Εργαστήρια δεξιοτήτων 2023-2024:3ος θεματικός κύκλος-“Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο”- Παραμύθι: Η σκάλα της αγάπης

Οκτ 202311

Σήμερα και τα δύο τμήματα ξεκινήσαμε τα εργαστήρια δεξιοτήτων. Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,παρακολουθήσαμε στο διαδραστικό πίνακα την ιστορία “Η Σκάλα της Αγάπης” της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη.

Συζητήσαμε για την αξία της Συνεργασίας και πόσο σημαντικό ρόλο έχει στη ζωή μας. Έπειτα, μιμηθήκαμε και λεκτικά και με κινήσεις τα ζώα-ήρωες της ιστορίας μέχρι που συνεργαστήκαμε όλοι να φτιάξουμε τη δική μας σκάλα της Αγάπης και να σηκώσουμε το αστέρι ψηλά στον ουρανό. Στην αρχή δυσκολευτήκαμε, ακούσαμε ιδέες, αλλά στο τέλος τα καταφέραμε! Μπήκαμε ο ένας πίσω από τον άλλο και σώσαμε το αστεράκι μας!

380237963 3188252568137268 8139262259394796865 n defaced

Έπειτα, συνεχίσαμε με διάφορα παιχνίδια δεσίματος και συντονισμού της ομάδας. Κινηθήκαμε ελεύθερα στην τάξη χωρίς μουσική, κάναμε όποια κίνηση μας αρέσει, ακολουθούσε ένας ήχος, σταματούσαμε και πάλι από την αρχή. Στη συνέχεια, βάλαμε μουσική, κάναμε συγκεκριμένες κινήσεις όπως να περπατήσουμε γρήγορα, χοροπηδηχτά, νυσταγμένα κτλ. Κάθε φορά που σταματούσε η μουσική, αλλάζαμε και κίνηση. Στο τέλος της δραστηριότητας, γίναμε ζευγάρια και χορέψαμε όλοι μαζί.

380001077 1004413780780302 2876454350492104878 n defaced 1 380021671 2583528495137241 577600552857324071 n defaced

Τέλος, παίξαμε το παιχνίδι “Πάρε τη θέση του άλλου, αλλά μην πεις κουβέντα”, όπου κάθονται όλα τα παιδιά σε καρέκλες, εκτός από έναν, ο οποίος θα πρέπει κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού να βρει καρέκλα και να κάτσει και να αφήσει κάποιο άλλο παιδάκι όρθιο. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να αλλάξουν καρέκλα τα παιδιά, χωρίς, όμως, να χάσουν τη θέση τους. Αυτό το καταφέραμε μετά από πολλές προσπάθειες, κοιτάζοντας στα μάτια κάποιον συμμαθητή μας κι όταν αισθανόμασταν έτοιμοι να αλλάξουμε θέση, το κάναμε. Διασκεδάσαμε πάρα πολύ με το συγκεκριμένο παιχνίδι και υποσχεθήκαμε ότι θα το ξαναπαίξουμε σύντομα!

380001077 1004413780780302 2876454350492104878 n defaced 1

Εργαστήρια δεξιοτήτων, θεματική ενότητα «Ενδιαφέρομαι και ενεργώ», θέμα «Συνεργασία στο νηπιαγωγείο» και για τα παιδιά του τμήματος 2. Σε συνέχεια της χθεσινής ημέρας που πραγματοποιήθηκαν εισαγωγικές δραστηριότητες σχετικά με το θέμα «Από το εγώ στο εμείς»- πατήστε εδώ-και τη συνεργασία, σήμερα συνεχίσαμε με παιχνίδια δεσίματος και συντονισμού της ομάδας.

368437614 888977886162900 6413042538670603731 n defaced

Τα παιχνίδια μας ήταν κινητικά με χορό σε συντονισμένες μεταξύ μας κινήσεις, με διαφορετικές εντολές και στα σταματήματα της μουσικής στεκόμασταν ακίνητοι. Επαναλάβαμε αρκετές φορές με αυξανόμενη κάθε φορά δυσκολία. Στο τέλος, συνεχίσαμε το χορό μας σε τυχαία ζευγάρια. Έπειτα τα ζευγάρια έπρεπε να επαναλάβουν τη συζήτηση γνωριμίας που είχαμε κάνει στα παιχνίδια γνωριμίας στην αρχή της χρονιάς ( Με λένε… (όνομα. Και εμένα με λένε…όνομα) αλλά αυτή τη φορά επαναλάβαμε τα παραπάνω λόγια με τις λέξεις να διατυπώνονται εναλλάξ ανάμεσα στα μέλη του κάθε ζευγαριού.

370315641 143669728829035 5951440642110285903 n defaced

Ένα κουκουνάρι που ξαφνικά εμφανίστηκε στην τάξη μας πυροδότησε υποθέσεις σχετικά με την προέλευσή του. Το αξιοποιήσαμε παίζοντας ομαδικό παιχνίδι στον κύκλο. Το κουκουνάρι με το χτύπημα του τυμπάνου περνάει από χέρι σε χέρι και στο σταμάτημα κρύβουμε όλοι τα χέρια μας πίσω. Έπειτα έπρεπε να μαντέψουμε σε ποιον κρύβεται το κουκουνάρι.

370252919 824828182979380 1753606675596069205 n defaced

Η ιστορία του κουκουναριού μας αποκαλύφθηκε με την ανάγνωση του παραμυθιού « Γιατί μαλώνετε σκιουράκια;». Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης συζητήσαμε σχετικά με τις αλλαγές στη φύση και στα ζώα κατά την έλευση του Φθινοπώρου.

370237145 862587012198140 8019116899863008357 n 370344217 1524796508336189 8454039271921169822 n

Στο τέλος της ιστορίας κατανοήσαμε για μια ακόμη φορά την ανάγκη να συνεργαζόμαστε και να μοιραζόμαστε για να πετυχαίνουμε τα πιο δύσκολα.

Έπειτα ξεκινήσαμε την κατασκευή ενός σκίουρου. Σήμερα κόψαμε το χάρτινο περίγραμμά του. Πρώτα όμως αναφερθήκαμε στους κανόνες σωστής και ασφαλούς χρήσης του. Η κατασκευή μας θα ολοκληρωθεί αύριο.

387501039 145665258628556 3356447984819656237 n

 

 

 

 

από κάτω από: Εργαστήρια δεξιοτήτων 2023-2024:3ος θεματικός κύκλος-"Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο"| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων 2023-2024:3ος θεματικός κύκλος-“Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο”- Παραμύθι: Η σκάλα της αγάπης    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων