Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, συνεχίζοντας τις δραστηριότητές μας για την Αλκυόνη και για το γράμμα Α, α(περισσότερες δραστηριότητές μας για την Αλκυόνη πατήστε εδώ) συμπληρώσαμε τις εξής δραστηριότητες από τον παρακάτω σύνδεσμο : την 11, την 22, την 24, και την 27. . Πατήστε στην εικόνα.
Ολοκληρώσαμε το βιβλιαράκι με αφορμή τον μύθο της αλκυόνας-πατήστε εδώ για να το βρείτε.
Φτιάξαμε με χάρτινο πιάτο μία απλή αλκυόνα από προηγούμενη ανάρτησή μας-πατήστε εδώ.
Στη συνέχεια, επεξεργαστήκαμε το Π της παγωνιάς και αφού ακούσαμε για πολλοστή φορά το αγαπημένο μας “Ααα αρχίζει η παγωνιά” κάναμε τις εξής δραστηριότητες από τον παρακάτω σύνδεσμο: την 4, την 10, την 11, την 19, την 20, την 21, την 28, την 29 και την 30. Πατήστε στην εικόνα.
Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας-άσκησης παρατηρητικότητας. Πατήστε στην εικόνα για να μεταβείτε στον σύνδεσμο.
Τα παιδιά του τμήματος 2, ακούσαμε κι χορέψαμε το τραγούδι της Αλκυόνης και στη συνέχεια
κατασκευάσαμε ένα παιχνίδι ψαρέματος με μαγνήτες ψαράκια και Αλκυόνη σε μορφή κούκλας μαρότ. ( η κατασκευής μας δεν είχε στεγνώσει όποτε τα παιδιά θα την πάρουν αύριο στο σπίτι).
Έπειτα παρακολουθήσαμε το βίντεο με το γράμμα Α της σειράς «Ένα γράμμα μια ιστορία» και εντοπίσαμε σε αυτό λέξεις που αρχίζουν από «Α».
Για να εξασκηθούμε παίξαμε ψηφιακά παιχνίδια αναγνώρισης λέξεων από «Α». Πατήστε στις εικόνες.
Διαβάσαμε και μάθαμε τον γλωσσοδέτη του Α από το αλφαβητάρι με γλωσσοδέτες του Ευγένιου Τριβιζά ,
εντοπίσαμε τα 13 «α» που κρυβόταν μέσα στις λέξεις του και απαντήσαμε στις συνοδευτικές ερωτήσεις .
Στο τέλος για εμπέδωση συμπληρώσαμε σχετικά φύλλα εργασίας.
Το παραπάνω φύλλο με την αράχνη από την παρουσίαση slideshare πατήστε στην εικόνα.
Τα επόμενα φύλλα από εδώ.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων, με αφορμή τις Αλκυονίδες μέρες που είχαμε συζητήσει τις προηγούμενες ημέρες, την καλοκαιρία μέσα στην βαρυχειμωνιά-πατήστε εδώ– γνωρίσαμε την ιστορία του “Χιονάνθρωπου που δεν ήθελε να λιώσει” μέσα από τις σελίδες του ομώνυμου βιβλίου με συγγραφέα τον Μάνο Κοντολέων και ψηφιακά εικονογραφημένο.
Τον κατασκευάσαμε με αυθόρμητη δημιουργία και γράψαμε τον τίτλο του έργου μας.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 επεξεργάστηκαν και έπαιξαν τα παιχνίδια της ιστορίας, τα οποία τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 θα τα επεξεργαστούμε αύριο. Πατήστε στις εικόνες.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 κάναμε μια εισαγωγή στις έννοιες της θερμότητας και θερμοκρασίας, στη σημασία του θερμόμετρου τις οποίες θα διαχειριστούμε τις επόμενες ημέρες. Μιλήσαμε για τη μεταφορά της θερμότητας καθώς ρέει πάντοτε από τα σώματα με υψηλότερη θερμοκρασία προς τα σώματα με χαμηλότερη θερμοκρασία. Συνδυάσαμε την έννοια και τη ροή της με το γιατί κρυώνουμε με το ανοιχτό παράθυρο. Καταλάβαμε ότι δίνουμε την ενέργειά μας(τη ζέστη μας, όπως είπαμε στην Κυρία) για να ζεστάνουμε τον κρύο αέρα και την αυλή. Γνωρίσαμε ότι ο θερμός αέρας ανεβαίνει ψηλά και συμφωνήσαμε και το εξακριβώσουμε στο σπίτι μας μια μέρα με ανοιχτό το καλοριφέρ. Ν’ ανεβούμε στο τελευταίο σκαλί της σκάλας που έχουμε σπίτι και θα νιώσουμε πιο ζεστό το χώρο εκεί ψηλά.
Παρακολουθήσαμε την ιστορία “Το παγάκι που φοβόταν να λιώσει” και το συγκρίναμε με την ιστορία του Χιονάνθρωπου.
Κλείσαμε με το τραγούδι “Ο χιονάνθρωπος, Σνόουλι”.
Πρόσφατα σχόλια