Σήμερα το πρωί από νωρίς οι μαθητές της έκτης τάξης είχαν μαζευτεί στο σχολείο κουβαλώντας στολές, τσαρούχια, κεντημένες ποδιές και τα μαντήλια ν’ ανεμίζουν. Στις 9 όλα ήταν έτοιμα και η γιορτή μας άρχισε.
Όλα πήγαν μια χαρά και τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό.
Συγχαρητήρια σε όλους!
Σύντομα θα έχουμε και φωτογραφίες…
