Εργαστήρια δεξιοτήτων- Etwinning δραστηριότητα- Η ειρήνη

Οκτ 202129

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,συνεχίζοντας με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων του 1ου θεματικού κύκλου «Ευ ζην»(περισσότερες πληροφορίες εδώ), επεξεργαστήκαμε δύο ενδιαφέροντα τραγούδια για την Υγιεινή των Δοντιών:

Εξηγήσαμε «γιατί πέφτουν τα δόντια μας» παρακολουθώντας σχετικό βίντεο:

Κατασκευάσαμε τη δική μας παιδική οδοντοστοιχία με 20 δόντια, χρησιμοποιώντας φασόλια και πλαστελίνη.

Κατόπιν, διαβάσαμε την ιστορία του Τάκη που ξεχνάει να βουρτσίζει τα δόντια του και έχει πονόδοντο. Πατήστε στην εικόνα να τη διαβάσετε.

Καθώς και την ιστορία του Σοκολάκη και της Ζαχαρούλας Τρυποδόντη.

Παίξαμε τα εξής online παιχνίδια για την αξιολόγηση των όσων μέχρι τώρα έχουμε συζητήσει. Πατήστε στις εικόνες.

Τέλος, εξηγήσαμε μία ακόμα στρατηγική (ρουτίνα) σκέψης: την «3,2,1 Γέφυρα»: σύμφωνα με τη στρατηγική αυτή, τα παιδιά ακούν μία λέξη και καλούνται να πουν 3 λέξεις που σκέφτονται σχετικά με αυτή, να φτιάξουν 2 ερωτήσεις με αφορμή τη λέξη και τέλος να φτιάξουν 1 φράση με μορφή παρομοίωσης, χρησιμοποιώντας το «σαν» ή το «όπως». Η λέξη που χρησιμοποιήσαμε στη σημερινή στρατηγική ήταν η λέξη «δόντι» και στο φωτογραφικό στιγμιότυπο φαίνονται οι απαντήσεις που έδωσαν τα παιδιά.

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα της 3ης διδακτικής ώρας του 2ου εργαστηρίου προσπαθήσαμε να μπούμε στη θέση των καλλιτεχνών που όντας ανάπηροι, ζωγραφίζουν κρατώντας το πινέλο με το στόμα. Η τεχνική τους, την οποία παρακολουθήσαμε μέσα από βίντεο, μας άρεσε πάρα πολύ, ενώ τα έργα τους που θαυμάσαμε στη σελίδα της ΖΩΣΠ μας εντυπωσίασαν. Οι καλλιτέχνες που αναφέραμε είναι οι εξής: Μαρία Αποστόλου, Ελένη Μαρίνου, Λέανδρος Αρβανιτάκης, Τριαντάφυλλος Ηλιάδης, Κυριάκος Κυριακού.
Όπως και οι φίλοι μας του πρωινού τμήματος 2 πήραμε το ρόλο του ζωγράφου της ΖΩΣΠ και ζωγραφίσαμε με το στόμα.
Παρακολουθήσαμε και το παρακάτω βίντεο. Πατήστε στην εικόνα.
Σήμερα τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2,συνεχίζοντας τις δράσεις μας στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος e twinning , καλέσαμε την Μαίρη Πoππινς με το τραγούδι μας και αφού ακούσαμε το μήνυμά της, διαβάσαμε την ιστορία του Τζακ του μικρού και ζωηρού δράκου (THE STORY OF JACK). Αφού τη διαβάσαμε, την αναπαραστήσαμε με απλό τρόπο μέσα στην τάξη ,
θυμηθήκαμε τους κανόνες σεισμικής ασφάλειας που έχουμε μάθει σε παλαιότερο μάθημα
και παίξαμε το συνοδευτικό διαδραστικό κουίζ με ερωτήσεις σχετικά με τη σεισμική ετοιμότητα.
Μετά το διάλειμμα και για να θυμηθούμε όσα μάθαμε στα προηγούμενα εργαστήρια δεξιοτήτων, παίξαμε ένα παιχνίδι με τη βοήθεια του τροχού των διατροφικών ομάδων.
Πατήστε στον τροχό για να παίξετε.
Κάθε ομάδα γύριζε τον τροχό και «λέρωνε» με τροφές το πλαστικοποιημένο χαμόγελο της. Στο τέλος βουρτσίσαμε και ξεπλύναμε τα χαμόγελά μας μέχρι να καθαριστούν εντελώς από τις τροφές.
Το χαμόγελο από εδώ:
Στη συνέχεια και στα πλαίσια του προγραμματισμού του 3ου εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα « Τη διατροφή μου φροντίζω , δόντια γερά χτίζω» ,διαβάσαμε το παραμύθι « Σοκολάκης και Ζαχαρούλα Τρυποδόντη» για να μάθουμε με λίγη φαντασία τί συμβαίνει στο στόμα μας αν δεν βουρτσίζουμε καλά τα δόντια μας, κοιτάξτε παραπάνω. Εφαρμόσαμε  τη ρουτίνα σκέψης «γέφυρα 3-2-1» με κεντρικό θέμα τα «ΔΟΝΤΙΑ». Τα παιδιά καλούνται με το άκουσμα της λέξης «δόντια» να σκεφτούν 3 λέξεις, 2 ερωτήματα και μια παρομοίωση. Τα παραπάνω τα καταγράψαμε σε ταμπλό και τα αναρτήσαμε στην τάξη.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων συνεχίσαμε τη συζήτησή μας, που είχαμε ξεκινήσει λόγω της επετείου της 28ης Οκτωβρίου, για την αξία της ειρήνης και τα χαρίσματα της. Παρακολουθήσαμε δύο ιστορίες, τις οποίες αναλύσαμε, βρήκαμε κοινά στοιχεία τους, συζητήσαμε για τα λάθη που είχαν προκύψει και πώς μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί. Πατάτες, πατάτες και ο πόλεμος των κάστρων. Πατήστε στις εικόνες για να τις δείτε.
Παίξαμε και online παιχνίδι για το παραμύθι «Πατάτες, πατάτες», δημιουργία της κας Βάνας.
Πατήστε στην εικόνα.
Στη συνέχεια στολίσαμε το σύμβολο της ειρήνης με λουλούδια, καρδιές, ήλιους και το περιστοιχίσαμε με χαμογελαστά παιδιά που κι αυτά  κρατούν καρδίες και λουλούδια.

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Αρχείο

Kατηγορίες

Βάνα Μπουλτή

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Βάνα Μπουλτή

Translate



Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων