Σήμερα ήταν η ημέρα της βιντεοσκόπησης όπου τα παιδιά παρουσίασαν τις δουλειές τους σχετικά με τον πίνακα πληροφοριών για τον εαυτό τους(εδώ,εδώ,εδώ,εδώ,εδώ). Τα είπαμε όλα. Θα ετοιμαστεί ταινία και θ’ανέβει σ’επόμενη ανάρτησή μας.
Μάλιστα ετοίμασαν κι ένα φύλλο για τη μοναδικότητά τους και στόλισαν τα ταμπλό της τάξης.
Έφτιαξαν και το πρώτο ελεύθερο κολλάζ με τα σχήματα και χρώματα που ήθελαν.
Οι παρουσιάσεις και το κολλάζ αποτελούν δραστηριότητες που εντάσσονται στο πρόγραμμα ERASMUS+, “Learning to play and playing to learn” που εκπονούμε(Παίρνω το ρόλο του τηλεπαρουσιαστή και του καλλιτέχνη).
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος παίξαμε ομαδικά παιχνίδια:
1)Κυνήγησε το κουνελάκι
(από το blog “Όλα για το νηπιαγωγείο¨)
Εμείς το τροποποιήσαμε για μεγαλύτερη δράση. Όταν οι μπάλες έφταναν ταυτόχρονα σ’ένα παιδί έβγαινε από το παιχνίδι και συνέχιζε η υπόλοιπη ομάδα μέχρι να βρεθούν οι δύο νικητές.Στο παιχνίδι μας τη νίκη τη μοιραστήκαμε!!
2)Βρες το φίλο και ενωθείτε…
Τα παιδιά και η νηπιαγωγός τραγουδούν την παρακάτω στροφή:
“Περπατώ,περπατώ
και ποτέ δε σταματώ
κι όταν φίλο συναντώ….
και κινούνται ελεύθερα στο χώρο της παρεούλας. Η νηπιαγωγός τελειώνοντας η στροφή ΄΄κι όταν το φίλο συναντώ΄΄ δίνει παραγγέλματα να ενώσουν ανά δυάδα,τα παιδιά κάνουν ζευγαράκι με τον ποιο κοντινό τους, κάποιο μέρος του σώματος.Π.χ. τους αγκώνες,τα γόνατα,τις μύτες,τα μάγουλα,τ’αυτιά,το κεφάλι,τον πωπό,την κοιλιά. Το συγκεκριμένο παιχνίδι δεν έχει νικητή και χαμένους.Μόνο χαμόγελα.
Πρόσφατα σχόλια