Το γράμμα Π,π – Θερμότητα, θερμοκρασία, θερμόμετρο- Κατασκευή: Χειμωνιάτικο πουλάκι με σπιτάκι

Φεβ 202210

Πραγματοποιήθηκαν και δραστηριότητες του προγράμματος Etwinning. Για να τις δείτε πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο.

Etwinning:Δραστηριότητες κώδικα για την ιστορία της Πόλυ, της μικρής πολικής αρκούδας- Προσομοιωτής Bee-Bot- 5η ιστορία του προγράμματος, «Be a friend»

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1 συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το γράμμα Π που είχαμε ξεκινήσει από εχθές. Πατώντας στην παρακάτω εικόνα θα μεταφερθείτε στον σύνδεσμο από τον οποίο κάναμε τις εξής δραστηριότητες : την 15, την 16, την 17.

16

Διαβάσαμε την εικονογραφημένη ιστορία ” Ο Πέτρος και το πακέτο”, δημιουργία της κας Τάνιας. Πατήστε στην εικόνα για να την διαβάσετε.

1 5

Για τη θεματική του  χειμώνα εξηγήσαμε την έννοια της συμμετρίας. Συμπληρώσαμε το συμμετρικό ενός χιονάνθρωπου και τον τοποθετήσαμε μαζί με την παρέα παιδιών σε ένα χειμερινό τοπίο.

272821479 2678179465662254 3447114291102532414 n

Το φύλλο εργασίας θα το βρείτε πατώντας στην παρακάτω εικόνα.

273542582 995661087999248 6924343612507305333 n

Αφορμή το τραγούδι “Φέρτε χιόνι, χιόνι αφράτο”.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2 προετοιμάσαμε την κατασκευή μας με τα ρολά υγείας η οποία θα ολοκληρωθεί αύριο.

272711759 751585935819081 1779724607598310954 n 272255558 1205001576698094 4200743593482113664 n 272019986 1116651739133989 4593346110559501352 n

Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων δημιουργήσαμε σπιτάκι για το πουλάκι στη διάρκεια του χειμώνα. Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2,είδαμε το βίντεο του καρδινάλιου από παλαιότερη ανάρτησή μας, στη μέση-πατήστε εδώ– , παρατηρήσαμε τις ταΐστρες που τοποθετούν οι άνθρωποι για να βρίσκουν τα πουλιά φαγητό το χειμώνα και πήραμε έμπνευση.

273054621 676300677060721 8383228731334419059 n 273054628 1092982028210027 4827420999050114701 n 273545792 628551688452724 218671704120476119 n DSC07872 DSC07871 DSC07870 DSC07873 DSC07881 272939304 685820842769200 1570297290899729210 n 259692940 677937883230378 4483902297424473422 n 273575010 654593319218578 7969224157402885604 n 273637374 312938833990536 2352397925241019850 n 273508354 499291761765034 7592462595331048344 n 273457257 4395571277214909 8383195453686077821 n 273202354 678969793233290 8330960696248259020 n 273071740 619692439286796 3154988929599632944 n DSC07879 DSC07880

Τα παιδιά του ολοήμερου 2, συνεχίσαμε τη συζήτησή μας για τις έννοιες της θερμότητας και της θερμοκρασίας που είχαμε ξεκινήσει εχθές με την ιστορία του χιονάνθρωπου που δεν ήθελε να λιώσει και το παγάκι που φοβόταν να λιώσει-πατήστε εδώ στη μέση της ανάρτησης.

Συμπληρώσαμε ομαδικά την παρακάτω ρουτίνα σκέψης με τίτλο “Δημιουργικές συγκρίσεις” βρίσκοντας τις ομοιότητες και τις διαφορές ανάμεσα στις δύο ιστορίες.

19

Η ρουτίνα σκέψης.

1 4

Πειραματιστήκαμε με το σώμα μας , τη θερμοκρασία του και τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος της τάξης μας. Σαν μετρητή θερμοκρασίας χρησιμοποιήσαμε τα χέρια μας μέσω της αφής. Πιάσαμε με το χέρι μας τον λαιμό μας και ζεστάθηκε αρκετά.

DSC07847

Μετά πιάσαμε το πλακάκι  και το χέρι μας κρύωσε.

DSC07849

Ξαναπιάσαμε τον λαιμό μας και το χέρι μας ζεστάθηκε. Πιάσαμε το τραπέζι και το χέρι μας κρύωσε.

DSC07850

Το βάλαμε ξανά στο λαιμό μας και ζεστάθηκε, πιάσαμε τον τοίχο και κρύωσε.

DSC07851

Πόσο κρύο όμως ήταν το πλακάκι, το τραπέζι και ο τοίχος; Πιο ήταν πιο κρύο; Την απάντηση δεν μπορούσαμε να την βρούμε. Διαφωνούσαμε και ο καθένας έδινε διαφορετική. Τη λύση, μας την δίνουν τα ειδικά εργαλεία μέτρησης θερμοκρασίας που είναι τα θερμόμετρα και οι τιμές τους είναι σταθερές και αναμφισβήτητες. Πήραμε το θερμόμετρο του σχολείου βάλαμε με το μαρκαδόρο μια γραμμή στην κατώτερη τιμή που μας έδειχνε το θερμόμετρο. Στη συνέχεια το τοποθετήσαμε στο καλοριφέρ και σε λεκάνη με παγάκια. Στο καλοριφέρ ο υδράργυρος ανέβηκε πολύ ψηλά και σημειώσαμε πάλι την τιμή του. Στη συνέχεια τοποθετήσαμε το θερμόμετρο στη λεκάνη με τα παγάκια και παρατηρήσαμε πώς ο υδράργυρος έπεσε.

DSC07856 DSC07861 DSC07865 DSC07866

Στον διαδραστικό μας πίνακα συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας για να κατανοήσουμε τι μας δείχνει η στάθμη του θερμόμετρου. Όσο πιο ψηλά φτάνει ο υδράργυρος στη στήλη του θερμόμετρου η θερμοκρασία είναι υψηλή και το αντίθετο συμβαίνει όταν ο υδράργυρος δεν ανεβαίνει.

DSC07860 DSC07862 DSC07864 DSC07857 DSC07858

Συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας από προηγούμενη ανάρτησή μας-πατήστε εδώ.

DSC07867 DSC07868 DSC07869 DSC07877 DSC07878

Το φύλλο εργασίας:

2 2

 

από κάτω από: Γράμματα, θερμότητα-θερμοκρασία, Χειμώνας| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το γράμμα Π,π – Θερμότητα, θερμοκρασία, θερμόμετρο- Κατασκευή: Χειμωνιάτικο πουλάκι με σπιτάκι    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων