Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε να ζωγραφίζουμε με τέμπερα τον Παρθενώνα για τα σκηνικά της καλοκαιρινής γιορτής. Τον υπόλοιπο χρόνο, τον αφιερώσαμε σε πρόβες τραγουδιών και χορογραφιών.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, συνεχίσαμε με τα εργαστήρια δεξιοτήτων και σήμερα εστιάσαμε στην αποψίλωση των δασών. Για να αντιληφθούμε καλύτερα το πρόβλημα, παρακολουθήσαμε βίντεο time lapse με δορυφορικά πλάνα από τη σταδιακή αποψίλωση κάποιων από τα πιο σημαντικά δασικά οικοσυστήματα της γης.
Συζητήσαμε για τους λόγους που συμβαίνει αυτό (υπερβολική κατανάλωση χαρτιού και χάρτινων συσκευασιών) και τις πιθανές λύσεις (ανακύκλωση, επαναχρησιμοποίηση, οικονομία). Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο με τα στάδια κατασκευής χαρτιού από κορμό δέντρου.
Στο τέλος, οι 4 αρχικές ομάδες του εργαστηρίου κάνανε σύσκεψη και διαλέξαμε από ένα βασικό κίνδυνο για τα δάση (πυρκαγιές, σκουπίδια-μόλυνση, αποψίλωση, μεγάλες κατοικήσιμες εκτάσεις) και τον εικονογραφήσαμε ομαδικά σε μορφή αφίσας. Σε δεύτερη αφίσα εικονογραφήσαμε τη λύση που προτείνεται για κάθε ένα από τα παραπάνω προβλήματα.
Ακολούθησε η παρουσίαση των αφισών από τα μέλη της κάθε ομάδας.
Ακολούθησε πρόβα για την καλοκαιρινή μας γιορτή.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ασχοληθήκαμε με την κατασκευή του πρώτου μας καραβιού για την καλοκαιρινή σχολική μας γιορτή. Στη συνέχεια είδαμε το παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν τα λουλούδια της Άιντα.
Τα ζωγραφίσαμε.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, σήμερα εστιάσαμε στους λόγους που προκαλούν την εξαφάνιση των δασών. Για περισσότερες πληροφορίες και επιβεβαίωση των ήδη γνώσεων μας, παρακολουθήσαμε τα παρακάτω βίντεο. Με τη λήξη του κάθε βίντεο ακολουθούσε συζήτηση και διάλογος μεταξύ μας.
Σαν γνήσιοι παρατηρητές τέχνης, παρατηρήσαμε για λίγα λεπτά τον παρακάτω εικαστικό πίνακα και σκεφτήκαμε ποιον τίτλο μπορούμε να του δώσουμε. Οι ιδέες μας καταγράφηκαν, από την κυρία, στον διαδραστικό πίνακα, δίπλα στο εικαστικό έργο.
Ο πίνακας είναι του Paul Nash, «Φτιάχνουμε έναν Καινούργιο Κόσμο» και η πηγή του από εδώ.
Παρατηρήσαμε ένα σκίτσο του Κυρ που δείχνει μια από τις συνέπειες της αποψίλωσης των δασών.
Κληθήκαμε να γίνουμε τα πουλιά του σκίτσου, να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας γ’ αυτήν την κατάσταση και να ονειρευτούμε το δάσος που θέλουμε. Η κυρία κατέγραψε τις σκέψεις μας στο φύλλο εργασίας.
Παρακολουθήσαμε βίντεο μ’ ένα δάσος που καίγεται και μιλήσαμε για τις συνέπειες που έχει στην υγεία μας. Πυκνός καπνός με έντονη μυρωδιά και στάχτες, υψηλές θερμοκρασίες(δεν μπορούμε ν’ αναπνεύσουμε, να δούμε, να πλησιάσουμε).
Τελειώσαμε μ’ έναν περίπατο σε πανέμορφα δάση με οδηγό τη φαντασία μας. Παρατηρήσαμε πλούσια βλάστηση, πανύψηλα δέντρα, μονοπάτια, δένδρινες αψίδες, ζωάκια, κλπ).
Τα παιδιά του διευρυμένου προγράμματος, κάναμε φύλλο εργασίας μαθηματικών, από εδώ.
Πρόσφατα σχόλια