Οι μαθητές να είναι ικανοί να διαβάζουν και να γράφουν και να διαχειρίζονται φωνολογικά αριθμούς μέχρι το 1.000
Αναλυτικά οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να:
- Συγκρίνουν και να διατάσσουν τριψήφιους αριθμούς.
- Αναλύουν και να συνθέτουν τριψήφιους.
- Συμπληρώνουν αριθμητικές αλυσίδες μέχρι το 1.000 ανεβαίνοντας ή κατεβαίνοντας ανά 10, 50, 100.
- Συνεργάζονται σε ομάδες των τεσσάρων.
πηγή: Μαθηματικά Β τάξης, βιβλίο δασκάλου
Φτιάξε έναν χιλιομετρητή!
θα σε βοηθήσει το σχέδιο…
Βασικοί στόχοι
Οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να βρίσκουν τους αριθμούς που βρίσκονται πριν και μετά από μία εκατοντάδα, στηριζόμενη στο φωνολογική ανάλυση των αριθμών και στο συμπλήρωμα του 100
Αναλυτικά οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να:
- Κάνουν σύγκριση, διάταξη, παρεμβολή σε τριψήφιους αριθμούς.
- Αναλύουν έναν τριψήφιο αριθμό σε μονάδες, δεκάδες, εκατοντάδες.
- Μπορούν να αριθμούν ανά 1 μέχρι το 1.000 ανεβαίνοντας ή κατεβαίνοντας (με ή χωρίς εποπτικό υλικό).
- Συνεργάζονται σε ομάδες για την επίτευξη μίας δραστηριότητας.
πηγή: Μαθηματικά Β τάξης, βιβλίο δασκάλου
***************************
του μαθητή
44. Λύνω προβλήματα με μεγάλους αριθμούς
Βασικοί στόχοι
Οι μαθητές θα πρέπει να είναι ικανοί να λύνουν απλά προβλήματα με τριψήφιους αριθμούς
Αναλυτικά οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να:
- Λύνουν προβλήματα με τριψήφιους χρησιμοποιώντας στρατηγικές ανάλογες όπως με τους διψήφιους (πίνακας, ζωγραφική, εποπτικό υλικό).
- Αναλύουν και συνθέτουν τριψήφιους υπολογίζοντας νοερά σε στρογγυλούς αριθμούς τις εκατοντάδες (π.χ. 350+50, 800-50, 300+100).
- Αναλύουν και συνθέτουν τριψήφιους αριθμούς κάνοντας νοερούς υπολογισμούς στην προηγούμενη εκατοντάδα (π.χ.298 +4= 200 +(98+2)+2=200+100+2=302.
- Λύνουν σπαζοκεφαλιές (μαγικά τετράγωνα).
- Βρίσκουν το λάθος σε έναν υπολογισμό και το διορθώνουν.
- Συνεργάζονται σε ομάδες των τεσσάρων.
πηγή: Μαθηματικά Β τάξης, βιβλίο δασκάλου
Για να λύσουμε προβλήματα με μεγάλους αριθμούς, πρώτα τους αναλύουμε σε μικρότερους και μετά υπολογίζουμε και βρίσκουμε πιο εύκολα το αποτέλεσμα.
*************************