2ο ιστολόγιο 12ου Νηπιαγωγείου Γλυφάδας

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

Γράφω τ’όνομά μου

Σεπ 201820

Τα παιδιά σήμερα ασχολήθηκαν με τη γραφή του ονόματός τους έχοντας βοήθεια τις καρτέλες-φίλους τους(εδώ).

 

Το φύλλο που χρησιμοποιήθηκε:

Επίσης ανακάλυψαν το κρυφό μήνυμα(όνομα) χρησιμοποιώντας νερομπογιές. Τ’όνομά τους ήταν γραμμένο με λευκή λαδοπαστέλ.

Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος συνεχίσαμε τη δραστηριότητα γραφής του ονόματός μας,συνδέοντας τ’όνομα με τον εαυτό μας.

Τα φύλλα που χρησιμοποιήθηκαν:

Επίσης ασχοληθήκαμε με τους κανόνες σωστής συμπεριφοράς με βοηθό τον Λέανδρο(εδώ),τραγουδώντας και παρακολουθώντας σχετικά βίντεο στο διαδίκτυο.Επειδή τα βίντεο είναι στην αγγλική γλώσσα μας δόθηκε η αφορμή να εξηγήσουμε και να κατανοήσουμε  ότι σε όλον τον κόσμο τα παιδιά πηγαίνουν σχολείο και σε όλα τα σχολεία ισχύουν οι κανόνες σωστής συμπεριφοράς.

https://www.youtube.com/watch?v=xno5Y1-JEUs

Με αφορμή τη συγκεκριμένη εικόνα στο pinterest δημιουργήθηκε το παρακάτω τραγούδι των κανόνων στην παρεούλα:

  

Επίσης για το δέσιμο της ομάδας τραγουδάμε:

Τέλος συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας για τη σωστή και λάθος συμπεριφορά ζωγραφίζοντας αναλόγως χαμογελαστό ή λυπημένο προσωπάκι:

Το φύλλο που χρησιμοποιήθηκε:

 

Παίζω με τ’όνομά μου

Σεπ 201819

Τα παιδιά σήμερα, με παιγνιώδη τρόπο,ασχολήθηκαν με τη γραφή του ονόματός τους.Παίρνοντας την ιδέα από το Kindergarten Art Class τα παιδιά χρωμάτισαν τα τετράγωνα του φύλλου εργασίας και ανάμεσά τους έγραψαν τα γράμματα του ονόματός τους ,όπως ο Paul Klee.Παρακολουθήσαμε πίνακες του μεγάλου ζωγράφου στο διαδίκτυο και παρατηρήσαμε την τεχνοτροπία του.

Οι δημιουργίες μας:

Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος κατασκευάσαμε το φίλη και τη φίλη που θα μας βοηθά να μάθουμε να γράφουμε μόνοι μας σε λίγο καιρό τα ονόματά μας. Μετακινούμε το μανταλάκι γραμματάκι-γραμματάκι και το γράφουμε στο χαρτί μέχρι να ολοκληρωθεί τ’όνομά μας.

Οι δημιουργίες μας:

Τα πατρόν που χρησιμοποιήθηκαν για το φίλο και τη φίλη του ονόματός μας:

   

 

 

Οι κανόνες της τάξης μας

Σεπ 201818

Σήμερα με τη βοήθεια του Λέανδρου,του λιονταριού,μιλήσαμε για τους κανόνες συμπεριφοράς, διαχείρισης συγκρούσεων,παιχνιδιού και προσαρμογής.Ευχαριστούμε για την ιδέα τη συνάδελφο Marina Zacharia.

Το αρχικό γράμμα του ονόματός μου συνέχεια

Σεπ 201818

Σήμερα τα παιδιά συνέχισαν τις σελίδες του βιβλίου του αρχικού γράμματος του ονόματός τους ξεκινώντας από εχθές (εδώ).Τα παιδιά ζωγράφισαν με λαδοπαστέλ το φύλλο Α4 αφού η νηπιαγωγός σχεδίασε το γράμμα του καθενός με χαρτοταινία.Αφαιρώντας την χαρτοταινία αποτυπώθηκε το γράμμα στο χαρτί.

Στη συνέχεια αναγνώρισαν το καθένα το γράμμα του παίζοντας.

Τέλος σε λωρίδα χαρτί τα παιδιά έγραψαν  το αρχικό γράμμα του ονόματός τους και δημιούργησαν μία εικόνα(π.χ.παιδάκι,ήλιος,λουλούδι):

Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος κατασκεύασαν το χωριό με τις καλύβες των γραμμάτων στη ζούγκλα,αφού η διακόσμησή μας φέτος είναι η ζούγκλα.

Η δημιουργία μας:

Επίσης παρακολουθήσαμε και το παρακάτω βίντεο στο Youtube για την ονομασία των γραμμάτων και τις φωνούλες τους που μας βοηθούν στη γραφή.

Τα φύλλα που χρησιμοποιήθηκαν:

Το αρχικό γράμμα του ονόματός μου

Σεπ 201817

Σήμερα εξασκηθήκαμε στη μάθηση της γραφής και του ήχου του αρχικού γράμματος του ονόματός μας. Τα παιδιά δημιούργησαν το εξώφυλλο του βιβλίου που θα περιλαμβάνει όλα τα φύλλα εργασιών με το αρχικό γράμμα του ονόματός τους.

Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος ασχοληθήκαμε με τη «γλυκιά» γραφή του γράμματός μας. Σ’ένα ταψί με ζάχαρη χαράξαμε το αρχικό μας γράμμα αφού πρώτα το αναγνωρίσαμε από το εποπτικό υλικό. Δεν μπορέσαμε ν’αντισταθούμε στη γλυκιά γεύση της ζάχαρης και στο τέλος της γραφής όλοι τη γευτήκαμε από το δείκτη του χεριού μας!!!

Τέλος δημιουργήσαμε τ’ αρχικά γράμματα του ονόματός μας σε ανθρωπάκια και στολίσαμε την τάξη.

Οι δημιουργίες μας:

Ποιος εγώ; Έχω όνομα

Σεπ 201815

Τ’ όνομά μας  συνδέεται με την ύπαρξη και είναι συνυφασμένο με την ατομικότητα του καθενός μας. Όταν κάποιος θέλει να μας καλέσει ή να μας απευθύνει το λόγο φωνάζει τ’όνομά μας.

Για να κατανοήσουμε τη σημασία του,στην καθημερινότητά μας ,παίξαμε το παιχνίδι με τον καθρέπτη στοχεύοντας να δώσουμε απάντηση στην ερώτηση «ποιος είναι σήμερα στο νηπιαγωγείο;»

Όποιος άνοιγε το κουτί και κοιτούσε τον εαυτό του στον καθρέπτη απαντούσε *εγώ*. Μαζευτήκαμε πολλά εγώ και ο καθένας διεκδικούσε το *εγώ* για το άτομό του. Έτσι περάσαμε στο όνομά και τα *εγώ*  ξεχωρίστηκαν και απέκτησαν ύπαρξη μοναδική( π.χ. Λυδία,Μυρτώ,Νικόλας,Άγγελος κ.α.)

Στη συνέχεια περάσαμε στην αναγνώριση των ονομάτων, δραστηριότητα κατά την οποία τα παιδιά κοιτώντας το γραμμένο όνομα προσπαθούσαν να το ξεχωρίσουν.

Τέλος μεταμορφώσαμε τ’ όνομά μας σε ουράνιο τόξο, δραστηριότητα που στοχεύει στη σωστή φορά γραφής των γραμμάτων.

Εργασία Σαββατοκύριακου δόθηκε ένα φύλλο που παιδιά και γονείς μαζί θα το συμπληρώσουν, θα το συζητήσουν ώστε τη Δευτέρα 17/9/2018 τα παιδιά φέρνοντάς το σχολείο θα το παρουσιάσουν. Η φωτογραφία είναι από το pinterest.

 

Η παλάμη μου,αναπόσπαστο κομμάτι του εγώ μου

Σεπ 201813

Αφού εχθές γίναμε σπουδαίοι ζωγράφοι και φτιάξαμε τα πορτρέτα μας(εδώ) σήμερα σχεδιάσαμε και διακοσμήσαμε τις παλάμες μας χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά ζωγραφικής.Εξηγήσαμε ότι το σώμα μας δηλώνει την ύπαρξή μας και το κάθε μέρος του αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του εγώ μας.Τώρα, το μήνα  Σεπτέμβριο,με την έναρξη της σχολικής χρονιάς φτιάξαμε την παλάμη μας την οποία θα ξαναφτιάξουμε τον Ιούνιο για να συγκρίνουμε την ανάπτυξή μας στο πέρασμα της χρονιάς.

Οι δημιουργίες μας:

Δραστηριότητες πρώτης μέρας σχολικής χρονιάς 2018-2019

Σεπ 201812

Σήμερα ήταν η πρώτη μέρα που οι μαθητές μας και οι μαθήτριες μας γνώρισαν το χώρο του νηπιαγωγείου,τις αίθουσες με το υλικό τους και τις γωνιές παιχνιδιών και εκπαιδευτικού υλικού.Μιλήσαμε για τη συμπεριφορά μας καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής μας στο νηπιαγωγείο, για τους κανόνες συζήτησης και διαλόγου,για τους κανόνες εργασίας,υγιεινής,φαγητού,παιχνιδιού και ομάδας.

Γνωριστήκαμε μεταξύ μας.Είπαμε τα ονόματά μας παιδιά και εκπαιδευτικοί(Υποχρεωτικό πρωινό τμήμα 1:κυρία Ευαγγελίνα,Υποχρεωτικό πρωινό τμήμα 2:κυρία Μαρίνα, Ολοήμερο τμήμα:κυρία Βάνα).

Παίξαμε το παιχνίδι γνωριμίας με τη μαϊμουδίτσα-φύλακα άγγελο της τάξης μας ,τη Μάιρα.Η Μάιρα χαιρέτησε ένα-ένα τα παιδιά μας, έμαθε τα ονόματά τους και τους υποσχέθηκε ότι θα φυλά την τάξη μας όταν απουσιάζουμε όλοι.

Γνωρίσαμε τις γωνιές δραστηριοτήτων και παιχνιδιών. Παίξαμε και διασκεδάσαμε.

Αφού φάγαμε το δεκατιανό μας, δημιουργήσαμε σαν σπουδαίοι ζωγράφοι που είμαστε,τα πορτρέτα μας,

τα περικλείσαμε στα κάδρα τους

και φεύγοντας πήραμε μαζί μας την πρώτη κατασκευή της χρονιάς που θα στολίσει το δωμάτιό μας.

Βεβαίως δεν παραλείψαμε να φωτογραφηθούμε για να θυμόμαστε μετά από χρόνια την πρώτη μας μέρα στο νηπιαγωγείο! Ενδεικτικά παρουσιάζονται κάποιες φωτογραφίες.

Αγιασμός 2018

Σεπ 201811

Σήμερα Τρίτη 11/9/2018 τελέστηκε στην αυλή του νηπιαγωγείου μας ο αγιασμός για την έναρξη της καινούργιας σχολικής χρονιάς.Πλην λιγοστών απουσιών, ήμασταν  όλοι πιστοί στο πρώτο ραντεβού της χρονιάς με το άνοιγμα της πόρτας του νηπιαγωγείου μετά τις καλοκαιρινές διακοπές.

Μετά το πέρας του αγιασμού μοιράστηκαν στους μαθητές μας τα δωράκια καλωσορίσματος.

 

Το απόγευμα πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση γονέων και κηδεμόνων κατά την οποία συζητήθηκαν τα λειτουργικά ζητήματα που μας απασχολούν καθημερινά.Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς που ανταποκρίθηκαν στην πρόκλησή μας και συμμετείχαν ενεργητικά .

Σας περιμένουμε όλους αύριο το πρωί!!!

Υπενθυμίζουμε ότι την Τετάρτη 12/9 και Πέμπτη 13/9 τα τμήματα του νηπιαγωγείου θα λειτουργήσουν μέχρι τις 11:00, ενώ την Παρασκευή 14/9 μέχρι τις 13:00.

Καλή αρχή να έχουμε και μια χαρούμενη και δημιουργική χρονιά!!!

Οι ετοιμασίες για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Σεπ 201810

Ολοκληρώθηκαν όλες οι εργασίες  για την υποδοχή των μικρών μας μαθητών. Αλλάχθηκε η διακόσμηση των ταμπλό και των πορτών των τάξεων :

καθώς και η διακόσμηση των γωνιών της βιβλιοθήκης και του σπιτιού:

Τα υλικά χειροτεχνίας και γραφής τακτοποιήθηκαν στις θήκες τους και περιμένουν τους δημιουργούς να τα χρησιμοποιήσουν:

Το νηπιαγωγείο είναι ένας χώρος βιωματικής και διαδραστικής μάθησης που εξάπτει τη φαντασία και προτρέπει τα νήπια να εξερευνήσουν, ν’ ανακαλύψουν τη γνώση, να πειραματιστούν, να δοκιμάσουν, να δουλέψουν σε ομάδες και να δημιουργήσουν. Ο διάκοσμος της κεντρικής εισόδου του νηπιαγωγείου μας, μαρτυρά όλα τα προαναφερόμενα:

Το μόνο που μας μένει είναι η αποτύπωση της χαράς στην πρώτη φωτογράφιση της χρονιάς:

Καλή αρχή να έχουμε, γεμάτη δημιουργικότητα, χαμόγελα και συνεργασία!!!

Σας περιμένουμε όλους αύριο στον αγιασμό μας , στις 10:30 π.μ.

Μη λείψει κανείς

 

« Παλιότερα άρθρα

Kατηγορίες

Translate



Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων