Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024 : 4ος Θεματικός κύκλος : Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία με τίτλο ”Οι μικροί εξερευνητές”.-Γρίφοι για τα μνημεία της Ευρώπης- Δημιουργία κρυπτόλεξου σε excel-Φύλλο εργασίας: Αντιστοίχιση μνημείου-χώρας -Φύλλο εργασίας ρομποτικής-Ψηφιακά παιχνίδια και φύλλα εργασίας: Γράμμα Ε,ε- Βίντεο, παραμύθι και κουκλοθέατρο για Μάρτη και Μαρτάκια- Εργασία: Ο Μάρτης και η μάνα του-Ζωγραφική : Ένα τοπίο τον Μάρτη.

Μαρ 20241

 

Πάτησε στην εικόνα για να παίξεις το παιχνίδι.

Καταγραφή

 

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με το μάθημα των Αγγλικών.

Στη συνέχεια , καλωσορίσαμε την Άνοιξη και τον καινούριο μήνα , πλέκοντας μαρτάκια. Προσπαθήσαμε αρκετά και τα καταφέραμε μόνοι μας! ‘Επειτα , τα φορέσαμε με περηφάνια.429470497 3320405064926238 5815339866109457694 n defaced

Έπειτα, παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό βίντεο για το έθιμο του Μάρτη.

Μετά το δεκατιανό, και αφού λόγω καιρού δεν μπορούσαμε να βγούμε διάλειμμα , παρακολουθήσαμε τη σύντομη παράσταση κουκλοθέατρου ”Μάρτη , Μάρτη ξύπνησε”.

Έπειτα, επιστρέψαμεστο καθήκον μας ως βοηθοί της ξεναγού και η σημερινή μας αποστολή ήταν να ταξινομήσουμε τις εικόνες των μνημείων που γνωρίσαμε τις προηγούμενες ημέρες, από το παλαιότερο μέχρι το πιο σύγχρονο.

Αρχικά , κάναμε μια επανάληψη στις πληροφορίες που γνωρίζουμε για το καθένα και βάλαμε τις εικόνες σε χρονική σειρά, όπως πιστεύαμε ότι ήταν το σωστό. Έπειτα , συμβουλευτήκαμε τις σημειώσεις της Αφροδίτης με τις πληροφορίες για το κάθε μνημείο σε μορφή αινίγματος. Αφού απαντήσαμε στα αινίγματα με τη σωστή σειρά , διορθώσαμε τη χρονική σειρά. Διαπιστώσαμε οτι το παλαιότερο όλων είναι ο Παρθενώνας και το νεώτερο η Sagrada Familia.

Τα αινίγματα των μνημείων ήταν δημιουργία της κυρίας Ελένης.

430460069 376346571871169 4509556367576471756 nΠαρουσίαση2Παρουσίαση1

Τέλος, συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας ρομποτικής καταγράφοντας τη διαδρομή που μελετήσαμε εχθές στην Bee Bot. Πάτησε εδώ για να δεις τη χθεσινή δραστηριότητα ρομποτικής.

Διαφάνεια11429786532 265621996585503 6796167358990288130 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, γνωρίσαμε μέσα από διήγηση της κας Βάνας το έθιμο του Μάρτη, με το ασπροκόκκινο βραχιολάκι, και γιατί επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα χρώματα. Το κόκκινο συμβολίζει τη ζεστασιά της άνοιξης και το άσπρο την παγωνιά του χειμώνα γιατί ο Μάρτης βρίσκεται πολύ κοντά του. Έτσι το πλέξιμο των δύο κλωστών μας προστατεύει, σύμφωνα με την παράδοση από τις καιρικές συνθήκες-να μην μας κάψει ο ήλιος-και να μας δώσει ευημερία και καλοτυχία. Παρακολουθήσαμε μάλιστα και δύο σχετικά βίντεο για το έθιμο. Στο δεύτερο βίντεο αναφέρεται και το έθιμο με τα χελιδονίσματα-τα κάλαντα της Άνοιξης-με το οποίο θ’ ασχοληθούμε από βδομάδα.

Ζωγραφίσαμε ένα τοπίο τον Μάρτη.

423686637 451535737209391 127378089188513265 n

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024 : 4ος Θεματικός κύκλος : Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία με τίτλο ”Οι μικροί εξερευνητές”- Ψηφιακά παιχνίδια και Βίντεο : Μνημεία της Ευρώπης-Παζλ: Κολοσσαίο και Καθεδρικός Ναός Αγίου Βασιλείου- Κατασκευή φωτογραφικό φίλμ- Δραστηριότητα ρομποτικής: Bee Bot-Βίντεο και φύλλα εργασίας: Γράμμα Ε,ε- Κατασκευή : Ο κύριος και η κυρία Άλφα.

Φεβ 202429

Στη συνέχεια, τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, κάναμε φύλλα εργασίας για να το γράμμα Ε. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.

429321189 924954539084922 8160624615060627790 n 428833762 951016056034254 2213530227065658710 n

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, παρακολουθήσαμε ένα νέο μήνυμα της Αφροδίτης , της ξεναγού. Για να δεις το μήνυμα, πάτησε στην εικόνα.Καταγραφή 26Η Αφροδίτη μας ζήτησε να γίνουμε βοηθοί της , αλλά πρώτα έπρεπε να ολοκληρώσουμε 4 αποστολές και να ανακαλύψουμε τα μνημεία που κρύβουν.

Η πρώτη αποστολή ήταν να φτιάξουμε το παρακάτω ψηφιακό παζλ για να ανακαλύψουμε ότι το κρυμμένο μνημείο ήταν το Κολοσσαίο! Με την ευκαιρία μάθαμε και κάποιες βασικές πληροφορίες γι’ αυτό.

Η δεύτερη αποστολή ήταν να φτιάξουμε ο καθένας ένα χάρτινο παζλ, για να ανακαλύψουμε την εικόνα του Καθεδρικού Ναού του Αγίου Βασιλείου της Μόσχας. Παρατηρήσαμε τα υπέροχα και έντονα χρωματιστά μοτίβα στους τρούλους του. Έτσι, στο τέλος στολίσαμε την εικόνα με δικά μας χρωματιστά μοτίβα.

429118726 774170424665277 1682789020186024213 n 429112150 696818259194385 1891126498733355745 n 429779400 1328745227879369 283052210994660302 nMoscow StBasilCathedral d18

Η τρίτη αποστολή ήταν να επισκεφτούμε το γραφείο της ξεναγού και να ολοκληρώσουμε ένα παιχνίδι μνήμης με μπερδεμένες φωτογραφίες μνημείων.

Τελευταία αποστολή ήταν, να προγραμματίσουμε την Bee Bot για να φτάσει στο κουτάκι με την κρυμμένη φωτογραφία ενός μνημείου. Ανακαλύψαμε ότι ήταν το Big Ben.

429089009 1608189489994420 3292669444690153054 n defaced

 

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024 : 4ος Θεματικός κύκλος : Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία με τίτλο ”Οι μικροί εξερευνητές”.- Κατασκευή: φωτογραφική μηχανή με φίλμ- Ψηφιακός χάρτης και βίντεο: Μνημεία της Ευρώπης- Φύλλο εργασίας: Μνημεία της Ευρώπης- Φύλλα εργασίας, παραμύθια και ψηφιακά παιχνίδια: Γράμμα Α,α

Φεβ 202427

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, σήμερα συνεχίσαμε και ολοκληρώσαμε την κατασκευή της φωτογραφικής μας μηχανής.

Μετά το χθεσινό γράμμα της ξεναγού, αναρωτηθήκαμε για το τι είναι “μνημείο”. Φτιάξαμε ένα ιστόγραμμα σε χαρτόνι με την καταγραφή των όσων λέχθηκαν από τα παιδιά.

Έπειτα, χωριστήκαμε σε ομάδες και ψάξαμε στο διαδίκτυο πληροφορίες για διάφορα μνημεία. Είδαμε φωτογραφίες και επεξεργαστήκαμε και κάποιες εικόνες από ταξιδιωτικά έντυπα.

Παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο:

Παρουσίαση1 4

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε με τα παρακάτω ψηφιακά παιχνίδια, με θέμα το γράμμα Α.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, γνωρίσαμε την αποστολέα του χθεσινού μηνύματος και μάθαμε ότι το επάγγελμά της είναι ξεναγός και το όνομά της είναι Αφροδίτη. Πάτησε στην εικόνα για να τη γνωρίσεις και να ακούσεις το μήνυμά της.

Καταγραφή45

Έπειτα, παρατηρήσαμε  τη φωτογραφική της μηχανή και τον χάρτη της Ευρώπης, τα οποία είχε στο σακίδιο που μας άφησε.

429124916 919702852979722 3926925666789731602 n defaced

Επεξεργαστήκαμε τον ψηφιακό χάρτη που έφτιαξε η ξεναγός μας. Επιλέξαμε κάποια από τα μνημεία και διαβάσαμε τις πληροφορίες που είχε σημειώσει. Πάτησε στην εικόνα για να δεις το χάρτη.

Φτιάξαμε το δικό μας χάρτη της Ευρώπης και κολλήσαμε πάνω του τις εικόνες από τα 3 πιο γνωστά μνημεία.

429296950 928247292239057 2626249248278047709 n 429821032 731209645817178 5094314539579722567 n 1Διαφάνεια2 1

Στη συνέχεια, ολοκληρώσαμε την κατασκευή με τις φωτογραφικές μηχανές για να γίνουμε και εμείς ξεναγοί σαν την Αφροδίτη. Γενικά, μας εντυπωσίασε πολύ η φωτογραφική μηχανή με τεχνολογία φίλμ και ανυπομονούσαμε να την απεικονίσουμε στην κατασκευή μας. Έτσι, από ένα σύνολο μνημείων , επιλέξαμε τις εικόνες εκείνων που μας εντυπωσίασαν και τις κολλήσαμε στο φίλμ μας. Το πατρόν για τη φωτογραφική μηχανή, από εδώ.

226f98c57023dcbc693607911b8727ac

429302699 644770934442184 5181185148226156055 n Διαφάνεια1 3

Θέλαμε πολύ να παίξουμε με τις μηχανές μας. Μας βοήθησε η μουσική του παρακάτω βίντεο. Χορεύαμε στους χαρακτηριστικούς ρυθμούς της μουσικής της κάθε χώρας, αλλά σταματούσαμε όταν εμφανίζονταν τα μνημεία για να τα φωτογραφίσουμε και να διαβάσουμε το όνομά τους.

429105284 410668191446391 6420228250690205227 n defaced 426720325 412900388076638 2855088497832810303 n defaced

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024 : 4ος Θεματικός κύκλος : Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία με τίτλο ”Οι μικροί εξερευνητές”.-Κατασκευή: φωτογραφική μηχανή – Φύλλα εργασίας και βίντεο για το γράμμα Α,α.- Οι μικροί παραμυθάδες της Δευτέρας

Φεβ 202426

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, σήμερα είπαμε πώς περάσαμε το Σαββατοκύριακό μας και παρουσιάσαμε τα βιβλία που δανειστήκαμε στους συμμαθητές μας.

426130862 1841717259606651 6670743224605133735 n defaced 426029791 1806727193164362 6735992184235134778 n defaced

Έπειτα, παραλάβαμε ένα γράμμα, αλλά δεν είδαμε ποιος μας το έφερε… Αναρωτηθήκαμε τι να λέει μέσα, το ανοίξαμε και είδαμε πως μας το στέλνει μια ξεναγός με το όνομα Αφροδίτη και μας καλεί σε ένα ταξίδι ανακάλυψης μερικών μνημείων της Ευρώπης. Εμείς συμφωνήσαμε να ταξιδέψουμε μαζί της και περιμένουμε με αγωνία να μας αποκαλύψει το σχέδιό της!

426647786 206598519182484 4979916422458438201 n

Με τα παιδιά σκεφτήκαμε να πάρουμε μαζί μας τις φωτογραφικές μηχανές μας, τις οποίες θα ολοκληρώσουμε αύριο που θα τις κολλήσουμε σε χαρτόνι και θα τις κόψουμε. Το πατρόν της φωτογραφικής μηχανής , από εδώ.

426179728 1177931203366360 6688627570866032106 n defaced426280311 320615247662340 3217391718172493551 n426211793 701863568812385 9063794010819461785 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, σήμερα θυμηθήκαμε γράμματα που έχουμε ήδη μάθει που τα συναντάμε πολύ συχνά και αρχίσαμε να δουλεύουμε το πρώτο γράμμα της αλφαβήτου το Α,α.

Παρακολουθήσαμε τα παρακάτω βίντεο και μετά καταγράψαμε λέξεις που αρχίζουν από Α.

Στη συνέχεια κάναμε φύλλο εργασίας με το Α. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.

Καταγραφή09 Καταγραφή 24 429375123 1040837066981208 7935043417302515534 n429427437 1075627780397650 1716166598342773644 n 429422352 1460102397909117 3728444086835798124 n 429362507 24979266461718078 5271912563459706713 n 429362460 367093372805641 4694249489440063950 n 420649403 1641651833302594 3852930164211997938 n

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε την εβδομάδα μας με την αναδιήγηση των παραμυθιών που επιλέξαμε από τη δανειστική βιβλιοθήκη.

429058449 711660064496288 3100542619060007243 n defaced

Έπειτα, λάβαμε ένα μυστηριώδες γραπτό μήνυμα που μας προσκαλούσε να συμμετέχουμε και εμείς σε ένα ταξίδι εξερεύνησης των μνημείων της Ευρώπης! Ο ενθουσιασμός μας συνοδεύτηκε από την απορία ” Τι είναι μνημείο”.

Κάναμε διάφορες υποθέσεις τις οποίες κατέγραψε η εκπαιδευτικός με τη μορφή ιδεοθύελλας.

429606196 922559079653230 3006448909749901897 n defaced 429074223 2114756898872429 3290229508225229091 n

Συνεχίσαμε, κατασκευάζοντας τις φωτογραφικές μηχανές μας, που θα μας συντροφεύουν στο ταξίδι της εξερεύνησης. Το πατρόν της φωτογραφικής μηχανής , από εδώ.

429606191 778212770840040 4914306608075355079 n defaced429124936 779951000852038 1972718797354275736 n defaced

Έπειτα με ψυχοκινητικό παιχνίδι ταξιδέψαμε με την φαντασία μας στις χώρες της Ευρώπης. Σε κάθε στάση, βγάζαμε φωτογραφίες τα μνημεία, ενώ αλλάζαμε και μέσο μεταφοράς ( πχ, ταξιδεύω με τρένο, με πλοίο, με μηχανή κτλ.).

429358601 769548238434561 3780851790175675140 n defaced

Στο τέλος, καθίσαμε όλοι μαζί στην παρεούλα για να δούμε κάποιες από τις φωτογραφίες των μνημείων που φωτογραφίσαμε. Κάναμε κάποιες πρώτες υποθέσεις σχετικά με το είδος του μνημείου που βλέπαμε πχ, είναι εκκλησία, είναι ναός, είναι παλάτι, κάστρο κτλ. Οι υπόλοιπες φωτογραφίες θα αποκαλυφθούν αύριο και θα ολοκληρωθεί και η κατασκεύη της φωτογραφικής μηχανής.

Τα παιδιά του 0λοήμερου τμήματος 2, παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο με θέμα το γράμμα Α,α ( για τα βίντεο δες στην αρχή της ανάρτησης) και συμπλήρωσαν φύλλα εργασίας. Τα φύλλα εργασίας , από εδώ.

Καταγραφή09 Καταγραφή 24

Γνωριμία με τα προϊόντα του αμυγδάλου- Τραγούδια για αμυγδαλιά-Φύλλα εργασίας για αμύγδαλο και αμυγδαλιά- Κατασκευή: Κλαδί αμυγδαλιάς με κούνια- Αινίγματα για αμυγδαλιά

Φεβ 202423

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,σήμερα θυμηθήκαμε τα προϊόντα που φτιάχνουμε από το αμύγδαλο. Με αφορμή ότι η κυρία Ευαγγελίνα είχε ζητήσει από τα παιδιά του απογευματινού τμήματος να φέρουν διάφορα τρόφιμα και προϊόντα με βάση το αμύγδαλο, παρατηρήσαμε κι εμείς από κοντά κάποια από αυτά. Έπειτα, μας περίμενε μια μεγάλη έκπληξη! Ένας συμμαθητής μας, έφερε για όλα τα παιδιά του σχολείου σοκολάτες γάλακτος αμυγδάλου και στα πρόσωπά μας εμφανίστηκε ένα τεράστιο χαμόγελο!

 

Δραστηριότητα κοινωνικής λειτουργού: Συναισθήματα-Παραμύθι: Το παραμύθι των συναισθημάτων- Παιχνίδι: Μάντεψε το συναίσθημά μου- Sway και πληροφορίες για Αμυγδαλιά- Μύθος: Η Αμυγδαλιά και ο Βοριάς- Φύλλα εργασίας για Αμυγδαλιά-Βίντεο : Η γενναία Αμυγδαλιά- Δραματοποίηση παραμυθιών: Η Μυγδαλιά και το Φεγγάρι- Η Αμυγδαλιά και ο Βοριάς- Βίντεο : Van Gogh – Πίνακας ζωγραφικής με κλαδί αμυγδαλιάς

Φεβ 202422

429102753 3826878427533029 6244103918477279579 n429099031 319873800597114 495450723920148297 n429120640 775609000710561 3569145836984108998 n defaced

 

Τέλος, προσπαθήσαμε να σπάσουμε ένα αμύγδαλο που έπεσε από τη γειτονική μας αμυγδαλιά. Ήθελε ομαδική προσπάθεια αλλά… τα καταφέραμε. Έτσι είδαμε το βρώσιμο μέρος του καρπού. Αύριο θα έχουμε την ευκαιρία να το επεξεργαστούμε περισσότερο.

429013540 925291142157607 3727764967759808278 n defaced

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, κάναμε δραματοποίηση του παραμυθιού η ”Μυγδαλιά και το Φεγγάρι”.

428180865 389282420390515 3951380685532853704 n defaced428447217 413708951055611 6936142866043356074 n defaced

Κάναμε φύλλο εργασίας μαθηματικών. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.

ΦΥΛΛΑ εργασία χειμώνα7428387316 910122800799772 6068780596743567570 n

Τέλος, ολοκληρώσαμε τα καδράκια με τα κλαδιά αμυγδαλιάς. Πάτησε εδώ, για να δεις σε προηγούμενη ανάρτηση, την προετοιμασία της εργασίας.

428336881 1773187273191009 8492086827237110641 n

 

Αγγλικά: παραμύθι- Do not open this book και βίντεο ”Zog and the flying doctors”-Βίντεο και ψηφιακό παιχνίδι: Φυλλίς και Δημοφώντας-Φύλλα εργασίας-Ζωγραφική και κατασκευές για Αμυγδαλιά- Βίντεο: Βαν Γκογκ- κατασκευή «Πτυσσόμενο παζλ»-Τραγούδι: Η Αμυγδαλιά

Φεβ 202421

Tα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, κατά τη διάρκεια του μαθήματος των Αγγλικών, παρακολουθήσαμε την ταινία ”Zog, and the flying doctors”.

Έπειτα,  θυμηθήκαμε τον μύθο της αμυγδαλιάς και μετά συζητήσαμε και είδαμε εικόνες από το διαδίκτυο για τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε και περιέχουν αμύγδαλα ή αμυγδαλέλαιο, όπως ροφήματα, γλυκά, καλλυντικά, σαμπουάν και αφρόλουτρα.

Στη συνέχεια, ζωγραφίσαμε με τέμπερα ένα κλαδί αμυγδαλιάς.

426240463 1414505212795429 997065372438936393 n 416691424 343067948717574 7932255443762181246 n defaced

Τέλος, παίξαμε το παιχνίδι όπου έπρεπε να βρούμε ζώα, χρώματα, φαγητά, φρούτα κ.τ.λ. που να ξεκινάνε από τη φωνούλα/γράμμα ‘Α,α’ της Αμυγδαλιάς.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συνεχίζοντας να μιλάμε για την αμυγδαλιά επεξεργαστήκαμε το sway, είδαμε και παρατηρήσαμε τους πίνακες ζωγραφικής. Πάτησε στην εικόνα για να δεις το sway.

Καταγραφή 18

Ο αγαπημένος μας πίνακας ήταν η αμυγδαλιά του Van Gogh οπότε μάθαμε πληροφορίες για τη ζωή του Vincent van Gogh από το βίντεο .

https://www.youtube.com/watch?v=PooZ1W0pbvk

Μιλήσαμε για την ακολουθία από τον ανθό στον καρπό, χρησιμοποιώντας εποπτικό υλικό από εδώ.

Στο τέλος, κάναμε ένα “πτυσσόμενο παζλ” χρονικής ακολουθίας συνδυάζοντας τον πίνακα ζωγραφικής με την ακολουθία ανάπτυξης από τον ανθό στον καρπό. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.

VNh6QYAuJ2 Q9s

428969512 7563883233646544 7712207764047113346 n 423422479 804601961508107 1814950627781090172 n

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με το μάθημα των Αγγλικών στο οποίο διαβάσαμε το βιβλίο ”Do not open this book” και παίξαμε το ομαδικό κνητικό παιχνίδι ”Simon says”.

10798735753246

Στο διάλειμμα, είχαμε την ευκαιρία να παρατηρήσουμε ξανά από κοντά την αμυγδαλιά της γειτονιάς μας και καταφέραμε να εντοπίσουμε και μια δεύτερη! Σταθήκαμε για λίγο για να παρατηρήσουμε τα μπουμπούκια της, τ’ άνθη της και κάποιους καρπούς που υπήρχαν πάνω στα κλαδιά της.

429013651 740264958211214 8655395595749773313 n defaced

Μπαίνοντας στην τάξη, παρακολουθήσαμε το μύθο της Φυλλίδας και του Δημοφώντα και συγκινηθήκαμε.

Ακολούθησε σύντομη αναπαράσταση της ιστορίας σε ζευγάρια.

429105282 407280101771772 4302506685007829070 n defaced

Παίξαμε ψηφιακό κουιζ βασισμένο στον παραπάνω μύθο της αμυγδαλιάς. Πάτησε στην εικόνα για να παίξεις το κουιζ.

Καταγραφή 19

Τέλος,  αποτυπώσαμε την ιστορία του μύθου στο χαρτί μας, με τεχνική συνδυασμού ζωγραφικής και κολλάζ. Η αρχική ιδέα, από εδώ.

426828302 336469026061585 1643579619900246428 n Διαφάνεια1 2

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, φωτογραφηθήκαμε με φόντο την αμυγδαλιά που ανθίζει δίπλα στο νηπιαγωγείο μας.

427715227 760021409425306 1798432382575354125 n defaced 428447210 1462463134361002 4007600192080345997 n defaced

Ακούσαμε το παρακάτω τραγούδι και το χορέψαμε.

428303433 704147658466610 3900616842461113720 n defaced

Κάναμε φύλλο εργασίας μαθηματικών. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.

ΦΥΛΛΑ εργασία χειμώνα5420625572 1086374292678536 8681559995949996751 n

Έπειτα κάθε παιδί έφτιαξε το δικό του στεφανάκι ανάλογα με το ρόλο που ήθελε να έχει στη δραματοποίηση του παραμυθιού η ”Μυγδαλιά και το φεγγάρι”, που θα δραματοποιήσουμε αύριο.

428133765 731466695754991 9105114875550001445 n

 

Τέλος, αρχίσαμε να φτιάχνουμε καδράκια με Αμυγδαλιά τα οποία θα ολοκληρώσουμε αύριο. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.

Screenshot 1Screenshot 2428314320 1120434529146656 7726230580696164705 n

Παρατήρηση: Ένα κλαδί αμυγδαλιάς- Βίντεο: Φυλλίς και Δημοφώντας- Βίντεο και παραμύθι : Η Μυγδαλιά και το Φεγγάρι – Τραγούδια για την Αμυγδαλιά- Φύλλα εργασίας μαθηματικών για Αμυγδαλιά- Κατασκευή: Κλαδί Αμυγδαλιάς- Βίντεο: Κρυφτό με το Πέντε- Κατασκευή : Αριθμοκυβάκι του 5 – Φύλλο εργασίας αριθμός 5-

Φεβ 202420

426215956 1463023297759301 5612779362750042100 n defaced

Μας άρεσε πολύ ο μύθος και αναρωτηθήκαμε αν η ιστορία είναι αληθινή. Αφού μάθαμε ότι δεν πρόκειται για πραγματικά γεγονότα, συζητήσαμε για το τι μας άρεσε περισσότερο στο μύθο.

Τέλος, ασχοληθήκαμε με το παρακάτω φύλλο εργασίας. Το φύλλο εργασίας, από εδω.

υηοιπλκ426106852 1599259894160482 8598292711447436379 n

Τα παιδιά το υολοήμερου τμήματος 1, θυμηθήκαμε τον μύθο της αμυγδαλιάς και ολοκληρώσαμε την εργασία μας που χθες δεν προλάβαμε . ( Πάτησε εδώ για να δεις την προετοιμασία της εργασίας).

428509836 7106987109368250 6589075951328066453 n 423422586 1506124049965736 3457693457650927241 n 423422365 418108280882176 2672562395181498031 n

Μετά παρακολουθήσαμε το εξαιρετικό παραμύθι “Η αμυγδαλιά και το φεγγάρι” μια αλλιώτικη ιστορία αγάπης !!

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, παρακολουθήσαμε το επεισόδιο ”Κρυφτό με το Πέντε”, της εκπαιδευτικής σειράς ”Αριθμοκυβάκια” .

Με αφορμή το παραπάνω βίντεο φτιάξαμε τα δικά μας αριθμοκυβάκια του 5, διαλέγοντας όποιο πιθανό συνδυασμό θέλαμε ( πχ 3 κόκκινα και 2 κίτρινα, 1 μπλε και 4 πράσινα κτλ).

427023316 935680807680726 7802513971597376180 n

Έπειτα, συμπληρώσαμε επαναληπτικό φύλλο εργασίας για τον αριθμό 5. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.

Καταγραφή 17

Στο διάλειμμα παρατηρήσαμε τα ανθισμένα κλαδιά ενός δέντρου της αυλής μας. Κόψαμε 2 από αυτά για επεξεργασία στην τάξη. Τα παρατηρήσαμε προσεχτικά, κάναμε υποθέσεις για το είδος του δέντρου αλλά και το είδος των καρπών που φυτρώνουν πάνω του. Μετά από συζήτηση καταλήξαμε ότι πρόκειται για το δέντρο της αμυγδαλιάς. Συμπληρωματικά ,παρατηρήσαμε εικόνες και πίνακες ζωγραφικής με ανθισμένες αμυγδαλιές. Μάθαμε για τα προϊόντα και τα φαγητά που παράγονται από τον καρπό της. Πάτησε στην εικόνα για να δεις το sway με το φωτογραφικό υλικό.

Καταγραφή457

Στον κύκλο, παρατηρήσαμε από κοντά ένα αμύγδαλο με το κέλυφός του. Το κουνήσαμε για να νιώσουμε το αμυγδαλάκι να ”χορεύει” μέσα στο κέλυφος.

427067458 805863454919210 1022989849006198786 n defaced

Τραγουδήσαμε και χορέψαμε το τραγούδι ”Αμυγδαλιά, Αμυγδαλιά”.

Στο ολοήμερο πρόγραμμα του τμήματος 2, παρακολουθήσαμε το παραμύθι ”Η Μυγδαλιά και το Φεγγάρι”.

Έπειτα το ζωγραφίσαμε.

428041952 1054635215762573 252217165683179612 n

Τέλος, συμπληρώσαμε το παρακάτω φύλλο εργασίας. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.

420586897 713094017572995 6127600711673134526 n 428346903 3765834286983422 2468170348810222711 n

Οι μικροί παραμυθάδες-Φύλλα εργασίας και βίντεο : Αριθμός 5-Γνωριμία με το δέντρο και τους καρπούς της Αμυγδαλιάς-Βίντεο: Δημοφώντας και Φυλλίδα- Σταυρόλεξο και ποίημα για Αμυγδαλιά-Φύλλο εργασίας για Αμυγδαλιά-Παιχνίδι γνωριμίας- Ομαδικό παιχνίδι: Μάντεψε ποιος- Φύλλο εργασίας για Φεβρουάριο

Φεβ 202419

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, σήμερα συζητήσαμε για το πώς περάσαμε το Σαββατοκύριακό μας κι έπειτα, παρουσιάσαμε τα βιβλία μας στους συμμαθητές μας.

426349828 1056458052131078 2656128702228227183 n defaced

Στο χρόνο που μας απέμεινε συμπληρώσαμε το παρακάτω φύλλο εργασίας που αφορά τον αριθμό 5:

Το φύλλο εργασίας, από εδώ.

Καταγραφή 15 426167932 1838971463231828 4933862021930528407 n defaced 426594139 2584815268362984 5076002483326110952 n

Με τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ξεκινήσαμε σήμερα να μιλάμε για την αμυγδαλιά. Αφορμή ήταν η παρατηρητικότητα ενός παιδιού στο διάλειμμα, το οποίο είδε λουλούδια σε ένα δέντρο στην αυλή . Γιατί είναι το μόνο ανθισμένο, ενώ ακόμη είναι χειμώνας?

428518623 435778345456231 8423386308270036194 n

Καταγραφή 16

Στη συνέχεια, παίξαμε παιχνίδι γνωριμίας με την κυρία Ρούλα και συνεχίσαμε παίζοντας το παιχνίδι ” Μάντεψε ποιος”. Πρόκειται για παραλαγή του αντίστοιχου επιτραπέζιου, στο οποίο κάθε παιδί λέει τη φράση ” Μάντεψε ποιος φοράει…” και συμπληρώνει τη φράση όπως θέλει. Τα υπόλοιπα παιδιά πρέπει να μαντέψουν τον μαθητή στον οποίο αναφέρεται η περιγραφή.

426808585 410201681543186 5797465728812265386 n defaced 427092743 378852864902719 2667668684218013054 n defaced

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συμπληρώσανε φ’υλλα εργασίας για επανάληψη στον κύκλο του νερού και στο όνομα ”Φεβρουάριος”.

426720622 4429835750574061 3390662374999450107 n Διαφάνεια1 1

Στο διευρυμένο, κάναμε φύλλο εργασίας με το σταυρόλεξο της αμυγδαλιάς. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.

428287631 771103247809513 7060388313036118359 n ΦΥΛΛΑ εργασία χειμώνα4

Κάναμε φύλλο εργασίας γλώσσας συμπληρώνοντας τις λέξεις που έλειπαν απο το ποιήμα για την αμυγδαλιά. Το φύλλο εργασίας , από εδώ.

428028125 407827608402516 5955182585413042993 n

 

Παραμύθι: Λιγουλάκι Χειμώνας- Φιλία και κανόνες ομάδας- Φύλλο εργασίας για τον αριθμό 5- Ψηφιακά παιχνίδια για αριθμούς 1 έως 5-Επαναληπτικά φύλλα εργασίας για αριθμούς 1 έως 5-Παραμύθι: Τα παιχνίδια του Φλεβάρη- Φύλλο εργασίας για λέξη ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ- Λέξεις από Φ- Ποίημα και φύλλο εργασίας για Φεβρουάριο- Ταινία : Zog and the flying doctors- Φύλλο εργασίας: Το σχολείο μου

Φεβ 202417
426174360 369202025970651 9332289982163700 n defaced
Αναφερθήκαμε στην αξία της φιλίας, τις υποσχέσεις και πόσο σημαντικό είναι να τις τηρούμε και για το χειμώνα όπως τον αντιληφθήκαμε στο παραμύθι.
Τέλος, συμπληρώσαμε το παρακάτω φύλλο εργασίας για τον αριθμό 5. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.
αρ5 426153403 1136320060863882 5917090048225855748 n defaced416553690 365290866262786 4558212845652647618 n
Στο ολοήμερο πρόγραμμα του τμήματος 1,  μιλήσαμε για τον Αριθμό 5 και θυμηθήκαμε τους αριθμούς από το 1 έως το 5 . Χρησιμοποιήσαμε διαφορά υλικά πήραμε 5 και τα βάλαμε στη σειρά.
423221407 925976122121240 7791570510563673962 n

Μετά παίξαμε διαφορά παιχνίδια στον διαδραστικό μας πίνακα. Πάτησε στις εικόνες για να παίξεις τα παιχνίδια.

Καταγραφή658 Καταγραφή 13 987 568

Τέλος κάναμε φύλλο εργασίας με τους αριθμούς από το 0 έως το 5.

Το φύλλο εργασίας , από εδώ.

5² 421560742 742608267934099 3390239859335329370 n

Το φύλλο εργασίας, από εδώ.

5·4427984191 1522405008613701 5546578960500369951 n

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, την ώρα του μαθήματος των Αγγλίκών, παρακολούθησαν την ταινία ”Zog And The Flying Doctors” και με αφορμή την ταινία, ζωγράφισαν το δικό τους σχολείο.

Παρουσίαση1 2

Έπειτα, μετά από έντονη επιθυμία των παιδιών, συνεχίσαμε την ανάγνωση του βιβλίου « Τα παιδιά του Χειμώνα» και αυτήν τη φορά διαβάσαμε την ιστορία «Τα παιχνίδια του Φλεβάρη».

Καταγραφή 14

Στη συνέχεια, χορέψαμε και εμείς σαν τον «κουτσό» Φλεβάρη και παίξαμε μουσικά αγαλματάκια, όπως θα έπαιζε και εκείνος.

423904052 2086395425058738 8497437545163143241 n defaced

Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας με το όνομα «ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ». Για το φύλλο εργασίας, πάτα εδώ.

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ 1 423221407 925976122121240 7791570510563673962 n47

Παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο με το γράμμα «Φ» του Φλεβάρη και σκεφτήκαμε τις δικιές μας λέξεις από «Φ».

Συνεχίσαμε με επανάληψη στους αριθμούς 1-5 παρακολουθώντας εκπαιδευτικό βίντεο και παίζοντας ψηφιακά παιχνίδια.

423903763 933483474976881 3550976731783100297 n defaced

Στο ολοήμερο πρόγραμμα του τμήματος 2, ακούσαμε το ποιήμα της Ρένας Καρθαίου και αφού το αναλύσαμε και το κατανοήσαμε στη συνέχεια το ζωγραφίσαμε σε φύλλο εργασίας.

423036304 1391801728389867 7561619631767907167 n 423036503 1128151314900462 6397945425760445137 n

από κάτω από: Αγγλικά, Μαθηματικά, Φιλία, Χειμώνας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παραμύθι: Λιγουλάκι Χειμώνας- Φιλία και κανόνες ομάδας- Φύλλο εργασίας για τον αριθμό 5- Ψηφιακά παιχνίδια για αριθμούς 1 έως 5-Επαναληπτικά φύλλα εργασίας για αριθμούς 1 έως 5-Παραμύθι: Τα παιχνίδια του Φλεβάρη- Φύλλο εργασίας για λέξη ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ- Λέξεις από Φ- Ποίημα και φύλλο εργασίας για Φεβρουάριο- Ταινία : Zog and the flying doctors- Φύλλο εργασίας: Το σχολείο μου    
« Παλιότερα άρθρα

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων