Στο πλαίσιο της σημερινής Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού και τα δύο πρωινά τμήματα πραγματοποίησαν δράσεις. Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,παρακολουθήσαμε ως αφόρμηση για συζήτηση σχετικά με την αξία της άθλησης, το παρακάτω βίντεο.
Αφού σχολιάσαμε τις εντυπώσεις μας από το βίντεο, γνωρίσαμε ένα σύνολο από Ολυμπιακά Αθλήματα, ενώ το συνοδευτικό βίντεο μας βοήθησε να τα δραματοποιήσουμε με τις σχετικές κινήσεις μέσα στην τάξη.
Συνεχίσαμε τις κινητικές μας δραστηριότητες με ένα online παιχνίδι κίνησης με ψηφιακά ζάρια και κάρτες μίμησης-πατήστε στην εικόνα,
ενώ ολοκληρώσαμε τις μουσικοκινητικές μας δράσεις με δύο παιχνιδοτράγουδα.
Στο πλαίσιο της επεξεργασίας των γραμμάτων του ονόματός μας, τοποθετήσαμε τα γράμματα σε προσχεδιασμένα τετράγωνα, φιλοτεχνώντας το μωσαϊκό με τ’ όνομά μας.
Τέλος, με αφορμή την ενασχόλησή μας με το γράμμα Φ, του φθινοπώρου, παρακολουθήσαμε 3 σχετικά βίντεο,
θυμηθήκαμε την ψηφιοποιημένη ιστορία “Στον φάρο” την οποία είχαμε επεξεργαστεί προηγούμενη μέρα-πατήστε εδώ, στη μέση της ανάρτησης και παίξαμε ένα σχετικό online παιχνίδι αναγνώρισης του φωνήματος. Πατήστε στην εικόνα.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, συζητήσαμε για το τι σημαίνει Αθλητισμός , ανταλλάξαμε απόψεις και αποκαλύψαμε ποιο άθλημα ή ποια γυμναστική άσκηση κάνει ο καθένας μας στην καθημερινότητά του. Συζητήσαμε για τη σημαντικότητα της άθλησης για τον οργανισμό και την καρδιά μας και… ξεκινήσαμε τις προπονήσεις μας. Τρέξιμο επί τόπου και άλλες ασκήσεις με τη βοήθεια του Γύμνα και της Στίκης και το όμορφο βίντεο τους.
Η προπόνηση συνεχίστηκε με τρέξιμο στην αυλή.
Έχοντας ξεκινήσει από χθες τα ολοήμερα τμήματα την εισαγωγή στην εποχή του Φθινοπώρου-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης, αδράξαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε τον μπαμπά Φθινόπωρο. Μάθαμε ότι είναι παιδί του παππού Χρόνου και αυτόν τον καιρό μένει με την οικογένειά του στο σπιτάκι , κάπου εκεί… στο περιβόλι της γης.
Για να τον γνωρίσουμε καλύτερα, γράψαμε το μακρύ του όνομα και παρατηρήσαμε με τις καρτέλες μας , ποια γράμματα έχουμε κοινά.
Τραγουδήσαμε και αναπαραστήσαμε με το σώμα μας το τραγουδάκι του, μέσα από ένα εικονόλεξο δημιουργία της κας Ελένης και από αυτό μάθαμε τα δώρα που μας φέρνει το Φθινόπωρο όταν έρχεται στη γη.
Μετά το διάλειμμα όμως το Φθινόπωρο μας έβαλε μια δοκιμασία που αν την καταφέρναμε θα μας χάριζε τα χρώματά του. Η δοκιμασία δεν ήταν άλλη από το παιχνίδι ‘πρόσωπο, ζώο ή πράγμα’ και έπρεπε να σκεφτούμε τις αντίστοιχες λέξεις που αρχίζουν από Φ.
Τα καταφέραμε με μεγάλη επιτυχία και τα χρώματα του φθινοπώρου ήταν πια στη διάθεσή μας για να χορέψουμε μαζί τους και να τα στολίσουμε στην εργασία μας.
Η μέρα μας έκλεισε στολίζοντας το Φ του Φθινοπώρου με χρωματιστές μπαλίτσες από γκοφρέ χαρτί πάντα στα χρώματα που μας χάρισε.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων ολοκληρώσαμε την κατασκευή του φυλλοβόλου δέντρου που είχαμε ξεκινήσει εχθές, πατήστε εδώ, στο τέλος περίπου της ανάρτησης. Την ιδέα την πήραμε από την καταπληκτική συνάδελφο Κατερίνα Παπαευθυμίου. Όμως την τροποποιήσαμε και την προσαρμόσαμε στη θεματική που αναπτύσσουμε, που είναι το Φθινόπωρο.
Η φυλλωσιά του φυλλοβόλου δέντρου είναι οι παλάμες μας και τα φυλλαράκια που πέφτουν τα γράμματα του ονόματός μας. Όλα στα φθινοπωρινά χρώματα που είναι: Κίτρινο, πορτοκαλί, κόκκινο, καφέ.
Αντιστοιχίσαμε τα φύλλα με τα γράμματα του ονόματός μας και βρήκαμε πόσα φύλλα θα πέσουν από το δέντρο μας.
Τα φυλλοβόλα δέντρα μας:
Ο κορμός του δέντρου:
Ολοκληρώσαμε το βιβλίο για τ’ όνομά μας, συμπληρώνοντας την τελευταία σελίδα του. Το βιβλίο για τ’ όνομά μου μπορείτε να το βρείτε εδώ σε μορφή pptx προς το τέλος της ανάρτησης.
Το φύλλο του βιβλίου:
Πρόσφατα σχόλια