικά σε -ού με τόνο. Θα μας βοηθήσουν οι λέξεις με έντονα γράμματα.

 

 

 

 

Σειρά μετά έχει το τετράδιο εργασιών όπου θα κάνουμε τις ασκήσεις 2, 3, 4, 5, 6 και 7.

 

Κλικ στην εικόνα

Γλωσσα Β Δημοτικου Τετραδιο Εργασιων β τευχος