Η Χρυσομαλλούσα κι οι τρεις αρκούδες-Κρυφός κωδικός για τα μέλη της οικογένειάς μου

Οκτ 202015

Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας «Οικογένεια»(για όλες τις σχετικές δραστηριότητές μας πατήστε την κατηγορία του blog μας «Οικογένεια»)δουλέψαμε σήμερα σε μία ομαδική εργασία με τίτλο «Ποιος μένει στο σπίτι μου;». Επιλέγοντας τον σωστό χρωματισμό-σύμβολο για το κάθε μέλος της οικογένειάς μας, καταγράψαμε τα άτομα που μένουν μαζί μας στο σπίτι, παρουσιάζοντας τον μυστικό «κώδικα» στους υπόλοιπους φίλους μας.

Στη συνέχεια, αξιοποιώντας τη χθεσινή παρακολούθηση του παραμυθιού «Η κούκλα που ήθελε να αποκτήσει ένα μωρό»,  φτιάξαμε καλλιτεχνικές σειραθετήσεις, τοποθετώντας τις κούκλες Ματριόσκα από τη μεγαλύτερη στη μικρότερη.

Κατόπιν, επεξεργαστήκαμε ένα ακόμα φύλλο εργασίας για τον αριθμό 1(στη μέση περίπου της ανάρτησης) και μάθαμε πώς να σχεδιάζουμε έναν ελέφαντα.

Παρακολουθήσαμε και την ιστορία της Χρυσομαλλούσας με την οικογένεια των 3 αρκούδων. Ακούσαμε την αφήγηση του παραμυθιού και είδαμε δύο εκδοχές του:

https://www.youtube.com/watch?v=SICdwmw_rJg&fbclid=IwAR38PyWb5Ntbs3Z2kYwL5LqX6B5tOLrH4fOXlbpX6XZHSxZAz8CJVH_hqOw

Ήταν αφορμή να μιλήσουμε για τα μεγέθη: μικρό, μεσαίο, μεγάλο και τον αριθμό 3. Στη συνέχεια κατασκευάσαμε σε χάρτινες φιγούρες, τους ήρωες του παραμυθιού και τα παιδιά θα τα παραλάβουν αύριο για να παίζουν το παραμύθι στο σπίτι. Επίσης αναδιηγηθήκαμε το παραμύθι.

Οι φιγούρες:

Και επειδή έχουμε καταλάβει πολύ καλά πόσο σημαντική είναι η αξία της συνεργασίας, για να τα καταφέρνουμε όλα αυτά, τραγουδήσαμε όλοι μαζί και το αγαπημένο μας τραγούδι της «Συνεργασίας»(στη μέση της ανάρτησης το βίντεο και το εικονόλεξο).

Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων δημιουργήσαμε σε ατομική κατασκευή το μυστικό κώδικα των μελών της οικογένειάς μας. Δόθηκαν τα χρώματα για κάθε μέλος και ο καθένας μας διάλεγε αναλόγως για να τα τοποθετήσει στο σπιτάκι του. Ιδέα από τη συνάδελφο Βούλα Μίτση.

  

    

Γνωρίσαμε πώς γράφονται οι λέξεις «μαμά», «μπαμπάς», «εγώ» και με τα κεφαλαία και με τα πεζά γράμματα. Μιλήσαμε για τα σχήματα των γραμμάτων και τους ήχους τους. Διακρίναμε 2 «μα» στη «μαμά» και 2 «μπα» στον «μπαμπά». Μάλιστα διαβάσαμε τις λέξεις και παίξαμε παιχνίδι ανάγνωσης. Π.χ. τι λέει εδώ;

Γράψαμε και σε χαρτάκια, αντιγράφοντας από τον πίνακα ακολουθώντας τη φορά γραφής και ανάγνωσης-από τ’ αριστερά στα δεξιά-τις τρεις λέξεις.

Τα σπιτάκια μας:

 

Ακούσαμε το τραγούδι «Οικογένεια Δάκτυλο»:

Το τραγούδι στο αυθεντικό βίντεο του Youtube ανήκει σε συλλογή παιδικών τραγουδιών που δεν τα χρειαζόμασταν. Έτσι έγινε επεξεργασία του βίντεο για ν’απομονωθεί το τραγούδι.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Kατηγορίες

Translate



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων