Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1 φιλοτεχνήσαμε το 2025. Η ιδέα από εδώ.
Στη συνέχεια κόψαμε χαρτόνια σε σχήμα αστεριού. Έπειτα πήραμε χαρτάκια που πάνω έγραφαν τις ευχές μας, ανάλογα με ό,τι είχαμε πει την προηγούμενη μέρα και τις αντιγράψαμε πάνω στα αστέρια. Τις διακοσμήσαμε όπως μας άρεσαν.
Προκειμένου να θυμηθούμε τους αριθμούς από το 1-5 παίξαμε το παρακάτω παιχνίδι. Πατήστε πάνω στην εικόνα για να παίξετε.
Τέλος, γυμναστήκαμε ακολουθώντας τις οδηγίες του παρακάτω παιχνιδιού, αλλά και δικές μας.
Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να χορέψετε.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με ψηφιακά παιχνίδια εξάσκησης και αναγνώρισης του αριθμού της νέα χρονιάς και της ευχής «καλή χρονιά». Τα ψηφιακά παιχνίδια είναι δημιουργίες της κας Ελένης. Πατήστε πάνω στις παρακάτω εικόνες για να παίξετε.
Συνεχίσαμε παρακολουθώντας τα πυροτεχνήματα στα πλαίσια του εορτασμού της αλλαγής της χρονιάς σε κάποιες από τις μεγάλες πόλεις του κόσμου.
Χορέψαμε στους ρυθμούς της μουσικής του βίντεο και με φόντο τα πυροτεχνήματα, αναπαραστήσαμε την έκρηξη τους με το σώμα μας.
Στη συνέχεια πειραματιστήκαμε με υλικά της κουζίνας για να δημιουργήσουμε πυροτεχνήματα στο πιάτο μας. Προσθέσαμε γάλα στο πιάτο και έπειτα σταγόνες από χρώμα ζαχαροπλαστικής σε διαφορά χρώματα. Από πάνω σκορπίζαμε και λίγη χρυσόσκονη για πιο λαμπερό αποτέλεσμα. Στο τέλος, με μια μπατονέτα βουτηγμένη στο σαπούνι για τα πιάτα ακουμπήσαμε τις σταγόνες του χρώματος και το παρακολουθήσαμε να διαχέεται στο πιάτο και να δημιουργούνται σχήματα σαν πυροτεχνήματα.
Τέλος, φιλοτεχνήσαμε μια πόλη με ουρανοξύστες με τεχνική κολάζ και προσθέσαμε πυροτεχνήματα φυσώντας με καλαμάκια σταγόνες από τέμπερα.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, κάναμε επανάληψη τον αριθμό 4 με σχετικό φύλλο εργασίας. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Συνεργαστήκαμε και φτιάξαμε με τουβλάκια ένα μεγάλο τετράγωνο στο πάτωμα και στη συνέχεια ένα- ένα έδειξαν στην ομάδα της τάξης τις τέσσερις γωνίες και τις 4 πλευρές του τετραγώνου. Στην συνέχεια παίξαμε παιχνίδι ισορροπίας και αντίληψης του τετραγώνου στο χώρο : ένας- ένας περπατήσαμε πατώντας με το 1 πόδι μπροστά από το άλλο κατά μήκος του τετραγώνου αριθμώντας τις 4 πλευρές του. Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι και από τις δύο δραστηριότητες.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ξεκινήσαμε με πείραμα σαν άλλοι φυσικοί επιστήμονες. Ζωγραφίσαμε την εικόνα του 2025 με μαγικό τρόπο. Ο καθένας μας πήρε ένα κομμάτι αλουμινόχαρτο. Το απλώσαμε μπροστά μας αφού πρώτα το ισιώσαμε. Στη συνέχεια μ’ έναν μαρκαδόρο χωρίσαμε το αλουμινόχαρτο σε κουτάκια που βάψαμε το καθένα με διαφορετικό χρώμα.
Αφού τελειώσαμε τον χρωματισμό πήραμε ένα μπουκάλι σπρέι με νερό και ραντίσαμε το αλουμινόχαρτο. Πάνω στο νοτισμένο αλουμινόχαρτο τοποθετήσαμε την εικόνα του 2025, την πιέσαμε και ξαφνικά απέκτησε χρώμα.
Κολλήσαμε τη μαγική μας εικόνα σε χαρτόνι και την στολίσαμε με πυροτεχνήματα που μάθαμε το πρωί.
Η εικόνα του 2025, τροποποιημένη για τις ανάγκες μας, από εδώ.
Κατόπιν χρησιμοποιήσαμε την παλάμη μας για την εκμάθηση γραφής των αριθμών 2, 0 και 5, του νέου χρόνου. Δοκιμάσαμε με το δάχτυλό μας σαν αόρατο μολύβι για να εξασκηθούμε πριν την κανονική γραφή.
Το βίντεο από τ’ οποίο πήραμε την ιδέα.
https://www.youtube.com/shorts/nUnTKZbJRfM
Οι δημιουργίες μας διακοσμημένες με πυροτεχνήματα και αυτές.
Πρόσφατα σχόλια