Σήμερα στα πλαίσια της πρόληψης από φυσικά φαινόμενα και τα δύο πρωινά τμήματα πραγματοποίησαν άσκηση ετοιμότητας σε περίπτωση σεισμού.
Επίσης τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,επεξεργαστήκαμε τις αρχικές βασικές πληροφορίες συμπεριφοράς σε περίπτωση σεισμού. Παρακολουθήσαμε και εξηγήσαμε την παρουσίαση που υπάρχει στον σύνδεσμο πατώντας την εικόνα.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, προσεγγίσαμε με απλό τρόπο το θέμα του σεισμού και συγκεκριμένα της σεισμικής ασφάλειας. Για να κατανοήσουμε καλύτερα το φαινόμενο , αναπαραστήσαμε με πλαστελίνη τη δομή της γης και τις ρωγμές της (ρήγματα). Μάθαμε ότι όταν η καρδιά ( πυρήνας ) της γης ανακατεύεται, όσα και όσοι βρίσκονται στον φλοιό , κουνιούνται.
Κάποιοι είχαν βιώσει αληθινό σεισμό και μας ανέφεραν τις εμπειρίες τους. Για να είμαστε σίγουροι ότι κατανοούμε το φαινόμενο του σεισμού σαν εμπειρία, καθίσαμε όλοι στα τραπεζάκια ενώ κάποιος κουνούσε τα τραπεζάκια κ δημιουργούσε την αίσθηση του σεισμού.
Συζητήσαμε για τους κινδύνους που προκαλεί το φαινόμενο αυτό, παρακολουθώντας το αγγλόφωνο βίντεο.
Ακολουθήσαμε οδηγίες σχετικά με την ασφαλή εκκένωση του σχολείου μας σε περίπτωση σεισμού. Εξασκηθήκαμε στο «γρήγορο» και ασφαλές περπάτημα και ακολουθήσαμε τις οδηγίες που μας έχουν δοθεί από τους διασώστες πυροσβέστες.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,γνωρίσαμε τον σπουδαίο Έλληνα ζωγράφο Γιώργο Ιακωβίδη με αφορμή ένα σύνολο από πίνακες ζωγραφικής με τον παππού και τη γιαγιά(περισσότερες δραστηριότητες στην κατηγορία “Τρίτη Ηλικία”), από το blog της κας Τάνιας και τους αναπαραστήσαμε με την τεχνική “ζωντανεύω τον πίνακα”.
Στο πλαίσιο της χθεσινής παγκόσμιας ημέρας ζώων(εδώ), μιλήσαμε σήμερα για τη σωστή και λανθασμένη συμπεριφορά προς τα κατοικίδια ζώα με αφορμή ένα βίντεο για τα αδέσποτα ζώα.
Διαπιστώσαμε ότι πολλές από τις συμπεριφορές που ενοχλούν εμάς, ενοχλούν και τα ζώα. Φωτογραφικό υλικό από το blog της κας Τάνιας.
Τέλος, παίξαμε 2 σχετικά ψηφιακά παιχνίδια. Πατήστε στις εικόνες.
Στη συνέχεια, στο πλαίσιο της επεξεργασίας του γράμματος Ο, παίξαμε online παιχνίδια .Πατήστε στις εικόνες.
Συμπληρώσαμε σχετικά φύλλα εργασίας από εδώ.
Παρακολουθήσαμε την ιστορία του Ονειροπαρμένου Ορειβάτη και ένα ακόμα σχετικό βίντεο.
Ακούσαμε το τραγούδι “Οχτώ μεγάλοι ποντικοί”.
Και ένας τροχός με λέξεις που ξεκινούν από Ο. Πατήστε στην εικόνα.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, σε συνέχεια της ενασχόλησης μας με το θέμα των ζώων τραγουδήσαμε το « Ελεφαντάκι», την γνωστή και τρυφερή τραγουδοϊστορία φιλίας ανάμεσα σε ένα ελεφαντάκι και ένα μικρό παιδί.
Διαβάσαμε το παραμύθι « Ξουτ!», Φωτεινή Τσάμπρα και Ζωή Σκαλίδη, εικονογράφηση Λίζα Ήλιου, εκδόσεις Μικρή Μίλητος που πραγματεύεται το θέμα των αδέσποτων ζώων και την εγκατάλειψη.
Τέλος σε φύλλο εργασίας καταγράψαμε τις σωστές συμπεριφορές προς κάθε ζώο που μας συντροφεύει, από το blog της κας Τάνιας.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων έχοντας ξεκινήσει εχθές τη συζήτησή μας για τα λατρεμένα μας κατοικίδια ζωάκια, σκυλάκια και γατάκια(εδώ στο τέλος της ανάρτησης)και ακούγοντας το τραγούδι “Οι δύο φίλοι” που περιέχεται στην προηγούμενη ανάρτησή μας μάθαμε το λόγο που οι σκύλοι μαλώνουν με τις γάτες και οι γάτες με τα ποντίκια.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, γνωρίσαμε τα σχήματα του γράμματος Γ, γ ,όπως γάτα στο διαδραστικό μας πίνακα. Το Γ κεφαλαίο μοιάζει σαν τον στύλο με την λάμπα της ΔΕΗ και είναι γνωστό μας γιατί με αυτό αρχίζει τ’ όνομα της συμμαθήτριάς μας Γεωργίας. Το γ πεζό μοιάζει με το γνωστό μας ψαράκι που βουτά στο βυθό. Τα γράψαμε κιόλας.
Στη συνέχεια παίξαμε online παιχνίδια για το γράμμα Γ, γ. Πατήστε στις εικόνες.
Όλα τα παιδιά και των δύο ολοήμερων τμημάτων συμπληρώσαμε φύλλο γραφής του γράμματος Γ,γ.
Τέλος μεταμορφώσαμε το κεφαλαίο Γ σε γάτα.
Τα πατρόν της κατασκευής:
Πρόσφατα σχόλια