Σήμερα μιλήσαμε για τα φίδια που κι αυτά πέφτουν σε χειμερία νάρκη(για την αρκούδα και το σκαντζόχοιρο πάτα πάνω στις λέξεις).
Βρήκαμε πολλές εικόνες στο διαδίκτυο, παρατηρήσαμε τα χρώματά τους , τις φολίδες στο σώμα τους ,το περιβάλλον που ζουν. Αντλήσαμε πληροφορίες από προηγούμενη ανάρτηση μας (εδώ) και μάθαμε ότι τα φίδια έχουν περιορισμένη όραση έως και μηδαμινή, δεν έχουν ακοή, καταλαβαίνουν με το σώμα τους τις δονήσεις του εδάφους και η γλώσσα τους χρησιμεύει για τη συλλογή πληροφοριών σε σχέση με τις μυρωδιές.
Παρακολουθήσαμε,από την προηγούμενη ανάρτηση μας , το βίντεο της γέννησης των αβγών του φιδιού και την εκκόλαψή τους και από το “Μαγικό κόσμο των ζώων” της Disney είδαμε όλα αυτά που πληροφορηθήκαμε.
Πήραμε το ρόλο των φιδιών, κυλιστήκαμε στη μοκέτα,χωριστήκαμε σε ζευγάρια και το ένα παιδί ήταν ΄΄το φίδι ΄΄και το άλλο ΄΄ο εχθρός΄΄. Ο ΄΄εχθρός ΄΄ χτυπούσε τα πόδια στο έδαφος και το ΄΄φίδι΄΄ αντιλαμβανόταν τις δονήσεις με την κοιλιά του.
Κλείσαμε τα βλέφαρα όσο περισσότερο μπορούσαμε για ν’αντιληφθούμε τη θολή ματιά του φιδιού και προσπαθήσαμε να πιάσουμε τη ”λεία” μας. Τα καταφέραμε!!!
Με αυθόρμητη γραφή το κάθε παιδί προσπάθησε να γράψει με πεζά και κεφαλαία γράμματα τη λέξη φίδι.
Τα παιδιά επίσης συμπλήρωσαν φύλλα γραφής των γραμμάτων Φ,φ όπως φίδι.
Τα φύλλα του Φ,φ:
Κατασκευάσαμε το νυσταγμένο φίδι μας που κάνει παρέα στη νυσταγμένη αρκούδα της τάξης.
Το πατρόν για το φίδι:
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος κατασκεύασαν ατομικά παιχνίδι φιδάκι το οποίο έπαιξαν στην τάξη. Το παιχνίδι-φιδάκι αποτελεί προϊόν και του προγράμματος ERASMUS+”Learning to play and playing to learn”
Ιδέα από εδώ.
Πρόσφατα σχόλια