Δημιουργία ανθόκηπου στην αυλή του Νηπιαγωγείου μας- Το γράμμα Η όπως ήλιος, το γράμμα Ω όπως ώρα- Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Φύλλο εργασίας για το κυκλοφορικό μας σύστημα, Φύλλο εργασίας για τα εσωτερικά όργανα του σώματός μας- Γνωριμία με το ταξίδι της τροφής(Γαστρεντερολογικό σύστημα)

Μάι 202514

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε με το μάθημα των Αγγλικών. Συνεχίσαμε με μια σύντομη πρόβα των τραγουδιών της γιορτής.Τον υπόλοιπο χρόνο φυτέψαμε τα υπέροχα λουλούδια μας, ρίξαμε χώμα και τα ποτίσαμε. Δώσαμε την υπόσχεση ότι θα τα φροντίζουμε, θα τα αγαπάμε και θα είμαστε υπεύθυνοι για αυτά.

Ομοίως και τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με την αποστολή μας να δείξουμε την αγάπη μας στη φύση και να μεταμορφώσουμε μια γωνία της αυλής μας, σε ανθόκηπο. Πήραμε τα φτυαράκια μας και τα φυτά που επέλεξε ο καθένας και … φύγαμε!

496509500 1360439678339409 2177518268935856324 n anonymized

Αρχικά παρουσιάσαμε τα φυτά που επέλεξε ο καθένας μας να φυτέψει. Εντοπίσαμε κι άλλους που έκαναν τις ίδιες επιλογές και μάθαμε τα ονόματα αρκετών λουλουδιών και αρωματικών φυτών.

Katagrafh1 5 Katagrafh 12

Μετά σκάψαμε, φυτέψαμε, προσθέσαμε χώμα, ποτίσαμε και στο τέλος καμαρώσαμε!

494815685 1243480670506297 1304568270797723552 n 494333018 2103591470117802 5218776848749209927 n Katagrafh2 5

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2,τη δεύτερη διδακτική ώρα κάναμε Αγγλικά. Στον υπόλοιπο χρόνο μας, συνεχίσαμε την πρόβα για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, κάναμε χειροτεχνία με το γράμμα Η… όπως Ήλιος: χρωματίσαμε και κόψαμε το γράμμα Η, κόψαμε κύκλο από κίτρινο χαρτόνι για τον ήλιο, κολλήσαμε το γράμμα Η και τον κύκλο επάνω σε χρωματιστό Α4, συμπληρώσαμε τις ακτίνες από σύρμα πίπας.

495268127 1185622863045745 1677767635834146355 n

Κάναμε επίσης χειροτεχνία με το γράμμα Ω… όπως ΩΡΑ: χρωματίσαμε και κόψαμε το γράμμα, κόψαμε το ρολόι και χρωματίσαμε τους αριθμούς, κόψαμε τους δείκτες, κολλήσαμε το γράμμα και το ρολόι επάνω σε χαρτόνι Α4 και η κ.Μαρίνα στερέωσε τους δείκτες επάνω στο ρολόι με διπλόκαρφο ώστε να μπορούν να μετακινούνται.

495267956 548099358119496 177316101331038696 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίζοντας τις δραστηριότητες για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”, ολοκληρώσαμε με φύλλο εμπέδωσης των όσων μάθαμε για τη λειτουργία της καρδιάς μας-πατήστε εδώ και εδώ και εδώ και εδώ στο τέλος των αναρτήσεων-για να δείτε τις μέχρι τώρα δράσεις μας για την καρδιά μας.Στο φύλλο εργασίας έπρεπε ν’αποτυπώσουμε το κυκλοφορικό μας σύστημα με τις αρτηρίες(κόκκινο χρώμα-μεταφέρουν τ’ οξυγονομένο αίμα  στα όργανα) και τις φλέβες(μπλε χρώμα-μεταφέρουν το αίμα γεμάτο διοξείδιο του άνθρακα από τα όργανα στην καρδιά).

Katagrafh5 7

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία, της κας Βάνας.

Katagrafh7 6

Στη συνέχεια μιλήσαμε για το ταξίδι της τροφής που ξεκινά από το στόμα, περνά στον οισοφάγο, από κει στο στομάχι, στο λεπτό έντερο που προσλαβάνονται όλα τα πολύτιμα συστατικά και βιταμίνες και καταλήγει στο παχύ έντερο που περικλείει τ’ άχρηστα υλικά που τελικά αποβάλλονται με τη μορφή κοπράνων. Το ταξίδι της τροφής το περιγράψαμε βιωματικά στο σώμα μας. Παρακολουθήσαμε και κάναμε διάλογο πάνω στα παρακάτω βίντεο που μας δείχνουν όλη τη διαδικασία.

https://www.youtube.com/shorts/asc9xFbbOSo

Παρακολουθήσαμε επίσης και σε βίντεο τη συνέπεια που έχουμε πλειστάκις μιλήσει πώς η τροφή αντί ν’ακολουθήσει το δρόμο προς το στομάχι, με την κουβέντα και το γέλιο μπορεί πανεύκολα να μεταφερθεί στους πνεύμονές μας.

Κάναμε μια μικρή εισαγωγή στο ουροποιητικό μας σύστημα που περιλαμβάνει τα νεφρά μας και την ουροδόχο κύστη μας. Αύριο θα το επεξεργαστούμε παράλληλα με το γαστρεντερολογικό. Τελειώσαμε με φύλλο αξιολόγησης για την αναγνώριση και τη  σωστή θέση των εσωτερικών μας οργάνων στο σώμα μας.

Katagrafh6 6

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία, της κας Βάνας.

Katagrafh8 3

 

από κάτω από: Ανακοινώσεις, ανθρώπινο σώμα, Γράμματα, Φυτά- Ανάπτυξη σπόρου | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δημιουργία ανθόκηπου στην αυλή του Νηπιαγωγείου μας- Το γράμμα Η όπως ήλιος, το γράμμα Ω όπως ώρα- Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Φύλλο εργασίας για το κυκλοφορικό μας σύστημα, Φύλλο εργασίας για τα εσωτερικά όργανα του σώματός μας- Γνωριμία με το ταξίδι της τροφής(Γαστρεντερολογικό σύστημα)    

Συναίσθημα αγάπης και ντροπής: Κατασκευή: Αφίσα αγάπης για τη φύση, Απεικόνιση ντροπής-Το γράμμα Π όπως παπαρούνα και το γράμμα Γ όπως Γη-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-Φυσιολογικός και μη φυσιολογικός χτύπος καρδιάς-Παραμύθι: Η ποδιά της αγάπης-Δραστηριότητες κοινωνικού λειτουργού: Το δέντρο που έδινε

Μάι 202513

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, με αφορμή την αυριανή φύτευση λουλουδιών, συζητήσαμε για τα λουλούδια, τα μέρη που αποτελούνται και την “τροφή” τους, χώμα, νερό, αέρας, ήλιος, αγάπη και φροντίδα. Τα παιδιά ανέφεραν ποιο λουλούδι τους αρέσει περισσότερο και μερικά στάθηκαν στην παπαρούνα, λόγω του έντονου κόκκινου χρώματος της. Σε παλαιότερη συζήτηση μας για τα συναισθήματα είχαμε συνδυάσει το κόκκινο χρώμα με το συναίσθημα της ντροπής και μετά από τις πρόβες μας για την καλοκαιρινή γιορτή, αποτυπώσαμε το συναίσθημα αυτό πάνω σε χαρτί με κηρομπογιές και μαρκαδόρους.

494327813 708324981691315 2455675744913557039 n anonymized 494327433 697538009651431 7793009850613768302 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1,κάναμε χειροτεχνία με το γράμμα Π … όπως παπαρούνα: κόψαμε το κοτσάνι και τα φύλλα της παπαρούνας από πράσινο Α4 και τα πέταλα από κόκκινο γκοφρέ. Χρωματίσαμε και κόψαμε το γράμμα Π και τέλος τα κολλήσαμε όλα σε χαρτόνι Α4.

494359145 1059829656006251 8840604045481926305 n

Στη συνέχεια κάναμε χειροτεχνία με το γράμμα Γ … όπως ΓΗ: χρωματίσαμε και κόψαμε τη Γη. Χρωματίσαμε και κόψαμε το γράμμα Γ και τέλος τα κολλήσαμε όλα σε χαρτόνι Α4.

494358574 695472466682105 2625653971336255614 n

Επίσης με αφορμή την δράση της φύτευσης λουλουδιών που θα ξεκινήσει αυτές τις ημέρες στο νηπιαγωγείο ασχοληθήκαμε με τα μέρη του λουλουδιού : πέταλα,σέπαλα,γύρη, κοτσάνι και φύλλα.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, συζητήσαμε για το συναίσθημα της αγάπης σύμφωνα με τις προσωπικές εμπειρίες μας, τις παλαιότερες συζητήσεις και τα παραμύθια που έχουμε διαβάσει-πατήστε εδώ.Τι κάνουμε όταν αγαπάμε κάποιον; Τα παιδιά εξέφρασαν πολλές ωραίες ιδέες. Όταν αγαπάμε βοηθάμε, «μαθαίνουμε» στους άλλους νέες γνώσεις, τους κρατάμε το χέρι, τους αγκαλιάζουμε, τους γιατρεύουμε, τους μιλάμε γλυκά και γιατί όχι….. τους καθαρίζουμε! Ήρθε λοιπόν η ώρα ν’ αποδείξουμε την αγάπη μας για τη φύση, τον πλανήτη, το περιβάλλον.Στο άκουσμα της είδησης ότι η φύση κινδυνεύει και χρειάζεται να τη βοηθήσουμε τα παιδιά ανέφεραν πολλές γνώσεις σε σχέση με το περιβαλλοντικό ζήτημα. Στην πορεία της συζήτησης αποφασίσαμε ν’ αξιοποιήσουμε τον μικρό ανεκμετάλλευτο κήπο του σχολείου για να φυτέψουμε λουλούδια και να δώσουμε περισσότερες ευκαιρίες για ανάπτυξη φυτών, έναν χώρο τροφής και ξεκούρασης των εντόμων και των μελισσών. Τα παιδιά πρότειναν να φτιάξουμε και μια αφίσα για να προτρέψουμε και άλλους να κάνουν το ίδιο. Με «σπόρο» λοιπόν την αγάπη να προσφέρουμε την χαρά και την ομορφιά στο σχολείο, στη γειτονιά, στη φύση.

Katagrafh 11 Katagrafh5 6

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίζοντας τις δραστηριότητες για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”, μιλήσαμε για το φυσιολογικό χτύπο της καρδιάς μας-πατήστε εδώ και εδώ και εδώ και εδώ στο τέλος των αναρτήσεων-για να δείτε τις μέχρι τώρα δράσεις μας για την καρδιά μας. Καταστάσεις που μας προκαλούν ταχυκαρδίες είναι αυτές του θυμού και της μεγάλης λύπης. Παρακάτω θα δείτε μια καρδιά με φυσιολογικούς παλμούς σε αντίθεση με αυτή της ταχυκαρδίας.

Αποφασίσαμε μέσα από συζήτηση ότι η καρδιά μας για να χτυπά φυσιολογικά θέλει ηρεμία, χαρά και πολλή αγάπη. Πώς εκδηλώνουμε όμως την αγάπη μας; Τα παιδιά απάντησαν: Με αγκαλιές, με προσοχή στους φίλους, με τη βοήθεια σε αυτούς που έχουν ανάγκη, με όμορφα πράγματα που κάνουμε μαζί με τους αγαπημένους μας,κλπ. Παρακολουθήσαμε την ιστορία “Η ποδιά της αγάπης” και πήραμε ιδέες και για άλλους τρόπους εκδήλωσης αγάπης.

Πήραμε τους μαρκαδόρους μας, φτιάξαμε τη δική μας ποδιά αγάπης και σκεφτήκαμε φορώντας την τι όμορφη πράξη αγάπης θα θέλαμε να κάνουμε. Η κυρία έγραψε τις σκέψεις μας στο φύλλο εργασίας. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

20250513 150423 Katagrafh7 5

Τέλος δημιουργήσαμε τις καρδούλες προσφοράς.

Katagrafh8 2 20250513 155043

Με τη μουσική του τραγουδιού “Ν’αγαπάς”, ο καθένας χόρευε γύρω από τις καρδιές και με το σταμάτημα της μουσικής έπαιρνε την καρδιά του και την έδινε στον φίλο/η που διάλεγε. Όλες οι καρδούλες μοιράστηκαν και γίναμε ζευγαράκια.

Katagrafh9

Όλα τα ζευγάρια χορέψαμε το τραγούδι “Ν’αγαπάς” και στο τελείωμά του πήραμε και πόζα αγάπης.

Katagrafh10 Katagrafh11

Με την κοινωνική λειτουργό του Νηπιαγωγείου μας, κα Γιώτα, τα παιδιά του τμήματος 2, παρακολούθησαν “Το δέντρο που έδινε” και συζήτησαν για όλα τα συναισθήματα και συμπεριφορές που δίνει η ιστορία.

Ζωγραφίσαμε τη δική μας εικόνα με τη μηλιά και το παιδί. Άλλοι φτιάξαμε την εικόνα της ιστορίας και άλλοι την αγάπη και της μηλιάς και του παιδιού αντίστοιχα.

Katagrafh6 5 Eikona1 1

από κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Γράμματα, Δραστηριότητες Κοινωνικού Λειτουργού, Συναισθήματα | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συναίσθημα αγάπης και ντροπής: Κατασκευή: Αφίσα αγάπης για τη φύση, Απεικόνιση ντροπής-Το γράμμα Π όπως παπαρούνα και το γράμμα Γ όπως Γη-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-Φυσιολογικός και μη φυσιολογικός χτύπος καρδιάς-Παραμύθι: Η ποδιά της αγάπης-Δραστηριότητες κοινωνικού λειτουργού: Το δέντρο που έδινε    

Συναισθήματα: Η σκάλα της αγάπης- Παραμύθι: Η σκάλα της αγάπης- Πρόγραμμα Αγωγής Υγεία με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Το Τζάτζαλο- Χειροτεχνία: Το Τζάτζαλο μιλά, Ημερολόγιο νίκης εναντίον του Τζάτζαλου- Κατασκευές: Τ…όπως τουλίπα και Λ…όπως λουλούδι

Μάι 202512

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, συζητήσαμε για τη γιορτή της Μητέρας και πιο συγκεκριμένα, πώς αισθάνθηκε η μαμά μας όταν της προσφέραμε την κάρτα που δημιουργήσαμε ειδικά για εκείνη. Συνεχίσαμε με την αναδιήγηση των παραμυθιών που πήραμε από την δανειστική βιβλιοθήκη. Την επόμενη ώρα είχαμε Αγγλικά.

494338760 1195270535419088 8601881381211341815 n anonymized

Τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιερώσαμε στην πρόβα της καλοκαιρινής γιορτής.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ξεκινήσαμε με πρόβα για την καλοκαιρινή μας γιορτή βρίσκοντας κινήσεις για το 2ο  τραγούδι μας. Συνεχίσαμε κάνοντας χειροτεχνία με το γράμμα Τ …όπως τουλίπα. Κόψαμε τα πέταλα και το κοτσάνι της τουλίπας και στη συνέχεια διπλώσαμε τα πέταλα για να γίνει η τουλίπα μας τρισδιάστατη, χρωματίσαμε και κόψαμε το γράμμα Τ και τέλος τα κολλήσαμε όλα σε χρωματιστό χαρτόνι Α4.

494828345 552226157937959 7873187754903030084 n

Κάναμε επίσης χειροτεχνία με το γράμμα Λ… όπως λουλούδι. Κόψαμε τα πέταλα, το κοτσάνι και τα φύλλα από χρωματιστό Α4,κολλήσαμε σύρμα πίπας για κοτσάνι και γύρη,χρωματίσαμε και κόψαμε το γράμμα Λ. Τέλος τα κολλήσαμε σε χρωματιστό Α4.

494823612 666072389665435 8469582177421857497 n

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε την πρώτη τη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών. Στη συνέχεια,παρουσιάσαμε στους συμμαθητές μας τις ζωγραφιές που κάναμε σε σχέση με τα βιβλία που δανειστήκαμε της δανειστικής μας βιβλιοθήκης και είπαμε λίγα λόγια για την αγαπημένη μας σκηνή του βιβλίου.

Katagrafh 10

Συνεχίσαμε με συζήτηση σε σχέση με τις αντιδράσεις της μαμάς μας όταν της παραδώσαμε τα δώρα που φτιάξαμε στο σχολείο για εκείνη-πατήστε εδώ για να τα δείτε. Προσπαθήσαμε να μαντέψουμε τα συναισθήματά της βάση των εκφράσεών της και τα λόγια που μας είπε. Παραμένοντας στο συναίσθημα της αγάπης και πώς οι άλλοι νιώθουν όταν την προσφέρουμε, διαβάσαμε το παραμύθι «Η σκάλα της αγάπης» και μάθαμε ότι με αγάπη και συνεργασία είναι πιθανά ακόμα και τα πιο απίθανα!

496514207 1171242244736265 6083956248754930953 n

Παραθέτουμε το βίντεο του παραμυθιού.

Τέλος, στο χρόνο που μας απέμεινε, κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συζητήσαμε για τη “φωνή” που τριβελίζει το μυαλό μας και μας ξεσηκώνει να κάνουμε πράγματα που δεν μας χαρακτηρίζουν:π.χ. να φωνάζουμε και να χτυπάμε τους γονείς μας, τ’αδέρφια μας,τους φίλους μας. Να λέμε κουβέντες που πληγώνουν και να γελάμε βλέποντας τους φίλους μας να κλαίνε. Να μιλάμε άσχημα νομίζοντας ότι οι φίλοι μας και όσοι μας ακούν, μας θαυμάζουν. Η “φωνή” αυτή στην παρακάτω ιστορία ονομάζεται Τζάτζαλο. Το Τζάτζαλο συνυπάρχει στην σκέψη μας μαζί με τη “φωνή” της λογικής. Εμείς πρέπει να κατευνάζουμε το Τζάτζαλο, να το βάζουμε στη θέση του να κοιμάται και να υπερνικά η σωστή σκέψη και λογική στις πράξεις μας. Να μην αφήνουμε το Τζάτζαλο να είναι ο νικητής και όλοι να μας σχολιάζουν άσχημα και να γελούν μαζί μας κοροϊδευτικά. Αλλά να μην το ακούμε και όλοι να μας θαυμάζουν για τις γνώσεις μας, τις ικανότητές μας, το σωστό παιχνίδι και τη σωστή συμπεριφορά! Ακούσαμε και συζητήσαμε για το Τζάτζαλο της μικρής Ρουθ που την βασάνιζε.

Φτιάξαμε το δικό μας Τζάτζαλο με τρύπα στο στόμα του ώστε  φορώντας τη μάσκα να φαίνεται το δικό μας στόμα. Να μας μιλάει το Τζάτζαλο για αταξίες και εμείς να τον συμβουλεύουμε να πράττει το σωστό. Το Τζάτζαλο κάνει την καρδιά μας να κτυπά γρήγορα, η αναπνοή μας να είναι βαριά λόγω θυμού και στενοχώριας,να πονά το στομάχι μας λόγω της αγωνίας για τις συνέπειες.

Katagrafh6 4 Katagrafh7 4

Φωτογραφηθήκαμε σαν “Τζάτζαλο” και πήραμε στο σπίτι τη φιγούρα για ατελείωτο παιχνίδι με όλη την οικογένεια.

Katagrafh8 anonymized

Η φιγούρα από το διαδίκτυο:

Katagrafh5 5

Επίσης η κυρία είχε ετοιμάσει ένα ημερολόγιο για τις καθημερινές νίκες μας εναντίον του Τζάτζαλου. Κάθε φορά που βγαίνουμε νικητές συμπληρώνουμε ένα κουτάκι. Εάν καταφέρουμε να συμπληρώσουμε όλα τα κουτάκια, ή μας μείνουν 2 με 3 ασυμπλήρωτα, τότε κερδίζουμε μια μικρή απόλαυση για την προσπάθειά μας: Π.χ. μια πορτοκαλάδα μαζί με τους γονείς στην καφετέρια, ένα αβγό Kinder, μία βόλτα μόνη μας μαζί με τη μαμά ή τον μπαμπά κλπ.

Το ημερολόγιο είναι δημιουργία της κας Βάνας.

Katagrafh4 5

 

από κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Γράμματα, Συναισθήματα | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συναισθήματα: Η σκάλα της αγάπης- Παραμύθι: Η σκάλα της αγάπης- Πρόγραμμα Αγωγής Υγεία με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Το Τζάτζαλο- Χειροτεχνία: Το Τζάτζαλο μιλά, Ημερολόγιο νίκης εναντίον του Τζάτζαλου- Κατασκευές: Τ…όπως τουλίπα και Λ…όπως λουλούδι    

Γιορτή μητέρας: Κατασκευές: Γλαστράκι με λουλούδια, Πορτραίτο μητέρας, Φωτογραφία-δώρο με λουλούδι

Μάι 20259

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, συζητήσαμε για τη γιορτή της μητέρας και ολοκληρώσαμε την κάρτα μας, συμπληρώνοντας τις τελευταίες λεπτομέρειες και την ευχή μας.

494329705 630936793300927 35399003762583441 n

Τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιερώσαμε στην πρόβα της καλοκαιρινής γιορτής μας.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ολοκληρώσαμε την κατασκευή μιας μικρής γλάστρας με τριαντάφυλλο για δωράκι στις μαμάδες για τη γιορτή της μητέρας.

received 1691059701516487

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, συνεχίσαμε τη συζήτηση για τη γιορτή της μητέρας και ολοκληρώσαμε τα δωράκια πορτρέτα που είχαμε ξεκινήσει εχθές-πατήστε εδώ. Φροντίσαμε να προσθέσουμε στη ζωγραφιά μας λαμπερά στολίδια και κοσμήματα και να της γράψουμε το μήνυμα της επιλογής μας.

494570069 1072533344716963 5332439527323319859 n Katagrafh 9

Στην ώρα που μας απέμεινε ξεκινήσαμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ολοκληρώσαμε τη φωτογραφία -δώρο στη μαμά μας που της προσφέρουμε ένα λουλούδι-πατήστε εδώ– προς το τέλος της ανάρτησης. Κολλήσαμε τη φωτογραφία μας σε χρωματιστό χαρτόνι και συμπληρώσαμε διακοσμητικές καρδιές διαφορετικών  υλικών. Γράψαμε και το πόσο αγαπάμε τη μαμά μας!

Katagrafh4 4 Katagrafh7 3

Ολοκληρώσαμε τη μέρα με την αναζήτηση στο Google για την καλύτερη μητέρα. Βέβαια η φωτογραφία που μας εμφάνισε η μηχανή αναζήτησης ήταν η δική μας μαμά!! Η ιδέα και το φύλλο εργασίας ,από εδώ.

Katagrafh5 4 Katagrafh6 3

 

από κάτω από: Γιορτή της μητέρας | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γιορτή μητέρας: Κατασκευές: Γλαστράκι με λουλούδια, Πορτραίτο μητέρας, Φωτογραφία-δώρο με λουλούδι    

Πίνακες ζωγραφικές με θέμα τη μητέρα- Προετοιμασίες δώρων για τις μανούλες μας-Πρόγραμμα Αγωγής Υγεία με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Πείραμα- Αόρατες ζωγραφιές ανθρώπων γίνονται ορατές με κουρκουμά και αντισηπτικό

Μάι 20258

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, παρατηρήσαμε τους παρακάτω πίνακες, συζητήσαμε για το συναίσθημα της αγάπης, αλλά και για τη γιορτή της μητέρας και τους λόγους που της αφιερώνουμε τη συγκεκριμένη μέρα. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να τους δείτε.

Mother Child Klimt L

Στη συνέχεια, ζωγραφίσαμε τους δικούς μας πίνακες με κεντρικό πρόσωπο τη μητέρα μας, τον εαυτό μας, τη σχέση αγάπης που μας δένει και επηρεασμένοι από τα τοπία, το μέρος που θα θέλαμε να είμαστε.

494327618 1710408192909728 7170301712822661037 n

Τέλος, βάψαμε, κόψαμε και κολλήσαμε κάποια στοιχεία που θα χρειαστούμε για την κάρτα που θα προσφέρουμε στη Μαμά μας.

494329426 1703412827048875 6938681192405731866 n anonymized

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, κάναμε επαναλήψεις στους αριθμούς από το 1-10 και ξεκινήσαμε τον στολισμό του γράμματος Μ, όπως Μαμά. Επίσης ξεκινήσαμε να βάφουμε τα πέταλα του λουλουδιού μας που θα χαρίσουμε στη μανούλα μας.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με συζήτηση για τη γιορτή της Μητέρας και τους λόγους που είναι ξεχωριστή. Αμέσως πιάσαμε δουλειά για να φτιάξουμε ένα δώρο χειροποίητο, προσωπικό και αντίστοιχο της αγάπης της. Ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε βήμα βήμα το πορτρέτο της μαμάς μας φροντίζοντας ν’ αποδώσουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της όπως το χρώμα των μαλλιών και των ματιών. Επειδή δε θέλουμε να χαλάσουμε την έκπληξη για τη Μαμά μας, προδίδοντας το αποτέλεσμα της δουλειάς μας , οι δημιουργίες θ’ αναρτηθούν αύριο που θα έχουν ολοκληρωθεί και στολιστεί.

496514793 1628930424450416 1209354085059874179 n anonymized

Στο χρόνο που μας είχε απομείνει φτιάξαμε μπαλίτσες ηρεμίας με υλικά μπαλόνια και αλάτι. Τα παιδιά προσάρτησαν τα μπαλόνια τους στο χωνί και με κουταλάκια πρόσθεσαν αλάτι στο εσωτερικό του μπαλονιού μέχρι να γεμίσει. Η δασκάλα, μας το έδεσε και τα μπαλάκια της ηρεμίας μας ήταν έτοιμα. Πρόκειται για αισθητηριακό εργαλείο χαλάρωσης της έντασης και του θυμού. Μπορείς να τα σφίγγεις στο χέρι σου, να τα ζουλάς και να τα πετάς.

494577781 1192978592300543 6925829487149713653 n anonymized  496514753 1905613620270577 6215413170667357749 n

Τέλος, ξαναχορέψαμε και τραγουδήσαμε τα τραγούδια του θυμού καθώς μας αρέσουν πολύ ο ρυθμός και τα λόγια τους.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, γίναμε σήμερα ερευνητές και προσπαθήσαμε να σπάσουμε τους γρίφους των κομμένων σελίδων βιβλίου παλαιότερων εποχών που σχετίζονταν με το σώμα μας. Στην αρχή οι σελίδες ήταν διάφανες στα χέρια μας όμως μετά….με τη χρήση του κατάλληλου συστατικού οι εικόνες παρουσιάστηκαν μπροστά στα έκπληκτα μάτια μας. Το πείραμα ξεκίνησε αφού χωριστήκαμε σε δυάδες. Ο καθένας ζωγράφιζε με διαλυμένη μαγειρική σόδα σε νερό την εικόνα που θα προσπαθούσε το ζευγάρι του να μαντέψει.

20250508 131548

Αφήσαμε τις αόρατες ζωγραφιές μας να στεγνώσουν και στη συνέχεια περάσαμε από πάνω τους με πινέλο, κουρκουμά σκόνη διαλυμένο σε αντισηπτικό,  ώστε να πάρει τη μορφή υγρού χρώματος.

5

Και να οι αόρατες ζωγραφιές μας που έγιναν ορατές.

7 8

Το παρακάτω βίντεο εξηγεί τον τρόπο.

Στη συνέχεια αλλάξαμε ρόλο και γίναμε κηπουροί. Δημιουργήσαμε το δικό μας τριαντάφυλλο για τη μοναδική μαμά μας.

4 9 Katagrafh 8

Το παρακάτω βίντεο εξηγεί τον τρόπο.

https://www.youtube.com/shorts/YnsqgvsYigc

Τέλος φωτογραφηθήκαμε σε πόζα προσφοράς δώρου για την κατασκευή μας, δώρο στη μοναδική μανούλα μας. Η έκπληξη δεν αποκαλύπτεται ακόμη. Υπομονή μέχρι αύριο!

6

 

 

 

από κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Γιορτή της μητέρας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πίνακες ζωγραφικές με θέμα τη μητέρα- Προετοιμασίες δώρων για τις μανούλες μας-Πρόγραμμα Αγωγής Υγεία με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Πείραμα- Αόρατες ζωγραφιές ανθρώπων γίνονται ορατές με κουρκουμά και αντισηπτικό    

Συνεργασία γονέων για τοποθέτηση διακοσμητικών σημαιών στην αυλή μας-Συναίσθημα Θυμός και ντροπή- Δραστηριότητες και παιχνίδια διαχείρισης θυμού- Τραγούδι: Όλα μου φταίνε-Παραμύθι:Το λάμα Αλαμπάμα-Επαναληπτικό φύλλο για τον αριθμό 10-Κολλάζ το γράμμα Δ-Κατασκευή: Πρόπλασμα για την κυκλοφορία του αίματος στο σώμα μας

Μάι 20257

Το σχολείο αποτελεί μια κοινότητα και τα μέλη της, μικρά και μεγάλα, συνεργάζονται άψογα για το κοινό καλό που προσδίδει ομορφιά στην ομάδα!! Έτσι σήμερα τρεις μπαμπάδες μαθητών μας, προσέφεραν τη βοήθειά τους και τοποθέτησαν με άριστη συνεργασία τα σημαιάκια στολισμού στην αυλή μας. Με “πρωτεργάτη” τον κο Κωνσταντίνο Πλαγιώτη, ο οποίος πάντα προσφέρεται να βοηθήσει και άψογους αρωγούς, τον κο  Δημήτρη Λογγίτση και τον κο Ιάκωβο Μελανίτη, τα πρώτα σημαιάκια μας τοποθετήθηκαν.

Σας ευχαριστούμε θερμά που είστε δίπλα μας!

20250507 161548 anonymized 1 20250507 161537   20250507 162807

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,  συζητήσαμε για το συναίσθημα της ντροπής. Αναφερθήκαμε σε διάφορες στιγμές της ζωής μας που αισθανθήκαμε ντροπή και παρατηρήσαμε την έκφραση του προσώπου και του σώματός μας. Στη συνέχεια αποτυπώσαμε την έκφραση αυτή σε χαρτί, τονίζοντας τα κόκκινα μάγουλα.

494813014 1050080443700867 5638611915331854591 n anonymized 494337187 4190970837888351 7611635765719634432 n

Δεύτερη διδακτική ώρα είχαμε Αγγλικά. Έπειτα, βάψαμε με τέμπερες τουλίπες, προκειμένου να τις χρησιμοποιήσουμε σε επόμενη κατασκευή.

494339665 1036113501800410 1471412162367392590 n anonymized

Τέλος, κάναμε πρόβα τα τραγούδια της γιορτής.

494329347 992402162705610 6514200366543536963 n anonymized

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, κάναμε επανάληψη τον αριθμό 10.

Katagrafh 7

Κάναμε κατασκευή κολλάζ με το γράμμα Δ.

494817534 1026040749493291 2586978029780703364 n anonymized

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε την πρώτη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών. Μετά ξεκινήσαμε την ενότητα διαχείρισης του θυμού-πατήστε εδώ για σχετικές δραστηριότητες  με θέμα τον θυμό,στη μέση περίπου της ανάρτησης-βοηθώντας με το τραγούδι μας τον θυμωμένο πιγκουίνο. Του μάθαμε όταν νιώθει θυμό να αναζητά την αγκαλιά των αγαπημένων του.

Κλείσαμε το θυμό σ’ ένα μπαλόνι αναφέροντας πράγματα που μας θυμώνουν. Σε κάθε αναφορά τρομπάραμε το μπαλόνι μέχρι που … έσκασε! Κάποιοι τρόμαξαν λίγο, κάποιοι ξαφνιάστηκαν … Το σίγουρο είναι ότι καταλάβαμε ότι αν αφήσουμε το θυμό να φουντώσει τότε μπορεί να πληγώσουμε τους άλλους χωρίς πραγματικά να το θέλουμε. Ακολούθησε μια άλλη διαδικασία. Τρομπάραμε το μπαλόνι του θυμού και μετά το αφήσαμε ελεύθερο να ξεφουσκώσει μόνο του. Τότε γελάσαμε πολύ με τον αστείο ήχο και τον τρελό του χορό μέχρι να ξεφουσκώσει. Το επαναλάβαμε γιατί μας διασκέδαζε. Κρατήσαμε στην καρδιά και το μυαλό μας την ευχάριστη αυτή ανάμνηση για να μας μας διώχνει το θυμό στις δύσκολες στιγμές. Μια άλλη δράση ήταν να μάθουμε να μετράμε μέχρι το 10 πριν εκφράσουμε το θυμό μας και τότε αυτός με μιας θα έχει καταλαγιάσει. Μας βοήθησε η επόμενη δραστηριότητα. Ανά ομάδες φουσκώναμε το μπαλόνι κάνοντας θυμωμένες σκέψεις. Μετά το μπαλόνι το κλείναμε ελαφριά με ένα μανταλάκι και μετρούσαμε μέχρι το δέκα περπατώντας πάνω στην αριθμογραμμή που είχαμε συνθέσει. Μέχρι όλα τα μέλη της ομάδας να περάσουν την αριθμογραμμή και να μετρήσουν μέχρι το 10 το μπαλόνι είχε ξεφουσκώσει!

494358425 699853532423468 2173986175306215939 n anonymized

Μετά ανά ζευγάρια ζωγραφίσαμε σε κίτρινα μπαλάκια για να γίνουν θυμωμένα emojis.

Katagrafh 6

Παίξαμε παιχνίδι ανά ομάδες. Τα μέλη της κάθε ομάδας πετούσαν τα μπαλάκια του θυμού στην άλλη ομάδα μέχρι το τέλος ενός τραγουδιού. Στο τέλος, νικήτρια ήταν η ομάδα που είχε στην μεριά της τα λιγότερα μπαλάκια – φατσούλες του θυμού.

494573939 978437644115719 1592579672038891726 n anonymized

Ζωγραφίσαμε και κλείσαμε τον θυμό μας σ’ ένα μπαλόνι.

Katagrafh1 4 Katagrafh2 4

Τέλος, παρακολουθήσαμε την ιστορία του θυμωμένου Λάμα Αλαμπάμα.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το κυκλοφορικό σύστημα και τη λειτουργία της καρδιάς –πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης και εδώ. Σήμερα  δημιουργήσαμε την προσομοίωση της κυκλοφορίας του αίματος από την καρδιά σ’ ολόκληρο το σώμα μας και αντιστρόφως προς την καρδιά. Μοντέλο μας η Αριάδνη Κ.

20250507 142129 anonymized

Ζωγραφίσαμε τις σταγόνες αίματος. Κόκκινες αυτές με το γεμάτο οξυγόνο αίμα και μπλε με το γεμάτο με διοξείδιο του άνθρακα που επιστρέφει στην καρδιά για να μεταβεί στους πνεύμονες για να καθαριστεί.

Katagrafh4 3

Βάψαμε την καρδιά, την τοποθετήσαμε στη σωστή θέση και κολλήσαμε σε ολόκληρο το σώμα τις σταγόνες μας. Δώσαμε και τα χαρακτηριστικά του κεφαλιού.

Katagrafh5 3

Η επιστημονική ομάδα φωτογραφήθηκε με το πρόπλασμα που δημιούργησε.

20250507 153846 anonymized

Στολίζει το σχολείο μας.

Eikona1

 

 

από κάτω από: Ανακοινώσεις, ανθρώπινο σώμα, Συναισθήματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνεργασία γονέων για τοποθέτηση διακοσμητικών σημαιών στην αυλή μας-Συναίσθημα Θυμός και ντροπή- Δραστηριότητες και παιχνίδια διαχείρισης θυμού- Τραγούδι: Όλα μου φταίνε-Παραμύθι:Το λάμα Αλαμπάμα-Επαναληπτικό φύλλο για τον αριθμό 10-Κολλάζ το γράμμα Δ-Κατασκευή: Πρόπλασμα για την κυκλοφορία του αίματος στο σώμα μας    

Συναίσθημα Θυμός: Φύλλο εργασίας για το θυμό- Παραμύθι: Το λιοντάρι μέσα μας-Πλανήτης Γη: Γνωριμία με τους Ινδιάνους-Προγράμματος Αγωγής Υγεία με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Το κυκλοφορικό μας σύστημα-Γνωριμία με λειτουργία της καρδιά μας-Φύλλο εργασίας για τη λειτουργία της καρδιάς-Πείραμα, Κατασκευή: 3d μοντέλο καρδιάς

Μάι 20256

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, μιλήσαμε για το συναίσθημα του φόβου. Αναφέραμε καταστάσεις οι οποίες μας προκαλούν φόβο, τις σημειώσαμε και στη συνέχεια βρήκαμε λύσεις σε κάθε περίπτωση, ώστε να τις ακολουθήσουμε την επόμενη φορά και να αισθανθούμε καλύτερα. Παρακολουθήσαμε την ιστορία ενός γενναίου ποντικιού που βρήκε το θάρρος να νικήσει τον φόβο του.

494330598 696381349706887 5136561710826595396 n anonymized

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για ν’ακούσετε το παραμύθι.

Katagrafh 5

Στη συνέχεια ακούσαμε την αναδιήγηση των παραμυθιών και των υπόλοιπων συμμαθητών μας.

494813776 1816537735573621 6040124073700365844 n anonymized

Τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιερώσαμε στην εκμάθηση των κινήσεων της νοηματικής γλώσσας του τραγουδιού του Παντελή Θαλασσινού “Ν’ αγαπάς”-πατήστε εδώ για να το δείτε.

Στη συνέχεια οι δυο νηπιαγωγοί ετοίμασαν τα ποιήματα για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, κάνα με επαναλήψεις στους αριθμούς 8 και 9.

 

494824846 1184880789784154 7868887370105032869 n 494357861 659934363513621 4702540905675291540 n

Επίσης κάναμε επανάληψη στο γράμμα Β,β.

495267885 701671535701796 1527681446507084364 n

Σε συνέχεια του προγράμματος περιβαλλοντικής μας για το ηλιακό σύστημα και πιο συγκεκριμένα της ενασχόλησης μας με τη Γη και τις 5 ηπείρους της είδαμε απόσπασμα από την παιδική ταινία για την φυλή των ινδιάνων.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ακούσαμε τις αναδιηγήσεις των παραμυθιών της δανειστικής βιβλιοθήκης των υπολοίπων παραμυθάδων.

Katagrafh1 3

Στην ώρα που μας απέμεινε θυμηθήκαμε τη χθεσινή μας συζήτηση για το συναίσθημα του θυμού-πατήστε εδώ στη μέση περίπου της ανάρτησης. Αναφέραμε περιστατικά που μας έκαναν να θυμώνουμε και πώς τα διαχειριστήκαμε. Τέλος, βάση των χθεσινών και σημερινών συζητήσεων συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας αποτυπώνοντας το συναίσθημα του θυμού μας.

Katagrafh 4

Το φύλλο εργασίας, είναι δημιουργία της κας Ελένης.

Katagrafh2 3

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το κυκλοφορικό σύστημα και τη λειτουργία της καρδιάς που ξεκινήσαμε εχθές-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης. Παρακολουθήσαμε ξανά τα χθεσινά βίντεο και θυμηθήκαμε τις πληροφορίες τους. Σήμερα συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας εμπέδωσης γνώσεων για την κυκλοφορία του αίματος στην καρδιά. Χρωματίσαμε αναλόγως τα τμήματα της καρδιάς και στα ειδικά πλαίσια γράψαμε τους χημικούς τύπους του οξυγόνου(Ο2) και διοξειδίου του άνθρακα(CO2) καθώς και τις ονομασίες τους.

Katagrafh6 2 Katagrafh7 2

Χρησιμοποιήσαμε και την παρακάτω εικόνα που θα δείχνει το γεμάτο με διοξείδιο του άνθρακα αίμα που στέλνεται στους πνεύμονες για να γεμίσει πάλι οξυγόνο(μπλε χρώμα) και το καθαρισμένο αίμα γεμάτο οξυγόνο(κόκκινο χρώμα) που στέλνεται σε όλα τα όργανά μας.

Katagrafh5 2

Το φύλλο εργασίας, είναι δημιουργία της κας Βάνας.

Katagrafh4 2

Ομαδοποιήσαμε τις πληροφορίες μέσα από το παρακάτω βίντεο και ανασύραμε από τη μνήμη μας όλες τις ήδη γνωστές.

Τέλος δημιουργήσαμε τις “καρδούλες μας” που θα τις παρουσιάσουμε στην τελική μας έκθεση μετά τη λήξη του προγράμματος.

Έτοιμες οι καρδούλες μας!  Αύριο θα πειραματιστούμε περισσότερο.

Katagrafh8 1 20250506 163356

 

από κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Συναισθήματα, Φυσική-Πειράματα | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συναίσθημα Θυμός: Φύλλο εργασίας για το θυμό- Παραμύθι: Το λιοντάρι μέσα μας-Πλανήτης Γη: Γνωριμία με τους Ινδιάνους-Προγράμματος Αγωγής Υγεία με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Το κυκλοφορικό μας σύστημα-Γνωριμία με λειτουργία της καρδιά μας-Φύλλο εργασίας για τη λειτουργία της καρδιάς-Πείραμα, Κατασκευή: 3d μοντέλο καρδιάς    

Συναισθήματα: Θυμός-Τραγούδια: Διαξιφισμοί, Ν’αγαπάς στην νοηματική, Η ντροπή-Online παιχνίδια για τα συναισθήματα-Προγράμματος Αγωγής Υγεία με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Το κυκλοφορικό μας σύστημα-Γνωριμία με λειτουργία της καρδιά μας

Μάι 20255
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε αναφέροντας το πιο σημαντικό γεγονός που περάσαμε το Σαββατοκύριακο. Έπειτα, θυμηθήκαμε τα συναισθήματα και παίξαμε τα παρακάτω παιχνίδια. Πατήστε στις παρακάτω εικόνες για να παίξετε.
Στη συνέχεια τραγουδήσαμε ένα τραγούδι που αναφέρεται στο συναίσθημα της ντροπής και

μιμηθήκαμε τις κινήσεις στη γλώσσα της νοηματικής το “Ν” αγαπάς” ,του Παντελή Θαλασσινού.

Δεύτερη διδακτική ώρα είχαμε Αγγλικά.Τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιερώσαμε στην αναδιήγηση των παραμυθιών.

494336154 703982642032131 1023665330628962551 n anonymized 1

Με τη λήξη της αναπαράστασης και του τραγουδιού συζητήσαμε για τα συναισθήματά μας. Από πολλά παιδιά ακούστηκε η ενδιαφέρουσα άποψη «Νιώθω θυμωμένος σαν τίγρης», « Νιώθω θυμωμένη σαν κριάρι που δείχνει τα κέρατά του»… «… σαν κεραυνός , σαν δράκος, σαν δράκουλας, σαν λιοντάρι , σαν αφηνιασμένο άλογο» κτλ. Συζητήσαμε το θα συμβεί αν αφήσουμε το λιοντάρι και το αφηνιασμένο άλογο ελεύθερο χωρίς να το ηρεμήσουμε. Με τη συζήτηση αναδείξαμε την ανάγκη για λύσεις ηρεμίας ώστε να μην πληγώσουμε κάποιον αγαπημένο μας λόγω του θυμού μας. Έπειτα αναπαραστήσαμε το θυμό με φουρτουνιασμένη θάλασσα.
494356523 1195410079044966 6551502176782156689 n anonymized
Μετά αναπαραστήσαμε την ήρεμη και γαλήνια θάλασσα. Σε αυτήν αφήσαμε να ταξιδεύει ένα χάρτινο καραβάκι. Φανταστήκαμε ότι σ’ αυτό είναι επιβάτες όλοι οι αγαπημένοι μας άνθρωποι. Έτσι συνεργαστήκαμε και φτιάξαμε τη θάλασσα της ηρεμίας ώστε το καραβάκι μας να μην βουλιάξει.
Katagrafh 2
Πώς θα καταφέρουμε όμως να κάνουμε το θυμό μας να γίνει ηρεμία; Μια ιδέα ήταν να ξαπλώσουμε και να πάρουμε αργές ανάσες. Βάλαμε και στην κοιλίτσα μας το καραβάκι και προσπαθήσαμε οι ανάσες μας να είναι ήρεμες σαν τη θάλασσα ώστε να μην βουλιάξει. Δοκιμάσαμε όμως και το αντίθετο με άγριες θυμωμένες ανάσες και το καραβάκι μας έπεσε.
494357295 1026112822348411 3074484604757868310 n anonymized
Τέλος, διαβάσαμε το βιβλίο «Ο θυμός του Τόμι». Στην ιστορία μας, ο Τόμι θυμώνει σαν άγριος τίγρης. Με την ιστορία μάθαμε ότι ο ανεξέλεγκτος θυμός διώχνει τους άλλους από κοντά μας και μένουμε μόνοι.
494357252 1425029732245967 2920047215643205196 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2,  στα πλαίσια της ανάπτυξης του καινοτόμου προγράμματος Αγωγής Υγεία με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το ανθρώπινο σώμα.  Για περισσότερες σχετικές δραστηριότητες πατήστε εδώ. Κάναμε εισαγωγή στο κυκλοφορικό μας σύστημα. Ξεκινήσαμε τη γνωριμία μας με τη λειτουργία της καρδιάς μας. Μέσα από το βίντεο μάθαμε πόση είναι σε μέγεθος η καρδιά του καθενός μας. Όση η γροθιά μας. Γνωρίσαμε τα στοιχεία  που αποτελούν το αίμα μας και τη σημασία αυτών(ερυθρά αιμοσφαίρια, λευκά αιμοσφαίρια, αιμοπετάλια).

Μετρήσαμε ανά ζευγάρι τις καρδιές μας.

Katagrafh4 1

Μάθαμε επίσης και εντυπωσιαστήκαμε πόσα χλμ είναι όλες μαζί οι αρτηρίες και οι φλέβες μας. Σαν να ταξιδεύαμε 2,5  φορές γύρω από τη Γη.

Νιώσαμε τον χτύπο της καρδιά μας πιάνοντας με την παλάμη μας το αριστερό τμήμα του λαιμού μας και βάζοντας το αυτί μας στο κέντρο του θώρακα του φίλου/η μας ακούσαμε τον παλμό της καρδιά του/της.

Katagrafh5 1

Ακούσαμε τον χτύπο της καρδιάς και παρακολουθήσαμε τη ροή του αίματος μέσα της.

 

Τελειώσαμε με τη δοκιμή του μοντέλου της λειτουργίας της καρδιάς που θα φτιάξουμε αύριο.

Katagrafh6 1

από κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Συναισθήματα, Το παιχνίδι | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συναισθήματα: Θυμός-Τραγούδια: Διαξιφισμοί, Ν’αγαπάς στην νοηματική, Η ντροπή-Online παιχνίδια για τα συναισθήματα-Προγράμματος Αγωγής Υγεία με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Το κυκλοφορικό μας σύστημα-Γνωριμία με λειτουργία της καρδιά μας    

Ενημέρωση για τις αιτήσεις μετεγγραφών 2025-2026

Μάι 20255

Πατήστε πάνω στην παρακάτω εικόνα για να δείτε τις ενημερώσεις που αφορούν τις αιτήσεις μετεγγραφών για τη νέα σχολική χρονιά 2025-2026.

Katagrafh7 1

Για ένα χρονικό διάστημα η ενημέρωση θα παραμείνει στην αρχική σελίδα. Οι καθημερινές μας αναρτήσεις θα συνεχίζονται κανονικά κάτω από την ενημέρωση.

από κάτω από: Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση για τις αιτήσεις μετεγγραφών 2025-2026    

Μίνι Πλανητάριο στην αυλή μας-Online παιχνίδια για τα λουλούδια-Κατασκευή: Μαγιάτικο στεφάνι με φίλτρο καφέ-Φύλλο εργασίας για τον αριθμό 6-Πρόγραμμα Αγωγής Υγεία με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Αναπνευστικό σύστημα, Πνευμόνια-Φύλλο εργασίας για τα Έλλειψη αναπνοής στο διάστημα, φύλλο εργασίας

Μάι 20253

Τα παιδιά και των δύο τμημάτων παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του “Μίνι Πλανητάριου” που στήθηκε στην αυλή μας. Πληροφορίες σχετικές για το “Μίνι Πλανητάριο” εδώ.

Katagrafh

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, μιλήσαμε για τα λουλούδια και τα στεφάνια που φτιάξαμε την προηγούμενη μέρα. Ονοματίσαμε τα λουλούδια που ξέρουμε και στη συνέχεια τ’ αναγνωρίσαμε στα παρακάτω παιχνίδια. Πατήστε στις παρακάτω εικόνες.

Katagrafh 1 Katagrafh1 1 Katagrafh2 1 Katagrafh3 1

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας για τον αριθμό 6.

494362149 1664094900879200 664044523571097839 n

 

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, διαβάσαμε την ιστορία «Ο Μάης και οι φίλοι του» από το βιβλίο « Τα παιδιά της Άνοιξης».

494358906 2961754747340629 4158237903119710028 n

Με βάση τις εικόνες της ιστορίας ζωγραφίσαμε το ανθρωπάκι του Μάη.

Katagrafh1

Το πατρόν του Μάη.

494356879 1251093973125457 581077690085839561 n

Φτιάξαμε τα δικά μας λουλούδια για το στεφάνι του Μάη. Χρωματίσαμε στρογγυλά κομμάτια από χαρτί φίλτρου καφέ. Με Σε μια μικρή τρύπα στη μέση περάσαμε σύρμα πίπας. Τα βάλαμε στο νερό σαν αληθινά λουλούδια και παρακολουθήσαμε το σύρμα πίπας να ρουφάει το νερό και το νερό να φτάνει έως το χαρτί. Σε λίγο τα χρώματα απλώθηκαν φτιάχνοντας πέταλα.

Katagrafh3

Όταν στέγνωσαν τα πλέξαμε στο στεφάνι.

494358842 1028879208673030 8891132165145737588 n

Χορέψαμε το τραγούδι «Ο Μάης έχει μυστικά».

Katagrafh2

Το τραγούδι.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, αξιοποιήσαμε το πρόγραμμα του “Μίνι Πλανητάριου” και αναφερθήκαμε στην έλλειψη βαρύτητας και αέρα στο διάστημα. Έχοντας γνωρίσει τη σημασία του αναπνευστικού μας συστήματος-πατήστε εδώ-παρακολουθήσαμε βίντεο αστροναυτών για την παραμονή τους και εργασίες στον διαστημικό σταθμό και πώς προστατεύονται από τις αντίξοες συνθήκες διαβίωσης.

Η στολή και το κράνος του αστροναύτη αποτελούν σημαντικά στοιχεία διαβίωσης στο διάστημα. Συμπληρώσαμε ανάλογο φύλλο εργασίας.

Katagrafh5 Katagrafh6 Katagrafh7

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Βάνας.

Katagrafh4

Τελειώσαμε με παιχνίδι αξιοποιώντας την αναπνοή και εκπνοή μας. Ο καθένας ξεχωριστά προσπαθήσαμε να κρατήσουμε όσο περισσότερο μπορούσαμε στον αέρα, κομμάτι μίνι πλαστικής σακούλας τροφίμων. Μετά γίναμε ζευγάρια και χρησιμοποιήσαμε το σακουλάκι μας σαν μπαλάκι, ανταλλάσσοντας το.

Katagrafh8

από κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Εκπαιδευτικές επισκέψεις- Παραστάσεις-Παρουσιάσεις, Πλανήτης Γη-Διάστημα, Πρωτομαγιά | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μίνι Πλανητάριο στην αυλή μας-Online παιχνίδια για τα λουλούδια-Κατασκευή: Μαγιάτικο στεφάνι με φίλτρο καφέ-Φύλλο εργασίας για τον αριθμό 6-Πρόγραμμα Αγωγής Υγεία με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Αναπνευστικό σύστημα, Πνευμόνια-Φύλλο εργασίας για τα Έλλειψη αναπνοής στο διάστημα, φύλλο εργασίας    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Ιστορικό

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate

Χιονονιφαδες που πέφτουν

src=’https://googledrive.com/host/0B-tTrbz0ZUcpU2JqencyQ3ViMDQ’ type=’text/javascript’

Η αντίστροφη μέτρηση των Χριστουγέννων

Αριστερή καμπανούλα Δεξιά καμπανούλα


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων