Ποίημα του Σεπτέμβρη-Φύλλο εικονογράφησης για το εικονόλεξο του Σεπτέμβρη- Οπτικοποιημένο ποίημα για το γράμμα Φ,φ-Ονοματοκάμπιες-Μαθηματικές έννοιες, μακρύ-κοντό

Σεπ 202122

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, σήμερα επεξεργαστήκαμε ακόμα ένα ποίημα για τον Σεπτέμβρη το οποίο και δραματοποιήσαμε.

Αφού τραγουδήσαμε το αγαπημένο μας τραγούδι του Σεπτέμβρη(θα το βρείτε σε παλαιότερη ανάρτησή μας πατώντας εδώ), το εικονογραφήσαμε.

Το φύλλο εργασίας:

Στη συνέχεια, στο πλαίσιο της ενασχόλησής μας με το όνομά μας, φτιάξαμε τις “ονοματο-κάμπιες” της τάξης μας.

Η συζήτηση που έχει προηγηθεί τις προηγούμενες μέρες για τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Σεπτέμβρη( εδώ, εδώ, εδώ) μας έδωσε την αφορμή να μιλήσουμε για μερικά εισαγωγικά χαρακτηριστικά του φθινοπώρου. Με αφορμή το Φ, φ του φθινοπώρου επεξεργαστήκαμε την ψηφιακή ιστορία “Στον φάρο” και εστιάσαμε στις λέξεις που ξεκινούν από αυτό το γράμμα. Πατήστε στην εικόνα.

Οι μαθητές του πρωινού τμήματος 2 του 12ου Νηπιαγωγείου Γλυφάδας είναι και πάλι εδώ και σήμερα ξεκινήσαμε μαθαίνοντας το όνομα του σχολείου μας. Παρατηρώντας το, ανακαλύψαμε ότι στο όνομα του σχολείου μας κρύβεται ένας αριθμός αλλά και το όνομα της πόλης μας. Το διαβάσαμε από τον διαδραστικό πίνακα και του τραγουδήσαμε το γνωστό πλέον τραγούδι ” Εδώ νηπιαγωγείο” για να ξεκινήσουν τα παιχνίδια της ημέρας. Στο πρώτο αριθμοπαίχνιδο έπρεπε να πατήσουμε στα πλακάκια με τους αριθμούς από το 1 έως το δέκα , πατώντας πάντα με τη σωστή σειρά.

Έπειτα χτίσαμε την αριθμογραμμή μας και σαν γνήσιοι εξερευνητές ανακαλύψαμε πόσα γράμματα έχει το όνομά μας. Με τις καρτέλες βοηθούς μετρήσαμε τα γράμματά μας και τις αφήσαμε στο πλακάκι με τον αντίστοιχο αριθμό. Έτσι μάθαμε ποιος μαθητής της τάξης έχει στο όνομά του τα περισσότερα γράμματα και ποιος τα λιγότερα.

Ώρα για διαγωνισμό συγκέντρωσης και παρατηρητικότητας! Ακούσαμε προσεκτικά το τραγουδάκι “10 καβουράκια” και έπρεπε να εντοπίσουμε ποιοι αριθμοί είναι κρυμμένοι μέσα στη τραγουδοϊστορία.

Οι απόψεις που ακούστηκαν καταγράφηκαν στον διαδραστικό πίνακα και στο τέλος βρήκαμε τον νικητή! Ακολούθησε άσκηση εμπέδωσης όπου χρωματίσαμε τα γράμματα του ονόματός μας και κυκλώσαμε τον αριθμό των γραμμάτων που το απαρτίζουν.

Το φύλλο εργασίας:

Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων έχοντας κάνει εισαγωγή στις έννοιες μακρύ-κοντό μέσα από το όνομά μας(εδώ προς το τέλος της ανάρτησης) παρακολουθήσαμε βίντεο για τις έννοιες και τα κάναμε online παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα.

 

Οι κυρίες σταματούσαν σε κατάλληλα σημεία τα βίντεο και αναλόγως με τις οδηγίες που ακούγαμε π.χ. κύκλωσε το μακρύ μολύβι, κύκλωσε το κοντό κουπί κλπ εκτελούσαμε τις οδηγίες.

 

Συμπληρώσαμε κι άλλα φύλλα εργασίας για την κατανόηση και την εμπέδωση των εννοιών τα οποία λειτούργησαν και ως μέσα αξιολόγησης και μεταγνώσης.

Για τα φύλλα εργασίας πατήστε πάνω στην εικόνα.

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να συμπληρώσετε online το μαθηματικό φύλλο.

Παρακολουθήσαμε κι ένα μιμητικό βίντεο των εννοιών και με τα χέρια μας δημιουργούσαμε την έννοια μακρύ, κοντό. Τα βίντεο μεταφράστηκαν από τις κυρίες γιατί είναι στην αγγλική γλώσσα.

Στη συνέχεια συμπληρώσαμε άλλες δύο σελίδες του βιβλίου για τ’ όνομά μου(πατήστε εδώ για να το βρείτε στο τέλος της ανάρτησης).

Αφού είδαμε από το διαδίκτυο εικόνες αντικειμένων που ξεκινούν από το αρχικό γράμμα του ονόματός μας,

     

συμπληρώσαμε το επόμενο φύλλο του βιβλίου μας.

Οι σελίδες του βιβλίου για τ’ όνομά μου:

  

Κλείσαμε την ημέρα μας μ’ έναν μύθο του Αισώπου που περιέχει τις έννοιες μακρύ-κοντό αλλά και τις αξίες του σεβασμού και όχι της κοροϊδίας προς το φίλο μας και της αλήθειας και όχι του ψέματος.

από κάτω από: Αρχή σχολικής χρονιάς, Μαθηματικά, το αρχικό γράμμα του ονόματός μου-τ' όνομά μου-ο εαυτός μου, Φθινόπωρο | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ποίημα του Σεπτέμβρη-Φύλλο εικονογράφησης για το εικονόλεξο του Σεπτέμβρη- Οπτικοποιημένο ποίημα για το γράμμα Φ,φ-Ονοματοκάμπιες-Μαθηματικές έννοιες, μακρύ-κοντό    

Χαρακτηριστικά του Σεπτέμβρη- Το αρχικό γράμμα του ονόματός μου γίνεται ανθρωπάκι-Δραστηριότητες για τ’ όνομά μου

Σεπ 202121

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1 επεξεργαστήκαμε σήμερα το ποίημα της Ρένας Καρθαίου “Ο Σεπτέμβρης είναι αγόρι” και παίξαμε το συνοδευτικό ψηφιακό παιχνίδι. Πατήστε στην εικόνα για να μεταβείτε στην παρουσίαση δημιουργία της κας Τάνιας.

Παίξαμε ψηφιακά γλωσσικά και μαθηματικά παιχνίδια με αφορμή τη λέξη “Σεπτέμβριος”, δημιουργία της κας Τάνιας.Πατήστε στην εικόνα.

Συζητήσαμε για τα βασικά χαρακτηριστικά του Σεπτέμβρη, αξιοποιώντας το ποίημα που είχαμε επεξεργαστεί χθες, ένα παζλ και μία ακροστιχίδα, την οποία δραματοποιήσαμε.

  

Για να αρχίσουμε να εξοικειωνόμαστε με τις βασικές καθημερινές “ρουτίνες” τάξης, εξηγήσαμε τα τουρτάκια των γενεθλίων και είδαμε ποια και πόσα παιδιά έχουν ή είχαν γενέθλια τον Σεπτέμβριο.

  

Εξηγήσαμε τα βασικά μέρη του ημερολογίου της τάξης μας και παίξαμε με τα ξωτικά του καιρού.

  

Φιλοτεχνήσαμε το παρουσιολόγιο της τάξης, φτιάχνοντας τα προσωπάκια μας σε λουλούδια και τοποθετώντας τις καρτέλες με τα ονόματά μας σε γλαστράκια.

Στη συνέχεια, φιλοτεχνήσαμε τα ονόματά μας αξιοποιώντας σχετικό φύλλο εργασίας.

     

Ένα παράδειγμα του φύλλου εργασίας. Θα βρείτε τη γραμματοσειρά στο blog της Τάνιας.

Ξημέρωσε Τρίτη και οι δράσεις των παιδιών του πρωινού τμήματος 2 στη θεματική ”ο εαυτός μου το όνομά μου” συνεχίζονται. Ξεκινήσαμε καλώντας τα γράμματα της αλφαβήτου στην τάξης μας με το τραγούδι ” Αλφαβήτα”.

Τα γράμματα μας παρουσιάστηκαν σε καρτέλες αλλά η μάγισσα Φρικαντέλα τα έκλεψε για να τα βάλει στα μαγικά της. Αποστολή μας λοιπόν είναι να τα ελευθερώσουμε. Με καρτέλες βοηθούς εντοπίσαμε ποιο είναι το αρχικό γράμμα στο όνομά μας. Έτσι ο καθένας ανέλαβε να ελευθερώσει το δικό του αρχικό γράμμα. Η αποστολή ήταν δύσκολη, με πολλά εμπόδια αλλά τα καταφέραμε!

Έπειτα εξασκήσαμε τη μνήμη μας με ομαδικό κινητικό παιχνίδι όπου κάθε παιδί εντόπιζε το αρχικό του γράμμα ανάμεσα στα μπερδεμένα γράμματα.

Μετά το φαγητό, ο διαδραστικός πίνακας, μας βοήθησε να μάθουμε πως γράφονται τα γράμματά μας αλλά και να εντοπίσουμε ποια παιδιά της τάξης μοιράζονται το ίδιο αρχικό.

Τέλος ντύσαμε τα γράμματα με γραμμούλες πλαστελίνης και τα κολλήσαμε σε φόντο με γραμμικό σχέδιο που το σχεδιάσαμε με μαρκαδόρους.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 συνεχίσαμε την επεξεργασία του αρχικού γράμματος του ονόματός μας. Όποιο παιδί έβλεπε γραμμένο στο διαδραστικό πίνακα το αρχικό του γράμμα σηκώνονταν και το έγραφε κι αυτό.

Στη συνέχεια με τις καρτέλες ονομάτων μπροστά μας  ανακαλύπταμε το γράμμα που έγραφε η κυρία στον διαδραστικό πίνακα και παρατηρούσαμε πόσοι το έχουμε κοινό και ποιοι δεν το έχουν.

Τα παιδιά και των δύο ολοήμερων τμημάτων συνεχίσαμε τη δημιουργία του βιβλίου για τ’ όνομά μας(θα το βρείτε στην χθεσινή μας ανάρτηση εδώ) συμπληρώνοντας ακόμη δύο σελίδες. Στην πρώτη σελίδα διακοσμήσαμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας και το μεταμορφώσαμε σε ανθρωπάκι.

.      

Στη συνέχεια με άσπρη κηρομπογιά γράψαμε τ’ όνομά μας σε άσπρο χαρτί. Δεν βλέπαμε τίποτα, τι είχαμε γράψει. Ξαφνικά στο τραπέζι εμφανίστηκαν δοχεία με νερωμένη τέμπερα την οποία περάσαμε πάνω στο λευκό χαρτί. Και τότε μαγικά, όπου περνούσε το πινέλο με το χρώμα, άρχισαν να φαίνονται τα γράμματα.

    

Το δεύτερο φύλλο του βιβλίου για τ’ όνομά μου,

το παρουσιάσαμε και όλοι γνωρίσαμε την ιστορία του ονόματός μας. Δυστυχώς τα βίντεο των παιδιών του ολοήμερου τμήματος 2 δεν μπορούν ν’ ανέβουν γιατί υπερβαίνουν το επιτρεπτό όριο του ιστότοπου που είναι τα 30ΜΒ. Θα προστεθούν στο φωτογραφικό υλικό που θα πάρουν όλα τα παιδιά μόλις τελειώσει η χρονιά.

 

από κάτω από: Αρχή σχολικής χρονιάς, το αρχικό γράμμα του ονόματός μου-τ' όνομά μου-ο εαυτός μου, Το παιχνίδι | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χαρακτηριστικά του Σεπτέμβρη- Το αρχικό γράμμα του ονόματός μου γίνεται ανθρωπάκι-Δραστηριότητες για τ’ όνομά μου    

Ποίημα για το Σεπτέμβριο-Εγώ είμαι εγώ και είμαι μοναδικός-Το αρχικό γράμμα του ονόματός μου και η πρώτη γνωριμία με τ’ όνομά μου- Βιβλίο για τ’ όνομά μου-Τραγούδι για τ’ όνομά μου-Βίντεο για το παιχνιδοτράγουδο “Ψάχνω, ψάχνω το λιοντάρι”-Αγγλικά: Head, Shoulders, Knees and Toes-Φύλλο εργασίας:Hello, Bye

Σεπ 202120

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1 ξεκινήσαμε σήμερα επαναλαμβάνοντας το τραγούδι του Σεπτέμβρη(θα το βρείτε σε προηγούμενη ανάρτησή μας εδώ). Στη συνέχεια επεξεργαστήκαμε ένα ποίημα για τον Σεπτέμβριο, συζητώντας επιγραμματικά για τα βασικά χαρακτηριστικά του γνωρίσματα και δραματοποιώντας το ποίημα.

     

Σε συνέχεια δραστηριότητας του ολοήμερου τμήματος, επεξεργαστήκαμε το τραγούδι “Υπάρχουν χέρια” το οποίο υπάρχει στη δραστηριότητα του ολοήμερου, συζητώντας με αφορμή κάρτες αναφοράς για τα όμορφα αλλά και στενάχωρα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε με τα χέρια μας.

   

Ασχοληθήκαμε λίγο διεξοδικότερα με το όνομά μας: α. στην αρχή φτιάξαμε τα γλαστράκια των ονομάτων μας και αντιστοιχίσαμε το γλαστράκι με την καρτέλα του ονόματός μας.

Στη συνέχεια, μετρήσαμε τα γράμματα του ονόματός μας, τοποθετώντας πάνω στην καρτέλα μας τόσα ξυλάκια όσα και ο αριθμός των γραμμάτων

  

και ύστερα ομαδοποιήσαμε τα ονόματα που έχουν τον ίδιο αριθμό γραμμάτων και τοποθετήσαμε στην κάθε “ομάδα” τον αντίστοιχο αριθμό.

Τέλος, παίξαμε το παιχνιδοτράγουδο “Ψάχνω, ψάχνω το λιοντάρι”. Θα βρείτε τους στίχους του τραγουδιού σε παλαιότερη ανάρτησή μας εδώ.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2 ξεκινήσαμε με τραγουδιστή καλημέρα και πρωινή γυμναστική.Κεφάλι ώμοι γόνατα και πόδια μας έλεγε το τραγούδι και εμείς ακολουθήσαμε τις οδηγίες με τον αντίστοιχο ρυθμό.

Με αφορμή το παραπάνω παιχνιδοτράγουδο συζητήσαμε για τις εξωτερικές μας ομοιότητες και διαφορές. Κάπου, κάπως, κάποτε όμως γράφτηκε μια ιστορία για ένα ποντικάκι που δεν του άρεσε ο εαυτός του και ήθελε να αλλάξει. Ακούσαμε και επεξεργαστήκαμε την ιστορία ”Εγώ ,ο απίθανος” και μάθαμε ότι δεν μπορούμε να είμαστε όλοι ίδιοι αλλά είμαστε εμείς και είμαστε μοναδικοί!

Τι μας κάνει όμως μοναδικούς; Σίγουρα οι δυνατότητες αλλά και οι αδυναμίες μας. Παίζοντας παντομίμα αποκαλύψαμε στους συμμαθητές μας , σε τι είμαστε πολύ καλοί π.χ. στο ποδήλατο, στο μπαλέτο, στη ζωγραφική είναι κάποιες από τις ωραίες ιδέες που παρουσιάστηκαν.

Τραγουδήσαμε και αγαπήσαμε το τραγούδι ”Εγώ είμαι εγώ”, το βίντεο του τραγουδιού είναι δημιουργία της κας Βάνας.

Στο τέλος αποτυπώσαμε τις ιδέες μας  και τον εαυτό μας σε χάρτινες μάσκες διπλής όψης , όπου από τη μια πλευρά ζωγραφίσαμε τον χαμογελαστό εαυτό μας και από την άλλη , σε καρδούλα ζωγραφίσαμε τη δραστηριότητα στην οποία είμαστε πολύ ικανά. Οι μάσκες κρεμάστηκαν σε διάφορα σημεία της τάξης , για να μας θυμίζουν ότι είμαστε ΕΜΕΙΣ και είμαστε ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ!

  

Δευτέρα σήμερα και με την κυρία Σοφία, την εκπαιδευτικό των Αγγλικών ακούσαμε και δραματοποιήσαμε δύο τραγουδάκια. Το ένα το ξέραμε από την προηγούμενη φορά “Hello”,πατήστε εδώ για να το παρακολουθήσετε και το άλλο είναι το τραγούδι “Κεφάλι, ώμοι, γόνατα” που υπάρχει παραπάνω στην ανάρτηση, στην αγγλική του εκδοχή.

Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε 2 φίλους που χαιρετιόνται: Hello, Bye.

Το φύλλο εργασίας είναι από το βιβλίο Αγγλικών του ΥΠΑΙΘ.

Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων ξεκινήσαμε τη γνωριμία με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας .Μιλήσαμε για τη σημασία του και την αξία του στην επικοινωνία μεταξύ μας. Δηλώνει ποιοι είμαστε και ποιος είναι εγώ, εσύ αυτός. Για τη σημασία του ονόματός μας παίξαμε ένα παιχνίδι με τον κρυμμένο καθρέπτη. Έπρεπε να βρούμε ποιος καθρεπτίζεται σ’ αυτόν. Όλοι βλέπαμε το εγώ μας. Εγώ, εγώ, εγώ. Ποιος είναι ο εγώ; Πες το όνομά σου για να βρούμε το εγώ. Π.χ. εγώ  ο Βασίλης, η Κάλλια.

το υλικό ανάγνωσης και γραφής του Νηπιαγωγείου μας μάθαμε τις αντίστοιχες καρτέλες που το περιέχουν.

  

Παίξαμε παιχνίδι αναγνώρισης του αρχικού μας γράμματος και το ανακαλύπταμε ανάμεσα στα άλλα.

    

Στη συνέχεια μετρήσαμε από πόσα γράμματα αποτελείται το όνομά μας στις καρτέλες ονομάτων μας.

και βρήκαμε το μακρύ όνομα(με τα περισσότερα γράμματα)-Παντελής και το κοντό(με τα λιγότερα)Ζέτα.

  

 

Δημιουργήσαμε με το υλικό κατασκευών  και με τους μαρκαδόρους μας μακριά και κοντά σκουληκάκια.

 

 

Ξεκινήσαμε τις σελίδες του βιβλίου για τ’ όνομά μου(δημιουργία της κας Βάνας) και κάθε μέρα θα συμπληρώνουμε από μία.

    

Το βιβλίο για τ’ όνομά μου.

Βάνα Μπουλτή-Βιβλίο για τ’όνομά μου

Επίσης τραγουδήσαμε υπό το ρυθμό του “Χαρωπά τα δυό μου χέρια τα χτυπώ” το τραγουδάκι για τ’ όνομά μου, δημιουργία της κας Βάνας.

 

από κάτω από: Αγγλικά, το αρχικό γράμμα του ονόματός μου-τ' όνομά μου-ο εαυτός μου, Φθινόπωρο | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ποίημα για το Σεπτέμβριο-Εγώ είμαι εγώ και είμαι μοναδικός-Το αρχικό γράμμα του ονόματός μου και η πρώτη γνωριμία με τ’ όνομά μου- Βιβλίο για τ’ όνομά μου-Τραγούδι για τ’ όνομά μου-Βίντεο για το παιχνιδοτράγουδο “Ψάχνω, ψάχνω το λιοντάρι”-Αγγλικά: Head, Shoulders, Knees and Toes-Φύλλο εργασίας:Hello, Bye    

Παραμύθι για τις πρώτες μέρες σχολείου: “Όχι, όχι και πάλι όχι”-Παιχνίδι: Ψάχνω το λιοντάρι- Εικονόλεξο το τραγούδι του Σεπτέμβρη- Τροχός γνωριμίας-Ο εαυτός μου-Παραμύθι κανόνων συμπεριφοράς: Τα χέρια δε χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε,Τραγούδι:Ένα μωράκι …η Ειρήνη

Σεπ 202117

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1 ξεκινήσαμε με το παραμύθι “Όχι, όχι και πάλι όχι” και παίξαμε τα συνοδευτικά παιχνίδια κατανόησης. Το παραμύθι(διαφάνεια 8) και τα παιχνίδια είναι ενσωματωμένα στην παρακάτω παρουσίαση, δημιουργία της κας Τάνιας. Πατήστε πάνω στην εικόνα.

Γνωρίσαμε ένα μικρό λιοντάρι που δε θέλει να πάει σχολείο, γι’ αυτό κρύβεται στη σπηλιά του. Παίξαμε το μουσικοκινητικό παιχνίδι “Ψάχνω, ψάχνω ένα λιοντάρι”, ιδέα από εδώ, για να το βρούμε και να το φέρουμε στο σχολείο μας.

Σε συνέχεια της χθεσινής ενασχόλησης με τους κανόνες της τάξης (ολοήμερο τμήμα), συμπληρώσαμε μερικούς ακόμα κανόνες και συζητήσαμε τη σπουδαιότητά τους για την ομαλή λειτουργία της ομάδας μας. Πατήστε πάνω στην εικόνα να δείτε τους κανόνες.

Στη συνέχεια, επεξεργαστήκαμε το εικονόλεξο για το τραγούδι του Σεπτέμβρη.

Πατήστε στην εικόνα για να το ακούσετε.

Θέλοντας να γνωρίσουμε λίγο καλύτερα τους νέους μας συμμαθητές, παίξαμε σε ψηφιακό τροχό ένα παιχνίδι γνωριμίας-πατήστε πάνω στην εικόνα

και στη συνέχεια κάναμε την πρώτη μας απόπειρα να ζωγραφίσουμε τον εαυτό μας.

Τέλος, κάναμε την πρώτη μας γνωριμία με το αρχικό του ονόματός μας και μετρήσαμε όχι μόνο πόσοι είμαστε στην τάξη, αλλά και πόσα παιδιά έχουν το ίδιο αρχικό γράμμα στο όνομά τους.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2,μετά την καλημέρα μας, θυμηθήκαμε τους κανόνες της τάξης και παίξαμε το πρώτο μας παιχνίδι μνήμης στο οποίο έπρεπε να βρούμε τα ζεύγη με τους ίδιους κανόνες . Πατήστε πάνω στην εικόνα για να παίξετε.

Έπειτα με τη βοήθεια μιας μαγικής κουρτίνας παρουσιάσαμε τον εαυτό μας με πόζες που αποκαλύπτουν στους συμμαθητές μας στοιχεία για τον εαυτό μας.

Με χρήση λαδοπαστέλ ο καθένας αποτύπωσε με ζωγραφική σε χαρτί τη δίκη του μαγική κουρτίνα με τον εαυτό του να μας αποκαλύπτεται.

Τέλος παίζοντας ένα παιχνίδι με στεφάνια,

γυρίσαμε τον τροχό γνωριμίας που μας ρωτούσε για το αγαπημένο μας ζώο, χρώμα, φαγητό, φρούτο,παιχνίδι κα. Πατήστε στην εικόνα.

Έτσι, γνωριστήκαμε λίγο καλύτερα, λάβαμε πληροφορίες ο ένας για τον άλλον, βρήκαμε κοινά μας στοιχεία και είμαστε έτοιμοι να ξανασυναντηθούμε τη Δευτέρα με χαρά.

Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας, των ολοήμερων τμημάτων συνδυάζοντας τους κανόνες σωστής συμπεριφοράς που επεξεργαστήκαμε εχθές και τη θεματική του εαυτού μου που ξεκίνησαν τα πρωινά τμήματα, παρακολουθήσαμε την ιστορία “Τα χέρια δε χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε”. Συζητήσαμε τι άσχημες συμπεριφορές έχουν τα άτακτα χέρια και τι γλυκές κινήσεις μπορούμε να κάνουμε με αυτά.

Οι ιδέες πολλές και τις αποτυπώσαμε στις  ομαδικές μας εργασίες. Να ζωγραφίζουν(Νικολέττα, Κάλλια),Να μαζεύουν τα σκουπίδια για να σώσουμε τον πλανήτη(Βίκτωρας), Να μαζεύουν τα παιχνίδια(Λεωνίδας),Να κολυμπάνε(Βασιλική),Να χορεύουν μπαλέτο(Μαριάννα),Να χτυπάνε παλαμάκια(Κων/νος, Ευγενία),Να γράφουν(Σταυριανή),Να χορεύουν-να κάνουν χορευτικές κινήσεις(Γιώργος),Να παίζουν(Βασίλης),Να τρώμε(Νίκος Κ.),Να χτενίζουν(Παντελής),Να κρατάνε τα χέρια της μαμάς(Ιωαντίνα),Να χαϊδεύουν(Ζέτα),Ν’ αγκαλιάζουν(Μελίνα).Με τα χέρια μας δημιουργήσαμε την καρδιά όπως στο εξώφυλλο.

  

Τα παιδιά του ολοήμερου 2 ακούσαμε και το τραγούδι “Χέρια σαν κι αυτά” και αναγνωρίσαμε τις άσχημες και τις όμορφες συμπεριφορές που περιέχει. Μια δραστηριότητα προφορικής αντιστοίχισης και ομαδοποίησης.

Ακολουθώντας  τις κινήσεις που κάνουν τα χέρια στο παρακάτω τραγούδι, τις κάναμε κι εμείς.

Κλείσαμε τη μέρα μας με τους στίχους και τις κινήσεις του τραγουδιού “Ένα μωράκι…η Ειρήνη” η οποία κατοικεί στις τάξεις μας!!

από κάτω από: Αρχή σχολικής χρονιάς, Ο εαυτός μου,το σώμα μου, οι κανόνες συμπεριφοράς, Το παιχνίδι | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παραμύθι για τις πρώτες μέρες σχολείου: “Όχι, όχι και πάλι όχι”-Παιχνίδι: Ψάχνω το λιοντάρι- Εικονόλεξο το τραγούδι του Σεπτέμβρη- Τροχός γνωριμίας-Ο εαυτός μου-Παραμύθι κανόνων συμπεριφοράς: Τα χέρια δε χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε,Τραγούδι:Ένα μωράκι …η Ειρήνη    

Αγγλικά, μαθαίνω τ’ όνομά μου και βασικές έννοιες-Πρώτες μέρες σχολείο,Η ιστορία του Κρεμμυδάκη, online παιχνίδια-Η Μίλι και η Μόλι και η πρώτη τους μέρα στο σχολείο-Κανόνες συμπεριφοράς- Κινητικό παιχνίδι με κάρτες “Κάνε ό,τι κάνω”

Σεπ 202116
Σήμερα, ξεκινήσαμε και τα δύο τμήματα, την πρώτη ημέρα του μαθήματος Αγγλικών με την κυρία Σοφία και τη φίλη της, τη γατούλα Kenny. Μας χαιρέτησε, έμαθε τα ονόματά μας
και τραγούδησε μαζί μας ένα πολύ ρυθμικό και διασκεδαστικό τραγούδι.

Με αυτόν τον τρόπο, μας δόθηκε η δυνατότητα να ακούσουμε [και σταδιακά θα εξοικειωθούμε] με τις εξής λέξεις και οδηγίες: “Hello!”, “Stand up!”, “Clap your hands!”, “Sit down!”
Στη συνέχεια τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,παρακολουθήσαμε την ιστορία του μικρού Κρεμμυδούλη στην πρώτη του μέρα στο σχολείο

και παίξαμε με τα συνοδευτικά online παιχνίδια. Πατήστε πάνω στις εικόνες για να παίξετε.
Διαβάσαμε και δραματοποιήσαμε το παραμύθι “Η Μίλι και η Μόλι και η πρώτη τους μέρα στο σχολείο”. Πατήστε πάνω στην εικόνα.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2 γνωρίσαμε τους κανόνες καλής συμπεριφοράς στην τάξη μέσα από μια ιστορία κουκλοθέατρου με ήρωες ζωάκια.
Το ζωηρό και άγριο τιγράκι πάει πρώτη φορά στο σχολείο αλλά τα πράγματα δεν κύλισαν ομαλά. Τα ατυχήματα και οι στεναχώριες δεν έλειψαν . Ευτυχώς τα παιδιά της τάξης βοήθησαν το τιγράκι να καταλάβει τα λάθη του και σκέφτηκαν τους κανόνες που πρέπει να τηρήσουν όλοι οι μαθητές ( ζωάκια και άνθρωποι) για χαρούμενο σχολείο.
Τους γράψαμε κιόλας για να μπορεί το τιγράκι να τους διαβάζει και βρήκαμε εικόνες που να ταιριάζουν για να τους θυμόμαστε πάντα.
Τέλος όλοι υπογράψαμε με δαχτυλομπογραφές το συμβόλαιο της τάξης και υποσχόμαστε ότι θα τηρούμε με υπευθυνότητα τους κανόνες που σκεφτήκαμε και συμφωνήσαμε.
Και φυσικά δεν ξεχάσαμε να γιορτάσουμε τη νέα μας συμφωνία με το αγαπημένο τραγούδι του σχολείου των ζώων. Πατήστε στην εικόνα για να το ακούσετε.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων συνεχίσαμε με τους κανόνες της τάξης. Ο Γάλος ο παπαγάλος και η Μάιρα η μαϊμού συζήτησαν με τα παιδιά τι κανόνες είχαν στο δικό τους σχολείο και βρήκαν τις ομοιότητες. Δυστυχώς η Μάιρα δεν φωτογραφήθηκε αύριο όμως θα φωτογραφηθεί.
Διαλέξαμε, από το σύνολο των κανόνων αυτόν που προτιμούμε να εικονογραφήσουμε και σας δείχνουμε το αποτέλεσμα. Οι εικόνες των κανόνων από εδώ.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 παίξαμε και online παιχνίδια για ελέγξουμε τη μνήμη μας και την ενσυναίσθησή μας. Πατήστε πάνω στις εικόνες για να παίξετε.
   
Επίσης δίπλα από τις παρακάτω καρτέλες λέγαμε εάν οι συμπεριφορές, μας έκαναν χαρούμενους ή λυπημένους και η κυρία σχεδίαζε το κατάλληλο προσωπάκι.
Πατήστε στην εικόνα για να μεταφερθείτε στο blog που περιέχει τις καρτέλες.
Και επειδή σαν πρώτη μέρα εργασιών και πρώτη γραφή ημερομηνίας στον πίνακα της τάξης φτιάξαμε το αρχικό γράμμα της μέρας Τ, όπως Τετάρτη με το σώμα μας και τα δάχτυλά μας.
Και επειδή κουραστήκαμε λιγάκι ολοκληρώσαμε τη μέρα μας με ασκήσεις ομάδας.
Πατήστε πάνω στην εικόνα για να τις κάνετε και στο σπίτι.
από κάτω από: Αγγλικά, Αρχή σχολικής χρονιάς, οι κανόνες συμπεριφοράς, Το παιχνίδι | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αγγλικά, μαθαίνω τ’ όνομά μου και βασικές έννοιες-Πρώτες μέρες σχολείο,Η ιστορία του Κρεμμυδάκη, online παιχνίδια-Η Μίλι και η Μόλι και η πρώτη τους μέρα στο σχολείο-Κανόνες συμπεριφοράς- Κινητικό παιχνίδι με κάρτες “Κάνε ό,τι κάνω”    

Παιχνίδια γνωριμίας για τις πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο και σωστή χρήση μάσκας(βίντεο Unicef)

Σεπ 202115

Σήμερα τα παιχνίδια γνωριμίας κατέκτησαν σημαντικό μέρος της εκπαιδευτικής μας δράσης. Η γνωριμία μεταξύ των παιδιών, η μάθηση και η σωστή χρήση των ονομάτων τους αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι των πρώτων ημερών της σχολικής χρονιάς.

Τα παιδιά του τμήματος 1 παίξαμε το παιχνίδι του ιστού της αράχνης. Σηκωθήκαμε με τη σειρά. Ένας ένας στον οποίο κατέληγε ο ιστός έλεγε τ’ όνομά του και οι υπόλοιποι το επαναλαμβάναμε.

Στα τραπεζάκια της τάξης μας η γνωριμία συνεχίζεται μέσα από το παιχνίδι.

Τα παιδιά του τμήματος 2 ακούσαμε την ιστορία της Μαυρούλας- Πρώτη μέρα στο σχολείο. Πρώτη μέρα στο σχολείο! Και η Μαυρούλα ανησυχεί! Κι αν δεν κάνει νέους φίλους; Η Μαυρούλα για να είναι σίγουρη φέρνει στην τάξη το αγαπημένο της κατοικίδιο… ένα ποντικάκι, τον Φαγκρή! Το μάθημα ξεκινά, όμως απότομα σταματά! Μόλις εμφανίστηκε ο Φαγκρής, οι γάτες τον πήραν στο κυνήγι! Είναι οι γάτες και τα ποντίκια πραγματικά εχθροί; (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου).Πηγή: Βιβλιοπωλείο Πολιτεία.

Γίναμε κομμάτια της αυλής του σχολείου στο οποίο παίζει κυνηγητό η γάτα και το ποντίκι. Η γάτα και το ποντίκι ήταν μπάλες

που περνούσαν από χέρι σε χέρι υπό τους ήχους μουσικής και σκοπός του παιχνιδιού είναι να μην συναντηθούν στο ίδιο παιδί. Πρέπει γρήγορα να προχωρούν από χέρι σε χέρι. Στο σταμάτημα της μουσικής το παιδί που κρατά τη μπάλα-γάτα και το παιδί που κρατά την μπάλα-ποντίκι λέει τ’ όνομά του. Παίξαμε και την παραλλαγή του παιχνιδιού. Με το σταμάτημα της μουσικής τα παιδιά που κρατούσαμε τις μπάλες τις κρύβαμε πίσω μας και οι φίλοι μας προσπαθούσαν να θυμηθούν και να πουν τα ονόματά μας.

Πριν το φαγητό παρακολουθήσαμε το βίντεο της Unicef για τη σωστή χρήση της μάσκας ώστε να μην ξεχνάμε τον ασφαλή τρόπο τοποθέτησης και απομάκρυνσής της.

Και τα δύο τμήματα δημιουργήσαμε το δεύτερο έργο τέχνης που πήραμε μαζί μας και περιείχε στοιχεία της σχολικής ζωής μας καθώς και συναισθήματα.

 

 

από κάτω από: Αρχή σχολικής χρονιάς | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παιχνίδια γνωριμίας για τις πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο και σωστή χρήση μάσκας(βίντεο Unicef)    

Πρώτη μέρα στο Νηπιαγωγείο 14-9-2021- Η πρώτη μου ζωγραφιά

Σεπ 202114

Πρώτη μέρα στο Νηπιαγωγείο σήμερα δημιουργήσαμε ομάδες, βρήκαμε τις θέσεις μας στα τραπεζάκια, ξεκινήσαμε τη γνωριμία με τους κανόνες της τάξης, με τα δικαιώματα μας και τις υποχρεώσεις μας ως μέλη ομάδας, με την προστασία μας έναντι του κορονοϊού και παίξαμε παιχνίδια ανάπτυξης σχέσεων και κοινωνικοποίησης.

Βγάλαμε την πρώτη μας φωτογραφία σε πλαίσιο που είχαμε ήδη ετοιμάσει και παρουσιαστήκαμε στην ομάδα με μια σπουδαία καλημέρα!!!

Τμήμα 1:

Τμήμα 2:

Και οι κυρίες του τμήματος 2,σαν ισότιμα μέλη της ομάδας δεν γινόταν να απουσιάσουμε από το γεγονός!

   

Μετά το διάλειμμα δημιουργήσαμε την πρώτη μας ζωγραφιά-διακοσμητικό με τον εαυτό μας στο Νηπιαγωγείο. Την πήραμε φεύγοντας για να στολίσουμε το δωμάτιό μας.

   

Η κατασκευή μας:

 

από κάτω από: Αρχή σχολικής χρονιάς | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρώτη μέρα στο Νηπιαγωγείο 14-9-2021- Η πρώτη μου ζωγραφιά    

Αγιασμός σχολικού έτους 2021-2022 και πρώτη ενημέρωση γονέων Δωράκια καλωσορίσματος

Σεπ 202113

Σήμερα Δευτέρα 13/9/2021 πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου μας ο καθιερωμένος Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά. Μικροί και μεγάλοι δώσαμε το παρόν μας, με χαμόγελο πίσω από τις μάσκες μας και την ευχή να κυλήσει ήρεμα και δημιουργικά η φετινή χρονιά.

Στο τέλος του Αγιασμού δόθηκαν στους μαθητές μας τα καθιερωμένα δωράκια καλωσορίσματος. Φέτος ήταν μολύβια αγάπης  για να δημιουργήσουν φέτος τα δικά τους μονοπάτια στον κόσμο της γνώσης !!!

Το απόγευμα της ίδιας μέρας πραγματοποιήθηκε η πρώτη ενημερωτική συγκέντρωση γονέων που περιλάμβανε όλες τις πληροφορίες για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου μας.

Καλό μας ξεκίνημα!!!!

από κάτω από: Αρχή σχολικής χρονιάς | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αγιασμός σχολικού έτους 2021-2022 και πρώτη ενημέρωση γονέων Δωράκια καλωσορίσματος    

Αγιασμός σχολικού έτους 2021-2022

Σεπ 202110

Αγαπητοί γονείς και μαθητές,

σας καλωσορίζουμε στην καινούργια σχολική χρονιά με υγεία, δύναμη, δημιουργικότητα και πλατύ χαμόγελο.

Ο αγιασμός του Νηπιαγωγείου μας θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13/9/2021, ώρα 10:30 π.μ. στον αύλειο χώρο. Στον αγιασμό ο κάθε μαθητής, η κάθε μαθήτρια θα συνοδεύεται αυστηρά από έναν συνοδό. Όλοι οι μαθητές/μαθήτριες καθώς και οι συνοδοί θα φορούν υποχρεωτικά προστατευτική μάσκα(απλή χειρουργική ή υφασμάτινη). Η είσοδος των μαθητών στο σχολείο γίνεται με επίδειξη βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος αυτοδιαγνωστικού ελέγχου(self test).

Την ίδια μέρα το απόγευμα θα πραγματοποιηθούν οι ενημερωτικές συναντήσεις γονέων των δύο τμημάτων. Οι γονείς των μαθητών του τμήματος 1 θα προσέλθουν στο Νηπιαγωγείο μας, ώρα 17:00-17:30 και οι γονείς των μαθητών του τμήματος 2 θα προσέλθουν ώρα 17:30-18:00. Στον αγιασμό θα μάθετε σε ποιο τμήμα θα φοιτά το παιδί.

Καλή σχολική χρονιά

Οι Νηπιαγωγοί

από κάτω από: Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αγιασμός σχολικού έτους 2021-2022    

Τελευταία μέρα μαθήματος!!!

Ιούν 202124

Αποχαιρετήσαμε τη χρονιά με πολύ χορό

και παιχνίδι!!

Τώρα μας περιμένουν τα μπάνια, τα παγωτά, το παιχνίδι στο χωριό και στο νησί!!!

 

από κάτω από: καλοκαίρι | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τελευταία μέρα μαθήματος!!!    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Ιστορικό

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate

Χιονονιφαδες που πέφτουν

src=’https://googledrive.com/host/0B-tTrbz0ZUcpU2JqencyQ3ViMDQ’ type=’text/javascript’


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων