Πραγματοποιήθηκαν και δραστηριότητες Αγγλικών. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να τις δείτε.
Αγγλικά: Χριστουγεννιάτικα τραγούδια: Santa, Jingle Bells
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, επαναλάβαμε τη διαδικασία συγκομιδής της ελιάς μέχρι να γίνει λάδι και πού το χρησιμοποιούμε προκειμένου να θυμηθούμε όσοι ήμασταν και χτες και να μάθουμε όσοι ήρθαμε σήμερα. Είδαμε το σύντομο βίντεο “Πώς παίρνουμε το λάδι” και τραγουδήσαμε όλοι μαζί την “Ελιά” με κινήσεις. Τα βίντεο περιέχονται στη χθεσινή μας ανάρτηση, στην αρχή, πατήστε εδώ.
Στη συνέχεια κόψαμε τις εικόνες από το παρακάτω φύλλο εργασίας, τις κολλήσαμε σ’ ένα καινούριο και μετά τις ζωγραφίσαμε. Η εργασία αφορούσε τη σειραθέτηση εικόνων “Από την ελιά στο λάδι”. Το φύλλο εργασίας θα το βρείτε παρακάτω.
Στη συνέχεια, η κυρία Ελένη μας έδωσε ένα καλάθι με τρία προϊόντα που δεν είδαμε χτες (κεραλοιφή, πράσινο σαπούνι και σαμπουάν), τα πιάσαμε, τα παρατηρήσαμε, τα μυρίσαμε και συζητώντας για αυτά, υπήρχαν αρκετά παιδιά που γνώριζαν το πράσινο σαπούνι, γιατί το χρησιμοποιούν και στο σπίτι.
Τέλος, ακολούθησε καταιγισμός ιδεών για ζώα, πράγματα, ονόματα, χρώματα κ.τ.λ. που ξεκινάνε από τη φωνούλα “Ε,ε”.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, συνεχίσαμε παρακολουθώντας εκπαιδευτικό βίντεο με τη διαδικασία εξαγωγής ελαιόλαδου στο σύγχρονο ελαιοτριβείο, με τίτλο- “Πώς βγάλαμε το λάδι..από την ελιά στο πιάτο μας!, τ’ οποίο περικλείεται στην αρχή της χθεσινής μας ανάρτησης–πατήστε εδώ.
Έπειτα τα χεράκια μας έγιναν μηχανήματα ενός ελαιοτριβείου και δουλέψαμε σε 5 βήματα μέχρι οι ελίτσες μας να στάξουν το λαδάκι τους.
Συμπληρώσαμε φύλλο σειραθέτησης εικόνων με θέμα «Από την Ελιά στο λάδι».
Επιπρόσθετα, συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας με θέμα τη λέξη «ΛΑΔΙ».
Τα φύλλα εργασίας από εδώ
Στη συνέχεια είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε κάποια προϊόντα για την παραγωγή των οποίων αξιοποιήθηκαν το λάδι που παράχθηκε και τα φύλλα που περίσσεψαν κατά το πρώτο στάδιο,με τον διαχωρισμό τους από τον καρπό. Μερικά από αυτά ήταν: πράσινο σαπούνι, σαμπουάν, κεραλοιφή, λαδοκούλουρα, παξιμάδια λαδιού. Τα παρατηρήσαμε, τα μυρίσαμε, συζητήσαμε για τις ιδιότητες και τη χρήση τους και φυσικά φάγαμε τα λαδοκούλουρα και τα παξιμάδια με πολλή όρεξη.
Τα προϊόντα αυτά μαζί με ό,τι άλλο φέρουν τα παιδιά από το σπίτι, θα αξιοποιηθούν και αύριο στο «μαγαζάκι» που θα στήσουμε.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 1, είδαμε εικόνες στον Υ/Η και επιλέξαμε ποιες σχετίζονται με την ελιά και το λάδι. Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε προϊόντα που σχετίζονται με το λάδι.
Είδαμε εικόνες στον Υ/Η με κλαδιά ελιάς και μετρήσαμε πόσες ελιές είχε κάθε κλαδί.
Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας μαθηματικών.
Το φύλλο εργασίας από εδώ. Είναι και ψηφιακό φύλλο.
Συμπληρώσαμε και φύλλο εργασίας γλώσσας.
Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, εστιάσαμε στα φωνήματα που συνθέτουν τις λέξεις ελιά και λάδι. Επεξεργαστήκαμε όλοι μαζί, στο διαδραστικό πίνακα τη γραφή της λέξης “λάδι” και πώς γράφονται τα φωνήματα που τη συνθέτουν. Όλοι μαζί βρήκαμε ποια γράμματα έλειπαν ώστε να ολοκληρωθεί η λέξη “λάδι” σε φύλλο εργασίας. Στη συνέχεια το συμπληρώσαμε ατομικά και εικονογραφήσαμε την ετικέτα του μπουκαλιού που περιέχει λάδι.
Το φύλλο εργασίας από εδώ, τροποποιημένο, από την κα Βάνα, για τις δικές μας ανάγκες.
Τα παιδιά και των δύο ολοήμερων τμημάτων ξεκινήσαμε τη διαμόρφωση του φετινού ατομικού ημερολόγιου αντίστροφης μέτρησης μέχρι τα Χριστούγεννα. Το ημερολόγιό μας είναι ένα ταρανδάκι που έχει μπερδεμένα στα κέρατά του λαμπάκια με τους αριθμούς από το 1-25. Το ταρανδάκι θα κολληθεί πάνω σε κομμάτι βαμμένης χαρτόκουτας με πράσινο χρώμα και διακοσμημένης με χρυσόσκονη. Αύριο θα ολοκληρωθεί η κατασκευή με την τελική της διακόσμηση ώστε να είναι έτοιμο την Παρασκευή που θα το πάρουμε σπίτι. Θα ξεκινήσουμε να ζωγραφίζουμε κάθε μέρα και ένα λαμπάκι μέχρι τα Χριστούγεννα.
Τα παιδιά του διευρυμένου προγράμματος κάναμε την τρίτη σελίδα του βιβλίου για την ελιά-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης. Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας με την θεά Αθηνά. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Κάναμε και το κρυπτόλεξο. Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Πρόσφατα σχόλια