Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, συνεχίσαμε με την επεξεργασία του αριθμού 4. Ακούσαμε το τραγούδι του 4,
το παραμύθι του 4 και παίξαμε με τα συνοδευτικά ψηφιακά παιχνίδια. Η παρακάτω παρουσίαση από εδώ. Πατήστε στην εικόνα.
Συνδυάσαμε τη θεματική “σχήματα” με τη σχεδίαση του αριθμού 4 και αφού είπαμε όσα σχήματα γνωρίζουμε,
φιλοτεχνήσαμε τα δικά μας “Σχηματο-τεσσεράκια”.
Παίξαμε και online παιχνίδια για τον αριθμό 4. Πατήστε στις εικόνες.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2,παρακολουθήσαμε τη συνέχεια της ιστορίας με τους αριθμούς 1 και 2 , όταν τυχαία γνώρισαν τον αριθμό 3. Μετά το τέλος της ιστορίας συμπληρώσαμε τις ψηφιακές ασκήσεις που ακολουθούσαν.
Η παρακάτω παρουσίαση από εδώ. Πατήστε στην εικόνα.
Συνεχίσαμε με ομαδικό παιχνίδι για να μας βοηθήσει να ταυτίσουμε τον αριθμό 3 με την αντίστοιχη ποσότητα. Ρυθμίσαμε το ψηφιακό χρονόμετρο αντίστροφης μέτρησης στα 30 δευτερόλεπτα και κάθε ομάδα έπρεπε να διανύσει μια διαδρομή και να γεμίσει την κάθε τρύπα της φόρμας με 3 τουβλάκια μέχρι να ακουστεί η φωνή του πετεινού στη λήξη του χρόνου. Στο τέλος κάθε γύρου μετράγαμε πόσες θήκες της φόρμας κατάφερε να γεμίσει σωστά η κάθε ομάδα.
Έπειτα , συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας με τον αριθμό 3.
Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Πρόσφατα σχόλια