↑ Επιστροφή σε Μαθηματικά

Εκτύπωσέ το Σελίδα

Ενότητα 3η

 

 

 

Ενότητα 3η

 

 

  Picture Το μάθημα στο βιβλίο του μαθητή

 17. Οι αριθμοί από το 10 μέχρι το 20

 

 

************************************

 

 

Picture

Το μάθημα στο βιβλίο του μαθητή

18. Αθροίσματα μέχρι το 10

 

 

 

 ************************************

 

 

Το μάθημα στο βιβλίο του μαθητή

 

 

19. Oι τακτικοί αριθμοί – Τα διπλά αθροίσματα

 

  Στόχοι:

1.   Η άσκηση των μαθητών στον υπολογισμό των διπλών αθροισμάτων μέχρι το 10.

2. Η υπενθύμιση των όρων «διπλάσιο» και «μισό» και η άσκησή τους στην ικανότητα εύρεσης του διπλάσιου των αριθμών μέχρι το 5 και του μισού των ζυγών αριθμών μέχρι το 10.

3.  Η άσκηση των μαθητών στην τακτική διάταξη των αριθμών μέχρι το 10.

 

 

 

 

Θα ξεκινήσουμε με μια φανταστική ιστορία που διαδραματίζεται σε μια δεκαόροφη πολυκατοικία.

 

 

 

 

 

 

πολυκατοικία τελικό

 

 

 

 

 

 

 

Η κυρία Σιντορέ και τα διπλά αθροίσματα
http://kiriasidore.blogspot.gr/(πατήστε στην εικόνα για να μεταφερθείτε στο blog της)

 

 

Παίξαμε με τα τουβλάκια, για να μάθουμε το μισό και το διπλάσιο!

 

 

τουβλάκια τουβλάκια2

 

 

 

 

lllll

 

 

 

 

 ************************************

 

 

 Το μάθημα στο βιβλίο του μαθητή

 

 

20. Τα νομίσματα μέχρι το 10
 Πάτησε στην εικόνα και επίλεξε από τα μαθηματικά της Α΄ δημοτικού «Νομίσματα»
Αποτέλεσμα εικόνας για 19. Οι τακτικοί αριθμοί – Τα διπλά αθροίσματα

 

 

Μάθαμε τα νομίσματα και μαζί με αυτά πώς να ψωνίζουμε με τα δικά μας χρήματα! Φτιάξαμε το δικό μας μαγαζάκι και πουλήσαμε – αγοράσαμε διάφορα προϊόντα. Σ΄αυτό μας βοήθησε και η λίστα με τα ψώνια που γράψαμε, με μεγάλη προσοχή, ο καθένας μας! Σίγουρα δεν γίναμε τέλειοι στη χρήση των χρημάτων αλλά μέσα από το παιχνίδι σίγουρα θα γίνουμε!

 

 20170131_123603 20170131_123610 20170131_123633 20170131_123722
 ************************************

 

 

  Το μάθημα στο βιβλίο του μαθητή
 
21. Προσθετική ανάλυση αριθμών από το 6 μέχρι το 10

 

Πρώτος στόχος του κεφαλαίου αυτού είναι να βοηθηθούν οι μαθητές να κατανοήσουν τη δυνατότητα ανάλυσης των αριθμών από το 6 μέχρι το 10 σε αθροίσματα δύο όρων. Επιδιώκουμε επίσης να βοηθήσουμε τους μαθητές να εντοπίσουν, τα οργανώσουν και να εργαστούν με όλα τα αθροίσματα στα οποία αναλύονται οι αριθμοί από το 6 μέχρι το 10. τέλος, θεωρούμε ότι είναι σημαντικό οι μαθητές να εφαρμόζουν τη διαδικασία ανάλυσης των αριθμών με όλα τα δυνατά αθροίσματα σε πραγματικές καταστάσεις που εμφανίζονται στην καθημερινή τους ζωή.

πηγή: Μαθηματικά Α τάξη, βιβλίο δασκάλου

Εμείς σήμερα παίξαμε ένα παιχνίδι με κάρτες. Κάθε μαθητής πήρε από μία κάρτα με έναν αριθμό από το 1-9. Στη συνέχεια κάναμε «όρθια» μαθηματικά! Δηλαδή σηκωθήκαμε και ο καθένας έψαχνε να γίνει ζευγάρι με έναν άλλον ώστε να φτιάξουμε μαζί τον αριθμό που έγραφα στον πίνακα. Η αλήθεια είναι ότι ήταν πολύ διασκεδαστικό!

 

 

 ************************************

 

 

Picture
Το μάθημα στο βιβλίο του μαθητή

 

 22. Προβλήματα

 

Το κεφάλαιο αυτό έχει σαν στόχο να εισαγάγει τους μαθητές στη λογική της επίλυσης προβλημάτων.

 

 ************************************

 

 

Picture

 

Το μάθημα στο βιβλίο του μαθητή

 

 

23. Επανάληψη της 3ης ενότητας

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/vpapagiann/?page_id=1826

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Yπενθυμίζουμε ότι η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει μόνο για τον παρόντα ιστότοπο και για τους ιστότοπους που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Η προβολή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο που έχει ενσωματωθεί στον παρόντα ιστότοπο (π.χ. video youtube) ή το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση.
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων