Πραγματοποιήθηκαν και δραστηριότητες του προγράμματος Etwinning. Για να τις δείτε πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο.
Etwinning:Δραστηριότητες κώδικα για την ιστορία της Πόλυ, της μικρής πολικής αρκούδας- Προσομοιωτής Bee-Bot- 5η ιστορία του προγράμματος, «Be a friend»
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1 συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το γράμμα Π που είχαμε ξεκινήσει από εχθές. Πατώντας στην παρακάτω εικόνα θα μεταφερθείτε στον σύνδεσμο από τον οποίο κάναμε τις εξής δραστηριότητες : την 15, την 16, την 17.
Διαβάσαμε την εικονογραφημένη ιστορία ” Ο Πέτρος και το πακέτο”, δημιουργία της κας Τάνιας. Πατήστε στην εικόνα για να την διαβάσετε.
Για τη θεματική του χειμώνα εξηγήσαμε την έννοια της συμμετρίας. Συμπληρώσαμε το συμμετρικό ενός χιονάνθρωπου και τον τοποθετήσαμε μαζί με την παρέα παιδιών σε ένα χειμερινό τοπίο.
Το φύλλο εργασίας θα το βρείτε πατώντας στην παρακάτω εικόνα.
Αφορμή το τραγούδι “Φέρτε χιόνι, χιόνι αφράτο”.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2 προετοιμάσαμε την κατασκευή μας με τα ρολά υγείας η οποία θα ολοκληρωθεί αύριο.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων δημιουργήσαμε σπιτάκι για το πουλάκι στη διάρκεια του χειμώνα. Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2,είδαμε το βίντεο του καρδινάλιου από παλαιότερη ανάρτησή μας, στη μέση-πατήστε εδώ– , παρατηρήσαμε τις ταΐστρες που τοποθετούν οι άνθρωποι για να βρίσκουν τα πουλιά φαγητό το χειμώνα και πήραμε έμπνευση.
Τα παιδιά του ολοήμερου 2, συνεχίσαμε τη συζήτησή μας για τις έννοιες της θερμότητας και της θερμοκρασίας που είχαμε ξεκινήσει εχθές με την ιστορία του χιονάνθρωπου που δεν ήθελε να λιώσει και το παγάκι που φοβόταν να λιώσει-πατήστε εδώ στη μέση της ανάρτησης.
Συμπληρώσαμε ομαδικά την παρακάτω ρουτίνα σκέψης με τίτλο “Δημιουργικές συγκρίσεις” βρίσκοντας τις ομοιότητες και τις διαφορές ανάμεσα στις δύο ιστορίες.
Η ρουτίνα σκέψης.
Πειραματιστήκαμε με το σώμα μας , τη θερμοκρασία του και τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος της τάξης μας. Σαν μετρητή θερμοκρασίας χρησιμοποιήσαμε τα χέρια μας μέσω της αφής. Πιάσαμε με το χέρι μας τον λαιμό μας και ζεστάθηκε αρκετά.
Μετά πιάσαμε το πλακάκι και το χέρι μας κρύωσε.
Ξαναπιάσαμε τον λαιμό μας και το χέρι μας ζεστάθηκε. Πιάσαμε το τραπέζι και το χέρι μας κρύωσε.
Το βάλαμε ξανά στο λαιμό μας και ζεστάθηκε, πιάσαμε τον τοίχο και κρύωσε.
Πόσο κρύο όμως ήταν το πλακάκι, το τραπέζι και ο τοίχος; Πιο ήταν πιο κρύο; Την απάντηση δεν μπορούσαμε να την βρούμε. Διαφωνούσαμε και ο καθένας έδινε διαφορετική. Τη λύση, μας την δίνουν τα ειδικά εργαλεία μέτρησης θερμοκρασίας που είναι τα θερμόμετρα και οι τιμές τους είναι σταθερές και αναμφισβήτητες. Πήραμε το θερμόμετρο του σχολείου βάλαμε με το μαρκαδόρο μια γραμμή στην κατώτερη τιμή που μας έδειχνε το θερμόμετρο. Στη συνέχεια το τοποθετήσαμε στο καλοριφέρ και σε λεκάνη με παγάκια. Στο καλοριφέρ ο υδράργυρος ανέβηκε πολύ ψηλά και σημειώσαμε πάλι την τιμή του. Στη συνέχεια τοποθετήσαμε το θερμόμετρο στη λεκάνη με τα παγάκια και παρατηρήσαμε πώς ο υδράργυρος έπεσε.
Στον διαδραστικό μας πίνακα συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας για να κατανοήσουμε τι μας δείχνει η στάθμη του θερμόμετρου. Όσο πιο ψηλά φτάνει ο υδράργυρος στη στήλη του θερμόμετρου η θερμοκρασία είναι υψηλή και το αντίθετο συμβαίνει όταν ο υδράργυρος δεν ανεβαίνει.
Συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας από προηγούμενη ανάρτησή μας-πατήστε εδώ.
Το φύλλο εργασίας:
Πρόσφατα σχόλια