Συνεχίσαμε τη θεματική ενότητα, το σώμα μου, (στη μέση της ανάρτησης)κάνοντας σε ομαδική εργασία την κατασκευή ενός σώματος, όπου ονομάσαμε τα μέρη του και το ζωγραφίσαμε.
Μετά συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας που αφορούσε την έννοια των ζευγαριών από το παρακάτω βιβλίο:
Το φύλλο εργασίας:
Συνεχίζοντας τη θεματική ενότητα “Διατροφή” επεξεργαστήκαμε και δραματοποιήσαμε το τραγούδι “Το πορτοκάλι”.
Στη συνέχεια, μιλήσαμε για την ανθυγιεινή διατροφή και για τις τροφές που μπορούν να βλάψουν την υγεία μας και επεξεργαστήκαμε το τραγούδι “Τόσο λάθος διατροφή”.
Ύστερα, παρακολουθήσαμε δυο εκπαιδευτικά βίντεο: το ένα είχε ως θέμα την ισορροπημένη καθημερινή διατροφή
και το άλλο την ονομασία των βασικών φρούτων.
Κατόπιν, είδαμε μια παραλλαγή του κλασικού παραμυθιού με τον Χάνσελ και τη Γκρέτελ και μιλήσαμε για όσα μας προτείνει να τρώμε η καλή μάγισσα Τροφώ.
Τέλος, συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας, κατηγοριοποιώντας τις τροφές σε υγιεινές και βλαβερές.
Το φύλλο εργασίας από εδώ:
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων ολοκληρώσαμε τις σελίδες του βιβλίου Βιβλίο ας γνωριστούμε(εδώ στο τέλος της ανάρτησης) και αύριο θα το συρράψουμε για να το κολλήσουμε στο σπίτι των πληροφοριών για μένα(στο τέλος των αναρτήσεων η προσωπογραφία μας και η παλάμη μας) για μένα στα πλαίσια της θεματικής “ο εαυτός μου, μέλος της οικογένειας”. Οι σελίδες που συμπληρώσαμε ήταν για τα χαρακτηριστικά μας και το αγαπημένο χρώμα,
για τα γενέθλιά μας,
τι θα γίνω όταν μεγαλώσω.
Επίσης ζωγραφίσαμε και τα κομμάτια της καρδιά μας που ανήκουν στους αγαπημένους μας φίλους, κομμάτι κι αυτό του σπιτιού με τις πληροφορίες για μένα.
Πρόσφατα σχόλια