Σήμερα τα παιχνίδια γνωριμίας κατέκτησαν σημαντικό μέρος της εκπαιδευτικής μας δράσης. Η γνωριμία μεταξύ των παιδιών, η μάθηση και η σωστή χρήση των ονομάτων τους αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι των πρώτων ημερών της σχολικής χρονιάς.
Τα παιδιά του τμήματος 1 παίξαμε το παιχνίδι του ιστού της αράχνης. Σηκωθήκαμε με τη σειρά. Ένας ένας στον οποίο κατέληγε ο ιστός έλεγε τ’ όνομά του και οι υπόλοιποι το επαναλαμβάναμε.
Στα τραπεζάκια της τάξης μας η γνωριμία συνεχίζεται μέσα από το παιχνίδι.
Τα παιδιά του τμήματος 2 ακούσαμε την ιστορία της Μαυρούλας- Πρώτη μέρα στο σχολείο. Πρώτη μέρα στο σχολείο! Και η Μαυρούλα ανησυχεί! Κι αν δεν κάνει νέους φίλους; Η Μαυρούλα για να είναι σίγουρη φέρνει στην τάξη το αγαπημένο της κατοικίδιο… ένα ποντικάκι, τον Φαγκρή! Το μάθημα ξεκινά, όμως απότομα σταματά! Μόλις εμφανίστηκε ο Φαγκρής, οι γάτες τον πήραν στο κυνήγι! Είναι οι γάτες και τα ποντίκια πραγματικά εχθροί; (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου).Πηγή: Βιβλιοπωλείο Πολιτεία.
Γίναμε κομμάτια της αυλής του σχολείου στο οποίο παίζει κυνηγητό η γάτα και το ποντίκι. Η γάτα και το ποντίκι ήταν μπάλες
που περνούσαν από χέρι σε χέρι υπό τους ήχους μουσικής και σκοπός του παιχνιδιού είναι να μην συναντηθούν στο ίδιο παιδί. Πρέπει γρήγορα να προχωρούν από χέρι σε χέρι. Στο σταμάτημα της μουσικής το παιδί που κρατά τη μπάλα-γάτα και το παιδί που κρατά την μπάλα-ποντίκι λέει τ’ όνομά του. Παίξαμε και την παραλλαγή του παιχνιδιού. Με το σταμάτημα της μουσικής τα παιδιά που κρατούσαμε τις μπάλες τις κρύβαμε πίσω μας και οι φίλοι μας προσπαθούσαν να θυμηθούν και να πουν τα ονόματά μας.
Πριν το φαγητό παρακολουθήσαμε το βίντεο της Unicef για τη σωστή χρήση της μάσκας ώστε να μην ξεχνάμε τον ασφαλή τρόπο τοποθέτησης και απομάκρυνσής της.
Και τα δύο τμήματα δημιουργήσαμε το δεύτερο έργο τέχνης που πήραμε μαζί μας και περιείχε στοιχεία της σχολικής ζωής μας καθώς και συναισθήματα.
Πρόσφατα σχόλια