Κατασκευή: Λαζαράκια από χαρτί και λαζαράκια από πλαστελίνη, ολοκλήρωση πασχαλινής κάρτας με την ευχή “Καλό Πάσχα”-Βίντεο: Τα θαύματα του Χριστού και οι παραβολές του, Πασχαλινά παιχνίδια αποκωδικοποίησης, Οι Λαζαρίνες

Απρ 202417

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, θυμηθήκαμε όσα είπαμε χτες για το Πάσχα. Τη συζήτησή μας βοήθησε και το παρακάτω εκπαιδευτικό βίντεο για τα έθιμα της Μ.Εβδομάδα.

Συμπληρώσαμε το παρακάτω φύλλο εργασίας. Το φύλλο εργασίας από εδώ.

438125050 1714418809385466 3671351046672404107 n defaced 438125055 961564818493589 5351056942147919233 n

Παίξαμε τα παρακάτω παιχνίδια για το Πάσχα και

τα γράμματα/φωνούλες που βρίσκαμε τα κολλούσαμε στο μαγνητικό πίνακα, προκειμένου να ανακαλύψουμε τις λέξεις.

435629335 1218068159181850 7426097054219482220 n defaced

Τέλος, παίξαμε το παρακάτω μουσικοκινητικό παιχνίδι για το Πάσχα και

προσθέσαμε και δικές μας κινήσεις.

435673836 800645418642817 8931769986747895127 n defaced

Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2 ξεκίνησαν την πρώτη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών κατά το οποίο έπαιξαν κυνήγι πασχαλινών αβγών.

436754627 445431218151352 2846525234339153653 n defaced

Στη συνέχεια, ολοκληρώσαμε τις πασχαλινές μας κάρτες-πατήστε εδώ για να τις δείτε-, γράφοντας μέσα την ευχή «Καλό Πάσχα» και στολίζοντάς τη με όμορφες πασχαλινές ζωγραφιές.

436495378 946314610448797 2281422708674197753 n

Διαβάσαμε το βιβλίο «Τα θαύματα του Χριστού».

436230458 1109899693651729 795380197965547733 n

Παρακολουθήσαμε μια σύντομη ταινία για τα θαύματα σου Χριστού που μας βοήθησε να διαχωρίσουμε στο μυαλό μας την έννοια «θαύμα» από την έννοια «μαγικό κόλπο». Από το παρακάτω βίντεο παρακολουθήσαμε από την αρχή έως το 6:50, από το 12:06 έως το 13:42 και από το 20:11 έως το τέλος.

Στη συνέχεια, χωριστήκαμε σε 4 τυχαίες ομάδες και διαλέξαμε στην τύχη μια αγιογραφία που απεικονίζει ένα από τα θαύματα του Χριστού που μάθαμε σήμερα.

2 17  1 25

Η κάθε ομάδα έπρεπε να θυμηθεί την ιστορία του θαύματος, να μοιραστούν οι ρόλοι στα μέλη της και να μας παρουσιάσουν την ιστορία σε σύντομη δραματοποίηση.

434156114 1439264193644994 5050438334157578308 n defaced

Στο τέλος, ζωγραφίσαμε το θαύμα που παρουσιάσαμε σε ελεύθερη ζωγραφική και γράψαμε τον τίτλο του.

436365192 1426408581414576 4659307021723449026 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1,θυμηθήκαμε τα γεγονότα του Μεγάλου Σαββάτου, της Κυριακής των Βαΐων που μάθαμε χθες. Θυμηθήκαμε την παραβολή της άκαρπης συκιάς που μάθαμε χθες. Ζωγραφίσαμε την παραβολή της άκαρπης συκιάς.

1 24

Στη συνέχεια μιλήσαμε για την Μεγάλη Τρίτη όταν αναφέρονται οι 2 παραβολές : η παραβολή των 10 παρθένων και η παραβολή των ταλάντων. Είδαμε βίντεο για την παραβολή των 10 παρθένων.

Και ζωγραφίσαμε το παρακάτω.

437926669 1411653752853800 3133410427236386831 n

Είδαμε βίντεο 3d animation με την παραβολή των ταλάντων η οποία αναφέρεται στην εκκλησία την Μεγάλη Τρίτη. Αναλύσαμε την ερμηνεία της παραβολής και είπαμε ότι τα τάλαντα είναι τα χαρίσματα που έχουμε οι άνθρωποι και πως πρέπει να τα καλλιεργούμε και να τα χρησιμοποιούμε για να κάνουμε το καλό. Έτσι θα τα διπλασιάσουμε ενώ αντίθετα αν δεν τα καλλιεργούμε και δεν τα χρησιμοποιούμε για να βοηθάμε τους άλλους τότε χάνουν την αξία τους.

Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε την παραβολή των ταλάντων.

434846241 473552705022596 4725277145397610238 n

Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ολοκληρώσαμε τα λαζαράκια μας που είχαμε ξεκινήσει εχθές. Τοποθετήσαμε όλα τα λουλούδια στο κεφάλι του Λαζάρου μας, φτιάξαμε μεγαλύτερο λουλούδι να κρατά στα σταυρωμένα χέρια του και τον στηρίξαμε σε καλαμάκι. Τοποθετήσαμε και τα κάλαντα στην κατασκευή μας. Τα πατρόν και το φύλλο με τα κάλαντα του Λαζάρου θα τα βρείτε, πατώντας εδώ προς το τέλος της ανάρτησης.

1 26 2 18

Αφού τελειώσαμε τη συζήτηση για την Ανάσταση του Λαζάρου και απαντώντας σ’ ερωτήσεις, επιβεβαιώσαμε τη γνώση μας παρακολουθώντας ένα σχετικό βίντεο animation.

Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε το έθιμο με τις “Λαζαρίνες” που περνούσαν από κάθε σπίτι το Σάββατο του Λαζάρου λέγοντας τα κάλαντα. Κρατούσαν καλαθάκια στολισμένα με λουλούδια έχοντας τα λαζαράκια τους μέσα σ’αυτό.

Στη συνέχεια πήραμε τον ρόλο της “Λαζαρίνας”. Φτιάξαμε τον δικό μας Λάζαρο με πλαστελίνη, βάλαμε για μάτια καρφάκια γαρύφαλλων και χαράξαμε με καλαμάκι από σουβλάκι το στόμα του.

3 9 5 10

Στη συνέχεια δημιουργήσαμε τα λουλούδια που θα στολίζουν το καλάθι μας. Τα τοποθετήσαμε μέσα σ’αυτό αγκαλιάζοντας τα λαζαράκια μας.

4 9 6 8 7 4

Κλείσαμε την ημέρα μας, κάνοντας έκπληξη στους φίλους του ολοήμερου τμήματος 1, λέγοντας τους τα κάλαντα του Λαζάρου.

Τα παιδιά του διευρυμένου προγράμματος, κάναμε φύλλο εργασίας μαθηματικών με προσθέσεις. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.

434808053 736915661942235 1804013617369747321 n

 

από κάτω από: Πάσχα| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κατασκευή: Λαζαράκια από χαρτί και λαζαράκια από πλαστελίνη, ολοκλήρωση πασχαλινής κάρτας με την ευχή “Καλό Πάσχα”-Βίντεο: Τα θαύματα του Χριστού και οι παραβολές του, Πασχαλινά παιχνίδια αποκωδικοποίησης, Οι Λαζαρίνες    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων