Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023: 1ος θεματικός κύκλος-«Ζω καλύτερα -Ευ ζην» με τίτλο: “Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ”- Τα μέρη του ποδηλάτου και τα μέτρα ασφαλείας στην οδήγησή του-Online παιχνίδια για τα μέρη του ποδήλατου- Ζωγραφίζω τον εαυτό μου πάνω στο ποδήλατό μου

Φεβ 20233

Τα παιδιά και των δύο πρωινών τμημάτων, συνεχίσαμε τη συζήτησή μας για την ασφάλεια στην οδήγηση του ποδήλατου κάτι με το οποίο είχαμε ασχοληθεί χθες με τη βοήθεια του φίλου μας του Ποδηλατάκια –πατήστε εδώ– και γνωρίσαμε τα μέρη του.

Τα παιδιά και των δύο τμημάτων, για να επαληθεύσουμε τις γνώσεις μας, παίξαμε ένα σχετικό ψηφιακό παιχνίδι.1 6

Τον εξοπλισμό μας τον έχουμε εμπεδώσει, από τι όμως αποτελείται το ποδήλατό μας και ποια είναι τα μέρη του; Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με τον ψηφιακό δάσκαλο, ο οποίος μας εξήγησε ότι ο πιο βασικός κανόνας για να οδηγούμε με ασφάλεια ένα όχημα είναι να γνωρίζουμε όσα περισσότερα πράγματα γίνεται γι’ αυτό. Έτσι λάβαμε χρήσιμες πληροφορίες για τα μέρη της κατασκευής του, τον έλεγχο που πρέπει να γίνεται πριν ανέβουμε και τα μέτρα που πρέπει να λαμβάνουμε.

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,πεξεργαστήκαμε το υλικό της παρακάτω παρουσίασης Sway,δημιουργία της αγαπημένης μας Τάνιας. Μέσα από κάποιες εικόνες είδαμε και εντυπωσιαστήκαμε με την εξέλιξη του ποδηλάτου στα χρόνια και επιδιώξαμε να εστιάσουμε στα μέρη του. Έτσι αναλύσαμε μια εικόνα – πίνακα αναφοράς όπου τα ονομάσαμε και τα διαχωρίσαμε. Πατήστε στην εικόνα να δείτε το υλικό.

2 3

Για καλύτερη εμπέδωση, παίξαμε ένα διαδραστικό παιχνίδι στον πίνακα, όπου κάθε φορά που πατούσαμε σ’ ένα μέρος του ποδηλάτου, αυτό απομονωνόταν και επιλέγαμε τη σωστή ανάμεσα σε άλλες λέξεις – μέρη του. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να παίξετε.

3 3

Στη συνέχεια, μέσα από την ενότητα «Ποδήλατα και πατίνια» του βιβλίου «Μεταφορικά μέσα», καλεστήκαμε εμείς αυτή τη φορά να εντοπίσουμε και να κατονομάσουμε τα μέρη του.

4

Στην ολομέλεια, επεξεργαστήκαμε ένα φύλλο όπου έπρεπε να αναγνωρίσουμε και να κολλήσουμε την κάθε λέξη στο σωστό μέρος του ποδηλάτου, βοηθούμενοι από τον πίνακα.

1 5

Αφού λοιπόν φτιάξαμε τον δικό μας πίνακα – αναφοράς, τον αναρτήσαμε και εργαστήκαμε σε τρεις ομάδες στα τραπέζια. Αφού συνεργαζόμασταν μέσα στην ομάδα για να βρούμε την κατάλληλη κάρτα – λέξη ανάλογα με το μέρος που μας υποδείκνυε η κυρία, την αντέγραφε ο καθένας στο ατομικό του φύλλο. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

329044010 888085209108693 2154878605473477932 n 329175708 566358282215440 2164264400665203460 n

Ποια είναι όμως τα σήματα που πρέπει να γνωρίζουμε ως ποδηλάτες οδηγοί ώστε να είμαστε ασφαλείς στις διαδρομές μας, υπακούοντας στον Κ.Ο.Κ; Αφού κάναμε μια σύντομη επανάληψη στις κατηγορίες των σημάτων ανάλογα με το σχήμα και το χρώμα τους (τα έχουμε επεξεργαστεί αναλυτικά σε προηγούμενες δράσεις)-πατήστε εδώ– για να δείτε όλες τις δραστηριότητές μας μέχρι τώρα- παρατηρήσαμε και προσπαθήσαμε να ερμηνεύσουμε τα σήματα που αφορούν στα ποδήλατα, μέσα από μια παρουσίαση. Πατήστε εδώ.

2 2

Έπειτα, επεξεργαστήκαμε στον διαδραστικό πίνακα ένα φύλλο όπου εξηγήσαμε τα αντίστοιχα σήματα και ξεχωρίσαμε αυτά που πρέπει να αφαιρεθούν, καθώς δεν έχουν σχέση με τα ποδήλατα. Συμπληρώσαμε ατομικά το φύλλο στο οποίο χρωματίσαμε με τα σωστά χρώματα και βάλαμε «Χ» στα σήματα που δεν ήταν σχετικά. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

328048449 512100721055132 4861378194064900733 n

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, μάθαμε βήμα βήμα να ζωγραφίζουμε το δικό μας ποδήλατο και τον εαυτό μας φορώντας τα απαραίτητα προστατευτικά.

328445771 745145170548159 8955410077952694440 n 6

Χορέψαμε ( πολλές φορές ) το τραγούδι « Το ποδήλατο».

Μάθαμε την ονομασία των βασικών μερών του ποδηλάτου, τα συμπληρώσαμε στον διαδραστικό πίνακα σε ψηφιακό φύλλο εργασίας και έπειτα χωριστήκαμε σε 3 ομάδες. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να παίξετε.

5

Η κάθε ομάδα πήρε ένα μεγάλο «χάρτη» ενός ποδηλάτου και το κάθε μέλος, σε συνεννόηση με την ομάδα του ανέλαβε να γράψει σε χαρτί την ονομασία ενός μέρους του ποδηλάτου. Έπειτα η κάθε ομάδα κόλλησε τις λέξεις που έγραψε στη σωστή θέση στον «χάρτη» της.

2 4

 

 

 

 

από κάτω από: Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023: 1ος θεματικός κύκλος-«Ζω καλύτερα -Ευ ζην» με τίτλο: "Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ", Το παιχνίδι| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023: 1ος θεματικός κύκλος-«Ζω καλύτερα -Ευ ζην» με τίτλο: “Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ”- Τα μέρη του ποδηλάτου και τα μέτρα ασφαλείας στην οδήγησή του-Online παιχνίδια για τα μέρη του ποδήλατου- Ζωγραφίζω τον εαυτό μου πάνω στο ποδήλατό μου    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων