Σήμερα, Δευτέρα 12/9/2022, πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου μας, ο Αγιασμός για την έναρξη της καινούργιας σχολικής χρονιάς. Περσινοί μας και νεότεροι μαθητές έδωσαν το παρόν τους.
Είχαμε την τιμή να βρίσκεται κοντά μας η κα Γεωργία Βαμβακερού, Πρόεδρος της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Γλυφάδας. Την ευχαριστούμε θερμά!
Μετά τη λήξη του Αγιασμού δόθηκαν, όπως κάθε χρόνο, τα δωράκια έκπληξη για το καλωσόρισμα. Φέτος τα δωράκια ήταν μπαλόνια με χρωματιστές πούλιες. Δωράκια μ’ επεκτάσεις στις φυσικές επιστήμες! Κουνώντας το μπαλόνι, λόγω στατικού ηλεκτρισμού, οι πούλιες κολλούν στην εσωτερική του πλευρά και το κάνουν πολύχρωμο!
Ευχόμαστε σε όλους, όπως πολύχρωμα είναι τα μπαλόνια μας, έτσι πολύχρωμη να είναι και η φετινή μας σχολική χρονιά!
Καλή μας αρχή με δύναμη!



































Πρόσφατα σχόλια