Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, θυμηθήκαμε όσα είπαμε χτες για το Πάσχα. Τη συζήτησή μας βοήθησε και το παρακάτω εκπαιδευτικό βίντεο για τα έθιμα της Μ.Εβδομάδα.
Συμπληρώσαμε το παρακάτω φύλλο εργασίας. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Παίξαμε τα παρακάτω παιχνίδια για το Πάσχα και
τα γράμματα/φωνούλες που βρίσκαμε τα κολλούσαμε στο μαγνητικό πίνακα, προκειμένου να ανακαλύψουμε τις λέξεις.
Τέλος, παίξαμε το παρακάτω μουσικοκινητικό παιχνίδι για το Πάσχα και
προσθέσαμε και δικές μας κινήσεις.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2 ξεκίνησαν την πρώτη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών κατά το οποίο έπαιξαν κυνήγι πασχαλινών αβγών.
Στη συνέχεια, ολοκληρώσαμε τις πασχαλινές μας κάρτες-πατήστε εδώ για να τις δείτε-, γράφοντας μέσα την ευχή «Καλό Πάσχα» και στολίζοντάς τη με όμορφες πασχαλινές ζωγραφιές.
Διαβάσαμε το βιβλίο «Τα θαύματα του Χριστού».
Παρακολουθήσαμε μια σύντομη ταινία για τα θαύματα σου Χριστού που μας βοήθησε να διαχωρίσουμε στο μυαλό μας την έννοια «θαύμα» από την έννοια «μαγικό κόλπο». Από το παρακάτω βίντεο παρακολουθήσαμε από την αρχή έως το 6:50, από το 12:06 έως το 13:42 και από το 20:11 έως το τέλος.
Στη συνέχεια, χωριστήκαμε σε 4 τυχαίες ομάδες και διαλέξαμε στην τύχη μια αγιογραφία που απεικονίζει ένα από τα θαύματα του Χριστού που μάθαμε σήμερα.
Η κάθε ομάδα έπρεπε να θυμηθεί την ιστορία του θαύματος, να μοιραστούν οι ρόλοι στα μέλη της και να μας παρουσιάσουν την ιστορία σε σύντομη δραματοποίηση.
Στο τέλος, ζωγραφίσαμε το θαύμα που παρουσιάσαμε σε ελεύθερη ζωγραφική και γράψαμε τον τίτλο του.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1,θυμηθήκαμε τα γεγονότα του Μεγάλου Σαββάτου, της Κυριακής των Βαΐων που μάθαμε χθες. Θυμηθήκαμε την παραβολή της άκαρπης συκιάς που μάθαμε χθες. Ζωγραφίσαμε την παραβολή της άκαρπης συκιάς.
Στη συνέχεια μιλήσαμε για την Μεγάλη Τρίτη όταν αναφέρονται οι 2 παραβολές : η παραβολή των 10 παρθένων και η παραβολή των ταλάντων. Είδαμε βίντεο για την παραβολή των 10 παρθένων.
Και ζωγραφίσαμε το παρακάτω.
Είδαμε βίντεο 3d animation με την παραβολή των ταλάντων η οποία αναφέρεται στην εκκλησία την Μεγάλη Τρίτη. Αναλύσαμε την ερμηνεία της παραβολής και είπαμε ότι τα τάλαντα είναι τα χαρίσματα που έχουμε οι άνθρωποι και πως πρέπει να τα καλλιεργούμε και να τα χρησιμοποιούμε για να κάνουμε το καλό. Έτσι θα τα διπλασιάσουμε ενώ αντίθετα αν δεν τα καλλιεργούμε και δεν τα χρησιμοποιούμε για να βοηθάμε τους άλλους τότε χάνουν την αξία τους.
Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε την παραβολή των ταλάντων.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ολοκληρώσαμε τα λαζαράκια μας που είχαμε ξεκινήσει εχθές. Τοποθετήσαμε όλα τα λουλούδια στο κεφάλι του Λαζάρου μας, φτιάξαμε μεγαλύτερο λουλούδι να κρατά στα σταυρωμένα χέρια του και τον στηρίξαμε σε καλαμάκι. Τοποθετήσαμε και τα κάλαντα στην κατασκευή μας. Τα πατρόν και το φύλλο με τα κάλαντα του Λαζάρου θα τα βρείτε, πατώντας εδώ προς το τέλος της ανάρτησης.
Αφού τελειώσαμε τη συζήτηση για την Ανάσταση του Λαζάρου και απαντώντας σ’ ερωτήσεις, επιβεβαιώσαμε τη γνώση μας παρακολουθώντας ένα σχετικό βίντεο animation.
Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε το έθιμο με τις “Λαζαρίνες” που περνούσαν από κάθε σπίτι το Σάββατο του Λαζάρου λέγοντας τα κάλαντα. Κρατούσαν καλαθάκια στολισμένα με λουλούδια έχοντας τα λαζαράκια τους μέσα σ’αυτό.
Στη συνέχεια πήραμε τον ρόλο της “Λαζαρίνας”. Φτιάξαμε τον δικό μας Λάζαρο με πλαστελίνη, βάλαμε για μάτια καρφάκια γαρύφαλλων και χαράξαμε με καλαμάκι από σουβλάκι το στόμα του.
Στη συνέχεια δημιουργήσαμε τα λουλούδια που θα στολίζουν το καλάθι μας. Τα τοποθετήσαμε μέσα σ’αυτό αγκαλιάζοντας τα λαζαράκια μας.
Κλείσαμε την ημέρα μας, κάνοντας έκπληξη στους φίλους του ολοήμερου τμήματος 1, λέγοντας τους τα κάλαντα του Λαζάρου.
Τα παιδιά του διευρυμένου προγράμματος, κάναμε φύλλο εργασίας μαθηματικών με προσθέσεις. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.
Πρόσφατα σχόλια