Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε την εικονογράφηση του βιβλίου μας. Πρώτα διαβάσαμε την ιστορία μας για να την θυμηθούμε, μετά συζητήσαμε ποιες σκηνές θέλαμε να ζωγραφίσουμε και χωριστήκαμε σε ομάδες ανάλογα την εικόνα που επιθυμούσε ο καθένας περισσότερο να ζωγραφίσει.
Στη συνέχεια κάποια παιδιά εξέφρασαν την επιθυμία να γράψουν ένα μέρος από την ιστορία και να φτιάξουν το εξώφυλλο της ιστορίας τους.
Έπειτα, προσθέσαμε και τις τελευταίες λεπτομέρειες στην αναμνηστική μπλούζα του σχολείου μας. Τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιερώσαμε στις πρόβες μας.
Τα παιδιά του πρωινού και ολοήμερου τμήματος κάναμε ολοκληρωμένες πρόβες και των χορευτικών και των ποιημάτων της καλοκαιρινής μας γιορτής με θέμα “Η παλέτα των συναισθημάτων”. Τελειώνουμε και τη σχεδίαση των μπλουζών της παράστασής μας.
από 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ κάτω από: Ανακοινώσεις | με ετικέτα κατασκευές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” με τίτλο: «Ανθρώπινα δικαιώματα: Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας”-Δημιουργία βιβλίου για την προσφυγιά με πρωταγωνιστές ζώα-Κατασκευή: Οι μπλούζες για την καλοκαιρινή μας γιορτή με θέμα τα συναισθήματα
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε χρωματίζοντας την καρδιά πάνω στην αναμνηστική μπλούζα για την γιορτή του σχολείου μας.
Στη συνέχεια, αναφερθήκαμε στα δικαιώματα των παιδιών, των ανθρώπων και των ζώων και δημιουργήσαμε τη δική μας ιστορία με ζώα που αφορούσε την προσφυγιά, αλλά και τα δικαιώματα και τις ανάγκες τους. Στην αρχή σκεφτήκαμε να φτιάξουμε την ιστορία μας βιβλίο, αλλά επειδή ήταν μεγάλη συμφωνήσαμε να κάνουμε δραματοποίηση σήμερα και αύριο να χωριστούμε σε ομάδες και να δημιουργήσουμε το βιβλίο μας.
Τον υπόλοιπο χρόνο κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή γιορτή μας.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε παίζοντας το παιχνίδι συμπλήρωσε τη φράση ζ. Η φράση ήταν « Έχω δικαίωμα …». Αφού μιλήσαν όλα τα παιδιά παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό βίντεο στ’ οποίο γίνεται αναφορά στη σύμβαση των δικαιωμάτων του παιδιού. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα.
Χορέψαμε και
τραγουδήσαμε το τραγούδι «Έχω δικαίωμα κι εγώ». Πατήστε στην παρακάτω εικόνα.
Συμφωνήσαμε ότι τα δικαιώματα είναι πολύ σημαντικό να εξασφαλίζονται για όλους και πρέπει να τα γνωρίζουμε καλά, να τα μαθαίνουμε στους άλλους και να υποστηρίζουμε τη δίκαιη εφαρμογή τους.Ήμασταν έτοιμοι να φτιάξουμε τη δίκη μας σύμβαση των δικαιωμάτων του παιδιού. Για να μην ξεχάσουμε κανένα, χρησιμοποιήσαμε τα γράμματα της αλφαβήτας τα οποία τα μοιραστήκαμε τυχαία και προσπαθήσαμε να σκεφτούμε δικαιώματα από το γράμμα που έχουμε αναλάβει. Τα καταγράψαμε πρόχειρα για να συνεχίσουμε τη δημιουργία της σύμβασής μας αύριο.
Στον χρόνο που μας απέμεινε, ξεκινήσαμε ανά ομάδες τη δημιουργία της κοινής αναμνηστικής μπλούζας του σχολείου μας με βασικό στοιχείο την πολύχρωμη καρδιά παζλ που συμβολίζει τα συναισθήματά μας.
Φυσικά συνεχίσαμε με πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-πατήστε εδώ για τις μέχρι τώρα δραστηριότητες μας. Μετά την κατασκευή των ατομικών μας “ανθρώπων” με πλαστικό μπουκάλι και χαρτοσακούλα-πατήστε εδώ–μας περίμενε μια έκπληξη. Μαζί με τους φίλους του ολοήμερου τμήματος 1, παρακολουθήσαμε από το εργαστήρι ΜΑΙΡΗΒΗ-πατήστε εδώ για να το γνωρίσετε– ποια είδη κούκλας κουκλοθέατρου υπάρχουν(δαχτυλόκουκλες, γαντόκουκλες, μαριονέτες και μαρότες). Οι κυρίες Μαιρηβή και Μιρέλλα, μέσα από τις βαλίτσες τους έβγαζαν “μικρούς θησαυρούς” και ζωντάνεψαν μπροστά μας, κάτω από μουσική υπόκρουση, μαριονέτα και μαρότα- Κούκλα ράβδου (μαρότα): Η ονομασία της κούκλας προέρχεται από την γαλλική λέξη marotte που σημαίνει ραβδί με κωμική κεφαλή με κουδουνάκια και το οποίο χρησιμοποιούσαν παλιά οι γελωτοποιοί για να διασκεδάσουν τον κόσμο. Η κούκλα κινείται με ένα ίσιο, άκαμπτο ξύλινο ραβδί που διαπερνάει το σώμα της και καταλήγει στο κεφάλι της. Το φόρεμα της κούκλας είναι φαρδύ κι ενίοτε έχει πτυχώσεις. Ο χειριστής κρατά με το ένα χέρι το ραβδί, ενώ ο δείκτης κι ο αντίχειρας του άλλου χεριού είναι περασμένα στα μανίκια της κούκλας. Αν δεν υπάρχουν μανίκια τότε ο χειριστής κινεί την κούκλα, κρατώντας απλά το ξύλινο ραβδί. Κατασκευάζεται από ξύλο, ύφασμα, χαρτόνι, χαρτοπολτό, ξυλοπολτό, φελιζόλ. Ιδιαίτερης ομορφιάς είναι οι ταϋλανδέζικες και οι ινδονησιακές μαρότες-πηγή πληροφορίας εδώ.
Μάλιστα τη μαρότα κατασκευάστηκε θεατρικά από την κα Μαιρηβή μπροστά μας.
Ήρθε η ώρα της δημιουργίας της δικής μας μαρότας. Με τα υλικά που είχαν φέρει μαζί τους οι εξαιρετικές κυρίες, πήραν μορφή οι κούκλες μας.
Ήμασταν πολύ περήφανοι για τις δημιουργίες μας που θα μας συντροφεύουν στα παιχνίδια μας.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, δώσαμε τη δική μας πινελιά στη μαρότα μας, προσθέτοντας κουμπιά και διακοσμητική αυτοκόλλητη γραμμή.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε με πρόβα της καλοκαιρινής γιορτής. Συνεχίσαμε τη δεύτερη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών. Τον υπόλοιπο χρόνο κάποια παιδιά βάψαμε τις μπλούζες μας για τη γιορτή, ενώ οι υπόλοιποι συνεχίσαμε τις πρόβες.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με την πρώτη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών. Ακολούθησε ένα θεατρικό ταξίδι στη ζούγκλα όπου συναντήσαμε και αναπαραστήσαμε διαφορά ζώα της ζούγκλας. Όμως ξαφνικά ακούστηκαν πυροβολισμοί. Ήταν πυροβολισμοί πολέμου; Όχι, γρήγορα έγινε αντιληπτό ότι ήταν λαθροκυνηγοί ελεφάντων. Διαβάζοντας την ιστορία « Νάσος το ελεφαντάκι , το μακρύ ταξίδι» ακολουθήσαμε ένα μικρό ελέφαντα στο δύσκολο ταξίδι του προς ένα πιο ασφαλές μέρος της ζούγκλας. Οι παραλληλισμοί με την ιστορία της Ειρήνης πρόσφυγα ήταν ξεκάθαροι.
Συχνά κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης της ιστορίας αναφερόμασταν στα συναισθήματα των ηρώων και πώς εμείς θ’ αντιδρούσαμε αν ζητούσαν τη βοήθειά μας. Ευτυχώς το τέλος της ιστορίας ήταν αίσιο, ο Νάσος βρήκε καινούριους φίλους, νέα πατρίδα και
όλοι το γιόρτασαν μ’ ένα γλέντι αντάξιο της ζωής στη ζούγκλα!
Με την παρακάτω μουσική το γιορτάσαμε!
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-πατήστε εδώ για τις μέχρι τώρα δραστηριότητες μας. Συνεχίσαμε να δημιουργούμε τον άνθρωπό μας με πλαστικό μπουκάλι-πατήστε εδώ για το σώμα του. Για το κεφάλι του-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης. Σήμερα του προσθέσαμε περισσότερα στοιχεία για τον ρουχισμό του με χρωματιστά χαρτόνια,
του τοποθετήσαμε τα χέρια και το κεφάλι του. Τελειώσαμε με διακοσμητικά πετράδια.
Και οι δημιουργίες μας παρουσιάζονται. Εγώ και εμείς μαζί!!!
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, διαβάσαμε το βιβλίο “Νάσος το ελεφαντάκι, το μακρύ ταξίδι” της Βιβής Καββαδά το οποίο αναφέρεται στην προσφυγιά, την τόλμη και την φιλοξενία.
Τα παιδιά συνδύασαν την ιστορία του Νάσου του Ελέφαντα με την ιστορία της Ειρήνης της προσφυγοπούλας που είχαμε δει σε προηγούμενο χρόνο-πατήστε εδώ στην αρχή της ανάρτησης – και αναρωτήθηκαν αν και τα ζώα έχουν ανάγκες. Μετά από συζήτηση καταλήξαμε ότι και τα ζώα χρειάζονται τροφή, νερό, αγάπη, φροντίδα, στέγη, φάρμακα είτε ζουν κοντά στον άνθρωπο είτε στο δάσος, τη ζούγκλα κτλ.
Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας ζώο και τι ανάγκες πιστεύουμε ότι έχει.
Στο χρόνο που μας απέμεινε κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, θυμηθήκαμε εν συντομία τ’ ανθρώπινα δικαιώματα κάνοντας μια αναφορά στα πλαίσια συζήτησης-πατήστε εδώ για να δείτε τις μέχρι τώρα δραστηριότητές μας– και παρακολουθήσαμε ξανά το βίντεο της Ειρήνης, πρόσφυγα-πατήστε εδώ στην αρχή της ανάρτησης. Επισημάναμε ότι η ιστορία της Ειρήνης είναι η αληθινή ιστορία πολλών παιδιών του πλανήτη μας. Γιατί όπου υπάρχει πόλεμος, οι άνθρωποι χάνουν τα δικαιώματά τους και αναζητούν την ευτυχία και την ασφάλεια σε άλλες χώρες. Μας βοήθησε το βίντεο με την ιστορία της Ειρήνης σε φωτογραφίες αληθινών παιδιών. Σε κάθε σκηνή σταματούσαμε το βίντεο και συζητούσαμε για τα συναισθήματα των παιδιών. Οι μαθητές ανέφεραν ότι έχουν ακούσει στις ειδήσεις διάφορα γεγονότα που σχετίζονται με το ταξίδι των προσφύγων.
Σε δεύτερο χρόνο χωριστήκαμε σε 7 τυχαίες ομάδες των 3 ατόμων με κινητικό παιχνίδι ανάμεσα σε στεφάνια. Κινούμαστε γύρω από τα στεφάνια και όταν σταματούσε η μουσική μπαίναμε σ’ ένα στεφάνι ανά τρία παιδιά. Αυτό το επαναλάβαμε αρκετές φορές και στο τέλος διαμορφώθηκαν τυχαίες ομάδες. Ήταν οι ομάδα των καλόκαρδων, των αγροτών, των μεταξωτών ουρών, των κορακιών, των αχόρταγων, των φτωχών και των πετροφάγων. Η ομάδα των καλόκαρδων ανέλαβαν σαν πρεσβευτές της Ειρήνης να ταξιδέψουν στις άλλες ομάδες – χώρες και να μιλήσουν με τους κατοίκους. Μπορούσαν ν’ αναφέρουν όσα γνώριζαν για την ιστορία της Ειρήνης, τα συναισθήματά της, τις ανάγκες της ακόμη και να προτείνουν λύσεις. Τα μέλη των άλλων ομάδων ανάλογα με τους ρόλους τους μπορούσαν ν’ απαντήσουν στους καλόκαρδους πρεσβευτές και εκείνοι ν’ ανταπαντήσουν με νέα επιχειρήματα. Στο τέλος τα κατάφεραν και όλες οι ομάδες άλλαξαν γνώμη και αποφάσισαν η καθεμία με τον τρόπο της να βοηθήσει την Ειρήνη στη νέα της ζωή.
Έπειτα σε φύλλο εργασίας αποτυπώσαμε την παραπάνω δράση. Κόψαμε την εικόνα του κ. Καλόκαρδου και την εικόνα μιας άλλης χώρας της ιστορίας, οποία ήθελε ο καθένας. Τις κολλήσαμε δεξιά και αριστερά της Ειρήνης και μετατρέψαμε τα λόγια του Καλόκαρδου σε μια γέφυρα αγάπης και ενσυναίσθησης που την προστατεύει και της δείχνει το δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.
Στο χρόνο που μας απέμεινε κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-πατήστε εδώ για τις μέχρι τώρα δραστηριότητες μας. Συνεχίσαμε να δημιουργούμε το σώμα του ανθρώπου με πλαστικό μπουκάλι. Εχθές φτιάξαμε το κεφάλι του-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης. Ζωγραφίσαμε με τέμπερα και ατλακόλ τα πλαστικά μας μπουκάλια.
Περιμέναμε να στεγνώσουν και ξεκινήσαμε να δημιουργούμε τα ρούχα του με υφάσματα. Η αλήθεια είναι ότι δυσκολευτήκαμε αρκετά στην κοπή των υφασμάτων. Αύριο θα προσθέσουμε τ’αξεσουάρ του ανθρώπου μας και θα ολοκληρώσουμε την κατασκευή μας.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε μαθαίνοντας το σημαντικότερο γεγονός που περάσαμε το Σαββατοκύριακο. Έπειτα, κάναμε μια ανασκόπηση των σημαντικότερων αναγκών των παιδιών και των ανθρώπων, καθώς και των δικαιωμάτων τους-πατήστε εδώ για δραστηριότητες. Συνεχίσαμε παρουσιάζοντας τις ζωγραφιές μας και την αγαπημένη μας σκηνή από το βιβλίο που δανειστήκαμε.
Τη δεύτερη διδακτική ώρα είχαμε Αγγλικά. Τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιερώσαμε στην πρόβα της καλοκαιρινής μας γιορτής.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ξεκινήσαμε με πρόβες στα χορευτικά και στα ποιήματα μας για τη σχολική μας γιορτή. Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με το πρόγραμμα περιβαλλοντικής Αγωγής, Ένα θαυμαστό ταξίδι στο ηλιακό μας σύστημα. Παρακολουθήσαμε βίντεο με την εκτόξευση διαστημικού πυραύλου.
Είδαμε βίντεο με την ζωή των αστροναυτών στο διάστημα και συζητήσαμε σχετικά με αυτό. Είδαμε στο βίντεο τη Γη από ψηλά, μάθαμε ότι οι αστροναύτες βλέπουν 16 φορές την ανατολή του ήλιου και 16 φορές το ηλιοβασίλεμα μέσα σε 24 ώρες. Μιλήσαμε για την έλλειψη βαρύτητας στο διάστημα καθώς και μέσα στον διαστημικό πύραυλο. Για τον τρόπο που τρέφονται, κοιμούνται και κάνουν μπάνιο οι αστροναύτες μέσα στον διαστημικό πύραυλο, για το πόσο σημαντική είναι η σωστή διατροφή και η άσκηση για τον οργανισμό τους και για την απόδοση τους.
Στη συνέχεια ξεκινήσαμε την κατασκευή διαστημικού πυραύλου. Βάψαμε ρολά από χαρτί κουζίνας.
Κόψαμε στρογγυλά από χαρτόνι οντουλέ για το μπροστινό μέρος του διαστημικού πυραύλου. Την κατασκευή διαστημικού πυραύλου θα την ολοκληρώσουμε αύριο.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε την πρώτη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών. Συνεχίσαμε με την παρουσίαση των εργασιών μας για τα βιβλία της δανειστικής βιβλιοθήκης. Στο τέλος, ο καθένας περιέγραψε την αγαπημένη του σκηνή του βιβλίου.
Συνεχίσαμε με πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-πατήστε εδώ για τις μέχρι τώρα δραστηριότητες μας. Ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας στο φόντο που επιλέξαμε. Η ζωγραφιά μας θ’αποτυπωθεί σε μαξιλάρι, ενθύμιο ζωής για τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα.
Στη συνέχεια, ξεκινήσαμε τη δημιουργία τμήματος της αυριανής κατασκευής μας. Διαμορφώσαμε το κεφάλι του ανθρώπου που θα φτιαχτεί από πλαστικό μπουκάλι νερού.
από 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Πλανήτης Γη-Διάστημα | με ετικέτα κατασκευές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πλανήτης Γη-Διάστημα: Ένα θαυμαστό ταξίδι στο ηλιακό μας σύστημα-Βίντεο: Εκτόξευση πυραύλου και η ζωή των αστροναυτών στον διαστημικό σταθμό-Κατασκευή: Έναρξη πύραυλος από ρολό κουζίνας-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Ζωγραφιά του εαυτού μου-Κατασκευή: Κεφάλι από χαρτοσακούλα
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, αναφερθήκαμε και σήμερα στις ανάγκες και τα δικαιώματα του ανθρώπου και των παιδιών-πατήστε εδώ για τις μέχρι τώρα δράσεις μας. Στη συνέχεια τα παιδιά κλήθηκαν να επιλέξουν ένα από αυτά, να το ζωγραφίσουν και να το κολλήσουν σ’ ένα από τα δύο χαρτόνια που είχαμε ετοιμάσει: ένα για τα δικαιώματα των παιδιών κι ένα για τα δικαιώματα των ανθρώπων.
Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο που αφορά την ιστορία μιας μικρής προσφυγοπούλας:
Ακολούθησε συζήτηση και δραματοποίηση της ιστορίας.
Τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιερώσαμε στις πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συνεχίσαμε το ταξίδι μας στην Ευρώπη στα πλαίσια του προγράμματος για τον πλανήτη Γη-πατήστε εδώ για να δείτε τις μέχρι τώρα δραστηριότητες μας. Επόμενη στάση το Παρίσι. Ακούσαμε το παρακάτω παραμύθι.
Στη συνέχεια είδαμε βίντεο με τα κυριότερα αξιοθέατα του Παρισιού καθώς και σχετικό φωτογραφικό υλικό.
Είδαμε τη σημαία της Γαλλίας και αναφέραμε τα χρώματα της.
Στη συνέχεια ακούσαμε γαλλική παραδοσιακή μουσική και είδαμε γαλλικό παραδοσιακό χορό.
Τέλος είδαμε το παραδοσιακό γαλλικό παραμύθι η Πεντάμορφη και το τέρας.
Τα πρωινού τμήματος 2, συνεχίσαμε τη χθεσινή μας συζήτηση και αναφέραμε τον όρο «δικαιώματα». Για να γίνει πιο αντιληπτή η έννοια ρωτήθηκαν τα παιδιά αν πιστεύουν είναι δίκαιο να μην έχουν ΟΛΑ τα παιδιά φαγητό, νερό, σπίτι, οικογένεια κα. Θυμηθήκαμε την Ειρήνη που σαν ζωντανή κούκλα της τάξης, μας είχε επισκεφθεί την παγκόσμια ημέρα σχολικής βίας. Σήμερα που συζητήσαμε για τα δικαιώματα σκέφτηκε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για να μας δείξει την ιστορία της ζωής της μέχρι να ξεκινήσει το σχολείο. Παρακολουθήσαμε το βίντεο που μας έστειλε …Κοιτάξτε παραπάνω το βίντεο για την Ειρήνη. Αναπαραστήσαμε το ταξίδι της με θεατρικό παιχνίδι που παρουσιάζαμε τις αρνητικές συμπεριφορές των πλασμάτων που ζούσαν στον κάθε της σταθμό. Κάθε φορά που αλλάζαμε χώρα- σταθμό μπαίναμε σε ένα στεφάνι.
Στον τελευταίο γύρο και πριν η Ειρήνη φτάσει στο σπίτι του κυρίου Καλόκαρδου εμείς όπως ήμασταν τυχαία χωρισμένοι στα στεφάνια σε ομάδες, δημιουργήσαμε ανά ομάδα μια χώρα που η Ειρήνη θα ζήσει ευτυχισμένη.
Η κάθε ομάδα έκανε διαχωρισμό ρόλων, αποφάσισε για το σχήμα της χώρας το όνομά της και όσα αυτή θα περιέχει.
Και κάπως έτσι δημιουργήθηκαν…
… η Λουλουδοχώρα,
… η Ομορφοχώρα,
…η Πανεμορφοχώρα του Ουράνιου Τόξου,
και η Χώρα των Καλόκαρδων.
Στο χρόνο μου μας απέμεινε κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-πατήστε εδώ για τις μέχρι τώρα δραστηριότητες μας. Κλείνοντας τις δραστηριότητές μας για την κούκλα που ήθελε ν’αποκτήσει μωρό-Μπάμπουσκα- πατήστε εδώ και εδώ– παρακολουθήσαμε βίντεο που μας έδειχνε πώς από έναν κορμό δέντρου δημιουργούνται οι Μπάμπουσκες και πώς αποκτούν προσωπικότητα με τη διακόσμηση. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να δείτε το βίντεο.
Πήραμε τη θέση του καλλιτέχνη και με οδηγίες από το παρακάτω βίντεο,
δημιουργήσαμε τις προσωπικές μας κούκλες Μπάμπουσκα, από τη μεγαλύτερη στη μικρότερη.
Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Βάνας.
Τελειώσαμε μ’ένα ρώσικο τραγούδι για τη χρήση της Μπάμπουσκας.
από 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη" με τίτλο: «Ανθρώπινα δικαιώματα: Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας", Πλανήτης Γη-Διάστημα | με ετικέτα κατασκευές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” με τίτλο: «Ανθρώπινα δικαιώματα: Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας”-Οι ανάγκες και τα δικαιώματα ανθρώπων και παιδιών-Παραμύθι: Η Ειρήνη,Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα-Κατασκευές: Αφίσες δικαιωμάτων, Σε ποια χώρα θέλει να μείνει η Ειρήνη- Πλανήτης Γη-Διάστημα: Η Γαλλία, τ’αξιοθέατά της, η μουσική της, οι χοροί της-Παραμύθι: Η Πεντάμορφη και το τέρας-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Βίντεο: Πώς φτιάχνονται οι κούκλες Μπάμπουσκα, Ζωγραφίζω εύκολα μια Μπάμπουσκα-Φύλλο εργασίας: Ζωγραφίζω τις δικές μου Μπάμπουσκες από τη μεγάλη στη μικρή
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, βρήκαμε στο διαδίκτυο διάφορες φωτογραφίες της UNICEF που αφορούσαν την καθημερινή ζωή πολλών παιδιών του τρίτου κόσμου και εστιάσαμε στην έλλειψη αγαθών που είναι αναγκαία για την επιβίωσή τους. Με αφορμή τα παραπάνω, συζητήσαμε για τις ανάγκες και τα δικαιώματα του ανθρώπου και τ’ αναγκαία για την καθημερινή του διαβίωση, καθώς και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι του τρίτου κόσμου. Στη συνέχεια, δημιουργήσαμε τον παρακάτω νοητικό χάρτη για τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Έπειτα, προσπαθήσαμε να σκεφτούμε κάποιες λύσεις για να βοηθήσουμε τους φίλους μας, όπως να τους προσφέρουμε φαγητό, καθαρό νερό, ρούχα, βιβλία, παιχνίδια, φάρμακα κ.ά. Αύριο θα συνεχίσουμε αποτυπώνοντας σε ομαδική εργασία τις παραπάνω σκέψεις μας. Τον υπόλοιπο χρόνο κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ξεκινήσαμε με πρόβα των χορευτικών και των ποιημάτων για την καλοκαιρινή σχολική γιορτή. Έπειτα συνεχίσαμε το ταξίδι μας στον πλανήτη Γη-πατήστε εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες. Επόμενη στάση η Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα η Αγγλία. Είδαμε φωτογραφικό υλικό.
Λεωφορείο Λονδίνου
Τηλεφωνικός θάλαμος Λονδίνου
Big Ben
Παλάτι του Μπάκιγχαμ
Τάμεσης
Κάναμε ταξίδι στον Τάμεση βλέποντας το παρακάτω βίντεο.
Διαβάσαμε για την γέφυρα του Λονδίνου και είδαμε φωτογραφία. Στη συνέχεια ακούσαμε το παιδικό τραγούδι London Bridge is falling down.
Είδαμε φωτογραφίες από το Hyde park του Λονδίνου.
Παρακολουθήσαμε και βίντεο για το πάρκο.
Μιλήσαμε για την αγαπημένη συνήθεια των Άγγλων να πίνουν τσάι.
Θυμηθήκαμε τον αρκούδο Padigton και το ταξίδι του στο Λονδίνο.
Είδαμε φωτογραφία σχολείου στο Λονδίνο.
Τέλος είδαμε παραδοσιακό αγγλικό παραμύθι, τον Ρομπέν των δασών και
το ζωγραφίσαμε.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, φτιάξαμε σε ομαδική αφίσα την γενναία καρδιά της ομάδας μας που μας χωράει όλους. Καθώς την φτιάχναμε ακούγαμε το τραγούδι «Όπου υπάρχει αγάπη». Γράψαμε γύρω της και αγαπημένα συνθήματα της τάξης από τις θεματικές όλου του χρόνου.
Με αγάπη και θάρρος στην καρδιά αντιμετωπίζουμε τα εμπόδια στη ζωή.Όμως υπάρχουν κάποια παιδιά στη Γη λιγότερο τυχερά που έχουν ν’ αντιμετωπίσουν δυσκολίες που δείχνουν ανυπέρβλητες. Παρακολουθήσαμε αποσπάσματα από τις ζωές 3 παιδιών από άλλες χώρες μακρινές. Γνωρίσαμε τον Έλβιν, την Αίσα και τον Ασάν. Συγκρίναμε την καθημερινότητά τους, τη ζωή τους με τη δική μας. Προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε τις συνθήκες που οδήγησαν αυτά τα παιδιά σε έναν άλλο τρόπο ζωής. Κάθε φορά «παγώναμε» το βίντεο στο πρόσωπο του παιδιού και προσπαθήσαμε να γίνουμε η φωνή του και να ζητήσουμε όσα μας αξίζουν και χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι. Τα παιδιά κατά τη διάρκεια της παραπάνω συζήτησης έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και ενσυναίσθηση. Όσα ειπώθηκαν και εκφράστηκαν είναι αδύνατο να μεταφερθούν με λίγα λόγια. Καταφέραμε όμως να τα καταγράψουμε σε μορφή ιστογράμματος.
Τα βίντεο που παρακολουθήσαμε.
Μετά τη συζήτηση δημιουργήσαμε το δικό μας ανθρωπάκι που του χαρίσαμε ένα όνομα και πολλά δώρα που σχετίζονται με τις ιδέες του ιστογράμματος όπως, φαγητό, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, αγάπη, φάρμακα, σπίτι, νερό, καθαρά και ζεστά ρούχα κα.
Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Ελένης.
Στο χρόνο που μας απέμεινε κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”. Έχοντας γνωρίσει την ιστορία της Μπάμπουσκα-πατήστε εδώ προς το τέλος της ανάρτησης-δημιουργήσαμε τις δικές μας κούκλες. Αφού τις χρωματίσαμε, τις ταξινομήσαμε από τη μικρότερη στη μεγαλύτερη και από τη μεγαλύτερη στη μικρότερη.
Γι’ αρκετή ώρα παίζαμε με τις “χειροποίητες” Μπάμπουσκες μας, τοποθετώντας τη μία μέσα στην άλλη καθώς η κυρία τις είχε συρράψει σε χάρτινους δακτύλιους.
Φωτογραφηθήκαμε με τις δημιουργίες μας.
Τελειώσαμε με βίντεο για τις Μπάμπουσκες καθώς μιλήσαμε ότι ο κάθε καλλιτέχνης δημιουργεί τις δικές του μοναδικές κούκλες που διαφέρουν και σε σχέδια και σε χρώματα αλλά και σε αριθμό. Μας δόθηκε μάλιστα και η αφορμή να μετρήσουμε το σύνολο της κάθε ομάδας σταματώντας η κυρία το βίντεο. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε το εργαστήριο δεξιοτήτων “Ανθρώπινα δικαιώματα – Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας”. Προκειμένου να δεθεί η ομάδα βάλαμε απαλή μουσική και περπατούσαμε ο καθένας μόνος του. Στη συνέχεια, κοιτούσαμε στα μάτια όποιον συναντούσαμε στο δρόμο μας. Μετά χαιρετούσαμε όποιον βλέπαμε, του σφίγγαμε το χέρι και συστηνόμασταν. Τα ζευγάρια που γνωρίζονταν μεταξύ τους, ενώνονταν με άλλα ζευγάρια και στο τέλος δημιουργήσαμε ένα μεγάλο κύκλο.
Όπως είμαστε όλοι πιασμένοι χέρι-χέρι ακούσαμε το “Αν όλα τα παιδιά της Γης” και χορέψαμε όλοι σε ένα μεγάλο κύκλο.
Έπειτα, ζωγραφίσαμε σε χαρτί τους στίχους που τραγουδήσαμε.
Τον χρόνο που μας απέμεινε τον αφιερώσαμε στην πρόβα της καλοκαιρινής μας γιορτής.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, συνεχίσαμε το ταξίδι μας στον πλανήτη Γη (πρόγραμμα για το ηλιακό σύστημα)-πατήστε εδώ για να δείτε τις μέχρι τώρα δραστηριότητές μας. Επόμενη μας στάση η Ωκεανία. Αρχικά είδαμε εκπαιδευτικό βίντεο για την Ωκεανία.
Είδαμε φωτογραφίες των Αβορίγινων των πρώτων κατοίκων της Ωκεανίας και μιλήσαμε για τον τρόπο ζωής τους.
Ακούσαμε τη μουσική και απολαύσαμε τους χορούς των Αβορίγινων.
Είδαμε τη σημαία της Αυστραλίας και σχολιάσαμε τις ομοιότητες και τις διαφορές της με την Αγγλική.
Αναφερθήκαμε στα δυο ζώα που ζουν στην Αυστραλία: στο κοάλα και στο καγκουρό.
Ακούσαμε το παραδοσιακό παραμύθι Αυστραλίας ο Μπουάμι και ο Κούριας. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να το ακούσετε.
Και στη συνέχεια ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε από το παραμύθι.
Ξεκινήσαμε με πρόβα χορού και ποιημάτων για την σχολική μας γιορτή.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε την επεξεργασία του νέου κύκλου εργαστηρίων δεξιοτήτων με τίτλο «Ανθρώπινα δικαιώματα – Ψάχνoντας την πατρίδα της καρδιάς μας». Αρχικά πραγματοποιήθηκαν δρώμενα «δεσίματος» της ομάδας. Περπατούσαμε στον χώρο ο καθένας μόνος του σε δικό του δρόμο. Στο σταμάτημα της μουσικής χαιρετούσε όσους συναντούσε, στο επόμενο σταμάτημα, χαιρετούσε με το χέρι, μετά με ένα άγγιγμα, μετά περπατούσαμε σε ζευγάρια, μετά σε τριάδες, σε τετράδες κτλ. Αυτές οι «αλυσίδες της φιλίας” που κινούνται στο χώρο δεν έπρεπε να σπάσουν αλλά ούτε και να τρακάρουν με άλλες.
Ήταν μια δραστηριότητα που απαιτούσε πολύ καλή συνεργασία και συντονισμό ανάμεσα στα μέλη της αλυσίδας. Σε κάποιες περιπτώσεις χρειάστηκε να κάνουμε ακόμη και «γέφυρες». Στο τέλος οι αλυσίδες της φιλίας μεγάλωσαν τόσο που ενώθηκαν και έγιναν μια. Δημιουργήθηκε ένα μεγάλος κύκλος από τον οποίο δεν έλειπε κανείς. Και ξαφνικά ακούστηκε το τραγούδι σε μελοποιημένη του Γιάννη Ρίτσου «Αν όλα τα παιδιά της γης».Έτσι είδαμε πώς με μικρά γενναία βήματα μπορούμε να οδηγηθούμε από το «Εγώ» στο «Εμείς».
Το τραγουδήσαμε και το χορέψαμε στον κύκλο. Συζητήσαμε τι μπορεί να είδε ο ποιητής και να εμπνεύστηκε για να γράψει αυτούς τους στοίχους. Τα παιδιά είπαν πολλές ιδέες όπως πχ ότι είδε ένα όνειρο, πέρασε έξω από ένα σχολείο και είδε τα παιδιά, είδε εμάς που χορεύαμε κα. Γίναμε εικονογράφοι και αποτυπώσαμε στο χαρτί τα λόγια του τραγουδιού. Στον κυκλικό χορό μας προσθέσαμε παιδιά και μεγάλους με διαφορετικά χαρακτηριστικά, ζώα, πουλιά, λουλούδια. Όλοι… σε μια αέρινη αρμονία, σ’ έναν ονειρεμένο ιδανικό χορό.
Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Ελένης.
Στο χρόνο που μας απέμεινε κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”. Σήμερα ακούσαμε σε δύο εκδοχές το παραμύθι “Η κούκλα που ήθελε ν’αποκτήσει μωρό” σαν συνέχεια των δραστηριοτήτων μας για την κύηση-πατήστε εδώ προς το τέλος της ανάρτησης. Εστιάσαμε γιατί η τελευταία κούκλα είχε μουστάκι και αναφέραμε τους λόγους-είναι αγόρι, δεν μπορεί να φέρει στην κοιλιά του έμβρυο και να γίνει μαμά.
Ακούγοντας τ’ αρχικό όνομα της κούκλας που ήθελε μωρό και τ’ ονόματα των επόμενων που ήταν κατά ένα γράμμα-συλλαβή, “μικρότερα”, τα παρουσιάσαμε στον διαδραστικό μας πίνακα. Κάθε φορά που η κυρία αφαιρούσε ένα γράμμα προσπαθούσαμε να διαβάσουμε αυτό που έμενε. Έτσι από το Άνουσκα καταλήξαμε στο α.
Συμπληρώσαμε μαθηματικό φύλλο εργασίας ταξινομώντας τις κούκλες από τη μικρότερη στη μεγαλύτερη γράφοντας και τον ανάλογο αριθμό τους.
Το φύλλο ταξινόμησης είναι δημιουργία της κας Βάνας.
Τελειώσαμε με πείραμα. Παρακολουθήσαμε πώς τα νεφρά μας φιλτράρουν το αίμα μας, συγκρατούν τα θρεπτικά συστατικά και τ’απόβλητα είναι τα ούρα μας-πατήστε εδώ για δραστηριότητες έναρξης σχετικά με το ουροποιητικό μας σύστημα προς το τέλος της ανάρτησης. Χρησιμοποιήσαμε 2 κομμένα πλαστικά μπουκάλια 1/2 λίτρου για τα νεφρά μας, 2 πλαστικά καλαμάκια για την αποβολή ούρων, ένα μικρό χωνί για την ουρήθρα μας και ένα μικρό πλαστικό δοχείο για την τουαλέτα. Επίσης χρησιμοποιήθηκαν 2 φίλτρα καφέ και ρύζι μαζί με φακές για τα θρεπτικά συστατικά που δεν αποβάλλονται.
Παρακολουθήσαμε με πολύ ενδιαφέρον τη διαδικασία και παρατηρήσαμε τη συγκράτηση των θρεπτικών υλικών. Τέλος παρατηρήσαμε και τη ροή των ούρων από την ουροδόχο κύστη στην τουαλέτα.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, αναφέραμε το πιο σημαντικό γεγονός που περάσαμε το Σαββατοκύριακο. Έπειτα, παρουσιάσαμε τις ζωγραφιές μας σχετικά με το βιβλίο που δανειστήκαμε και αναφερθήκαμε στην σκηνή που μας άρεσε περισσότερο.
Στη συνέχεια, δεύτερη διδακτική ώρα είχαμε Αγγλικά. Τον υπόλοιπο χρόνο κάναμε πρόβα για την καλοκαιρινή μας γιορτή.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ξεκινήσαμε με πρόβες για τα χορευτικά μας και στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με τη διανομή των ποιημάτων για την καλοκαιρινή μας γιορτή.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκίνησαν την πρώτη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών. Έπειτα, παρουσιάσαμε τους πίνακες ζωγραφικής που φτιάξαμε την Παρασκευή με θέμα την ιστορία «Το χαρούμενο λιβάδι»-πατήστε εδώ στη μέση περίπου της ανάρτησης. Ολοκληρώσαμε την δουλειά μας σκεφτόμενοι έναν τίτλο για τον πίνακά μας ο οποίος τελικά αποφασίστηκε να είναι «Το χαρούμενο λιβάδι της Αγάπης» και φυσικά τον γράψαμε.
Στη συνέχεια παρουσίασαν όλοι οι μαθητές τις ζωγραφιές τους σχετικά με το βιβλίο που διάβασαν από τη δανειστική βιβλιοθήκη και αναφέρθηκαν στην αγαπημένη τους σκηνή του βιβλίου.
Τέλος,συνεχίσαμε τις πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”. Σήμερα συζητήσαμε ανταλλάσσοντας εμπειρίες και γνώσεις για το πώς ήρθαμε στον κόσμο. Αρκετοί από εμάς αναφέραμε τι μας έχουν πει οι γονείς μας για τις ημέρες που ήμασταν έμβρυα, σε ποιο μαιευτήριο γεννηθήκαμε κλπ. Μάθαμε ότι η ζωή ξεκινά από την ένωση δύο κυττάρων: το ωάριο και το σπερματοζωάριο. Το έμβρυο στην αρχή δεν μοιάζει με ανθρωπάκι. Παρακολουθήσαμε βίντεο και ακούσαμε την καρδιά του εμβρύου να χτυπά, να κινείται, να χασμουριέται, να κοιμάται, μεγαλώνοντας να πιέζει τα εσωτερικά όργανα της μαμάς. Γνωρίσαμε ότι το έμβρυο ακούει ήχους, αναγνωρίζει το φως, γεύεται ότι τρώει και πίνει η μαμά. Είδαμε τον αμνιακό σάκο που προστατεύει το έμβρυο μέσα στην κοιλιά της μαμάς και τον ομφάλιο λώρο που μας ενώνει μαζί της.
Στο παρακάτω βίντεο είδαμε τα στάδια μέχρι τον τοκετό και την περιπέτεια της μαμάς μέχρι να τελειώσει η διαδικασία.
Το τελευταίο βίντεο, μας έδειξε πώς αναπτύσσεται το έμβρυο και τι αλλαγές συμβαίνουν στο σώμα της μαμάς.
Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας για την ανάπτυξη του ανθρώπου από μωρό μέχρι γέρος.
Το φύλλο εργασίας, τροποποιημένο για τις ανάγκες μας, από εδώ.
από 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Συναισθήματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συναίσθημα Αγάπη: Πίνακας ζωγραφικής: Το χαρούμενο λιβάδι της αγάπης-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”- Πώς ήρθα στον κόσμο-Βίντεο για την κύηση και φύλλο εργασίας για την ανάπτυξη του ανθρώπου
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε με μια ανασκόπηση των δράσεων και των γνώσεων μας σχετικά με τη φύτευση των λουλουδιών μας στην αυλή του σχολείου. Έπειτα, παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο και συζητήσαμε κυρίως για την κομποστοποίηση, αλλά και την ανακύκλωση.
Προκειμένου να αξιολογήσουμε τι καταφέραμε από τη δράση μας, συμπληρώσαμε το παρακάτω φύλλο εργασίας, ο καθένας για τον εαυτό του.
Τον υπόλοιπο χρόνο κάναμε πρόβα για την καλοκαιρινή μας γιορτή.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ξεκινήσαμε με πρόβα για την καλοκαιρινή μας γιορτή εντάσσοντας νέες κινήσεις στα χορευτικά μας. Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με το πρόγραμμα για το ηλιακό σύστημα και με τον πλανήτη Γη και συγκεκριμένα με την Αμερικανική ήπειρο. Ακούσαμε ινδιάνικη μουσική και εκφραστήκαμε μέσα από κινήσεις στο ρυθμό της.Στη συνέχεια ακούσαμε το ινδιάνικο παραδοσιακό παραμύθι : ο Άνεμος.
Ζωγραφίσαμε σκηνές από το παραμύθι.
Έπειτα μιλήσαμε για το αγαπημένο ζώο των ινδιάνων, τον λύκο και είδαμε απόσπασμα από εκπαιδευτικό ντοκιμαντέρ.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, αρχικά αναπαραστήσαμε με θεατρικό παιχνίδι τον κύκλο ζωής των λουλουδιών με τη σύμβαση ότι ήμασταν μαργαρίτες σε λιβάδι. Μια άνοιξη όμως σε αυτό το λιβάδι φύτρωσε μια κατακόκκινη παπαρούνα και όλες οι μαργαρίτες την κοιτούσαν με καχυποψία.
Η αναπαράσταση σταμάτησε για να συνεχίσουμε με συζήτηση.Ποια θα ήταν άρεσε η συνέχεια της ιστορίας; Την διαβάσαμε στον διαδραστικό πίνακα. Ήταν η γνωστή ιστορία με τίτλο «Το χαρούμενο λιβάδι».
Το ευχάριστο τέλος της ιστορίας μας χαροποίησε γιατί στην ιστορία μας νίκησε η Αγάπη και η Φιλία. Φανταστήκαμε τα λουλούδια του λιβαδιού να έχουν φωνή και να μας τραγουδούσαν … όπου υπάρχει αγάπη! Προσπαθήσαμε να τραγουδήσαμε και εμείς μαζί τους.
Τέλος, ζωγραφίσαμε πίνακα ζωγραφικής με το τέλος της ιστορίας «Το χαρούμενο λιβάδι» χρωματίζοντας το φόντο με λαδοπαστέλ και τα λουλούδια με δαχτυλομπογιές.
Στην ώρα που μας απέμεινε κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”. Αυτή τη φορά φτιάξαμε τρισδιάστατο παιχνίδι για την γωνιά μας με θέμα, το ταξίδι της τροφής- πατήστε εδώ και εδώ, προς το τέλος των αναρτήσεων για να δείτε δραστηριότητες που αφορούν το γαστρεντερολογικό μας σύστημα. Σε σκληρό πλαστικό η κυρία στερέωσε την ανθρώπινη εικόνα με το γαστρεντερολογικό μας σύστημα. Χρησιμοποίησε σακούλες zip για τη διαδρομή της τροφής και τροφή χρωματιστά πομ πομ.
Ο καθένας έπαιξε με το παιχνίδι μετακινώντας την τροφή από το στόμα, στον οισοφάγο, στο στομάχι,στο λεπτό έντερο μέχρι το παχύ έντερο από τ’οποίο αποβάλλεται.
Συνεχίσαμε με το επόμενο τρισδιάστατο παιχνίδι που αφορά τη σωστή θέση των εσωτερικών μας οργάνων στο σώμα μας. Πάνω σε μαύρη σακούλα σκουπιδιών με βέλκρο τοποθετήθηκαν, κατόπιν επανάληψης των όσων έχουμε μάθει, τα εσωτερικά μας όργανα στην κατάλληλη θέση. Δοκιμάσαμε το παιχνίδι παίρνοντας το ρόλο του ασθενούς και του γιατρού. Ο ασθενής μετά την ιατρική φροντίδα ξαναβρήκε τη ζωντάνια του.
Δεν προλάβαμε να παίξουμε όλοι, αλλά το παιχνίδι τοποθετήθηκε στην σχετική γωνιά μας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στις ελεύθερες δραστηριότητές μας.
από 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ κάτω από: ανθρώπινο σώμα, Πλανήτης Γη-Διάστημα, Συναισθήματα, Φυσική-Πειράματα, Φυτά- Ανάπτυξη σπόρου | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανθοφύτευση στο Νηπιαγωγείο μας και η σημασία της κομποστοποίησης-Φύλλο αξιολόγησης της δράσης-Παραμύθι: Το χαρούμενο λιβάδι- Τραγούδι:Όπου υπάρχει αγάπη-Πλανήτης Γη,Διάστημα-Ινδιάνικο παραμύθι: Ο άνεμος,Βίντεο: Ο λύκοι-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-Πειράματα παιχνίδια για το ταξίδι της τροφής και τα εσωτερικά μας όργανα
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή
Πρόσφατα σχόλια