Feed
Άρθρα
Σχόλια
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός – Εικαστικός 
Θεοδώρα Χανδρινού
Το σχολικό έτος 2021-2022 τα παιδιά από το 19ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου στο Ολοήμερο Σχολείο, στο πλαίσιο της διδασκαλίας των Εικαστικών είχαν την δυνατότητα να συνεργαστούν, να επικοινωνήσουν, να αλληλεπιδράσουν με άλλα Σχολεία από την Ελλάδα και το εξωτερικό μέσα από τα προγράμματα eTwinning.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ Σχολείων έγινε αλληλεπίδραση των παιδιών μέσα από τις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν με επιτυχία στα καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα με τίτλο: 
* “Η Τέχνη για το περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή – Ένα λαμπρό  Σχολείο με την Τέχνη των παιδιών / Fine Arts for the environment and the climate change – A bright School with the pupils’ Art”
https://blogs.sch.gr/arteducate/2022/03/25/fine-arts-for-the-environment-a-bright-school-with-the-pupils-art/
~~~
* ” Τα έργα του Λάμπρου Ορφανού εμπνέουν τα παιδιά – διδασκαλία της Χαρακτικής / Upon the creations of Lambros Orfanos, καινοτόμο
 πρόγραμμα”
https://blogs.sch.gr/arteducate/2022/01/19/upon-lambros-orfanos/
~~~
Δραστηριότητες ενάντια στην ενδοσχολική βία – ” Μίλα τώρα”, για το χαμόγελο του παιδιού
IMG 20211113 185437IMG 20220123 204740IMG 20220121 153528IMG 20220211 154241IMG 20220408 154809IMG 20220513 16011719 δ.σχ.Ζωγράφου έπαινος για δέντρο των υποσχέσεων μαθητών.ΟΚ19 δ.σχ.Ζωγράφου έπαινος για δέντρο των υποσχέσεων.ΟΚ.Polish 20211105 221638776Theodora Chandrinou pupils Greece COP26padlet.jpgIMG 20220204 203453Χαβδρινού δράσεις κλιματιμή αλλαγήIMG 20220204 155256IMG 20220204 14542419.pr .sch .Greece.2022.Theodora.ChandrinouTheodora Chandrinou Greece eTwinning Day 20222021 10 07 Theodora Chandrinou safeintenet4kids webinar2021 11 08 webinar saferinternet4kids Theodora ChandrinouIMG 20220114 155311τώρα 19 Δ.Σχ.Ζωγράφου Θεοδώρα ΧανδρινούIMG 20220313 174801IMG 20220628 173731IMG 20220410 163226
IMG 20220408 162735IMG 20220506 154649IMG 20220513 154747

Polish 20220213 192151609

Στο πλαίσιο της αλληλεπίδρασης μεταξύ Σχολείων τα παιδιά από το 4ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου αντάλλαξαν ευχές και τις δημιουργίες τους με το 19ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου.

IMG 20220620 113158 IMG 20220620 113145 IMG 20220620 113925

Αριθμός και ημερομηνία πράξης ανάθεσης του συλλόγου διδασκόντων: 19º Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου – Πράξη 20/06-06-2022

IMG 20220428 014719

IMG 20220528 223233

https://youtu.be/3AGQwFlHeZw

πολιτιστικό Θεοδώρα Χανδρινού
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!!
***
Ακολουθεί μικρή περιγραφή των προγραμμάτων eTwinning
project pictureTheodoraChandrinouGreekSchools.exchanging.work
IMG 20220605 131708IMG 20220225 180423IMG 20220311 135708IMG 20220225 152648IMG 20220528 132325
Δημιουργικότητα και δεξιότητες ζωής – Cultivating life skills through creative projects
https://blogs.sch.gr/arteducate/2022/05/02/cultivating-life-skills-creative-projects/
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ

***

Polish 20220318 233404334

IMG 20220218 150001

Polish 20220318 231104785

Heal wounds / Επούλωση πληγών

https://live.etwinning.net/projects/project/323684

Συνεργασία με τα Σχολεία της Ισπανίας Colegio San Jose, Madrid και Divina Pastora de Μadrid, Spain.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ

Αυτό το έργο εστιάζει στο να βοηθήσει τους μαθητές να θεραπεύσουν τις σωματικές και συναισθηματικές πληγές τους, χρησιμοποιώντας διαφορετικές προσεγγίσεις και εργαλεία. Θέλουμε να τους προσφέρουμε διαφορετικούς τρόπους που θα τους οδηγήσουν να γίνουν πιο δυνατοί, ικανοί να ξεπεράσουν τις αντιξοότητες που έχουν να αντιμετωπίσουν. Να προσπαθούν να μην κολλήσουν στον πόνο, ενεργοποιώντας την παρόρμησή τους για αποκατάσταση. 

Προσπαθώντας  να μην κολλήσουν στον πόνο, ενεργοποιώντας την παρόρμησή τους για αποκατάσταση.  Θα πάρουμε ως στοιχείο έμπνευσης την ιαπωνική τέχνη kintsukuroi (τεχνική επιδιόρθωσης της ζημιάς οποιουδήποτε αντικειμένου με χρυσή λάκα, σεβόμενος την αξία ενός ανακατασκευασμένου κομματιού·  την ουλή του), θα δείξουμε στους μαθητές πώς η ιδέα να ωραιοποιήσουν τα σημάδια που αφήνουν οι πληγές τους θα τους κάνει να αισθάνονται πιο ασφαλείς και να έχουν θετική στάση.

***

This project focuses on helping students heal their physical and emotional wounds, using different approaches and tools. We want to offer them different ways that will lead them to be stronger, capable of overcoming the adversities they have to face. Trying not to get stuck in pain, activating their impulse to repair.
We will take as an element of inspiration the Japanese art kintsukuroi (technique of repairing the damage of any object with gold lacquer, respecting the value of a reconstructed piece; its scar), we will show the students how the idea of ​​beautifying the scars left by their wounds will make them feel more secure and have a positive attitude.

ΣΤΟΧΟΙ

• Learn to rebuild after adversity.
• View adversity as a challenge and a learning experience.
• Find ways to heal physical and emotional wounds.
• Abandon comfort by going from inaction to action.
• Have a constructive attitude.
• Achieve a balanced self-esteem as a strength to relate to the world.
• Transform pain into something constructive.
• Find an outlet for emotions.
• Shift focus from the past to the present.
• Create opportunities to feel positive emotions that allow renewal.
• Learn to live with yourself in peace, respect and harmony.
• Adapt to change.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

In this project we have the common purpose of creating a space for exchange and reflection on all the proposals, using the TwinSpace platform for the exchange of activities.
At the beginning, teachers of different subjects from our respective centers will be invited to give it an interdisciplinary approach. Next, we will carry out a dissemination plan for our project to find both national and international partners.
We will present the project to the students, so that they feel involved and participate from the first moment. Teachers will create discussion forums in which we will involve students.
The idea is to carry out between two and three activities per quarter, depending on each subject.
To have a good coordination, we will have at least one meeting a quarter, to talk about our etwinning project. The members of the project will send each other individual messages using the Twinmail tool.

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

We want to share experiences and survivals, creating a workspace with verbal and non-verbal language, which offers students the possibility of being individual people; developing affective ties between our students and where to put into practice in an experiential way the learning of emotions itself.
All the activities programmed in a collaborative and consensual manner among the participating teachers will be described on the corresponding pages of Twinspace.
We hope to acquire digital skills typical of a project carried out on an online platform, using active methodologies in a secure digital environment, such as Genially, Canva, Easelly, Padlet, Power Point, etc.
Different disciplines will be worked on in a transversal way and therefore the results will be multidisciplinary.
Dissemination of the project through social networks. Participate and hold events.
Exhibition of plastic works in a virtual museum.

***

Be Cyber Smart (BeCS)

IMG 20220131 184148IMG 20220512 004434IMG 20220623 084047 1IMG 20220311 103416

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ

Λέξεις-κλειδιά: εκφοβισμός, διαδικτυακός εκφοβισμός, σπουδαστές με ειδικές ανάγκες, έργο Erasmus+.

Η ανάγκη υλοποίησης αυτού του έργου είναι ο Διαδικτυακός εκφοβισμός και οι νέοι με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι: • περισσότερο πιθανό να βιώσουν διαδικτυακό εκφοβισμό • είναι λιγότερο πιθανό να είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο και • λιγότερο πιθανό να έχουν υποστήριξη για χρήση του Διαδικτύου.

*Πηγή: Anti-Bullying Alliance and University of Cambridge

Η διαδικτυακή εκπαίδευση και η πολύ ευκολότερη πρόσβαση σε συσκευές  οδήγησαν στη σποραδική ανάπτυξη του φαινομένου του διαδικτυακού εκφοβισμού, ειδικά σε παιδιά με αναπηρίες. Το έργο θα διαρκέσει δύο μήνες, αντίστοιχα τον Δεκέμβριο του 2021 και τον Ιανουάριο του 2022, κατά τη διάρκεια των οποίων θα πραγματοποιηθούν τουλάχιστον δύο εργαστήρια με μαθητές σχετικά με τον εκφοβισμό και τον διαδικτυακό εκφοβισμό. Το θέμα που εξετάζεται στα δύο εργαστήρια πρέπει να αντιπροσωπεύεται από μηνύματα ηλεκτρονικού εκφοβισμού και στρατηγικές για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού.

***

ABOUT THE PROJECT

Keywords: bullying, cyberbullying, SEN students, Erasmus+ project.

The Need to carry out this project
Online bullying and SEN Disabled young people and young people with special educational needs are:
• more likely to experience cyberbullying
• less likely to be able to use the internet and
• less likely to have support to use the internet.
*Source: Anti-Bullying Alliance and University of Cambridge

Online schooling and much easier access to devices has led to the sporadic development of the phenomenon of cyberbullying, especially on children with disabilities.

The project will run for a period of two months, respectively December 2021 and January 2022, during which at least two workshops will be held with students on bullying and cyberbullying.

The theme addressed in the two workshops must be represented by cyberbullying signals and strategies to counter cyberbullying.

***

Η εμπειρία των παιδιών

– Μου άρεσε που στο Ολοήμερο φέτος συνεργαστήκαμε με τόσα σχολεία από πολλές χώρες, με την καλύτερη κυρία των Εικαστικών την κυρία Θεοδώρα Χανδρινού! – Θα θυμάμαι αυτή τη σχολική χρονιά γιατί κάναμε κατασκευές, ζωγραφιές στους τοίχους του Σχολείου μας, προγράμματα με το εξωτερικό, συνεργασία με παιδιά από το 4º Δημοτικό σχολείο Ζωγράφου που έχω και φίλες εκεί!! – Πέρασα τέλεια!! – Εμένα μου άρεσαν όλα όσα κάναμε με την κυρία Θεοδώρα, είναι τέλεια!!! – Κυρία σας ευχαριστούμε, χωρίς εσάς δεν θα είχαμε κάνει τόσα μοναδικά και υπέροχα θέματα και όμορφα έργα!! Θα βάλουμε σε κορνίζα το μεγάλο καράβι που έκανα στην τάξη, σας εύχομαι Καλό Καλοκαίρι!!

IMG 20220621 110733IMG 20220624 211719IMG 20220624 201639IMG 20220620 150115IMG 20220620 113859IMG 20220620 113053IMG 20220620 113918IMG 20220620 150413

Αναρτήσεις έγιναν στον ιστότοπο του 19ου Δημοτικού Σχολείου Ζωγράφου

http://19dim-zograf.att.sch.gr/?cat=28

Βεβαιώσεις

heal_wounds_Theodora_Chandrinou_project_el

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων