Λόγω τεχνικού προβλήματος στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο που παρουσιάστηκε εχθές, η ανάρτηση με τις δραστηριότητες της ημέρας δεν ήταν εφικτή να γίνει. Έτσι παρουσιάζεται σήμερα.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ανοίξαμε το 12ο παραθυράκι του ημερολογίου αντίστροφης μέτρησης μέχρι τις διακοπές του Πάσχα, δημιουργία της κας Τάνιας. Πατήστε στην εικόνα.
Κατασκευάσαμε τον “Μυστικό Δείπνο.”
Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να δείτε το πατρόν και τις οδηγίες της κατασκευής.
Ολοκληρώσαμε την κατασκευή της πασχαλιάς που είχαμε ξεκινήσει τη Δευτέρα.
Ξεκινήσαμε το στόλισμα της σακούλας για τις πασχαλινές μας κατασκευές.
Διαβάσαμε την ιστορία του Σταμάτη που γιορτάζει το Πάσχα. Πατήστε στην εικόνα.
Ολοκληρώσαμε την ιστορία για τα πάθη και την Ανάσταση του Χριστού με εικόνες από την παρουσίαση που καθημερινά επεξεργαζόμαστε, δημιουργία της κας Ελένης. Πατήστε στην εικόνα.
Παρακολουθήσαμε επαναληπτικό βίντεο και
φτιάξαμε τους δικούς μας σταυρούς με τέμπερες και την τεχνική του διπλωμένου χαρτιού.
Συνεχίσαμε με τον 3ο κύκλο εικαστικών δραστηριοτήτων των φοιτητριών του ΤΕΑΠΗ. Το σημερινό αντικείμενο μελέτης ήταν ένα αθλητικό παπούτσι.
Η παρέμβαση ολοκληρώθηκε με παιχνίδι στο οποίο έπρεπε τα παιδιά να ανακαλύψουν που είναι κρυμμένο το άλλο παπούτσι.
Ολοκληρώσαμε τις κοτούλες μας.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων ολοκληρώσαμε την κατασκευή του Σταυρού του Πάσχα την οποία είχαμε ξεκινήσει τη Δευτέρα-πατήστε εδώ προς το τέλος της ανάρτησης.
Επίσης ετοιμάσαμε τις διακοσμητικές κοτούλες μας σε καλαμάκι.
Ακούσαμε το παραμύθι “Μα πού πήγαν τ’ αβγά;”.
Τα παιδιά του πρωινού του ολοήμερου 1, βάψαμε τα πασχαλινά αβγά μας με χρώματα ζαχαροπλαστικής και μεταλλικούς μαρκαδόρους. Τα τοποθετήσαμε στις αβγοθήκες λαγουδάκια μας-πατήστε εδώ, προς το τέλος της ανάρτησης.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 τελειώσαμε τις δραστηριότητες αναγραμματισμού της ευχής “Καλό Πάσχα” που είχαμε ξεκινήσει τη Δευτέρα.
Πατήστε στην εικόνα.
Επίσης παίξαμε ψηφιακά μαθηματικά πασχαλινά παιχνίδια.
Από το padlet που δίνεται παρακάτω παίξαμε τα αυτά τα 2.
Πατήστε για να δείτε το padlet.
Πρόσφατα σχόλια