Η μέρα μας ξεκίνησε και για τα δύο τμήματά μας, με αυτή την τόσο βροχερή ημέρα που παντού είχε πολύ νερό με … πειράματα. Ο επιστήμονας από την ομάδα Δρω- https://dro.gr/child/services/to-nero/ έφερε τα υλικά του και εμείς πειραματιστήκαμε με την εξάτμιση, βύθιση, διάλυση και ανάμειξη. Καταφέραμε να φιλτράρουμε βρόμικο νερό, να κατασκευάσουμε υδρορροές , λέμβους επίπλευσης και στο τέλος να κάνουμε πολλές σαπουνόφουσκες.
Αφού ολοκληρώσαμε όλα τα πειράματα μ’ επιτυχία πήραμε και το βραβείο μας.
Συνεχίσαμε και τα δύο τμήματα, με την αναδιήγηση των παραμυθιών που δανειστήκαμε την Παρασκευή και οδεύουμε προς την ολοκλήρωση και της κίτρινης αποστολής της νεράιδας των παραμυθιών.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, παίξαμε παιχνίδι αντίληψης του ορθογώνιου σχήματος. Βρήκαμε στην τάξη μας αντικείμενα που είχαν ορθογώνιο σχήμα και τα παρουσιάσαμε στην ολομέλεια της τάξης αναφέροντας και δείχνοντας σε κάθε αντικείμενο τις 4 γωνίες του, τις 4 πλευρές του, τις 2 μεγάλες πλευρές του και τις 2 μικρές πλευρές του.
Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας με τα σχήματα. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Συνεχίσαμε την επανάληψη στον αριθμό 2 και κάναμε σχετικά φύλλα εργασίας. Το πρώτο φύλλο από εδώ και το δεύτερο εδώ.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2,εκμεταλλευόμενα τα εργαστήρια δεξιοτήτων “οι μικροί μετεωρολόγοι” που έχουν ξεκινήσει οι πρωινοί μας φίλοι, γνωρίσαμε τη δημιουργία των σύννεφων και της βροχής. Καταλάβαμε ότι ο ήλιος όταν έχει πυκνή συννεφιά δεν εξαφανίζεται. Εμείς δεν τον βλέπουμε γιατί τα σύννεφα τον κρύβουν σαν μια βαριά κουρτίνα. Χρησιμοποιήσαμε το ρόμαν-κουρτίνα του παραθύρου μας για να κατανοήσουμε ότι όταν το κατεβάζουμε δεν βλέπουμε την αυλή μας αλλά η αυλή είναι πάντα εκεί. Συνδυάσαμε την αυλή μας με τον ήλιο και το ρόμαν μας με τα σύννεφα.
Οι απαντήσεις μας στην ερώτηση, πώς νομίζουμε ότι φτιάχνονται τα σύννεφα ήταν: από τον αέρα, από βαμβάκι. Παρακολουθήσαμε βίντεο για να δούμε πώς πραγματικά δημιουργούνται τα σύννεφα.
Στο τραπέζι επιστήμης δοκιμάσαμε να φτιάξουμε κι εμείς βροχή χρησιμοποιώντας σφουγγάρι και βαμβάκι σαν σύννεφα.
Πειραματιστήκαμε με το τόσες σταγόνες νερού μπορούν να κρατήσουν τα σύννεφα πριν τη ρίψη τους σαν βροχή.
Στη συνέχεια παίξαμε ψηφιακά παιχνίδια για τον κύκλο του νερού. Πατήστε πάνω στις εικόνες για να παίξετε.
Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας γράφοντας τις λέξεις σταγόνα, σύννεφο, βροχή στ’ ανάλογα κουτάκια. Κάτω από το σύννεφο δημιουργήσαμε πολύχρωμη βροχή.
Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Βάνας.
Πρόσφατα σχόλια