Κλείνοντας το μικρό μας αφιέρωμα στη Διεθνή Ημέρα Μουσείων(εδώ και εδώ), τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1 φτιάξαμε “γλυπτά” από λωρίδες χαρτιού. Η ιδέα από εδώ.
Στη συνέχεια, επεξεργαστήκαμε την ιστορία για το γράμμα Β,β με αφορμή τη χθεσινή ιστορία με τον Σταμάτη το σαλιγκάρι και τη μέλισσα Βιβή, τη βασίλισσα των μελισσών. Πατήστε στην εικόνα για να δείτε την ιστορία.
Το εικονόλεξο της ιστορίας του Β,β από το blog της κας Τάνιας.
Τέλος, φτιάξαμε μία ατομική μελισσούλα για να διακοσμήσουμε τα τζάμια της τάξης μας.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων συνεχίζοντας την εξερεύνησή μας στον κόσμο της καταπληκτικής μέλισσας(εδώ και εδώ) παρακολουθήσαμε βίντεο και είδαμε βιωματικά γιατί η μέλισσα πεθαίνει μετά το τσίμπημά της.
Ακούσαμε και το βουητό τους.
Προσλάβαμε πληροφορίες για τη δημιουργία του μελιού και το πόσο σημαντική είναι η εργασία που προσφέρουν οι μέλισσες -ανεμίστριες.
Πώς εξάγεται το μέλι από την κυψέλη μέχρι να φτάσει στο ράφι του καταστήματος προς αγορά;
Γιατί μια από τις μελισσούλες της κυψέλης είναι δυσαρεστημένη με τις εργασίες που της έχουν ανατεθεί; Γιατί αρνείται να εργαστεί; Γιατί η πεταλούδα την πήρε μαζί της; Οι απαντήσεις στο παρακάτω βίντεο.
Δημιουργήσαμε τις κυψέλες μας με τις βασίλισσες τους και τις μελισσούλες τους στολίζοντας τα παράθυρα της τάξης μας και τα ταμπλό μας.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 ακολουθήσαμε τις οδηγίες του τροχού της Μάγιας της μέλισσας και γυμναστήκαμε.
Πατήστε την εικόνα.
Χορέψαμε με τα τραγούδια που μιλούν για μέλισσες.
Πρόσφατα σχόλια