Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα του 3ου εργαστηρίου(πατήστε εδώ), ολοκληρώσαμε τις δράσεις ως εξής: θυμηθήκαμε την ιστορία του Σοκολάκη και της Ζαχαρούλας(η οποία υπάρχει στην ανάρτηση που παραπέμπει ο προηγούμενος σύνδεσμος) παίζοντας με τις συνοδευτικές δραστηριότητες, δημιουργία της κας Τάνιας. Πατήστε πάνω στην εικόνα.
Ακούσαμε το τραγούδι “Τόσο λάθος Διατροφή”:
Στη συνέχεια, κάναμε μία εισαγωγή στη ρουτίνα σκέψης “χρώμα”, “σύμβολο”, “εικόνα”: σύμφωνα με αυτήν τη ρουτίνα, τα παιδιά πρέπει για μία χαρακτηριστική λέξη που ακούν να σκεφτούν ένα χρώμα, ένα σύμβολο και μία εικόνα για να τα συνδυάσουν με τη λέξη. Η λέξη που επεξεργαστήκαμε στο πλαίσιο της στρατηγικής αυτής ήταν η λέξη “μικρόβια”. Η πλειοψηφία των παιδιών διάλεξε το μαύρο χρώμα ως πιο αντιπροσωπευτικό [επειδή τα δόντια μαυρίζουν και χαλάνε, όταν δεν τα φροντίζουμε], ως σύμβολο τα περισσότερα παιδιά επέλεξαν το σύμβολο της Ζαχαρούλας από το παραμύθι που επεξεργαστήκαμε και ως εικόνα ένα λυπημένο δοντάκι. Το φύλλο εργασίας που χρησιμοποιήσαμε είναι το εξής από το blog της κας Τάνιας.
Τέλος, αφού εξηγήσαμε περιληπτικά το γνωστό παραμύθι των αδερφών Γκριμ “Χάνσελ & Γκρέτελ”, παρακολουθήσαμε μια διαφορετική εκδοχή του παραμυθιού από προηγούμενη ανάρτησή μας εδώ.
Πρόσφατα σχόλια