Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό γιορτάσαμε και φέτος το αποκριάτικο πάρτι του νηπιαγωγείου μας! Η τάξη μας γέμισε χρώματα, χαμόγελα και φαντασία, καθώς τα παιδιά ντύθηκαν με τις πιο πρωτότυπες και όμορφες στολές. Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε δραστηριότητες, διαγωνισμούς και ομαδικά παιχνίδια, μαθαίνοντας παράλληλα τη σημασία της συνεργασίας και της διασκέδασης μέσα από τη δημιουργικότητα. Aναβιώσαμε το έθιμο του ψησίματος της Τσικνοπέμπτης και απολαύσαμε ψητά σουβλάκια που έψησε ο σύλλογος γονέων . Ευχαριστούμε ιδιαίτερα το κατάστημα Caza Di Carne για την ευγενική δωρεά των σουβλακίων και τον Δήμο Γλυφάδας για το αποκριάτικο τρενάκι του Μίκι που μας πρόσφερε χαρά και δώρα. Ανυπομονούμε για την επόμενη γιορτή μας, γεμάτη νέες εμπειρίες και χαρούμενες στιγμές!



















Πρόσφατα σχόλια