Feed
Άρθρα
Σχόλια

Το σχολικό έτος 2020-2021 στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου, Αττικής στο πλαίσιο των Εικαστικών μαθημάτων με τα παιδιά εργαστήκαμε διαθεματικά και υλοποιήσαμε καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα. Στα προγράμματα εργαστήκαμε με δημιουργικό τρόπο και τα παιδιά έδειξαν ενθουσιασμό και επιτύχαμε εξαιρετικά αποτελέσματα. Οι τίτλοι των προγραμμάτων είναι: «Εικαστικές και Περιβαλλοντικές ανασυνθέσεις στον σχολικό χώρο», «Φύση χωρίς σκουπίδια», στα έργα eTwinning: «Send me your e-heart!» και «New teenagers E.P.e. (European Parliament e-Twinning), «Εγώ κι εσύ μαζί: Εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα», «Χαράγματα ζωής με οδηγό το έργο του Λάμπρου Ορφανού».

Μια σημαντική από τις δραστηριότητές μας είναι η αισθητική αναβάθμιση του Σχολείου μας, με τις ζωγραφιές των παιδιών στους τοίχους και τις πόρτες των τάξεων. Τα έργα μένουν στο χώρο και αποτελούν μάθημα και τους μαθητές και μαθήτριες που θα ακολουθήσουν τα επόμενα έτη.

Στόχος της δραστηριότητας

Η γνωριμία με διαφορετικές τεχνικές και την χρήση υλικών σε συνδυασμό ώστε να κατακτήσουν τα παιδιά πλαστικές δεξιότητες.

Η ενεργή, βιωματική εμπειρία και συμμετοχή στις εκπαιδευτικές δράσεις που υλοποιούνται στο Σχολείο μας.

Η αισθητική αναβάθμιση του Σχολείου μας. Η Περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση των παιδιών

Η ενημέρωση σχετικά με θέματα Πολιτιστικά, Περιβαλλοντικά, αειφορίας και Αγωγής Υγείας.

Η καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής, προσωπικές, κοινωνικές και διαπροσωπικές. Η καλλιέργεια σχέσεων συνεργασίας, αλληλεγγύης, αλληλοβοήθειας και ομαδικότητας με πνεύμα δημοκρατικό.

Η αξία της φιλίας και της σωστής επικοινωνίας με στόχο την ολοκλήρωση ενός μεγάλου έργου, όπου όλοι σθμμετέχουν και χαίρονται το αποτέλεσμα της προσπάθειας.

Η αγάπη για την συνεργασία και την Τέχνη, όπως και η προσέγγιση της Ιστορίας της Τέχνης και των διαφορετικών Εικαστικών ρευμάτων και δημιουργών, μέσα από το θέμα ενός δέντρου.

Με την ανταλλαγή εκπαιδευτικού υλικού, με την ενεργή συμμετοχή μας στα Ευρωπαϊκά προγράμματα, κάνουμε διάδοση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα και προσέγγισης της διαφορετικότητας, με την αποδοχή και τον σεβασμό στην προσωπικότητα του συνανθρώπου μας. Η παρατήρηση της Φύσης και των διαφορετικών χαρακτηριστικών του κάθε δέντρου διδάσκουν στα παιδιά με άμεσο τρόπο.

Η ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης των παιδιών και ιδιαίτερα της ενσυναίσθησης.

Η διάχυση των αποτελεσμάτων με την χρήση της τεχνολογίας και διαφορετικών ψηφιακών εφαρμογών web 2.0 βελτιώνει τις επιδόσεις των παιδιών στο αντίστοιχο πεδίο. Αναρτήσεις έγιναν στις εκπαιδευτικές ψηφιακές πλατφόρμες του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου και του eTwinning, καθώς συμμετείχαμε στον παγκόσμιο εορτασμό για τις περιβαλλοντικές ημέρες ως μέρος των δραστηριοτήτων που υλοποιήσαμε στα ποργράμματά μας:

22 of April – Earth Day celebrations   https://twinspace.etwinning.net/126112/pages/page/1584901

5th June Environment Day   https://twinspace.etwinning.net/126112/pages/page/1691093

Για την υπολοίηση των δράσεων ακολουθήσαμε πιστά τα υγειονομικά πρωτόκολλα για την προστασία όλων, ιδιαίτερα από την νόσο covid-19. 

Για την συμμετοχή στα  προγράμματα δεν υπάρχει οικονομικό όφελος ή υποχρέωση μεταξύ των συμμετεχόντων παιδιών και εκπαιδευτικών, δεν περιλαμβάνουν ταξίδια και μετακινήσεις στα άλλα Σχολεία. Προστατεύονται αυστηρά τα προσωπικά δεδομένα των παιδιών, στο πλαίσιο παρουσίασης των αποτελεσμάτων, όταν χρειαστεί να αναρτηθούν μαθητικά έργα, σε βίντεο ή φωτογραφίες παιδιών στο διαδίκτυο τα πρόσωπα είναι εντελώς καλυμμένα, ώστε να μην αναγνωρίζονται, δεν αναφέρονται ονοματεπώνυμα, email, διευθύνσεις μαθητών ή άλλα προσωπικά δεδομένα.

Διδασκαλία, υπεύθυνη δραστηριοτήτων: Θεοδώρα Χανδρινού

***

We are creating the Art garden in the School

The  pupils cultivate life skills and their emotional intelligence through the activity.

The pupils used different material and approach History of Art under experiential active and creative participation. Collaboration, friendship, respect and contribution to a common target.

Diversity and democratic respect to the personality of the others were cultivated. The study of nature helped the pupils to understand the different characteristics of Nature. We disseminated the results that are visible and exhibited in the School and are part of the educational material that is going to educate the pupils of the next school years.

We used different Art techniques and web 2.0 tools in order to disseminate the results of our effort.

We respected and followed all the protocols for the protection of our health, especially from the covid-19 pandemic.

The participation of the pupils does not entail financial  obligations on the part of the students. There is full respect of the rights and personal data of the pupils.

Supervisor Art Teacher: Theodora Chandrinou

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!! Congratulations to all the pupils!!

 

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων