“Ο χιονάνθρωπος”, “Το χριστουγεννιάτικο αστέρι”, μαθηματικά παιχνίδια για τα Χριστούγεννα και ο αριθμός 4

Δεκ 202113

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1 ανοίξαμε σήμερα 3 παραθυράκια από το Ημερολόγιο Αντίστροφης Μέτρησης. Παρακολουθήσαμε το βίντεο με ήρωα έναν μικρό χιονάνθρωπο και αξιοποιήσαμε διδακτικά online ψηφιακά παιχνίδια. Στη συνέχεια, παρακολουθήσαμε ένα ακόμα ενδιαφέρον χριστουγεννιάτικο βίντεο με τίτλο “Χριστουγεννιάτικο Αστέρι” και ακούσαμε το πολυαγαπημένο χριστουγεννιάτικο τραγούδι “Το δέντρο των Χριστουγέννων”, αξιοποιώντας διδακτικά τη σχετική παρουσίαση.

Διδακτική αξιοποίηση του βίντεο εδώ.

Διδακτική αξιοποίηση του τραγουδιού με κλικ στην εικόνα:

1

Η χριστουγεννιάτικη κατασκευή μας για σήμερα ήταν ο Άγιος Βασίλης που…κρύβεται στην καμινάδα. Η ιδέα για την κατασκευή είναι από τον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.simpleeverydaymom.com/paper-plate-santa-craft-for-kids/
.jpg 2
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, σημερα ξεκινήσαμε με τις εκπλήξεις του Δεκέμβρη , εκείνες του Σαββατοκύριακου και τη σημερινή. Για το Σάββατο παρακολουθήσαμε ένα σύντομο βίντεο με θέμα τα Χριστούγεννα σε αριθμούς και στη συνέχεια προσπαθήσαμε να θυμηθούμε πόσα ήταν τα αντικείμενα που είδαμε . Για την Κυριακή χορέψαμε Christmas freeze dance . Και για τη Δευτέρα ακούσαμε με τη βοήθεια της κυρίας Σοφίας, ένα παραδοσιακό Αγγλικό τραγούδι των Χριστουγέννων με τίτλο “12 days of Christmas “.
Έπειτα διαβάσαμε τη συνέχεια της ιστορίας με τους αριθμούς, με τον αριθμό 4 να προστίθεται στην ιστορία. Εξασκηθήκαμε με το συνοδευτικό ψηφιακό παιχνίδι ερωτήσεων και συνεχίσαμε το παιχνίδι με τα αριθμημένα δώρα που έπρεπε να φορτωθούν στο έλκηθρο σε σειρά. Τέλος , μεταμορφώσαμε τον αριθμό 4 σε Χριστουγεννιάτικο δέντρο με χρήση χαρτονιών και τέμπερας με γκλίτερ.
Κλικ στην εικόνα για το ψηφιακό παιχνίδι:
1
20 19 18 17 16 15 14 13 1211
Στο τέλος της ημέρας ασχοληθήκαμε ξανά με την πυξίδα και επιβεβαιώσαμε ότι μας δείχνει τον βόρειο πόλο προς την ίδια κατεύθυνση όπως κ την Παρασκευή. Η δασκάλα ανέλαβε να παρουσιάσει ένα πείραμα που για λόγους ασφαλείας δε θα μπορούσαν να κάνουν μόνα τους τα παιδιά. Δοκιμάσαμε να μαγνητίσουμε με τριβή σε μαγνήτη, μια βελόνα ραψίματος για να γίνει ο δείκτης της αυτοσχέδιας πυξίδας μας.Έπειτα τη τοποθετήσαμε πάνω σε ένα λεπτό κομμάτι φελλού που επέπλεε σε νερό. Αμέσως η μαγνητισμένη βελόνα, μας έδειξε τον Βόρειο Πόλο προς την ίδια κατεύθυνση με την αληθινή πυξίδα!
23 22 21
Τα παιδιά του απογευματινού τμήματος ασχολήθηκαν με τη δημιουργία μιας ομαδικής αφίσας για το πρόγραμμα e-twinning, στο οποίο συμμετέχουμε. Για τη δραστηριότητα αυτή, δείτε λεπτομέρειες στη δεύτερη σημερινή ανάρτηση του ιστολογίου, στην ετικέτα του προγράμματος.
από κάτω από: Χριστούγεννα| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Ο χιονάνθρωπος”, “Το χριστουγεννιάτικο αστέρι”, μαθηματικά παιχνίδια για τα Χριστούγεννα και ο αριθμός 4    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων