Πραγματοποιήθηκαν και δραστηριότητες εργαστηρίων δεξιοτήτων. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο.
Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2022-2023: 4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία με τίτλο «STE(A)M και η Γη γυρίζει…»-Δημιουργία ψηφιακού βιβλίου για το μύθο του Φαέθωνα-Ο ήλιος, η μέρα και η νύχτα, βίντεο και online παιχνίδι- Ο ήλιος και οι σκιές, πειραματισμοί
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων συνεχίζοντας τις δράσεις μας για την ανάπτυξη των φυτών- στην κατηγορία του blog μας “Άνοιξη” θα μπορέσετε να δείτε όλες τις σχετικές δραστηριότητές μας -περάσαμε στη σπορά φακών και φασολιών. Η γλάστρα μας ήταν πλαστικό μπολάκι και το χώμα μας βαμβάκι. Στη σπορά των φασολιών χρησιμοποιήσαμε ποτήρι διάφανο και φίλτρο καφέ. Τα σποράκια μας θα ξεκουραστούν για αρκετές ημέρες κοντά στο φως του ήλιου και τον αέρα και με το τακτικό τους πότισμα θα μεταμορφωθούν σε φυτά. ‘Εχουμε αναλάβει το ρόλο του κηπουρού ώστε το βαμβάκι και το φίλτρο να μην μείνουν χωρίς υγρασία. Καθημερινά θα το ελέγχουμε και μόλις διαπιστώσουμε την έλλειψη θα το ποτίζουμε. Επίσης αναλάβαμε και το ρόλο του ερευνητή. Θα παρακολουθούμε καθημερινά τα σποράκια μας και θα καταγράφουμε τις παρατηρήσεις μας. Ανυπομονούμε να δούμε βιωματικά όσα έχουμε δει και ακούσει για την ανάπτυξη των σπόρων.
Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας για το τι χρειάζεται και τι όχι στην ανάπτυξη του σπόρου. Τα φύλλα εργασίας από εδώ στο τέλος της ανάρτησης.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, επεξεργαστήκαμε το υλικό και τα παιχνίδια της παρακάτω παρουσίασης Sway. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ολοκληρώσαμε τη δραστηριότητά που είχαμε ξεκινήσει με την Άνοιξη στα κυκλαδικά ειδώλια-πατήστε εδώ.
Παρακολουθήσαμε μερικά εκθέματα από το μουσείο της κυκλαδικής τέχνης, περιεργαστήκαμε τα χαρακτηριστικά τους, ακούσαμε πληροφορίες για την ονομασία τους. Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στο μουσείο.
Παρακολουθήσαμε ακόμη ένα βίντεο αναπαράστασης της κατασκευής των ειδωλίων.
Είδαμε συγκεντρωμένα τα πιο γνωστά εκθέματα στο μουσείο της κυκλαδικής τέχνης.
Στο παρακάτω βίντεο ακούσαμε τον διευθυντή του μουσείου να μας δίνει εξηγήσεις και πληροφορίες για τα εκθέματα. Περισσότερο εμείναμε στην περιγραφή και τη τεχνοτροπία των εκθεμάτων.
Γίναμε καλλιτέχνες και δημιουργήσαμε το δικό μας κυκλαδικό ειδώλιο-κομψή μητρότητα ή τον κυνηγό-πολεμιστή. Γράψαμε και τον τίτλο του έργου μας: “Η Άνοιξη ήρθε”. Το αποτέλεσμα μας ενθουσίασε πολύ.
Τα παιδιά του διευρυμένου ωραρίου, σε συνέχεια του βίντεο που είδαμε χτες για το πώς αναπτύσσεται το φυτό-πατήστε εδώ- κάναμε το εξής πείραμα. Βάλαμε σε τρία διάφανα μπολάκια φακές με βαμβάκι και νερό. Το πρώτο το αφήσαμε κοντά στο παράθυρο, θα το ποτίζουμε και θα το προσέχουμε. Το δεύτερο θα το ποτίζουμε αλλά το βάλαμε μέσα σ’ ‘ένα ντουλάπι και το τρίτο το βάλαμε κι αυτό μέσα σ’ ένα ντουλάπι αλλά δεν θα το ποτίζουμε καθόλου. Θα τα παρατηρούμε καθημερινά και θα σημειώνουμε την ανάπτυξη τους. Σκοπός μας είναι να διαπιστώσουμε πως το νερό, ο ήλιος και ο αέρας επηρεάζουν την ανάπτυξη του φυτού.
Πρόσφατα σχόλια