Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε με την κατασκευή ενός κλόουν. Η ιδέα από εδώ.
Συνεχίσαμε με το παρακάτω φύλλο εργασίας. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Παίξαμε το παρακάτω παιχνίδι αναγραμματισμού για τις Απόκριες.
Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να παίξετε.
Τέλος, χορέψαμε χαρούμενοι σε ρυθμούς αποκριάτικους.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, σήμερα ταξιδέψαμε στα μεγαλύτερα καρναβάλια του κόσμου. Με θεατρικό παιχνίδι πήραμε αυτοκίνητα, καράβια και αεροπλάνα και επισκεφτήκαμε το καρναβάλι της Πάτρας, της Βενετίας και του Ρίο.
Μας εντυπωσίασαν οι περίτεχνες στολές, τα άρματα και οι χοροί.
Έπειτα φτιάξαμε τις δικές μας μάσκες εμπνευσμένες από όσα είδαμε.
Αφού τις κόψαμε και για να τους δώσουμε ονειρεμένα χρώματα, χρωματίσαμε με τέμπερα ένα μεγάλο φύλλο λαδόκολλα και μετά πατήσαμε πάνω τις μάσκες μας για να χρωματιστούν με τυχαία και διάφορα χρώματα.
Τέλος προσθέσαμε φτερά, κορδέλες και σύρματα πίπας για πιο αποκριάτικο αποτέλεσμα. Τις φορέσαμε και διοργανώσαμε το δικό μας καρναβάλι με πολύ χορό και τραγούδι.
Με αφορμή την γιορτή του αγίου Βαλεντίνου, τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, ασχοληθήκαμε με το συναίσθημα της αγάπης. (συναισθηματική αγωγή – καλλιέργεια ενσυναίσθησης). Τα παιδιά σκέφτηκαν τι είναι η αγάπη και πώς αισθανόμαστε όταν αγαπάμε. Διατυπώθηκαν τα εξής: νιώθουμε χαρούμενοι, νιώθουμε συμπόνια, νιώθουμε ότι πρέπει να φροντίσουμε κάποιον που αγαπάμε κτλ. Στη συνέχεια τα παιδιά σκέφτηκαν κάποια αγαπημένα πρόσωπα και τ’ανέφεραν: γονείς, παππού, γιαγιά, αδέρφια, νονό, νονά, τον εαυτό μου, το συμμαθητή μου, τις νηπιαγωγούς μου κτλ. Πώς μπορούμε να δείξουμε την αγάπη μας σε αυτά τα πρόσωπα; Τα παιδιά σκέφτηκαν: με αγκαλιές, φιλιά και να τους λέμε ότι τους αγαπάμε, με το να μην τσακωνόμαστε μαζί τους, με το να τους φροντίζουμε. Όταν διαφωνούμε μαζί τους πώς πρέπει μα το χειριζόμαστε; τα παιδιά ανέφεραν: δεν πρέπει να τσακωνόμαστε, πρέπει να συζητάμε, πρέπει να βρίσκουμε ήρεμα μια λύση. Εκτός από τ’ αγαπημένα μας πρόσωπα ποιον άλλον αγαπάμε και πρέπει να φροντίζουμε; τα παιδιά σκέφτηκαν: αγαπάμε τα φτωχά παιδιά. Και πώς μπορούμε να τα φροντίσουμε;
Τους δίνουμε από το φαγητό μας, τους χαρίζουμε ρούχα και παιχνίδια, παίζουμε μαζί τους με τα παιχνίδια μας.
Αγαπάμε τα ζώα – Και πώς μπορούμε να τα φροντίσουμε;
Τα ταΐζουμε, τους δίνουμε νερό, δεν τα χτυπάμε.
Αγαπάμε τα δέντρα και τα λουλούδια – Και πώς μπορούμε να τα φροντίσουμε;
Τους βάζουμε χώμα, τα ποτίζουμε, τους βάζουμε λίπασμα, φροντίζουμε να έχουν ήλιο. Στη συνέχεια τα παιδιά σκέφτηκαν και είπαν στη νηπιαγωγό κ. Μαρίνα, 5 αγαπημένα τους πρόσωπα, η νηπιαγωγός κατέγραψε αυτά που της είπαν και τα παιδιά τ’ αντέγραψαν και έφτιαξαν την παρακάτω κατασκευή.
Έπειτα μια έκπληξη περίμενε την κ. Μαρίνα καθώς τα παιδιά συνεννοήθηκαν μυστικά και της έφτιαξαν από μια ζωγραφιά με καρδούλα και της την έδωσαν, αγκαλιάζοντας την και λέγοντας της ότι την αγαπάνε.
Ακούσαμε και τραγουδήσαμε ένα πολύ αγαπημένο μας τραγούδι.
Στη συνέχεια ολοκληρώσαμε τ’ αποκριάτικα καπέλα που είχαμε ξεκινήσει χθες-πατήστε εδώ προς το τέλος της ανάρτησης– χορέψαμε και φωτογραφηθήκαμε με αυτά.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, μιλήσαμε για την αγάπη που είναι το κύριο συναίσθημα στη ζωή του ανθρώπου. Πολύ απαραίτητο σε όλες τις ηλικίες και στο πέρασμα των χρόνων. Κατανοήσαμε μέσω της διήγησης της κυρίας τη σύνδεση της γιορτής της αγάπης με τον Άγιο Βαλεντίνο. Αξιοποιήσαμε υλικό βίντεο από προηγούμενη σχετική ανάρτησή μας. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο.
Άγιος Βαλεντίνος, γιορτή αγάπης-Το δέντρο που έδινε
Με κόλλα σιλικόνης η κυρία δημιούργησε καρδιές σε ξύλινο καλαμάκι. Εμείς τις βάψαμε, ο καθένας τη δική του, και τις στολίσαμε με πούλιες ,φτερά και κορδέλες.
Φεύγοντας πήραμε την καρδιά μας ώστε να στολίσουμε το σπίτι μας και να μας υπενθυμίζει ότι η αγάπη δεν πρόκειται ποτέ να φύγει από μέσα μας.
Ανακαλύψαμε τα γράμματα της αγάπης. Τα προσφωνήσαμε, βρήκαμε έτσι τη σωστή σειρά τους ώστε να δημιουργούν τη λέξη “ΑΓΑΠΗ” και “αγάπη”.
Στο παρακάτω φύλλο εργασίας αριθμήσαμε με τη σειρά τα γράμματα από το πρώτο μέχρι το τελευταίο ώστε να γράψουμε σωστά τη λέξη αγάπη.
Τέλος συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας γράφοντας τη λέξη αγάπη με κεφαλαία και πεζά και στολίζοντας με καρδούλες πολύχρωμες.
Το φύλλο εργασίας είναι δημιουργία της κας Βάνας.
Πρόσφατα σχόλια