Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” με τίτλο: «Ανθρώπινα δικαιώματα: Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας”- Και τα ζώα έχουν δικαιώματα, ζωγραφική-Βίντεο: Η Ειρήνη,η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα με φωτογραφίες παιδιών-Φύλλο εργασίας για την Ειρήνη -Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Κατασκευή: Έναρξη ανθρώπου με πλαστικό μπουκάλι και υφασμάτινα ρούχα

Μάι 202527

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, διαβάσαμε το βιβλίο “Νάσος το ελεφαντάκι, το μακρύ ταξίδι” της Βιβής Καββαδά το οποίο αναφέρεται στην προσφυγιά, την τόλμη και την φιλοξενία.

494814068 1628185454417509 2646355253774600635 n

Τα παιδιά συνδύασαν την ιστορία του Νάσου του Ελέφαντα με την ιστορία της Ειρήνης της προσφυγοπούλας που είχαμε δει σε προηγούμενο χρόνο-πατήστε εδώ στην αρχή της ανάρτησης – και αναρωτήθηκαν αν και τα ζώα έχουν ανάγκες. Μετά από συζήτηση καταλήξαμε ότι και τα ζώα χρειάζονται τροφή, νερό, αγάπη, φροντίδα, στέγη, φάρμακα είτε ζουν κοντά στον άνθρωπο είτε στο δάσος, τη ζούγκλα κτλ.

501010855 1013580544198014 6279390189279840308 n

Σε δεύτερο χρόνο χωριστήκαμε σε 7 τυχαίες ομάδες των 3 ατόμων με κινητικό παιχνίδι ανάμεσα σε στεφάνια. Κινούμαστε γύρω από τα στεφάνια και όταν σταματούσε η μουσική μπαίναμε σ’ ένα στεφάνι ανά τρία παιδιά.  Αυτό το επαναλάβαμε αρκετές φορές και στο τέλος διαμορφώθηκαν τυχαίες ομάδες. Ήταν οι ομάδα των καλόκαρδων, των αγροτών, των μεταξωτών ουρών, των κορακιών, των αχόρταγων, των φτωχών και των πετροφάγων. Η ομάδα των καλόκαρδων ανέλαβαν σαν πρεσβευτές της Ειρήνης να ταξιδέψουν στις άλλες ομάδες – χώρες και να μιλήσουν με τους κατοίκους.  Μπορούσαν ν’ αναφέρουν όσα γνώριζαν για την ιστορία της Ειρήνης, τα συναισθήματά της,  τις ανάγκες της ακόμη και να προτείνουν λύσεις. Τα μέλη των άλλων ομάδων ανάλογα με τους ρόλους τους μπορούσαν ν’ απαντήσουν στους καλόκαρδους πρεσβευτές και εκείνοι ν’ ανταπαντήσουν με νέα επιχειρήματα. Στο τέλος τα κατάφεραν και όλες οι ομάδες άλλαξαν γνώμη και αποφάσισαν η καθεμία με τον τρόπο της να βοηθήσει την Ειρήνη στη νέα της ζωή.

494571365 600525245775690 6447404000557876996 n anonymized

Έπειτα σε φύλλο εργασίας αποτυπώσαμε την παραπάνω δράση. Κόψαμε την εικόνα του κ. Καλόκαρδου και την εικόνα μιας άλλης χώρας της ιστορίας, οποία ήθελε ο καθένας. Τις κολλήσαμε δεξιά και αριστερά της Ειρήνης και μετατρέψαμε τα λόγια του Καλόκαρδου σε μια γέφυρα αγάπης και ενσυναίσθησης που την προστατεύει και της δείχνει το δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.

Katagrafh 20

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κυρίας Ελένης. Η πηγή των εικόνων από εδώ.

Katagrafh1 6

Στο χρόνο που μας απέμεινε κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

494355522 711309021283438 7284591851810532857 n anonymized 494573758 706541718540338 1319648970175802382 n anonymized

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-πατήστε εδώ για τις μέχρι τώρα δραστηριότητες μας. Συνεχίσαμε να δημιουργούμε το σώμα του ανθρώπου με πλαστικό μπουκάλι. Εχθές φτιάξαμε το κεφάλι του-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης. Ζωγραφίσαμε με τέμπερα και ατλακόλ τα πλαστικά μας μπουκάλια.

Katagrafh4 13

Περιμέναμε να στεγνώσουν και ξεκινήσαμε να δημιουργούμε τα ρούχα του με υφάσματα. Η αλήθεια είναι ότι δυσκολευτήκαμε αρκετά στην κοπή των υφασμάτων. Αύριο θα προσθέσουμε τ’αξεσουάρ του ανθρώπου μας και θα ολοκληρώσουμε την κατασκευή μας.

Katagrafh5 1420250527 161839

 

από κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη" με τίτλο: «Ανθρώπινα δικαιώματα: Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας" | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” με τίτλο: «Ανθρώπινα δικαιώματα: Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας”- Και τα ζώα έχουν δικαιώματα, ζωγραφική-Βίντεο: Η Ειρήνη,η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα με φωτογραφίες παιδιών-Φύλλο εργασίας για την Ειρήνη -Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Κατασκευή: Έναρξη ανθρώπου με πλαστικό μπουκάλι και υφασμάτινα ρούχα    

Πλανήτης Γη-Διάστημα: Ένα θαυμαστό ταξίδι στο ηλιακό μας σύστημα-Βίντεο: Εκτόξευση πυραύλου και η ζωή των αστροναυτών στον διαστημικό σταθμό-Κατασκευή: Έναρξη πύραυλος από ρολό κουζίνας-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Ζωγραφιά του εαυτού μου-Κατασκευή: Κεφάλι από χαρτοσακούλα

Μάι 202526

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε μαθαίνοντας το σημαντικότερο γεγονός που περάσαμε το Σαββατοκύριακο. Έπειτα, κάναμε μια ανασκόπηση των σημαντικότερων αναγκών των παιδιών και των ανθρώπων, καθώς και των δικαιωμάτων τους-πατήστε εδώ για δραστηριότητες. Συνεχίσαμε παρουσιάζοντας τις ζωγραφιές μας και την αγαπημένη μας σκηνή από το βιβλίο που δανειστήκαμε.

494817214 1740864263450499 587656798265967146 n anonymized 494820913 1719102972046045 2814093564392678908 n anonymized 

Τη δεύτερη διδακτική ώρα είχαμε Αγγλικά. Τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιερώσαμε στην πρόβα της καλοκαιρινής μας γιορτής.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ξεκινήσαμε με πρόβες στα χορευτικά και στα ποιήματα μας για τη σχολική μας γιορτή. Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με το πρόγραμμα περιβαλλοντικής Αγωγής, Ένα θαυμαστό ταξίδι στο ηλιακό μας σύστημα. Παρακολουθήσαμε βίντεο με την εκτόξευση διαστημικού πυραύλου.

Είδαμε βίντεο με την ζωή των αστροναυτών στο διάστημα και συζητήσαμε σχετικά με αυτό. Είδαμε στο βίντεο τη Γη από ψηλά, μάθαμε ότι οι αστροναύτες βλέπουν 16 φορές την ανατολή του ήλιου και 16 φορές το ηλιοβασίλεμα μέσα σε 24 ώρες. Μιλήσαμε για την έλλειψη βαρύτητας στο διάστημα καθώς και μέσα στον διαστημικό πύραυλο. Για τον τρόπο που τρέφονται, κοιμούνται και κάνουν μπάνιο οι αστροναύτες μέσα στον διαστημικό πύραυλο, για το πόσο σημαντική είναι η σωστή διατροφή και η άσκηση για τον οργανισμό τους και για την απόδοση τους.

Στη συνέχεια ξεκινήσαμε την κατασκευή διαστημικού πυραύλου. Βάψαμε ρολά από χαρτί κουζίνας.

Katagrafh 19

Κόψαμε στρογγυλά από χαρτόνι οντουλέ για το μπροστινό μέρος του διαστημικού πυραύλου. Την κατασκευή διαστημικού πυραύλου θα την ολοκληρώσουμε αύριο.

495268216 1864221454355235 2460783332479535632 n anonymized

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε  την πρώτη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών. Συνεχίσαμε με την παρουσίαση των εργασιών μας για τα βιβλία της δανειστικής βιβλιοθήκης. Στο τέλος, ο καθένας περιέγραψε την αγαπημένη του σκηνή του βιβλίου.

494571325 632243609833067 5414726791018367063 n anonymized

Συνεχίσαμε με πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-πατήστε εδώ για τις μέχρι τώρα δραστηριότητες μας. Ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας στο φόντο που επιλέξαμε. Η ζωγραφιά μας θ’αποτυπωθεί σε μαξιλάρι, ενθύμιο ζωής για τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα.

Katagrafh4 12 Katagrafh6 12

Στη συνέχεια, ξεκινήσαμε τη δημιουργία τμήματος της αυριανής κατασκευής μας. Διαμορφώσαμε το κεφάλι του ανθρώπου που θα φτιαχτεί από πλαστικό μπουκάλι νερού.

Katagrafh5 13 Katagrafh7 12

από κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Πλανήτης Γη-Διάστημα | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πλανήτης Γη-Διάστημα: Ένα θαυμαστό ταξίδι στο ηλιακό μας σύστημα-Βίντεο: Εκτόξευση πυραύλου και η ζωή των αστροναυτών στον διαστημικό σταθμό-Κατασκευή: Έναρξη πύραυλος από ρολό κουζίνας-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Ζωγραφιά του εαυτού μου-Κατασκευή: Κεφάλι από χαρτοσακούλα    

Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” με τίτλο: «Ανθρώπινα δικαιώματα: Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας”-Οι ανάγκες και τα δικαιώματα ανθρώπων και παιδιών-Παραμύθι: Η Ειρήνη,Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα-Κατασκευές: Αφίσες δικαιωμάτων, Σε ποια χώρα θέλει να μείνει η Ειρήνη- Πλανήτης Γη-Διάστημα: Η Γαλλία, τ’αξιοθέατά της, η μουσική της, οι χοροί της-Παραμύθι: Η Πεντάμορφη και το τέρας-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Βίντεο: Πώς φτιάχνονται οι κούκλες Μπάμπουσκα, Ζωγραφίζω εύκολα μια Μπάμπουσκα-Φύλλο εργασίας: Ζωγραφίζω τις δικές μου Μπάμπουσκες από τη μεγάλη στη μικρή

Μάι 202523

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, αναφερθήκαμε και σήμερα στις ανάγκες και τα δικαιώματα του ανθρώπου και των παιδιών-πατήστε εδώ για τις μέχρι τώρα δράσεις μας. Στη συνέχεια τα παιδιά κλήθηκαν να επιλέξουν ένα από αυτά, να το ζωγραφίσουν και να το κολλήσουν σ’ ένα από τα δύο χαρτόνια που είχαμε ετοιμάσει: ένα για τα δικαιώματα των παιδιών κι ένα για τα δικαιώματα των ανθρώπων.

494336185 1036671308024311 3109433890051414991 n anonymized 494336467 2411638162528739 7999422835197755340 n

Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο που αφορά την ιστορία μιας μικρής προσφυγοπούλας:

Ακολούθησε συζήτηση και δραματοποίηση της ιστορίας.

494330031 1464683074941295 7960405579292139702 n anonymized

Τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιερώσαμε στις πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συνεχίσαμε το ταξίδι μας στην Ευρώπη στα πλαίσια του προγράμματος για τον πλανήτη Γη-πατήστε εδώ για να δείτε τις μέχρι τώρα δραστηριότητες μας.  Επόμενη στάση το Παρίσι. Ακούσαμε το παρακάτω παραμύθι.

Στη συνέχεια είδαμε βίντεο με τα κυριότερα αξιοθέατα του Παρισιού καθώς και σχετικό φωτογραφικό υλικό.

Είδαμε τη σημαία της Γαλλίας και αναφέραμε τα χρώματα της.

494358128 701941725575470 8404857873907159070 n

Στη συνέχεια ακούσαμε γαλλική παραδοσιακή μουσική και είδαμε γαλλικό παραδοσιακό χορό.

Τέλος είδαμε το παραδοσιακό γαλλικό παραμύθι η Πεντάμορφη και το τέρας.

Τα πρωινού τμήματος 2, συνεχίσαμε τη χθεσινή μας συζήτηση και αναφέραμε τον όρο «δικαιώματα». Για να γίνει πιο αντιληπτή η έννοια ρωτήθηκαν τα παιδιά αν πιστεύουν είναι δίκαιο να μην έχουν ΟΛΑ τα παιδιά φαγητό, νερό, σπίτι, οικογένεια κα. Θυμηθήκαμε την Ειρήνη που σαν ζωντανή κούκλα της τάξης, μας είχε επισκεφθεί την παγκόσμια ημέρα σχολικής βίας. Σήμερα που συζητήσαμε για τα δικαιώματα σκέφτηκε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για να μας δείξει την ιστορία της ζωής της μέχρι να ξεκινήσει το σχολείο. Παρακολουθήσαμε το βίντεο που μας έστειλε …Κοιτάξτε παραπάνω το βίντεο για την Ειρήνη. Αναπαραστήσαμε το ταξίδι της με θεατρικό παιχνίδι που παρουσιάζαμε τις αρνητικές συμπεριφορές των πλασμάτων που ζούσαν στον κάθε της σταθμό. Κάθε φορά που αλλάζαμε χώρα- σταθμό μπαίναμε σε ένα στεφάνι.

494360450 1751856625400778 713825283140548755 n anonymized

Στον τελευταίο γύρο και πριν η Ειρήνη φτάσει στο σπίτι του κυρίου Καλόκαρδου εμείς όπως ήμασταν τυχαία χωρισμένοι στα στεφάνια σε ομάδες, δημιουργήσαμε ανά ομάδα μια χώρα που η Ειρήνη θα ζήσει ευτυχισμένη.

494358379 715424081174035 4003763314105910757 n anonymized

Η κάθε ομάδα έκανε διαχωρισμό ρόλων, αποφάσισε για το σχήμα της χώρας το όνομά της και όσα αυτή θα περιέχει.

494578092 1746924269589146 7216344353018083603 n anonymized

Και κάπως έτσι δημιουργήθηκαν…

… η Λουλουδοχώρα,

494569403 686795644071789 7905853489368763816 n

… η Ομορφοχώρα,

494356425 1809063449712990 8155810143774346755 n

…η Πανεμορφοχώρα του Ουράνιου Τόξου,

494357652 683568577785235 1885629890167859200 n

και η Χώρα των Καλόκαρδων.

494356744 623573174030206 158561017451207031 n

Στο χρόνο μου μας απέμεινε κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-πατήστε εδώ για τις μέχρι τώρα δραστηριότητες μας. Κλείνοντας τις δραστηριότητές μας για την κούκλα που ήθελε ν’αποκτήσει μωρό-Μπάμπουσκα- πατήστε εδώ και εδώ– παρακολουθήσαμε βίντεο που μας έδειχνε πώς από έναν κορμό δέντρου δημιουργούνται οι Μπάμπουσκες και πώς αποκτούν προσωπικότητα με τη διακόσμηση. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να δείτε το βίντεο.

Katagrafh7 11

Πήραμε τη θέση του καλλιτέχνη και με οδηγίες από το παρακάτω βίντεο,

δημιουργήσαμε τις προσωπικές μας κούκλες Μπάμπουσκα, από τη μεγαλύτερη στη μικρότερη.

Katagrafh5 12 20250523 153920 Katagrafh6 11

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Βάνας.

Katagrafh4 11

Τελειώσαμε μ’ένα ρώσικο τραγούδι για τη χρήση της Μπάμπουσκας.

 

από κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη" με τίτλο: «Ανθρώπινα δικαιώματα: Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας", Πλανήτης Γη-Διάστημα | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” με τίτλο: «Ανθρώπινα δικαιώματα: Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας”-Οι ανάγκες και τα δικαιώματα ανθρώπων και παιδιών-Παραμύθι: Η Ειρήνη,Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα-Κατασκευές: Αφίσες δικαιωμάτων, Σε ποια χώρα θέλει να μείνει η Ειρήνη- Πλανήτης Γη-Διάστημα: Η Γαλλία, τ’αξιοθέατά της, η μουσική της, οι χοροί της-Παραμύθι: Η Πεντάμορφη και το τέρας-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Βίντεο: Πώς φτιάχνονται οι κούκλες Μπάμπουσκα, Ζωγραφίζω εύκολα μια Μπάμπουσκα-Φύλλο εργασίας: Ζωγραφίζω τις δικές μου Μπάμπουσκες από τη μεγάλη στη μικρή    

Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” με τίτλο: «Ανθρώπινα δικαιώματα: Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας”-Κατασκευή: Αφίσα(Η γενναία καρδιά της ομάδας μας που μας χωράει όλους-Βίντεο: 3 παιδιά που η ζωή τους διαφέρει-Φύλλο εργασίας: Τι θα δώσουμε σ’αυτά τα παιδιά-Πλανήτης Γη-Διάστημα: Ευρώπη, Η Αγγλία και τ’ αξιοθέατά της-Παραμύθι: Ο Ρομπέν των δασών-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Κατασκευή: Φτιάχνω τις δικές μου Μπάμπουσκες-Βίντεο: Μπάμπουσκες

Μάι 202522

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, βρήκαμε στο διαδίκτυο διάφορες φωτογραφίες της UNICEF που αφορούσαν την καθημερινή ζωή πολλών παιδιών του τρίτου κόσμου και εστιάσαμε στην έλλειψη αγαθών που είναι αναγκαία για την επιβίωσή τους. Με αφορμή τα παραπάνω, συζητήσαμε για τις ανάγκες και τα δικαιώματα του ανθρώπου και τ’ αναγκαία για την καθημερινή του διαβίωση, καθώς και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι του τρίτου κόσμου. Στη συνέχεια, δημιουργήσαμε τον παρακάτω νοητικό χάρτη για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

494819337 1042157784013228 2697088993946881829 n

Έπειτα, προσπαθήσαμε να σκεφτούμε κάποιες λύσεις για να βοηθήσουμε τους φίλους μας, όπως να τους προσφέρουμε φαγητό, καθαρό νερό, ρούχα, βιβλία, παιχνίδια, φάρμακα κ.ά. Αύριο θα συνεχίσουμε αποτυπώνοντας σε ομαδική εργασία τις παραπάνω σκέψεις μας. Τον υπόλοιπο χρόνο κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ξεκινήσαμε με πρόβα των χορευτικών και των ποιημάτων για την καλοκαιρινή σχολική γιορτή. Έπειτα συνεχίσαμε το ταξίδι μας στον πλανήτη Γη-πατήστε εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες. Επόμενη στάση η Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα η Αγγλία. Είδαμε φωτογραφικό υλικό.

Λεωφορείο Λονδίνου

494361264 3068914866596315 8592590697252301742 n

Τηλεφωνικός θάλαμος Λονδίνου

494359668 711760291320945 4864618526181318796 n

Big Ben

494822071 708431138382586 6436210207016835858 n

Παλάτι του Μπάκιγχαμ

495267507 1070527024999155 3043296670260302046 n

Τάμεσης

495270595 710343831378443 8767855913822522506 n

Κάναμε ταξίδι  στον Τάμεση βλέποντας το παρακάτω βίντεο.

Διαβάσαμε για την γέφυρα του Λονδίνου και είδαμε φωτογραφία. Στη συνέχεια ακούσαμε το παιδικό τραγούδι London Bridge is falling down.

Είδαμε φωτογραφίες από το Hyde park του Λονδίνου.

Eikona1 2

Παρακολουθήσαμε και βίντεο για το πάρκο.

Μιλήσαμε για την αγαπημένη συνήθεια των Άγγλων να πίνουν τσάι.

494362570 1351781345876275 7209250195499697322 n

Θυμηθήκαμε τον αρκούδο Padigton και το ταξίδι του στο Λονδίνο.

494824321 1890386835069716 2588760683435984855 n

Είδαμε φωτογραφία σχολείου στο Λονδίνο.

Katagrafh 18

Τέλος είδαμε παραδοσιακό αγγλικό παραμύθι, τον Ρομπέν των δασών και

το ζωγραφίσαμε.

494821194 1865942454196286 7559229881166835921 n

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, φτιάξαμε σε ομαδική αφίσα την γενναία καρδιά της ομάδας μας που μας χωράει όλους. Καθώς την φτιάχναμε ακούγαμε το τραγούδι «Όπου υπάρχει αγάπη». Γράψαμε γύρω της και αγαπημένα συνθήματα της τάξης από τις θεματικές όλου του χρόνου.

494356250 1426918288339619 3031759816019449760 n anonymized 494356760 630687339999311 8569213194974901081 n anonymized 494575913 1796399837960642 6615977574791933961 n

Με αγάπη και θάρρος στην καρδιά αντιμετωπίζουμε τα εμπόδια στη ζωή.Όμως υπάρχουν κάποια παιδιά στη Γη λιγότερο τυχερά που έχουν ν’ αντιμετωπίσουν δυσκολίες που δείχνουν ανυπέρβλητες. Παρακολουθήσαμε αποσπάσματα από τις ζωές 3 παιδιών από άλλες χώρες μακρινές. Γνωρίσαμε τον Έλβιν, την Αίσα και τον Ασάν. Συγκρίναμε την καθημερινότητά τους, τη ζωή τους με τη δική μας. Προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε τις συνθήκες που οδήγησαν αυτά τα παιδιά σε έναν άλλο τρόπο ζωής. Κάθε φορά «παγώναμε» το βίντεο στο πρόσωπο του παιδιού και προσπαθήσαμε να γίνουμε η φωνή του και να ζητήσουμε όσα μας αξίζουν και χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι. Τα παιδιά κατά τη διάρκεια της παραπάνω συζήτησης έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και ενσυναίσθηση. Όσα ειπώθηκαν και εκφράστηκαν είναι αδύνατο να μεταφερθούν με λίγα λόγια. Καταφέραμε όμως να τα καταγράψουμε σε μορφή ιστογράμματος.

494359931 2117682635413964 7955794240315058874 n

Τα βίντεο που παρακολουθήσαμε.

Μετά τη συζήτηση δημιουργήσαμε το δικό μας ανθρωπάκι που του χαρίσαμε ένα όνομα και πολλά δώρα που σχετίζονται με τις ιδέες του ιστογράμματος όπως, φαγητό, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, αγάπη, φάρμακα, σπίτι, νερό, καθαρά και ζεστά ρούχα κα.

Katagrafh 17

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Ελένης.

494360238 579366184755658 7866227373768811687 n

Στο χρόνο που μας απέμεινε κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”. Έχοντας γνωρίσει την ιστορία της Μπάμπουσκα-πατήστε εδώ προς το τέλος της ανάρτησης-δημιουργήσαμε τις δικές μας κούκλες. Αφού τις χρωματίσαμε, τις ταξινομήσαμε από τη μικρότερη στη μεγαλύτερη  και  από τη μεγαλύτερη στη μικρότερη.

Katagrafh5 11

Οι κούκλες από εδώ.

Katagrafh4 10

Γι’ αρκετή ώρα παίζαμε με τις “χειροποίητες” Μπάμπουσκες μας, τοποθετώντας τη μία μέσα στην άλλη καθώς η κυρία τις είχε συρράψει σε χάρτινους δακτύλιους.

Katagrafh6 10 Katagrafh8 7

Φωτογραφηθήκαμε με τις δημιουργίες μας.

Katagrafh7 10

Τελειώσαμε με βίντεο για τις Μπάμπουσκες καθώς μιλήσαμε ότι ο κάθε καλλιτέχνης δημιουργεί τις δικές του μοναδικές κούκλες που διαφέρουν και σε σχέδια και σε χρώματα αλλά και σε αριθμό. Μας δόθηκε μάλιστα και η αφορμή να μετρήσουμε το σύνολο της κάθε ομάδας σταματώντας η κυρία το βίντεο. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα.

Katagrafh9 4

από κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη" με τίτλο: «Ανθρώπινα δικαιώματα: Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας", Μαθηματικά, Πλανήτης Γη-Διάστημα | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” με τίτλο: «Ανθρώπινα δικαιώματα: Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας”-Κατασκευή: Αφίσα(Η γενναία καρδιά της ομάδας μας που μας χωράει όλους-Βίντεο: 3 παιδιά που η ζωή τους διαφέρει-Φύλλο εργασίας: Τι θα δώσουμε σ’αυτά τα παιδιά-Πλανήτης Γη-Διάστημα: Ευρώπη, Η Αγγλία και τ’ αξιοθέατά της-Παραμύθι: Ο Ρομπέν των δασών-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Κατασκευή: Φτιάχνω τις δικές μου Μπάμπουσκες-Βίντεο: Μπάμπουσκες    

Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” με τίτλο: «Ανθρώπινα δικαιώματα: Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας”-Δημιουργία ομάδων-Τραγούδι: Αν όλα τα παιδιά της Γης και φύλλο εργασίας για το τραγούδι-Πλανήτης Γη: Αυστραλία, Αβορίγινες-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”- Πείραμα για το ουροποιητικό μας σύστημα: Πώς λειτουργούν τα νεφρά μας-Παραμύθι: Η κούκλα που ήθελε ν’αποκτήσει μωρό, Φύλλο εργασίας με τις κούκλες

Μάι 202520

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε το εργαστήριο δεξιοτήτων “Ανθρώπινα δικαιώματα – Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας”. Προκειμένου να δεθεί η ομάδα βάλαμε απαλή μουσική και περπατούσαμε ο καθένας μόνος του. Στη συνέχεια, κοιτούσαμε στα μάτια όποιον συναντούσαμε στο δρόμο μας. Μετά χαιρετούσαμε όποιον βλέπαμε, του σφίγγαμε το χέρι και συστηνόμασταν. Τα ζευγάρια που γνωρίζονταν μεταξύ τους, ενώνονταν με άλλα ζευγάρια και στο τέλος δημιουργήσαμε ένα μεγάλο κύκλο.

494338603 1588097175386629 7273033945271810153 n anonymized

Όπως είμαστε όλοι πιασμένοι χέρι-χέρι ακούσαμε το “Αν όλα τα παιδιά της Γης” και χορέψαμε όλοι σε ένα μεγάλο κύκλο.

494818962 1038135344453146 8611647507869703012 n anonymized

Έπειτα, ζωγραφίσαμε σε χαρτί τους στίχους που τραγουδήσαμε.

494329379 3828143924113643 6550274776856543568 n anonymized 494340542 3984330588508148 4855644730009713877 n

Τον χρόνο που μας απέμεινε τον αφιερώσαμε στην πρόβα της καλοκαιρινής μας γιορτής.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συνεχίσαμε το ταξίδι μας στον πλανήτη Γη (πρόγραμμα για το ηλιακό σύστημα)-πατήστε εδώ για να δείτε τις μέχρι τώρα δραστηριότητές μας. Επόμενη μας στάση η Ωκεανία. Αρχικά είδαμε εκπαιδευτικό βίντεο για την Ωκεανία.

Είδαμε φωτογραφίες των Αβορίγινων των πρώτων κατοίκων της Ωκεανίας και μιλήσαμε για τον τρόπο ζωής τους.

494364677 1257148229170241 1953529674411142152 n

Ακούσαμε τη μουσική και απολαύσαμε τους χορούς των Αβορίγινων.

Είδαμε τη σημαία της Αυστραλίας και σχολιάσαμε τις ομοιότητες και τις διαφορές της με την Αγγλική.

494359021 1764339497799560 5168190355601676383 n

Αναφερθήκαμε στα δυο ζώα που ζουν στην Αυστραλία: στο κοάλα και στο καγκουρό.

494363348 1128782232348737 1085862418619376222 n

Ακούσαμε το παραδοσιακό παραμύθι Αυστραλίας ο Μπουάμι και ο Κούριας. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να το ακούσετε.

https://www.youtube.com/watch?v=WKcLorV3GN8

Και στη συνέχεια ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε από το παραμύθι.

494817714 1812741849456604 8149744103505615204 n

Ξεκινήσαμε με πρόβα χορού και ποιημάτων για την σχολική μας γιορτή.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε την επεξεργασία του νέου κύκλου εργαστηρίων δεξιοτήτων με τίτλο «Ανθρώπινα δικαιώματα – Ψάχνoντας την πατρίδα της καρδιάς μας». Αρχικά πραγματοποιήθηκαν δρώμενα «δεσίματος» της ομάδας. Περπατούσαμε στον χώρο ο καθένας μόνος του σε δικό του δρόμο. Στο σταμάτημα της μουσικής χαιρετούσε όσους συναντούσε, στο επόμενο σταμάτημα, χαιρετούσε με το χέρι, μετά με ένα άγγιγμα, μετά περπατούσαμε σε ζευγάρια, μετά σε τριάδες, σε τετράδες κτλ. Αυτές οι «αλυσίδες της φιλίας” που κινούνται στο χώρο δεν έπρεπε να σπάσουν αλλά ούτε και να τρακάρουν με άλλες.

494361219 2650723255319432 4040304138254064342 n anonymized

Ήταν μια δραστηριότητα που απαιτούσε πολύ καλή συνεργασία και συντονισμό ανάμεσα στα μέλη της αλυσίδας. Σε κάποιες περιπτώσεις χρειάστηκε να κάνουμε ακόμη και «γέφυρες». Στο τέλος οι αλυσίδες της φιλίας μεγάλωσαν τόσο που ενώθηκαν και έγιναν μια. Δημιουργήθηκε ένα μεγάλος κύκλος από τον οποίο δεν έλειπε κανείς. Και ξαφνικά ακούστηκε το τραγούδι σε μελοποιημένη του Γιάννη Ρίτσου «Αν όλα τα παιδιά της γης».Έτσι είδαμε πώς με μικρά γενναία βήματα μπορούμε να οδηγηθούμε από το «Εγώ» στο «Εμείς».

Το τραγουδήσαμε και το χορέψαμε στον κύκλο. Συζητήσαμε τι μπορεί να είδε ο ποιητής και να εμπνεύστηκε για να γράψει αυτούς τους στοίχους. Τα παιδιά είπαν πολλές ιδέες όπως πχ ότι είδε ένα όνειρο, πέρασε έξω από ένα σχολείο και είδε τα παιδιά, είδε εμάς που χορεύαμε κα. Γίναμε εικονογράφοι και αποτυπώσαμε στο χαρτί τα λόγια του τραγουδιού. Στον κυκλικό χορό μας προσθέσαμε παιδιά και μεγάλους με διαφορετικά χαρακτηριστικά, ζώα, πουλιά, λουλούδια. Όλοι… σε μια αέρινη αρμονία, σ’ έναν ονειρεμένο ιδανικό χορό.

IMG 8804 Katagrafh 16

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Ελένης.

IMG 8803

Στο χρόνο που μας απέμεινε κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”. Σήμερα ακούσαμε σε δύο εκδοχές το παραμύθι “Η κούκλα που ήθελε ν’αποκτήσει μωρό” σαν συνέχεια των δραστηριοτήτων μας για την κύηση-πατήστε εδώ προς το τέλος της ανάρτησης. Εστιάσαμε γιατί η τελευταία κούκλα είχε μουστάκι και αναφέραμε τους λόγους-είναι αγόρι, δεν μπορεί να φέρει στην κοιλιά του έμβρυο και να γίνει μαμά.

Ακούγοντας τ’ αρχικό όνομα της κούκλας που ήθελε μωρό και τ’ ονόματα των επόμενων που ήταν κατά ένα γράμμα-συλλαβή, “μικρότερα”, τα παρουσιάσαμε στον διαδραστικό μας πίνακα. Κάθε φορά που η κυρία αφαιρούσε ένα γράμμα προσπαθούσαμε να διαβάσουμε αυτό που έμενε. Έτσι από το Άνουσκα καταλήξαμε στο α.

20250520 145857

Συμπληρώσαμε μαθηματικό φύλλο εργασίας ταξινομώντας τις κούκλες από τη μικρότερη στη μεγαλύτερη γράφοντας και τον ανάλογο αριθμό τους.

Katagrafh6 9 Katagrafh7 9

Το φύλλο με τις κούκλες από εδώ.

Katagrafh8 6

Το φύλλο ταξινόμησης είναι δημιουργία της κας Βάνας.

Katagrafh9 3

Τελειώσαμε με πείραμα. Παρακολουθήσαμε πώς τα νεφρά μας φιλτράρουν το αίμα μας, συγκρατούν τα θρεπτικά συστατικά και τ’απόβλητα είναι τα ούρα μας-πατήστε εδώ για δραστηριότητες έναρξης σχετικά με το ουροποιητικό μας σύστημα προς το τέλος της ανάρτησης. Χρησιμοποιήσαμε 2 κομμένα πλαστικά μπουκάλια 1/2 λίτρου για τα νεφρά μας, 2 πλαστικά καλαμάκια για την αποβολή ούρων, ένα μικρό χωνί για την ουρήθρα μας και ένα μικρό πλαστικό δοχείο για την τουαλέτα. Επίσης χρησιμοποιήθηκαν 2 φίλτρα καφέ και ρύζι μαζί με φακές για τα θρεπτικά συστατικά που δεν αποβάλλονται.

Katagrafh4 9

Παρακολουθήσαμε με πολύ ενδιαφέρον τη διαδικασία και παρατηρήσαμε τη συγκράτηση των θρεπτικών υλικών. Τέλος παρατηρήσαμε και τη ροή των ούρων από την ουροδόχο κύστη στην τουαλέτα.

Katagrafh5 10

 

από κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη" με τίτλο: «Ανθρώπινα δικαιώματα: Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας", Πλανήτης Γη-Διάστημα, Φυσική-Πειράματα | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” με τίτλο: «Ανθρώπινα δικαιώματα: Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας”-Δημιουργία ομάδων-Τραγούδι: Αν όλα τα παιδιά της Γης και φύλλο εργασίας για το τραγούδι-Πλανήτης Γη: Αυστραλία, Αβορίγινες-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”- Πείραμα για το ουροποιητικό μας σύστημα: Πώς λειτουργούν τα νεφρά μας-Παραμύθι: Η κούκλα που ήθελε ν’αποκτήσει μωρό, Φύλλο εργασίας με τις κούκλες    

Συναίσθημα Αγάπη: Πίνακας ζωγραφικής: Το χαρούμενο λιβάδι της αγάπης-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”- Πώς ήρθα στον κόσμο-Βίντεο για την κύηση και φύλλο εργασίας για την ανάπτυξη του ανθρώπου

Μάι 202519

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, αναφέραμε το πιο σημαντικό γεγονός που περάσαμε το Σαββατοκύριακο. Έπειτα, παρουσιάσαμε τις ζωγραφιές μας σχετικά με το βιβλίο που δανειστήκαμε και αναφερθήκαμε στην σκηνή που μας άρεσε περισσότερο.

494328349 1221807676115678 3674350577213271020 n anonymized

Στη συνέχεια, δεύτερη διδακτική ώρα είχαμε Αγγλικά. Τον υπόλοιπο χρόνο κάναμε πρόβα για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ξεκινήσαμε με πρόβες για τα χορευτικά μας και στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με τη διανομή των ποιημάτων για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκίνησαν την πρώτη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών. Έπειτα, παρουσιάσαμε τους πίνακες ζωγραφικής που φτιάξαμε την Παρασκευή με θέμα την ιστορία «Το χαρούμενο λιβάδι»-πατήστε εδώ στη μέση περίπου της ανάρτησης. Ολοκληρώσαμε την δουλειά μας σκεφτόμενοι έναν τίτλο για τον πίνακά μας ο οποίος τελικά αποφασίστηκε να είναι «Το χαρούμενο λιβάδι της Αγάπης» και φυσικά τον γράψαμε.

496512017 1231626484463087 4758755490417378567 n

Στο παρακάτω βίντεο είδαμε τα στάδια μέχρι τον τοκετό και την περιπέτεια της μαμάς μέχρι να τελειώσει η διαδικασία.

Το τελευταίο βίντεο, μας έδειξε πώς αναπτύσσεται το έμβρυο και τι αλλαγές συμβαίνουν στο σώμα της μαμάς.

Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας για την ανάπτυξη του ανθρώπου από μωρό μέχρι γέρος.

Katagrafh11 1 20250519 161116

Το φύλλο εργασίας, τροποποιημένο για τις ανάγκες μας, από εδώ.

Katagrafh8 5  Katagrafh9 2

από κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Συναισθήματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συναίσθημα Αγάπη: Πίνακας ζωγραφικής: Το χαρούμενο λιβάδι της αγάπης-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”- Πώς ήρθα στον κόσμο-Βίντεο για την κύηση και φύλλο εργασίας για την ανάπτυξη του ανθρώπου    

Ανθοφύτευση στο Νηπιαγωγείο μας και η σημασία της κομποστοποίησης-Φύλλο αξιολόγησης της δράσης-Παραμύθι: Το χαρούμενο λιβάδι- Τραγούδι:Όπου υπάρχει αγάπη-Πλανήτης Γη,Διάστημα-Ινδιάνικο παραμύθι: Ο άνεμος,Βίντεο: Ο λύκοι-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-Πειράματα παιχνίδια για το ταξίδι της τροφής και τα εσωτερικά μας όργανα

Μάι 202516

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε με μια ανασκόπηση των δράσεων και των γνώσεων μας σχετικά με τη φύτευση των λουλουδιών μας στην αυλή του σχολείου. Έπειτα, παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο και συζητήσαμε κυρίως για την κομποστοποίηση, αλλά και την ανακύκλωση.

Προκειμένου να αξιολογήσουμε τι καταφέραμε από τη δράση μας, συμπληρώσαμε το παρακάτω φύλλο εργασίας, ο καθένας για τον εαυτό του.

494330657 1039887474769015 7211035572191091301 n anonymized 494815956 1204346701161228 7308642795519512835 n 494334710 3399382453532674 5985204308099565928 n

Τον υπόλοιπο χρόνο κάναμε πρόβα για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ξεκινήσαμε με πρόβα για την καλοκαιρινή μας γιορτή εντάσσοντας νέες κινήσεις στα χορευτικά μας. Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με το πρόγραμμα για το ηλιακό σύστημα και με τον πλανήτη Γη και συγκεκριμένα με την Αμερικανική ήπειρο. Ακούσαμε ινδιάνικη μουσική και εκφραστήκαμε μέσα από κινήσεις στο ρυθμό της.Στη συνέχεια ακούσαμε το ινδιάνικο παραδοσιακό παραμύθι : ο Άνεμος.

Ζωγραφίσαμε σκηνές από το παραμύθι.

Katagrafh 15

Έπειτα μιλήσαμε για το αγαπημένο ζώο των ινδιάνων, τον λύκο και είδαμε απόσπασμα από εκπαιδευτικό ντοκιμαντέρ.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, αρχικά αναπαραστήσαμε με θεατρικό παιχνίδι τον κύκλο ζωής των λουλουδιών με τη σύμβαση ότι ήμασταν μαργαρίτες σε λιβάδι. Μια άνοιξη όμως σε αυτό το λιβάδι φύτρωσε μια κατακόκκινη παπαρούνα και όλες οι μαργαρίτες την κοιτούσαν με καχυποψία.

496513858 540991842414136 6770408646857004727 n anonymized

Η αναπαράσταση σταμάτησε για να συνεχίσουμε με συζήτηση.Ποια θα ήταν άρεσε η συνέχεια της ιστορίας; Την διαβάσαμε στον διαδραστικό πίνακα. Ήταν η γνωστή ιστορία με τίτλο «Το χαρούμενο λιβάδι».

Το ευχάριστο τέλος της ιστορίας μας χαροποίησε γιατί στην ιστορία μας νίκησε η Αγάπη και η Φιλία. Φανταστήκαμε τα λουλούδια του λιβαδιού να έχουν φωνή και να μας τραγουδούσαν … όπου υπάρχει αγάπη! Προσπαθήσαμε να τραγουδήσαμε και εμείς μαζί τους.

Τέλος, ζωγραφίσαμε πίνακα ζωγραφικής με το τέλος της ιστορίας «Το χαρούμενο λιβάδι» χρωματίζοντας το φόντο με λαδοπαστέλ και τα λουλούδια με δαχτυλομπογιές.

496511253 705730061925649 9118527306449901646 n Katagrafh 14

Στην ώρα που μας απέμεινε κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”. Αυτή τη φορά φτιάξαμε τρισδιάστατο παιχνίδι για την γωνιά μας με θέμα, το ταξίδι της τροφής- πατήστε εδώ και εδώ, προς το τέλος των αναρτήσεων  για να δείτε δραστηριότητες που αφορούν το γαστρεντερολογικό μας σύστημα. Σε σκληρό πλαστικό η κυρία στερέωσε την ανθρώπινη εικόνα με το γαστρεντερολογικό μας σύστημα. Χρησιμοποίησε σακούλες zip για τη διαδρομή της τροφής και τροφή χρωματιστά πομ πομ.

Katagrafh4 8

Ο καθένας έπαιξε με το παιχνίδι μετακινώντας την τροφή από το στόμα, στον οισοφάγο, στο στομάχι,στο λεπτό έντερο μέχρι το παχύ έντερο από τ’οποίο αποβάλλεται.

Katagrafh5 9

Συνεχίσαμε με το επόμενο τρισδιάστατο παιχνίδι που αφορά τη σωστή θέση των εσωτερικών μας οργάνων στο σώμα μας. Πάνω σε μαύρη σακούλα σκουπιδιών με βέλκρο τοποθετήθηκαν, κατόπιν επανάληψης των όσων έχουμε μάθει, τα εσωτερικά μας όργανα στην κατάλληλη θέση. Δοκιμάσαμε το παιχνίδι παίρνοντας το ρόλο του ασθενούς και του γιατρού. Ο ασθενής μετά την ιατρική φροντίδα ξαναβρήκε τη ζωντάνια του.

Katagrafh6 8 Katagrafh7 8 20250516 153804 anonymized

Δεν προλάβαμε να παίξουμε όλοι, αλλά το παιχνίδι τοποθετήθηκε στην σχετική γωνιά μας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στις ελεύθερες δραστηριότητές μας.

 

 

 

από κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Πλανήτης Γη-Διάστημα, Συναισθήματα, Φυσική-Πειράματα, Φυτά- Ανάπτυξη σπόρου | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανθοφύτευση στο Νηπιαγωγείο μας και η σημασία της κομποστοποίησης-Φύλλο αξιολόγησης της δράσης-Παραμύθι: Το χαρούμενο λιβάδι- Τραγούδι:Όπου υπάρχει αγάπη-Πλανήτης Γη,Διάστημα-Ινδιάνικο παραμύθι: Ο άνεμος,Βίντεο: Ο λύκοι-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-Πειράματα παιχνίδια για το ταξίδι της τροφής και τα εσωτερικά μας όργανα    

Ανθοφύτευση στο Νηπιαγωγείο μας, Αφίσα δράσης και φύλλο αξιολόγησης αυτής- Βίντεο για την κομποστοποίηση και για τη σημασία της μέλισσας στην ανθοφορία-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Πείραμα πέψης με σακούλα zip, ξίδι και ανθρακούχα σόδα- Το ουροποιητικό μας σύστημα: Βίντεο και φύλλο εργασίας

Μάι 202515

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, παρουσιάσαμε τις ζωγραφιές που κάναμε σε σχέση με τα βιβλία της δανειστικής βιβλιοθήκης που πήραμε και αναφέραμε στους συμμαθητές μας το σημείο που μας άρεσε περισσότερο.

494341241 662750906597767 6882529044628877421 n anonymized

Ενθουσιασμένοι από τη χθεσινή φύτευση των λουλουδιών στον κήπο μας-πατήστε εδώ– αναφερθήκαμε στην αξία των φυτών στη ζωή μας και τη σημασία της τροφικής αλυσίδας. Σε συνεννόηση με το τμήμα 2, αποφασίσαμε να ποτίζουμε εναλλάξ τα λουλούδια μας. Σήμερα ήταν η δική μας σειρά και με μεγάλη χαρά αναλάβαμε τρία παιδιά να τα ποτίσουμε. Συμφωνήσαμε κάθε φορά που θα έρχεται η σειρά μας, να αναλαμβάνουν τρία διαφορετικά παιδιά το πότισμα.

494334289 1234609724714439 386857205171591619 n anonymized

Σε χαρτί του μέτρου προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε τη χθεσινή μας δράση. Συνεργαστήκαμε όλοι μαζί σε ομάδες και ενθουσιαστήκαμε με το αποτέλεσμά μας!

494340616 1208782277693850 4919246230133436316 n anonymized  494336550 2069535953527718 4260198936111121545 n

Τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιερώσαμε στην πρόβα της καλοκαιρινής γιορτής μας.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με μια ανασκόπηση της χθεσινής δράσης με τα φυτέματα στον κήπο, αναφέραμε τι μας άρεσε περισσότερο και πώς νιώσαμε που καταφέραμε την αποστολή μας. Στα πλαίσια της ανασκόπησης θυμηθήκαμε ότι ταυτόχρονα με το φύτεμα νέων λουλουδιών, αξιοποιήσαμε κάποια απορρίμματα με δημιουργικό τρόπο ώστε να μην μολύνουν τη φύση αλλά να τα χρησιμοποιήσουμε προς όφελός της, όπως οι ρόδες αυτοκινήτου που βάφτηκαν και έγιναν ζαρντινιέρες και το χώμα που χρησιμοποιήσαμε που ήταν προϊόν κομποστοποίησης.

Εδώ, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά για τη βοήθειά του, τον παππού της Βασιλική μας, ο οποίος έβαψε τις ρόδες αυτοκινήτου!

Παρακολουθήσαμε ένα σύντομο βίντεο με θέμα την κομποστοποίηση.

Μετά επειδή τα παιδιά ενθουσιάστηκαν που με τα λουλούδια μας, προσφέραμε στις μέλισσες περισσότερη τροφή παρακολουθήσαμε βίντεο με σύντομες πληροφορίες για αυτές.

Συμπληρώσαμε φύλλο αξιολόγησης της χθεσινής μας δράσης στο οποίο αποτυπώσαμε τα συναισθήματά μας. Επίσης αποτυπώσαμε και τη γνώμη μας σχετικά με το ερώτημα αν πιστεύομε ότι με τη δράση μας καταφέραμε να βοηθήσουμε τη φύση και γιατί.

Katagrafh 13

Στο χρόνο που μας απέμεινε κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, θυμηθήκαμε τη διαδρομή της τροφής και παρακολουθήσαμε ξανά τα βίντεο, που είχαμε επεξεργαστεί εχθές-πατήστε εδώ. Στη συνέχεια η κυρία μας τοποθέτησε πάνω στο τραπέζι πλαστικές σακούλες zip, φρυγανιές, ξίδι και ανθρακούχα σόδα. Οι σακούλες πήραν τη θέση του στομάχου μας και το ξίδι με την ανθρακούχα σόδα πήραν τη θέση των γαστρικών υγρών και της χολής.

20250515 144624

Στη συνέχεια δημιουργήσαμε δυάδες και πήραμε από μία σακούλα-στομάχι. Οι φρυγανιές κατέληξαν στο “στομάχι μας” κομμένες σε κομμάτια όπως κάνουν τα δόντια μας. Η κυρία πρόσθεσε στις σακούλες-στομάχια τα γαστρικά υγρά(ξίδι και σόδα) και ξεκίνησε η πέψη. Τα χέρια μας δούλεψαν σαν τους μύες του στομάχου και έλιωσαν το φαγητό μας.

Katagrafh5 8 Katagrafh6 7 20250515 150746

Η συνέχεια ήταν η μεταφορά των άχρηστων υλικών στο παχύ έντερο έτοιμα γι’ αποβολή. Η κυρία μας έδειξε τη διαδικασία.Έκοψε την άκρη της σακούλας και σιγά σιγά σε λευκό ποτήρι όπως η λεκάνη της τουαλέτας, τα κόπρανα έπεφταν σιγά σιγά.

Katagrafh7 7

Το δοκιμάσαμε κι εμείς και τα γέλια μας ήταν απερίγραπτα. Οι λεκάνες γέμισαν.

Katagrafh8 4

Εκτός από τα κόπρανα, αποβάλλουμε και ούρα. Τι είναι όμως τα ούρα. Γνωρίσαμε ότι τα νεφρά μας είναι τα φίλτρα του αίματός μας που κρατούν τις ουσίες που χρειάζεται ο οργανισμός μας και τ’άχρηστα υλικά χύνονται, με τη μορφή ούρων,στην ουροδόχο κύστη. Μόλις γεμίσει, ο εγκέφαλος μας δίνει εντολή να πάμε στην τουαλέτα. Παρακολουθήσαμε και βίντεο με τη διαδικασία και είδαμε πώς είναι το ουροποιητικό μας σύστημα στο σώμα μας.

Τελειώσαμε με φύλλο αξιολόγησης για τον δρόμο των ούρων. Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας δημιουργώντας τον άνθρωπο που χρησιμοποιεί την τουαλέτα για ούρηση. Γέμισε η ουροδόχος κύστη του και την αδειάζει.

Katagrafh9 1  20250515 163105   Katagrafh10 1

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Βάνας.

Katagrafh4 7

 

 

από κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Φυσική-Πειράματα | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανθοφύτευση στο Νηπιαγωγείο μας, Αφίσα δράσης και φύλλο αξιολόγησης αυτής- Βίντεο για την κομποστοποίηση και για τη σημασία της μέλισσας στην ανθοφορία-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Πείραμα πέψης με σακούλα zip, ξίδι και ανθρακούχα σόδα- Το ουροποιητικό μας σύστημα: Βίντεο και φύλλο εργασίας    

Δημιουργία ανθόκηπου στην αυλή του Νηπιαγωγείου μας- Το γράμμα Η όπως ήλιος, το γράμμα Ω όπως ώρα- Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Φύλλο εργασίας για το κυκλοφορικό μας σύστημα, Φύλλο εργασίας για τα εσωτερικά όργανα του σώματός μας- Γνωριμία με το ταξίδι της τροφής(Γαστρεντερολογικό σύστημα)

Μάι 202514

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε με το μάθημα των Αγγλικών. Συνεχίσαμε με μια σύντομη πρόβα των τραγουδιών της γιορτής.Τον υπόλοιπο χρόνο φυτέψαμε τα υπέροχα λουλούδια μας, ρίξαμε χώμα και τα ποτίσαμε. Δώσαμε την υπόσχεση ότι θα τα φροντίζουμε, θα τα αγαπάμε και θα είμαστε υπεύθυνοι για αυτά.

Ομοίως και τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με την αποστολή μας να δείξουμε την αγάπη μας στη φύση και να μεταμορφώσουμε μια γωνία της αυλής μας, σε ανθόκηπο. Πήραμε τα φτυαράκια μας και τα φυτά που επέλεξε ο καθένας και … φύγαμε!

496509500 1360439678339409 2177518268935856324 n anonymized

Αρχικά παρουσιάσαμε τα φυτά που επέλεξε ο καθένας μας να φυτέψει. Εντοπίσαμε κι άλλους που έκαναν τις ίδιες επιλογές και μάθαμε τα ονόματα αρκετών λουλουδιών και αρωματικών φυτών.

Katagrafh1 5 Katagrafh 12

Μετά σκάψαμε, φυτέψαμε, προσθέσαμε χώμα, ποτίσαμε και στο τέλος καμαρώσαμε!

494815685 1243480670506297 1304568270797723552 n 494333018 2103591470117802 5218776848749209927 n Katagrafh2 5

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2,τη δεύτερη διδακτική ώρα κάναμε Αγγλικά. Στον υπόλοιπο χρόνο μας, συνεχίσαμε την πρόβα για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, κάναμε χειροτεχνία με το γράμμα Η… όπως Ήλιος: χρωματίσαμε και κόψαμε το γράμμα Η, κόψαμε κύκλο από κίτρινο χαρτόνι για τον ήλιο, κολλήσαμε το γράμμα Η και τον κύκλο επάνω σε χρωματιστό Α4, συμπληρώσαμε τις ακτίνες από σύρμα πίπας.

495268127 1185622863045745 1677767635834146355 n

Κάναμε επίσης χειροτεχνία με το γράμμα Ω… όπως ΩΡΑ: χρωματίσαμε και κόψαμε το γράμμα, κόψαμε το ρολόι και χρωματίσαμε τους αριθμούς, κόψαμε τους δείκτες, κολλήσαμε το γράμμα και το ρολόι επάνω σε χαρτόνι Α4 και η κ.Μαρίνα στερέωσε τους δείκτες επάνω στο ρολόι με διπλόκαρφο ώστε να μπορούν να μετακινούνται.

495267956 548099358119496 177316101331038696 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίζοντας τις δραστηριότητες για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”, ολοκληρώσαμε με φύλλο εμπέδωσης των όσων μάθαμε για τη λειτουργία της καρδιάς μας-πατήστε εδώ και εδώ και εδώ και εδώ στο τέλος των αναρτήσεων-για να δείτε τις μέχρι τώρα δράσεις μας για την καρδιά μας.Στο φύλλο εργασίας έπρεπε ν’αποτυπώσουμε το κυκλοφορικό μας σύστημα με τις αρτηρίες(κόκκινο χρώμα-μεταφέρουν τ’ οξυγονομένο αίμα  στα όργανα) και τις φλέβες(μπλε χρώμα-μεταφέρουν το αίμα γεμάτο διοξείδιο του άνθρακα από τα όργανα στην καρδιά).

Katagrafh5 7

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία, της κας Βάνας.

Katagrafh7 6

Στη συνέχεια μιλήσαμε για το ταξίδι της τροφής που ξεκινά από το στόμα, περνά στον οισοφάγο, από κει στο στομάχι, στο λεπτό έντερο που προσλαβάνονται όλα τα πολύτιμα συστατικά και βιταμίνες και καταλήγει στο παχύ έντερο που περικλείει τ’ άχρηστα υλικά που τελικά αποβάλλονται με τη μορφή κοπράνων. Το ταξίδι της τροφής το περιγράψαμε βιωματικά στο σώμα μας. Παρακολουθήσαμε και κάναμε διάλογο πάνω στα παρακάτω βίντεο που μας δείχνουν όλη τη διαδικασία.

https://www.youtube.com/shorts/asc9xFbbOSo

Παρακολουθήσαμε επίσης και σε βίντεο τη συνέπεια που έχουμε πλειστάκις μιλήσει πώς η τροφή αντί ν’ακολουθήσει το δρόμο προς το στομάχι, με την κουβέντα και το γέλιο μπορεί πανεύκολα να μεταφερθεί στους πνεύμονές μας.

Κάναμε μια μικρή εισαγωγή στο ουροποιητικό μας σύστημα που περιλαμβάνει τα νεφρά μας και την ουροδόχο κύστη μας. Αύριο θα το επεξεργαστούμε παράλληλα με το γαστρεντερολογικό. Τελειώσαμε με φύλλο αξιολόγησης για την αναγνώριση και τη  σωστή θέση των εσωτερικών μας οργάνων στο σώμα μας.

Katagrafh6 6

Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία, της κας Βάνας.

Katagrafh8 3

 

από κάτω από: Ανακοινώσεις, ανθρώπινο σώμα, Γράμματα, Φυτά- Ανάπτυξη σπόρου | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δημιουργία ανθόκηπου στην αυλή του Νηπιαγωγείου μας- Το γράμμα Η όπως ήλιος, το γράμμα Ω όπως ώρα- Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Φύλλο εργασίας για το κυκλοφορικό μας σύστημα, Φύλλο εργασίας για τα εσωτερικά όργανα του σώματός μας- Γνωριμία με το ταξίδι της τροφής(Γαστρεντερολογικό σύστημα)    

Συναίσθημα αγάπης και ντροπής: Κατασκευή: Αφίσα αγάπης για τη φύση, Απεικόνιση ντροπής-Το γράμμα Π όπως παπαρούνα και το γράμμα Γ όπως Γη-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-Φυσιολογικός και μη φυσιολογικός χτύπος καρδιάς-Παραμύθι: Η ποδιά της αγάπης-Δραστηριότητες κοινωνικού λειτουργού: Το δέντρο που έδινε

Μάι 202513

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, με αφορμή την αυριανή φύτευση λουλουδιών, συζητήσαμε για τα λουλούδια, τα μέρη που αποτελούνται και την “τροφή” τους, χώμα, νερό, αέρας, ήλιος, αγάπη και φροντίδα. Τα παιδιά ανέφεραν ποιο λουλούδι τους αρέσει περισσότερο και μερικά στάθηκαν στην παπαρούνα, λόγω του έντονου κόκκινου χρώματος της. Σε παλαιότερη συζήτηση μας για τα συναισθήματα είχαμε συνδυάσει το κόκκινο χρώμα με το συναίσθημα της ντροπής και μετά από τις πρόβες μας για την καλοκαιρινή γιορτή, αποτυπώσαμε το συναίσθημα αυτό πάνω σε χαρτί με κηρομπογιές και μαρκαδόρους.

494327813 708324981691315 2455675744913557039 n anonymized 494327433 697538009651431 7793009850613768302 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1,κάναμε χειροτεχνία με το γράμμα Π … όπως παπαρούνα: κόψαμε το κοτσάνι και τα φύλλα της παπαρούνας από πράσινο Α4 και τα πέταλα από κόκκινο γκοφρέ. Χρωματίσαμε και κόψαμε το γράμμα Π και τέλος τα κολλήσαμε όλα σε χαρτόνι Α4.

494359145 1059829656006251 8840604045481926305 n

Στη συνέχεια κάναμε χειροτεχνία με το γράμμα Γ … όπως ΓΗ: χρωματίσαμε και κόψαμε τη Γη. Χρωματίσαμε και κόψαμε το γράμμα Γ και τέλος τα κολλήσαμε όλα σε χαρτόνι Α4.

494358574 695472466682105 2625653971336255614 n

Επίσης με αφορμή την δράση της φύτευσης λουλουδιών που θα ξεκινήσει αυτές τις ημέρες στο νηπιαγωγείο ασχοληθήκαμε με τα μέρη του λουλουδιού : πέταλα,σέπαλα,γύρη, κοτσάνι και φύλλα.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, συζητήσαμε για το συναίσθημα της αγάπης σύμφωνα με τις προσωπικές εμπειρίες μας, τις παλαιότερες συζητήσεις και τα παραμύθια που έχουμε διαβάσει-πατήστε εδώ.Τι κάνουμε όταν αγαπάμε κάποιον; Τα παιδιά εξέφρασαν πολλές ωραίες ιδέες. Όταν αγαπάμε βοηθάμε, «μαθαίνουμε» στους άλλους νέες γνώσεις, τους κρατάμε το χέρι, τους αγκαλιάζουμε, τους γιατρεύουμε, τους μιλάμε γλυκά και γιατί όχι….. τους καθαρίζουμε! Ήρθε λοιπόν η ώρα ν’ αποδείξουμε την αγάπη μας για τη φύση, τον πλανήτη, το περιβάλλον.Στο άκουσμα της είδησης ότι η φύση κινδυνεύει και χρειάζεται να τη βοηθήσουμε τα παιδιά ανέφεραν πολλές γνώσεις σε σχέση με το περιβαλλοντικό ζήτημα. Στην πορεία της συζήτησης αποφασίσαμε ν’ αξιοποιήσουμε τον μικρό ανεκμετάλλευτο κήπο του σχολείου για να φυτέψουμε λουλούδια και να δώσουμε περισσότερες ευκαιρίες για ανάπτυξη φυτών, έναν χώρο τροφής και ξεκούρασης των εντόμων και των μελισσών. Τα παιδιά πρότειναν να φτιάξουμε και μια αφίσα για να προτρέψουμε και άλλους να κάνουν το ίδιο. Με «σπόρο» λοιπόν την αγάπη να προσφέρουμε την χαρά και την ομορφιά στο σχολείο, στη γειτονιά, στη φύση.

Katagrafh 11 Katagrafh5 6

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίζοντας τις δραστηριότητες για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”, μιλήσαμε για το φυσιολογικό χτύπο της καρδιάς μας-πατήστε εδώ και εδώ και εδώ και εδώ στο τέλος των αναρτήσεων-για να δείτε τις μέχρι τώρα δράσεις μας για την καρδιά μας. Καταστάσεις που μας προκαλούν ταχυκαρδίες είναι αυτές του θυμού και της μεγάλης λύπης. Παρακάτω θα δείτε μια καρδιά με φυσιολογικούς παλμούς σε αντίθεση με αυτή της ταχυκαρδίας.

Αποφασίσαμε μέσα από συζήτηση ότι η καρδιά μας για να χτυπά φυσιολογικά θέλει ηρεμία, χαρά και πολλή αγάπη. Πώς εκδηλώνουμε όμως την αγάπη μας; Τα παιδιά απάντησαν: Με αγκαλιές, με προσοχή στους φίλους, με τη βοήθεια σε αυτούς που έχουν ανάγκη, με όμορφα πράγματα που κάνουμε μαζί με τους αγαπημένους μας,κλπ. Παρακολουθήσαμε την ιστορία “Η ποδιά της αγάπης” και πήραμε ιδέες και για άλλους τρόπους εκδήλωσης αγάπης.

Πήραμε τους μαρκαδόρους μας, φτιάξαμε τη δική μας ποδιά αγάπης και σκεφτήκαμε φορώντας την τι όμορφη πράξη αγάπης θα θέλαμε να κάνουμε. Η κυρία έγραψε τις σκέψεις μας στο φύλλο εργασίας. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

20250513 150423 Katagrafh7 5

Τέλος δημιουργήσαμε τις καρδούλες προσφοράς.

Katagrafh8 2 20250513 155043

Με τη μουσική του τραγουδιού “Ν’αγαπάς”, ο καθένας χόρευε γύρω από τις καρδιές και με το σταμάτημα της μουσικής έπαιρνε την καρδιά του και την έδινε στον φίλο/η που διάλεγε. Όλες οι καρδούλες μοιράστηκαν και γίναμε ζευγαράκια.

Katagrafh9

Όλα τα ζευγάρια χορέψαμε το τραγούδι “Ν’αγαπάς” και στο τελείωμά του πήραμε και πόζα αγάπης.

Katagrafh10 Katagrafh11

Με την κοινωνική λειτουργό του Νηπιαγωγείου μας, κα Γιώτα, τα παιδιά του τμήματος 2, παρακολούθησαν “Το δέντρο που έδινε” και συζήτησαν για όλα τα συναισθήματα και συμπεριφορές που δίνει η ιστορία.

Ζωγραφίσαμε τη δική μας εικόνα με τη μηλιά και το παιδί. Άλλοι φτιάξαμε την εικόνα της ιστορίας και άλλοι την αγάπη και της μηλιάς και του παιδιού αντίστοιχα.

Katagrafh6 5 Eikona1 1

από κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Γράμματα, Δραστηριότητες Κοινωνικού Λειτουργού, Συναισθήματα | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συναίσθημα αγάπης και ντροπής: Κατασκευή: Αφίσα αγάπης για τη φύση, Απεικόνιση ντροπής-Το γράμμα Π όπως παπαρούνα και το γράμμα Γ όπως Γη-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-Φυσιολογικός και μη φυσιολογικός χτύπος καρδιάς-Παραμύθι: Η ποδιά της αγάπης-Δραστηριότητες κοινωνικού λειτουργού: Το δέντρο που έδινε    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Ιστορικό

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων