Παραμύθι για τις πρώτες μέρες σχολείου: «Όχι, όχι και πάλι όχι»-Παιχνίδι: Ψάχνω το λιοντάρι- Εικονόλεξο το τραγούδι του Σεπτέμβρη- Τροχός γνωριμίας-Ο εαυτός μου-Παραμύθι κανόνων συμπεριφοράς: Τα χέρια δε χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε,Τραγούδι:Ένα μωράκι …η Ειρήνη

Σεπ 202117

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1 ξεκινήσαμε με το παραμύθι «Όχι, όχι και πάλι όχι» και παίξαμε τα συνοδευτικά παιχνίδια κατανόησης. Το παραμύθι(διαφάνεια 8) και τα παιχνίδια είναι ενσωματωμένα στην παρακάτω παρουσίαση, δημιουργία της κας Τάνιας. Πατήστε πάνω στην εικόνα.

Γνωρίσαμε ένα μικρό λιοντάρι που δε θέλει να πάει σχολείο, γι’ αυτό κρύβεται στη σπηλιά του. Παίξαμε το μουσικοκινητικό παιχνίδι «Ψάχνω, ψάχνω ένα λιοντάρι», ιδέα από εδώ, για να το βρούμε και να το φέρουμε στο σχολείο μας.

Σε συνέχεια της χθεσινής ενασχόλησης με τους κανόνες της τάξης (ολοήμερο τμήμα), συμπληρώσαμε μερικούς ακόμα κανόνες και συζητήσαμε τη σπουδαιότητά τους για την ομαλή λειτουργία της ομάδας μας. Πατήστε πάνω στην εικόνα να δείτε τους κανόνες.

Στη συνέχεια, επεξεργαστήκαμε το εικονόλεξο για το τραγούδι του Σεπτέμβρη.

Πατήστε στην εικόνα για να το ακούσετε.

Θέλοντας να γνωρίσουμε λίγο καλύτερα τους νέους μας συμμαθητές, παίξαμε σε ψηφιακό τροχό ένα παιχνίδι γνωριμίας-πατήστε πάνω στην εικόνα

και στη συνέχεια κάναμε την πρώτη μας απόπειρα να ζωγραφίσουμε τον εαυτό μας.

Τέλος, κάναμε την πρώτη μας γνωριμία με το αρχικό του ονόματός μας και μετρήσαμε όχι μόνο πόσοι είμαστε στην τάξη, αλλά και πόσα παιδιά έχουν το ίδιο αρχικό γράμμα στο όνομά τους.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2,μετά την καλημέρα μας, θυμηθήκαμε τους κανόνες της τάξης και παίξαμε το πρώτο μας παιχνίδι μνήμης στο οποίο έπρεπε να βρούμε τα ζεύγη με τους ίδιους κανόνες . Πατήστε πάνω στην εικόνα για να παίξετε.

Έπειτα με τη βοήθεια μιας μαγικής κουρτίνας παρουσιάσαμε τον εαυτό μας με πόζες που αποκαλύπτουν στους συμμαθητές μας στοιχεία για τον εαυτό μας.

Με χρήση λαδοπαστέλ ο καθένας αποτύπωσε με ζωγραφική σε χαρτί τη δίκη του μαγική κουρτίνα με τον εαυτό του να μας αποκαλύπτεται.

Τέλος παίζοντας ένα παιχνίδι με στεφάνια,

γυρίσαμε τον τροχό γνωριμίας που μας ρωτούσε για το αγαπημένο μας ζώο, χρώμα, φαγητό, φρούτο,παιχνίδι κα. Πατήστε στην εικόνα.

Έτσι, γνωριστήκαμε λίγο καλύτερα, λάβαμε πληροφορίες ο ένας για τον άλλον, βρήκαμε κοινά μας στοιχεία και είμαστε έτοιμοι να ξανασυναντηθούμε τη Δευτέρα με χαρά.

Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας, των ολοήμερων τμημάτων συνδυάζοντας τους κανόνες σωστής συμπεριφοράς που επεξεργαστήκαμε εχθές και τη θεματική του εαυτού μου που ξεκίνησαν τα πρωινά τμήματα, παρακολουθήσαμε την ιστορία «Τα χέρια δε χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε». Συζητήσαμε τι άσχημες συμπεριφορές έχουν τα άτακτα χέρια και τι γλυκές κινήσεις μπορούμε να κάνουμε με αυτά.

Οι ιδέες πολλές και τις αποτυπώσαμε στις  ομαδικές μας εργασίες. Να ζωγραφίζουν(Νικολέττα, Κάλλια),Να μαζεύουν τα σκουπίδια για να σώσουμε τον πλανήτη(Βίκτωρας), Να μαζεύουν τα παιχνίδια(Λεωνίδας),Να κολυμπάνε(Βασιλική),Να χορεύουν μπαλέτο(Μαριάννα),Να χτυπάνε παλαμάκια(Κων/νος, Ευγενία),Να γράφουν(Σταυριανή),Να χορεύουν-να κάνουν χορευτικές κινήσεις(Γιώργος),Να παίζουν(Βασίλης),Να τρώμε(Νίκος Κ.),Να χτενίζουν(Παντελής),Να κρατάνε τα χέρια της μαμάς(Ιωαντίνα),Να χαϊδεύουν(Ζέτα),Ν’ αγκαλιάζουν(Μελίνα).Με τα χέρια μας δημιουργήσαμε την καρδιά όπως στο εξώφυλλο.

  

Τα παιδιά του ολοήμερου 2 ακούσαμε και το τραγούδι «Χέρια σαν κι αυτά» και αναγνωρίσαμε τις άσχημες και τις όμορφες συμπεριφορές που περιέχει. Μια δραστηριότητα προφορικής αντιστοίχισης και ομαδοποίησης.

Ακολουθώντας  τις κινήσεις που κάνουν τα χέρια στο παρακάτω τραγούδι, τις κάναμε κι εμείς.

Κλείσαμε τη μέρα μας με τους στίχους και τις κινήσεις του τραγουδιού «Ένα μωράκι…η Ειρήνη» η οποία κατοικεί στις τάξεις μας!!

Αφήστε μια απάντηση

Kατηγορίες

Translate



Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων