Ολοκληρώσαμε σήμερα τη θεματική ενότητα η οικογένεια. Τα παιδιά παρέλαβαν τα βιβλία της οικογένειας που δημιούργησαν, καθώς και τις κούκλες των ηρώων του παραμυθιού “Η Χρυσομαλλούσα και τα 3 Αρκουδάκια”(σχετικές πληροφορίες στην χθεσινή μας ανάρτηση.
Στη συνέχεια συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας, όπου οι εικόνες του προηγούμενου παραμυθιού έπρεπε να τοποθετηθούν σε σωστή χρονική σειρά.
Το φύλλο εργασίας για τη Χρυσομαλλούσα από εδώ:
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1 ,ξεκινήσαμε σήμερα να φτιάχνουμε τις φιγούρες μας για το παραμύθι της Χρυσομαλλούσας. Την κατασκευή μας θα την ολοκληρώσουμε τη Δευτέρα που θα πάρουμε και τις φιγούρες στο σπίτι, για να αναδιηγούμαστε και να παίζουμε την ιστορία όσες φορές θέλουμε.
Σήμερα, παγκόσμια ημέρα διατροφής, ξεκινήσαμε να μιλάμε για τη σημασία της διατροφής και να γνωρίζουμε σιγά σιγά τις βασικές ομάδες τροφών. Παίξαμε το παιχνίδι της ομαδοποίησης των τροφίμων και διασκεδάσαμε μαθαίνοντας!
Στη συνέχεια παίξαμε ένα online παιχνίδι κατηγοριοποίησης των τροφίμων.Οι δραστηριότητες γύρω από τη θεματική “Διατροφή” θα συνεχιστούν και την άλλη εβδομάδα, με δεδομένο τον ενθουσιασμό των παιδιών και τη χρησιμότητα του θέματος.
Παρασκευή σήμερα, ημέρα δανειστικής βιβλιοθήκης ,τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων παρακολουθήσαμε το παραμύθι της Άννης Θεοχάρη “Ένας ελέφαντας το κάτι άλλο” μέσα από τη διαδραστική παρουσίαση που ετοίμασε η κυρία. Το βιβλίο με πολύ ωραίο τρόπο εξηγεί τι θέλουμε να κάνουμε στη ζωή μας, πόσο ψηλά να φτάσουμε, πώς ν’ αλλάξουμε γνώμη στους άλλους για τις ικανότητες που διαθέτουμε και πόση δύναμη έχουμε μέσα μας να πετύχουμε τους στόχους μας. Η παρουσίαση περιέχει και το τραγούδι του παραμυθιού με τη φωνή της συγγραφέως, ένα ανάλογο θεματικής παραμύθι τον “‘Ελμερ,ο παρδαλός ελέφαντας” για συζήτηση και συγκρίσεις, το τραγούδι για μερικές από τις επιλογές που έχουμε σαν επαγγελματίες και αρκετά παιχνίδια και παζλ για δημιουργικές ώρες. Γνωρίσαμε τα στοιχεία της παρουσίασης, τα επεξεργαστήκαμε ώστε να μας είναι οικεία όταν ασχοληθούμε μόνοι μας.
Πατήστε πάνω στην εικόνα ώστε να δείτε τη διαδραστική παρουσίαση.
Στη συνέχεια πήραμε το ρόλο του εικονογράφου και δημιουργήσαμε μια εικόνα του παραμυθιού. Αυτήν που ο ελέφαντάς μας πλημμύρησε τη ζούγκλα με τις πολύχρωμες βούλες του.
Τα ελεφαντάκια που χρησιμοποιήθηκαν στην εργασία:
Πρόσφατα σχόλια