Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ,ανοίξαμε το 15ο παραθυράκι από το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης μέχρι τις διακοπές του Πάσχα, δημιουργία της κας Τάνιας. Πατήστε στην εικόνα.
Στη συνέχεια οργανώσαμε το κυνήγι των πασχαλινών αβγών στην αυλή. Ζωγραφίσαμε, όπως θέλαμε τα πασχαλινά αβγά μας, τα κόψαμε και τα κρύψαμε στην αυλή, για να ξεκινήσει το κυνήγι. Πολύ το ευχαριστηθήκαμε!!!
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, για ακόμη μία φορά υποδεχτήκαμε τους φοιτητές του ΤΕΑΠΗ(Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία) του Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο κύριος Γιώργος και η κυρία Δέσποινα, οι φοιτητές του ΤΕΑΠΗ, μας άφησαν να πειραματιστούμε και να προβληματιστούμε σχετικά με τη σκιά και πώς αυτή δημιουργείται.














































Πρόσφατα σχόλια