Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025: 4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο: Οι μικροί μετεωρολόγοι-Ζωγραφική στο Tux paint, Online παιχνίδι μνήμης για τον καιρό, Τραγούδι για τον καιρό, Βίντεο: Κεραυνοί, Ανεμοστρόβιλος, σύννεφα που μεταμορφώνονται, Η μικρή σταγόνα-Πειράματα: Ζωγραφική με φυσαλίδες, Ανεμοστρόβιλος στο βάζο-Τραγούδι για τον καιρό- Ο αριθμός 4

Ιαν 202516

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1 συνεχίσαμε τις δημιουργίες μας για τον καιρό στο tux paint, τις εκτυπώσαμε και προσθέσαμε χρώμα όπου χρειαζόταν.

472346132 1566854434003392 6524097765397446091 n anonymized472864813 9059719347397698 9129814084905989767 n473700432 1119806599929668 932805841826169654 n

Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, παρατηρήσαμε από τα παράθυρα πολλά είδη πουλιών (σπουργίτια, δεκαοχτούρες, σουσουράδες, περιστέρια) που ερχόντουσαν στην αυλή για να βρουν τροφή. Αναρωτηθήκαμε γιατί να συμβαίνει αυτό και κάποιες από τις απαντήσεις ήταν το κρύο, η βροχή τις προηγούμενες μέρες που τα ανάγκασε να μένουν στις φωλιές τους χωρίς να μπορούν να αναζητήσουν τροφή και γενικότερα ο καιρός. Έπειτα, παρατηρήσαμε τον καιρό σήμερα και τον αποτυπώσαμε σε χαρτί για μελλοντική εργασία. Τέλος, ακολούθησε συζήτηση για την κατάλληλη ενδυμασία μας όταν έχει κρύο και συννεφιά και αποφασίσαμε να προσθέσουμε και τους εαυτούς μας.

473713510 1367162537603311 5325718652638983486 n

Σε συνέχεια των εργαστηρίων δεξιοτήτων, σήμερα τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2,κάναμε επανάληψη στα καιρικά φαινόμενα παίζοντας ψηφιακό παιχνίδι μνήμης με τις εικόνες που ζωγραφίσαμε στο tux paint τις προηγούμενες ημέρες .

473230678 9026167957501741 2095809580289907792 n anonymized

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να παίξετε.

1 16

Ακολούθησε συζήτηση σχετικά με το θέμα «Γιατί είναι σημαντικό να γνωρίζουμε και να μελετάμε τον καιρό». Ακούστηκαν πολλές ιδέες όπως για να ξέρουμε τι ρούχα να φορέσουμε, για να ξέρουμε αν θα πάμε βόλτα ή σινεμά, για να προστατευτούμε και πολλά άλλα. Μια μαθήτρια έθεσε το ερώτημα «Κυρία τι καιρό θα κάνει αύριο;». Ήταν μια ευκαιρία να το ανακαλύψουμε όλοι μαζί. Γράψαμε τις λέξεις «καιρός, αύριο Γλυφάδα» με τη χρήση του πληκτρολογίου και ιδού ! Μέσω του διαδικτύου το ερώτημα μας απαντήθηκε και όχι μόνο. Μάθαμε και τι καιρό θα κάνει και την επόμενη εβδομάδα! Μάλιστα τώρα γνωρίζουμε και ποιες ημέρες ο καιρός είναι κατάλληλος για διάλειμμα στην αυλή και ποιες όχι.

473017359 581331594659306 4491726584697344773 n anonymized

Νιώσαμε πολύ υπερήφανοι και … κατάλληλα προετοιμασμένοι. Ακολούθησε χορός και τραγούδι με θέμα τον καιρό.

Επιτέλους! Διάλειμμα στην αυλή μετά από 3 ολόκληρες ημέρες. Όταν επιστρέψαμε στην τάξη αναρωτηθήκαμε και συζητήσαμε σχετικά με το ερώτημα «Πώς και γιατί σταμάτησε η βροχή»;. Αφού ακουστήκαν όλες οι απόψεις διαβάσαμε το βιβλίο «Πέφτει, πέφτει η σταγόνα» για να πάρουμε τις επιστημονικές μας απαντήσεις στο παραπάνω ερώτημα αλλά και για να ξαναθυμηθούμε όσα μάθαμε για τον κύκλο του νερού.

473046039 392559053916431 6343890740974445949 n

Τέλος, αποτυπώσαμε με εργαστήρι ζωγραφικής τον καιρό της ημέρας που ήταν συννεφιασμένος. Αυτή τη φορά αξιοποιήσαμε κάποια ιδιαίτερα υλικά ώστε να δημιουργήσουμε ένα μείγμα από νερό, μελάνι και σαπούνι για τα πιάτα . Ανακαλέσαμε τις μνήμες μας από τα πειράματα που πραγματοποιήθηκαν στην τάξη με τη βοήθεια της ομάδας Δρω. Η δασκάλα φυσούσε με καλαμάκι το μείγμα ώσπου να δημιουργηθεί ένας χρωματιστός αφρός. Τα παιδιά στη συνέχεια έπαιρναν τον αφρό με το κουτάλι και τον άφηναν στο χαρτί να δημιουργήσει ένα ιδιαίτερο αποτύπωμα που μοιάζει με αφράτο σύννεφο.

473177660 1341699736986990 5775130081868899177 n

Σήμερα τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1,ασχοληθήκαμε με τον αριθμό 4 και κάναμε σχετικά φύλλα εργασίας. Το πρώτο φύλλο εργασίας είναι από το Pinterest.

471306883 1106965947892043 4071679393044340950 n 471203931 1162298548574083 2019504120416022977 n

Το δεύτερο είναι δημιουργία της κας Μαρίνας.

473114100 4149262731985907 7062706156272807837 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2,συνεχίσαμε τη συζήτησή μας γύρω από τον κύκλο του νερού και τη βροχή-πατήστε τον σύνδεσμο προς το τέλος των δημοσιεύσεων. Σήμερα όμως γνωρίσαμε τις όψεις των καιρικών φαινομένων-καταιγίδας και ανεμοστρόβιλου-που δεν είναι καθόλου ωφέλιμες αλλά καταστροφικές. Παρακολουθήσαμε μάλιστα και σχετικά βίντεο που μας τρόμαξαν λιγάκι!

Για να χαλαρώσουμε λίγο δημιουργήσαμε τους δικούς μας ανώδυνους και διασκεδαστικούς ανεμοστρόβιλους στο βάζο. Γεμίσαμε τα βάζα με νερό, όχι εντελώς γεμάτα, προσθέσαμε λίγη ποσότητα υγρού πιάτων, κουνήσαμε και να ο ανεμοστρόβιλος στροβιλίζονταν στα βάζα μας.

1 17

Μάλιστα βιντεοσκοπήσαμε τις προσπάθειές μας.

Στη συνέχεια μιλήσαμε για το ταξίδι των σύννεφων με βοηθό τον αέρα. Η κυρία μας διηγήθηκε την εμπειρία της κοιτώντας τα σύννεφα να ταξιδεύουν, να δημιουργούν γνωστές εικόνες και να της εξάπτουν τη φαντασία. Παρατηρήσαμε βίντεο με σύννεφα που μεταμορφώνονται.

Πήραμε τα υλικά ζωγραφικής και δημιουργήσαμε τα δικά μας παράξενα σύννεφα να πετούν στον ουρανό μας- ψάρια, μπαλόνια, μωρά, παιδάκια, χιονάνθρωποι, άλογα. Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Βάνας από παλαιότερη ανάρτησή μας-πατήστε εδώ στο τέλος.

2 8 3 10

Στο τελείωμα της μέρας δημιουργήσαμε σταγόνες που πέφτουν από το σύννεφο μέσα στη λίμνη μας και ταξιδεύουν. Χρησιμοποιήσαμε πάλι τους μαρκαδόρους ασπροπίνακα DRY ERASE-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης.

4 7

Κλείσαμε με το παραμύθι της μικρής σταγόνας.

από κάτω από: Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025: 4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο: Οι μικροί μετεωρολόγοι, Μαθηματικά, Το νερό, Το παιχνίδι, Φυσική-Πειράματα| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025: 4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο: Οι μικροί μετεωρολόγοι-Ζωγραφική στο Tux paint, Online παιχνίδι μνήμης για τον καιρό, Τραγούδι για τον καιρό, Βίντεο: Κεραυνοί, Ανεμοστρόβιλος, σύννεφα που μεταμορφώνονται, Η μικρή σταγόνα-Πειράματα: Ζωγραφική με φυσαλίδες, Ανεμοστρόβιλος στο βάζο-Τραγούδι για τον καιρό- Ο αριθμός 4    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων