Σήμερα ξεκινήσαμε τα εργαστήρια δεξιοτήτων που πρώτη φορά εφαρμόζονται σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τον σύνδεσμο http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs.
Κάθε θεματικός κύκλος χωρίζεται σε υποενότητες και σε κάθε υποενότητα αντιστοιχούν 5 έως 7 εργαστήρια, των 3 διδακτικών ωρών το κάθε ένα. . Ο πρώτος θεματικός κύκλος έχει τον τίτλο: ” Ζω καλύτερα – Ευ Ζην” και η υποενότητα που θα επεξεργαστούμε έχει τίτλο: “Διατροφή και Στοματική Υγιεινή”. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμά μας θα έχει τον τίτλο, «Τη διατροφή μου φροντίζω, δόντια γερά χτίζω» .
και τα δύο πρωινά τμήματα ξεκινήσαμε με τις εισαγωγικές δραστηριότητες του πρώτου εργαστηρίου που αφορούν στο “δέσιμο” της ομάδας μας μέσα από δημιουργικές και παιγνιώδεις δραστηριότητες συνεργασίας, κριτικής σκέψης και αλληλοβοήθειας.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ως βίντεο αφόρμησης για την κατανόηση της έννοιας “καλή συνεργασία” αξιοποιήσαμε τα εξής βίντεο:
Στη συνέχεια, προκειμένου να αντιληφθούμε καλύτερα τη συλλογικότητα με την οποία λειτουργεί μία ομάδα, παίξαμε παιχνίδια συνεργασίας, αφού παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο που μας βοήθησαν να κατανοήσουμε καλύτερα τους κανόνες του κάθε παιχνιδιού. Τα παιχνίδια μας ήταν τα εξής (σε παραλλαγή από τα παιχνίδια που παρακολουθήσαμε στα βίντεο): 1. “Περνάω το χούλα χουπ χωρίς να αφήσω τα χέρια μου!”, 2. “Κατεβάζω το χούλα χουπ με τα μικρά μου δακτυλάκια”, 3. “Σε παρέα περπατώ, το χάρτινο πιατάκι μεταφέρω”, 4. “Ο ανθρώπινος κόμπος”, 5. “Σε ζευγάρια προχωρώ στο καλάθι για να φτάσω”. Τα βίντεο που αξιοποιήσαμε για το κάθε παιχνίδι:
(το πρώτο παιχνίδι από το βίντεο)
(το πρώτο παιχνίδι από το παρακάτω βίντεο)
Στη συνέχεια, επεξεργαστήκαμε το τραγούδι “Συνεργασία”.
Αξιοποιήσαμε και το εικονόλεξο του τραγουδιού, από εδώ.
Ολοκληρώνοντας την εισαγωγή στον 1ο θεματικό κύκλο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, προσεγγίσαμε το έργο ενός νέου καλλιτέχνη, του ThankYouX, φτιάχνοντας τον “συνεργατικό τοίχο” της τάξης μας από εδώ.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, στο πρώτο μας εισαγωγικό εργαστήριο παίξαμε παιχνίδια – αποστολές « δεσίματος» της ομάδας με την ομαλή συνεργασία να είναι βασικό προαπαιτούμενο. Η κάθε ομάδα που ολοκλήρωνε με επιτυχία τις αποστολές της, κέρδιζε ένα δεντράκι στολίδι για το τραπεζάκι της .
Με το πέρας των παιχνιδιών συνεργασίας, τα μέλη της κάθε ομάδας ανέλαβαν να στολίσουν με φθινοπωρινά φύλλα το δεντράκι τους. Η πιο απαιτητική πρόκληση καθώς έπρεπε τα μέλη κάθε ομάδας να μοιραστούν τη μοναδική κόλλα του τραπεζιού και να δουλέψουν σε σειρά με υπομονή και σεβασμό ο ένας στον άλλο.















































































































































































































































































































































































































































































Πρόσφατα σχόλια