Ο αριθμός 3 και 4

Νοέ 202126

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, συνεχίσαμε με την επεξεργασία του αριθμού 4. Ακούσαμε το τραγούδι του 4,

το παραμύθι του 4 και παίξαμε με τα συνοδευτικά ψηφιακά παιχνίδια. Η παρακάτω παρουσίαση από εδώ. Πατήστε στην εικόνα.

38

Συνδυάσαμε τη θεματική «σχήματα» με τη σχεδίαση του αριθμού 4 και αφού είπαμε όσα σχήματα γνωρίζουμε,

258504074 1389856461464745 167177106405058586 n 

φιλοτεχνήσαμε τα δικά μας «Σχηματο-τεσσεράκια».

260032235 458508892291487 4470213257153941754 n

Παίξαμε και online παιχνίδια για τον αριθμό 4. Πατήστε στις εικόνες.

36

 

1 23

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2,παρακολουθήσαμε τη συνέχεια της ιστορίας με τους αριθμούς 1 και 2 , όταν τυχαία γνώρισαν τον αριθμό 3. Μετά το τέλος της ιστορίας συμπληρώσαμε τις ψηφιακές ασκήσεις που ακολουθούσαν.

261311066 1790672474656601 4613564915365381687 n

Η παρακάτω παρουσίαση από εδώ. Πατήστε στην εικόνα.

37

Συνεχίσαμε με ομαδικό παιχνίδι για να μας βοηθήσει να ταυτίσουμε τον αριθμό 3 με την αντίστοιχη ποσότητα. Ρυθμίσαμε το ψηφιακό χρονόμετρο αντίστροφης μέτρησης στα 30 δευτερόλεπτα και κάθε ομάδα έπρεπε να διανύσει μια διαδρομή και να γεμίσει την κάθε τρύπα της φόρμας με 3 τουβλάκια μέχρι να ακουστεί η φωνή του πετεινού στη λήξη του χρόνου. Στο τέλος κάθε γύρου μετράγαμε πόσες θήκες της φόρμας κατάφερε να γεμίσει σωστά η κάθε ομάδα.

260675540 222757066640233 7479988713051505043 n 261515664 465047761715978 7091921607149488641 n

Έπειτα , συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας με τον αριθμό 3.

261013640 228942482563456 6693771059548793266 n 261187370 465384265015810 4525950638833768101 n 261621547 1027341521147785 1038522784348505564 n

Το φύλλο εργασίας από εδώ.

255449859 269934081740404 4066684626328332495 n

 

από κάτω από: Μαθηματικά| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο αριθμός 3 και 4    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Kατηγορίες

Βάνα Μπουλτή

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Translate



Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων