Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,σήμερα θυμηθήκαμε τα προϊόντα που φτιάχνουμε από το αμύγδαλο. Με αφορμή ότι η κυρία Ευαγγελίνα είχε ζητήσει από τα παιδιά του απογευματινού τμήματος να φέρουν διάφορα τρόφιμα και προϊόντα με βάση το αμύγδαλο, παρατηρήσαμε κι εμείς από κοντά κάποια από αυτά. Έπειτα, μας περίμενε μια μεγάλη έκπληξη! Ένας συμμαθητής μας, έφερε για όλα τα παιδιά του σχολείου σοκολάτες γάλακτος αμυγδάλου και στα πρόσωπά μας εμφανίστηκε ένα τεράστιο χαμόγελο!
Ευχαριστούμε πάρα πολύ το συμμαθητή μας και την οικογένειά του για την άμεση ανταπόκριση και την χαρά που πρόσφεραν σε όλα τα παιδιά!
Στη συνέχεια συμπληρώσαμε το σταυρόλεξο της Αμυγδαλιάς. Το φύλλο εργασίας,από εδώ.
Ακούσαμε και χορέψαμε τα παρακάτω τραγούδια για την αμυγδαλιά:
Συνεχίσαμε με φυλλάδιο επανάληψης για τους αριθμούς 1-5. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.
Τέλος, χωριστήκαμε σε ομαδούλες και κάποιοι πήραμε βιβλία να διαβάσουμε, ενώ άλλοι συνεργαστήκαμε και φτιάξαμε παζλ με πολλά κομμάτια.
Τα παιδιά του ολοήμερου προγράμματος του τμήματος 1, σήμερα, ολοκληρώνοντας το θέμα αμυγδαλιά, είχαμε ζητήσει από το παιδιά να φέρουν από το σπίτι τους διάφορα προϊόντα που περιέχουν αμύγδαλο καθώς και τρόφιμα με αμύγδαλα.
Άλλος έφερε αμύγδαλα, άλλος γάλα αμυγδάλου, άλλος μπάρα με αμύγδαλο, σοκολάτα υγείας με αμύγδαλα,αμυγδαλέλαιο, κρέμα για τα χέρια, αμύγδαλα με το κέλυφος κά.
Αφού τα είδαμε ,μιλήσαμε για την χρησιμότητα του αμυγδάλου σε πόσα προϊόντα υπάρχει και βέβαια δοκιμάσαμε από όλα!!!!
Μετά το μεσημεριανό μας φάγαμε και τα υπόλοιπα!!!!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Κο Μονεμβασίτη που έφερε τις αγαπημένες σοκολάτες γάλακτος αμυγδάλου,για όλα τα παιδιά!!!!!!
Μετά βρήκαμε και ενώσαμε την σωστή λέξη με το προϊόν . Το φύλλο εργασίας, από εδώ.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, την πρώτη διδακτική ώρα έκαναν δραστηριότητες με τη δασκάλα των Αγγλικών.
Μετά τα Αγγλικά, ξεκινήσαμε την κατασκευή μας που ήταν ένα κλαδάκι ανθισμένης αμυγδαλιάς, από το οποίο κρέμεται μια ξύλινη κούνια. Φυσικά πάνω στην κούνια κάθεται η φιγούρα του εαυτού μας. Πρόκειται για μια STEAM κατασκευή, η οποία μπορεί να αξιοποιηθεί και ως παιχνίδι και ως στολίδι.
Αρχικά κολλήσαμε χάρτινα ανθάκια πάνω σε αληθινά κλαδάκια. Έπειτα ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας, τον κόψαμε και τον κολλήσαμε πάνω στην κούνια από γλωσσοπίεστρο. Όταν ολοκληρώθηκε η κατασκευή μας, αφιερώσαμε λίγο χρόνο για να παίξουμε μαζί της.
Έπειτα, συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας με κρυπτόλεξο και λέξεις σχετικές με την αμυγδαλιά. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.
Στη συνέχεια, συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας μαθηματικών. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.
Για καλή μας τύχη , κάποιοι μαθητές της τάξης έφεραν στο σχολείο αμύγδαλα και καρύδια με το κέλυφό τους. Ήταν μια καλή ευκαιρία να εξασκήσουμε τη λεπτή κινητικότητά μας καθαρίζοντάς τα , να δοκιμασουμε την υφή και τη γεύση τους, και να παρατηρήσουμε το εσωτερικό τους. Επιπλέον, επαναλάβαμε τη διατροφική αξία των ξηρών καρπών.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, παίξαμε παιχνίδι με αινίγματα, που ήταν δημιουργία της κυρίας Μαρίνας.
Κάναμε φύλλο εργασίας με την εξέλιξη της ιστορίας. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.
Τέλος, κάναμε φύλλο εργασίας με τα στάδια απο το άνθος μεχρι τον καρπό. Το φύλλο εργασίας, από εδώ.
από 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ κάτω από: Αμυγδαλιά| με ετικέτα κατασκευές | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γνωριμία με τα προϊόντα του αμυγδάλου- Τραγούδια για αμυγδαλιά-Φύλλα εργασίας για αμύγδαλο και αμυγδαλιά- Κατασκευή: Κλαδί αμυγδαλιάς με κούνια- Αινίγματα για αμυγδαλιά
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή
Πρόσφατα σχόλια