Δραστηριότητες για την Αλκυόνη- Κατασκευή: Αλκυόνη με χάρτινο πιάτο-Online παιχνίδια για το γράμμα Α,α -Παραμύθι: Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει, Το παγάκι που φοβότανε να λιώσει

Φεβ 20229

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, συνεχίζοντας τις δραστηριότητές μας για την Αλκυόνη και για το γράμμα Α, α(περισσότερες δραστηριότητές μας για την Αλκυόνη πατήστε εδώ) συμπληρώσαμε τις εξής δραστηριότητες από τον παρακάτω σύνδεσμο : την 11, την 22, την 24, και την 27. . Πατήστε στην εικόνα.

1

Ολοκληρώσαμε το βιβλιαράκι με αφορμή τον μύθο της αλκυόνας-πατήστε εδώ για να το βρείτε.

Φτιάξαμε με χάρτινο πιάτο μία απλή αλκυόνα από προηγούμενη ανάρτησή μας-πατήστε εδώ.

260580579 885125848823503 8957574573174578774 n 262172027 898784897450957 7155734692002373443 n 273561234 527295625672685 8576445917403800647 n 273217762 2106188529542297 4866767477670062 n 273047014 1078490902723112 4998091201852999947 n

Στη συνέχεια, επεξεργαστήκαμε το Π της παγωνιάς και αφού ακούσαμε για πολλοστή φορά το αγαπημένο μας “Ααα αρχίζει η παγωνιά” κάναμε τις εξής δραστηριότητες από τον παρακάτω σύνδεσμο: την 4, την 10, την 11, την 19, την 20, την 21, την 28, την 29 και την 30. Πατήστε στην εικόνα.

16

Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας-άσκησης παρατηρητικότητας. Πατήστε στην εικόνα για να μεταβείτε στον σύνδεσμο.

273558048 5011676895565605 7279289676251407179 n

Τα παιδιά του τμήματος 2, ακούσαμε κι χορέψαμε το τραγούδι της Αλκυόνης και στη συνέχεια

κατασκευάσαμε ένα παιχνίδι ψαρέματος με μαγνήτες ψαράκια και Αλκυόνη σε μορφή κούκλας μαρότ. ( η κατασκευής μας δεν είχε στεγνώσει όποτε τα παιδιά θα την πάρουν αύριο στο σπίτι).

272130200 704109297432685 5050415694432110344 n 273213367 372562097538230 345070616922608029 n 247727404 726354001721517 7449720917971912405 n 261746681 4495108670614698 3366528239486709268 n

Έπειτα παρακολουθήσαμε το βίντεο με το γράμμα Α της σειράς «Ένα γράμμα μια ιστορία» και εντοπίσαμε σε αυτό λέξεις που αρχίζουν από «Α».

Για να εξασκηθούμε παίξαμε ψηφιακά παιχνίδια αναγνώρισης λέξεων από «Α». Πατήστε στις εικόνες.

1 3 15

Διαβάσαμε και μάθαμε τον γλωσσοδέτη του Α από το αλφαβητάρι με γλωσσοδέτες του Ευγένιου Τριβιζά ,

272187196 3060173510867638 4767613587346025092 n

εντοπίσαμε τα 13 «α» που κρυβόταν μέσα στις λέξεις του και απαντήσαμε στις συνοδευτικές ερωτήσεις .

247727404 4861325760648717 5728383473108841668 n

Στο τέλος για εμπέδωση συμπληρώσαμε  σχετικά φύλλα εργασίας.

273632111 249895637294742 1635957487675269970 n

Το παραπάνω φύλλο με την αράχνη από την παρουσίαση slideshare πατήστε στην εικόνα.

2 1

Τα επόμενα φύλλα από εδώ.

1 2 300x169  1 3 300x169

Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων, με αφορμή τις Αλκυονίδες μέρες που είχαμε συζητήσει τις προηγούμενες ημέρες, την καλοκαιρία μέσα στην βαρυχειμωνιά-πατήστε εδώ– γνωρίσαμε την ιστορία του “Χιονάνθρωπου που δεν ήθελε να λιώσει” μέσα από τις σελίδες του ομώνυμου βιβλίου με  συγγραφέα τον  Μάνο Κοντολέων και ψηφιακά εικονογραφημένο.

Τον κατασκευάσαμε με αυθόρμητη δημιουργία και γράψαμε τον τίτλο του έργου μας.

DSC07829 DSC07830 DSC07831 273274738 3200326880250206 6354109913804673897 n 273577621 462219878715465 6618494267207278693 n DSC07832 DSC07833 DSC07834 273055826 2107603069403721 8545040830240264299 n DSC07835 273075603 506530381049982 5993622180034872677 n 273155186 685692289278851 3717168490874447809 n DSC07836 272914129 483916710121725 1601019245749453369 n DSC07837 DSC07838 273463627 314379930733974 5335272333000790282 n 273515609 334061165289179 6929443195166560351 n DSC07841 DSC07842 273732615 440656871178902 6475893321135544806 n DSC07844 DSC07839 DSC07840 273539166 319073290172163 8817765728182445166 n 273560482 256100800004557 439240429217968739 n DSC07846

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 επεξεργάστηκαν και έπαιξαν τα παιχνίδια της ιστορίας, τα οποία τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 θα τα επεξεργαστούμε αύριο. Πατήστε στις εικόνες.

17        1 4

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 κάναμε μια εισαγωγή στις έννοιες της θερμότητας και θερμοκρασίας, στη σημασία του θερμόμετρου τις οποίες θα διαχειριστούμε τις επόμενες ημέρες. Μιλήσαμε για τη μεταφορά της θερμότητας καθώς ρέει  πάντοτε από τα σώματα με υψηλότερη θερμοκρασία προς τα σώματα με χαμηλότερη θερμοκρασία. Συνδυάσαμε την έννοια και τη ροή της με το γιατί κρυώνουμε με το ανοιχτό παράθυρο. Καταλάβαμε ότι δίνουμε την ενέργειά μας(τη ζέστη μας, όπως είπαμε στην Κυρία) για να ζεστάνουμε τον κρύο αέρα και την αυλή. Γνωρίσαμε ότι ο θερμός αέρας ανεβαίνει ψηλά και συμφωνήσαμε και το εξακριβώσουμε στο σπίτι μας μια μέρα με ανοιχτό το καλοριφέρ. Ν’ ανεβούμε στο τελευταίο σκαλί της σκάλας που έχουμε σπίτι και θα νιώσουμε πιο ζεστό το χώρο εκεί ψηλά.

Παρακολουθήσαμε την ιστορία “Το παγάκι που φοβόταν να λιώσει” και το συγκρίναμε με την ιστορία του Χιονάνθρωπου.

Κλείσαμε με το τραγούδι “Ο χιονάνθρωπος, Σνόουλι”.

 

 

από κάτω από: Αλκυόνη, Γράμματα, Χειμώνας| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητες για την Αλκυόνη- Κατασκευή: Αλκυόνη με χάρτινο πιάτο-Online παιχνίδια για το γράμμα Α,α -Παραμύθι: Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει, Το παγάκι που φοβότανε να λιώσει    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων