Τελειώνοντας σήμερα την ενασχόλησή μας με τον κόσμο των εντόμων, πραγματοποιήσαμε μια ανασκόπηση των γνώσεών μας παίζοντας ένα παιχνίδι κουίζ.(Περισσότερες πληροφορίες και κατασκευές για την πεταλούδα και την πασχαλίτσα στο https://blogs.sch.gr/12nipglyfadas/2017/03/13/%CE%B7-%CF%87%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%8C%CE%BC%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%86%CF%8D%CF%83%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CF%83/
Τα παιδιά απαντούσαν σε ερωτήσεις ανασκόπησης. Πχ.:
α) Για ποια έντομα μιλήσαμε;
β)Τα έντομα αυτά γεννούν ίδια έντομα;
γ) Περιέγραψε μου πώς γεννιέται και ποια στάδια περνά μέχρι την ενηλικίωσή της η πεταλούδα.
δ)Περιέγραψε μου πώς γεννιέται και ποια στάδια περνά μέχρι την ενηλικίωσή της η πασχαλίτσα.
ε) Γιατί τα έντομα είναι σημαντικά στη διατήρηση της ζωής στη φύση; ( επικονίαση-αναπαραγωγή φυτών)
στ) Γιατί αν εξαφανίζονταν τα έντομα θα εξαφανίζονταν κάθε μορφή ζωής;( τροφική αλυσίδα)
ζ) Γιατί η πασχαλίτσα ονομάζεται γιατρός-σωματοφύλακας των φυτών;(τρώει τις μελίγκρες)
Τέλος τα παιδιά ολοκλήρωσαν ατομική κατασκευή του κύκλου μεταμόρφωσης της πεταλούδας, κλείνοντας ευχάριστα τη διαδρομή μας στον κόσμο των εντόμων. Υλικά: χαρτί κάνσον, κόλλα γλασέ πράσινη, άσπρο και κίτρινο χαρτί γκοφρέ( αβγά), κομμένα στα τέσσερα γλωσσοπίεστρα(στη μέση και το κάθε κομμάτι κομμένο πάλι στη μέση)-χρυσαλίδα, μαλλί πλεξίματος, πούλιες για διακόσμηση πεταλούδας, σύρμα πίπας για κεραίες.
Ο δικός μας κύκλος μεταμόρφωσης:
Οι τελικές κατασκευές που στολίζουν τις τάξεις μας:
Τι τέλεια που βγήκαν! Έργα τέχνης. Μπράβο σας.
Τάνια μου ευχαριστούμε πολύ!!!!!
πολύ ωραία βγήκανε ..πολύ καλή δουλειά κορίτσια!!