Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023: 4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο “STE(A)M και η Γη γυρίζει…”- Γνωρίζω τον ήλιο και την αξία του-Ο μύθος του Φαέθωνα και ψηφιακό παιχνίδι για το μύθο- Δημιουργία βιβλίου για το μύθο

Μαρ 202310

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,σε συνέχεια του τρίτου εργαστηρίου μας με θέμα τον Ήλιο, παρακολουθήσαμε δύο εκπαιδευτικά βίντεο, τα οποία επεξηγούσαμε παράλληλα.

333101120 2213361025541747 5578418399398911419 n defaced

Έτσι, γνωρίσαμε τα στοιχεία και τα χαρακτηριστικά του, εντυπωσιαστήκαμε με το μέγεθος, το μαγνητικό του πεδίο, την ζωτικής σημασίας παρουσία του στο ηλιακό σύστημα, την αναγκαιότητα της κατάλληλης θερμοκρασίας και της ενέργειας που προσφέρει για τη ζωή και την επιβίωση στον πλανήτη μας.

Επιδιώξαμε να προσεγγίσουμε τον Ήλιο μέσα από τη Μυθολογία, παρακολουθώντας την αφήγηση του Μύθου του Φαέθωνα. Προσπαθήσαμε μέσα από συζήτηση να συνδέσουμε το νόημα της ιστορίας με τις συνέπειες όταν ο Ήλιος είναι πολύ κοντά ή πολύ μακριά από τη Γη. Μιλήσαμε για την Ανατολή και τη Δύση, το φως και τη θερμότητα του Ήλιου, τα οφέλη και τις συνέπειες, κάνοντας αναφορά στα περιβαλλοντικά προβλήματα. Κοιτάξτε το μύθο παρακάτω.

335447675 3255293584781742 8259440026657134720 n defaced

Παίξαμε ψηφιακό παιχνίδι σειραθέτησης των εικόνων του Μύθου, τηρώντας τη χρονική ακολουθία για την εμπέδωση της ιστορίας.

335575424 1251598465754653 6845384283980358476 n defaced

Αφού λοιπόν επιβεβαιώσαμε τη σωστή σειρά, επιδιώξαμε με βάση πάλι τις εικόνες της ιστορίας και της σειραθέτησής τους, να την αναδιηγηθούμε αυτή τη φορά από την αρχή έως το τέλος μέσα από ένα άλλο ψηφιακό παιχνίδι με οπτικοποιημένες κάρτες με λεζάντες. Έτσι, εξασκηθήκαμε στις δεξιότητες της αλληλουχίας, κατανοώντας τον τρόπο κωδικοποίησης (Μαθηματικά – κωδικοποίηση). Πατήστε στις παρακάτω εικόνες για να παίξετε.

1 11  2 12

Παίξαμε ένα ψηφιακό παζλ της εικόνας του εξώφυλλου του Μύθου, ενεργοποιώντας την παρατηρητικότητά μας και την ψηφιακή εξοικείωση στον διαδραστικό πίνακα.

335440821 603690681616299 3949942249234284180 n defaced

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα.

3 7

Χωριστήκαμε σε δυάδες για να ζωγραφίζουμε τις βασικές σκηνές του μύθου με τελικό στόχο να τις ενώσουμε για την ψηφιοποίηση του Μύθου του Φαέθωνα με τις ζωγραφιές μας. Παρακολουθήσαμε την ψηφιοποίηση του Μύθου από άλλες τάξεις σε σχολεία σαν κι εμάς για να έρθουμε σε μια πρώτη επαφή με τη μορφή του ψηφιακού βιβλίου. Πριν ξεκινήσουμε, για να κάνουμε ξεκάθαρη στο μυαλό μας τη σκηνή που έχει αναλάβει η κάθε ομάδα, επεξεργαστήκαμε σε έντυπη μορφή την ιστορία και κάναμε επεξήγηση της εικονογράφησης της εκάστοτε σκηνής.

335038506 1192651218279635 349820013376370844 n

Συνεργαστήκαμε και αναλάβαμε ρόλους για να σχεδιάσουμε προσεκτικά με μολύβι, να χρωματίσουμε, να δημιουργήσουμε το εξώφυλλο και το οπισθόφυλλό μας. Η εικονογράφησή μας ολοκληρώθηκε και τη Δευτέρα θα είμαστε έτοιμοι για την ψηφιοποίησή μας.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,συνεχίσαμε την ενασχόλησή μας με το θέμα του Ηλίου στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων-πατήστε εδώ. Αυτή τη φορά το προσεγγίσαμε από την οπτική της μυθολογίας και διαβάσαμε τον μύθο του Φαέθωνα.

Μετά την ανάγνωση της ιστορίας αναπαραστήσαμε σε θέατρο τις βασικές της σκηνές.

334925790 181688291280241 6874847717220034290 n defaced

Έπειτα παίξαμε ψηφιακό παιχνίδι σειραθέτησης των εικόνων της.

335006354 3373548566237341 6354103889226988594 n defaced

Πατήστε στην εικόνα για να παίξετε.

2 10

Με το τραγούδι του ηλίου που χορέψαμε, χωριστήκαμε σε 5 ομάδες των δυο παιδιών και κάθε ομάδα ανέλαβε την εικονογράφηση μιας βασικής σκηνής της ιστορίας.

Στόχος μας είναι οι ζωγραφιές αυτές να γίνουν μέρος της εικονογράφησης του δικού μας ψηφιακού βιβλίου για τον μύθο του Φαέθωνα.

335071332 721130633047708 8220571563782654769 n defaced 335019535 170711155757142 309544378596096992 n335442799 801947154867395 8802570983669106298 n

Τέλος μάθαμε ένα αίνιγμα για τον ήλιο και προσπαθήσαμε αρχικά να το απαντήσουμε. Το φύλλο εργασίας είναι η παρακάτω εικόνα.

17

Αφού συμφωνήσαμε για τη σωστή απάντηση, τη γράψαμε σε μαύρο χαρτόνι και δίπλα της φιλοτεχνήσαμε έναν λαμπερό και καυτό Ήλιο, όπως τον είδαμε στα επιστημονικά βίντεο των προηγούμενων ημερών. Αρχικά βάλαμε στο χαρτόνι μας μια μεγάλη κουταλιά κίτρινης τέμπερας και στη μέση της μια σταγόνα κόκκινη τέμπερα. Με τη μύτη από ξύλινο καλαμάκι  σουβλακιού απλώναμε τη μπογιά περιμετρικά ώστε να δημιουργηθούν οι «ακτίνες» του Ήλιου, να γίνουν οι αναμείξεις των χρωμάτων και να δοθεί μια τρισδιάστατη αισθητική. Ολοκληρώσαμε με αστεράκια από φωσφοριζέ ξυλομπογιά.

335485587 597011008654860 5368647177005047381 n

από κάτω από: Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023: 4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο "STE(A)M και η Γη γυρίζει...", Το παιχνίδι| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023: 4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο “STE(A)M και η Γη γυρίζει…”- Γνωρίζω τον ήλιο και την αξία του-Ο μύθος του Φαέθωνα και ψηφιακό παιχνίδι για το μύθο- Δημιουργία βιβλίου για το μύθο    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων